Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 354 609
  • 66 886

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos modet on kuninkaita ja varjomodet mulkkuja, niin mitä tapahtuu kun nämä kaksi yhdistetään?

Naisasiaketjussa on vastaus. Tummennus minun.
Naiseni, joka tottunut saamaan aiemmilta kumppaneilta kakkoseen ja minulta saa vain ykköseen, huusi viime yönä seksin aikana 'kuningasmuna, paras muna ikinäkoskaanmilloinkaan'.

Kai se on viimein uskottava, että asian tiimoilta ei ole ongelmaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Naisasiaketjussa on vastaus. Tummennus minun.

Kiitos. Kuljetin koko kentän läpi ja jätin kiekon tyhjän maalin eteen. Ja taas voidaan iloisesti heittää lakkia ilmaan voittajien (Jorma Kinnunen, inttikaveri, Joppe K etc. ) hengessä !!
 
Koronapiikki 1 otosta 16h ja counting. Pistokohta kipeä, eilen illalla pistetyn puoleiseen ranteeseen nousi kutiavaa ihottumaa joka yön aikana lähtenyt. Vuoden ajan sydän välillä muljahdellut satunnaisesti mutta ei ainakaan vielä tullut pelkäämääni sydänkohtausta johon koronarokote on yhdistetty. Tulpan muodostusta odotetaan...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minulla on SUURMULKKU. Kysykää ihan keneltä tahansa. Tästä syystä ihmettelenkin, ettei minua taaskaan kutsuttu mukaan. Ilmoittautumiseenhan minä en alennu. Kyllä tämän tason osaaja tulisi kutsua mukaan automaationa.

Jään odottamaan kutsua.
Pyh kiltisti käyttäydyit, pelokkaasti jopa. Herroittelit kaikkia ja ketään et halunnut loukata.
Taidat nyt jälkeenpäin kertoa, minkälainen todella halusit olla? Mulkku. Todellisuus oli muuta. Pokkuroit kantapäät yhdessä, ja sanoit lähinnä: Kyllä herra, kyllä rouva. Ja pistivät sitten sut reppanan kiviä laittelemaan polun varteen. (Tuntematon sotilas).
Toisaalta se on kyllä hienoa, että osaat olla kohtelias muille.
Jotkut kun eivät osaa keskustella ja väitelläkin asioista. Vaan keskittyvät vastapuolelle vittuiluun (henkilönä).


Hohhoijaa. Näistä valheellisista ja kateellisista viesteistä ei pitäisi sanoa mitään, koska eivät ole huomioni arvoisia, mutta sen sanon että Kiitos palautteesta, kokeile seuraavaa: Vedä 227 000 viestiä ja niistä 5 as Varjo Captain , samalla - siinä ohessa kirjoita kymmenkunta kirjaa , joiden myynti välillä 30.000 - 120.00 , kun se pikkujuttu on ohi, tule luokseni niin jutellaan lisää in case epäselvää noin yleensä: Kiitos vihjeistä, vuorovaikutuksen hengessä käyttäkää ne oman kirjanne markkinoinnissa! Ilmoittanette missä julkkarit, niin käännän Jaguarin keulan kohti taantumusta ja henkistä alennustilaa! TK, Lion #69
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hohhoijaa. Näistä valheellisista ja kateellisista viesteistä ei pitäisi sanoa mitään, koska eivät ole huomioni arvoisia, mutta sen sanon että Kiitos palautteesta, kokeile seuraavaa: Vedä 227 000 viestiä ja niistä 5 as Varjo Captain , samalla - siinä ohessa kirjoita kymmenkunta kirjaa , joiden myynti välillä 30.000 - 120.00 , kun se pikkujuttu on ohi, tule luokseni niin jutellaan lisää in case epäselvää noin yleensä: Kiitos vihjeistä, vuorovaikutuksen hengessä käyttäkää ne oman kirjanne markkinoinnissa! Ilmoittanette missä julkkarit, niin käännän Jaguarin keulan kohti taantumusta ja henkistä alennustilaa! TK, Lion #69
Paras vitsi -ketju löytyy tuolta jostain alempaa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jos nimimerkki @Turha Kaukalo olisi jääkiekkokaukalo niin olisiko hän silloin Tarpeellinen Kaukalo?
Tuskin. Sijaitsisi todennäköisesti jossain Puolangan syrjäkylällä, missä ei asu muita kuin se yksi vanhus, jonka mielestä vain hiihto on urheilua. Ja ehkä pesäpallo ja paini.
 
