Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kai niitä kavereita voi kotiin pyytää. Jos on koti.Siis himaankin pitäis saada vessaan siniset valot. Olis tunnelmaa. Ja ne frendit you know.
Kai niitä kavereita voi kotiin pyytää. Jos on koti.Siis himaankin pitäis saada vessaan siniset valot. Olis tunnelmaa. Ja ne frendit you know.
Vihaan niin noita luukkuja joissa on vaikeuksia löytää omat pienet suonet.Siis himaankin pitäis saada vessaan siniset valot. Olis tunnelmaa. Ja ne frendit you know.
Istun pytyllä ja raato/paskakärpänen pörrää posliinikuilussa pääsemättä ulos tai ehkä ei haluakaan sujahtaa kiveksieni välistä, koska pyytonia pukkaa, joka juhla-ateria siivekkäälle verkkosilmälle. Kutittaa ahteria jaloillaan, mutta antaa kutittaa.
Tämä on elämää! Kesä ja kärpäset.
Miten vertautuu Taffelin Jumbojuustoon? Tuntuu että niistä Taffelin perusnaksuista on nykyään poistettu se juusto, ja ne maistuu enimmäkseen sille pohjalla olevalle maissihötölle. Tuo jumboversio maistuu aika hyvin yhä.Juustonaksujen ystäville suositus. Ei tartte enää ostaa Taffelia näiden jälkeen. Makua on 64,6 % enemmän kuin Taffelin vastaavissa ja koko isompi, ei enää niitä katkaravun pyrstön kokoisia naksuja. Rapsahtaakin suussa mukavammin.
Superjuusto | Estrella
www.estrella.fi
Kyllähän ne kolmosen pelit pyörivät nelosellakin. Tai ainakin itse olen asian niin ymmärtänyt.Tuli äsken huono fiilis. Äsken tuli joku ostamaan netissä kauppaamiani GTA-pelejä peräti Porvoosta asti ja kai lähinnä vain näiden pelien takia ajeli sieltä tänne. Olin selkeästi mainoksessani maininnut kyllä että nämä GTA-pelit ovat PS3-konsolille. Jouduin kuitenkin perumaan kaupat ja palauttamaan hänen maksamansa rahansa kun selvisi että hänellä on sittenkin PS4-konsoli ja käsittääkseni nämä kolmosen pelit eivät käy neloselle?
Paskat se minun kannaltani on. Ihan yhdentekevää. En olisi kuitenkaan rikastunut kuin kympillä. Lähinnä käykin sääliksi tätä toista osapuolta. Mainokseni otsikko kuului pelejä PS3 ja PS4 konsolille koska samassa yhteydessä myyn NBA-peliä neloselle. Mutta mainoksen tekstissä olin erikseen korostanut että GTA:t ovat kolmoselle.
Kyllähän ne kolmosen pelit pyörivät nelosellakin. Tai ainakin itse olen asian niin ymmärtänyt.
Kappas olitkin oikeassa. Muistikuva oli vahva että toimisivat mutta tietokone sanoi: "Ei"Ai, tämä on sitten minulle valitettavasti ihan uutta tietoa. Netistä olen vain lukenut tietoa ja keskusteluja ettei kolmosen pelit toimi nelosella ja en ole itse edes asiaa sen kummemmin testannut.
Eikä ne munkaan muistin mukaan toimi. Aiemmin edeltävän konsolin pelit kävi uuteen ja ahneuttaan tais Sony jättää tän mahdollisuuden tässä kohtaa pois.Ai, tämä on sitten minulle valitettavasti ihan uutta tietoa. Netistä olen vain lukenut tietoa ja keskusteluja ettei kolmosen pelit toimi nelosella ja en ole itse edes asiaa sen kummemmin testannut.
Voin kokemuksesta sanoa, että tulee vielä sekin aika, kun sua ei huolita mukaan.On muuten kivaa kun lapset kasvavat. Ensimmäinen reissu ikinä lasteni kanssa tämä 22h risteily ilman toista aikuista (viime vuosina äitini) ja meni aivan loistavasti. Kyllä näiden kanssa uskaltaa jatkossa lähteä kauemmaksikin.
Vanhempi (juuri kutosluokalta päässyt) jo kyseli että minkä ikäisenä pääsee laivalle ilman vanhempia...Voin kokemuksesta sanoa, että tulee vielä sekin aika, kun sua ei huolita mukaan.