K

Kiekkokatsoja

Aika erikoinen, kenties hieman huvittavakin tapahtuma, tuolla uudessa kanaravintolassa.
Tuoreessa iltalehti lööpissä luettavissa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuskin. Sijaitsisi todennäköisesti jossain Puolangan syrjäkylällä, missä ei asu muita kuin se yksi vanhus, jonka mielestä vain hiihto on urheilua. Ja ehkä pesäpallo ja paini.
Pesäpallo on kuningaslaji. Tyhmät ei tätä peliä osaa, koska se vaatii muutakin kuin muskelit. Jos jaksaisi, laittaisin linkin johonkin Vimpelin peliin, mutta en jaksa, koska en jaksa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kiitos palautteesta, kokeilkaa kaikki seuraavaa: Vedä 227 000 viestiä ja niistä 5 as Varjo Captain , samalla - siinä ohessa kirjoita kymmenkunta viestiä , joiden raportit välillä 30.000 - 120.00 , kun se pikkujuttu on ohi, tule luokseni niin jutellaan lisää in case epäselvää noin yleensä: Kiitos vihjeistä, vuorovaikutuksen hengessä käyttäkää ne oman viestinne markkinoinnissa! Ilmoittanette missä julkkarit, niin käännän Jaguarin keulan kohti taantumusta ja henkistä alennustilaa! Uskon aloittaneeni ko.keskustelun! Nyt olisi mukava nähdä näiltä " suuunsoitttaja veljiltä" kommentti kysymykseen ? " Miten on mennyt teidän mielestä so far" ! Mitähän seuraavaksi? OMG sanon minä! MUtta: Kiitos coachauksesta, oletteko kuullut sanontaa" : please mind Your own business" TK, Lion #69 Kiitos huolenpidosta!! Take care of Your own business, I take care of mine!! EuroKau since 2013 !! ennen kun jatkatte julkista puskista huutelua, laita please oma CV rinnalle, niin palataan sitten asiaan!! " Never give up" suomennettuna : Hiiret vinkuu- karavaani kulkee!! kas tässä oma analyysini: " Cest la politique" sanoisivat Ranskan veljet!! Loiset ovat oma heimonsa- niihin en tule koskaan kuulumaan! Tekijät tekee - hiiret vinkuu- take my Word, TK, Lion # 69
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyselin joskus taannoin tässä tuolla sekalaisten kysymysten ketjussa mitä mahdollisuuksia tässä olisi saada rahallista tukea noita jalkaterapiahoitoja varten. En saanut kuitenkaan vastausta joten nostan kissan vielä kerran täällä pöydälle.

Eli mistä voisi saada tukea noiden jalkaterapiakäyntien maksua varten? Tätä olen itse asiassa jo tänään vähän tiedustellutkin eri tahoilta. Kelaan aamulla soitin ja sieltä ei osattu suorilta vastata, lupasivat selvittää asiaa ja neuvoi minua olemaan myös työnantajaan yhteydessä. Olin sitten työnantajaankin yhteydessä jo ja sieltä tuli vastaus että sieltä ei rahallista tukea heru. Tai paremminkin jalkaterapiapalveluja ei voi yhdistää muihin työterveyspalveluihin.

Sitten keksin olla myös yhteydessä omaan liittooni eli Pamiin ja sinne oman osastonkin sähköpostiin lähetin meiliä. Sieltä ei ole tullut vielä vastausta. Työnantaja taas kehoitti yrittämään julkisen terveydenhuollon kauttakin mutta tätä en täysin ymmärtänyt? Mitä minä sieltä kautta siis yritän?

Ja tiedän että jälkiviisaus on parasta viisautta ja olisi varmaan hyvä ollut ottaa se sairausvakuutus vai mikä lie hyvissä ajoin. Sellaista minulla ei kuitenkaan nyt ole. Ja taitaa olla liian myöhäistä se ottaa tätä jalkaterapiaa varten?

Mitä mahdollisuuksia minulla on saada tukea tai muuten rahoittaa nuo terapiakäynnit? Onko teillä tietoa? Mistä kannattaisi kysellä? Lääkäriltä olen kyllä saanut lähetteen terapiakäyntejä varten.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Liitteet

  • Sir_Metsan_reunassa.jpg
    Sir_Metsan_reunassa.jpg
    561,1 KB · kertaa luettu: 117

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aloin pitämään kirjaa nimimerkeistä, joiden ihon alle olen päässyt. Lista on pitkä jo nyt.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aloin pitämään kirjaa nimimerkeistä, joiden ihon alle olen päässyt. Lista on pitkä jo nyt.

Voitko todistaa jotenkin että listasi ei ole vain oman mielikuvituksesi tuotetta?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihanaa huomata, että olen päässyt erään nimimerkin ihon alle.

Tai no on niitä kyllä ainakin yksi toinenkin, mutta se toinen poisti äskettäisen viestinsä, tai ehkäpä se poistettiin, muistaakseni vastaavista koirantappohommista on täältä saatu aikanaan ihan ikibanaaniakin.

Itse asiassa täällä ihon alla ei olekaan ihanaa, täällähän viihtyy vain jotkut bakteerit ja syöpäläiset ja ties mitkä loiset. Miten täältä pääsee pois?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös