Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minä. En. Kommunikoi. Minä. Sanelen. Ja. Minä. Olen. Jatkoaika.
Ne on selvästi päässeet helposti sun ihon alle kun vaivauduit nytkin kommentoimaan.Jotenkin eniten ihmetyttää että tästä varjomode jutusta eniten pillastuvat kaiken maailman luket ja faslapset, joiden kanssa en muista ikinä kommunikoineeni sanaakaan.
Sehän onnistui helposti, vaikken edes toimeentunut.Jotenkin eniten ihmetyttää että tästä varjomode jutusta eniten pillastuvat kaiken maailman luket ja faslapset, joiden kanssa en muista ikinä kommunikoineeni sanaakaan.
Se mikä olisi kiva tietää, on se, että kuinka monta tyyppiä on laittanut minun kohdalla unohda-nappia. Niitä oletan jokusen olevan.
Se mikä olisi kiva tietää, on se, että kuinka monta tyyppiä on laittanut minun kohdalla unohda-nappia. Niitä oletan jokusen olevan.
Tervetuloa kerhoon. Itse koen lähinnä ignorefiilistä kun pistän esim facessa tai whats apissa viestin niin olen huomannut että jotkut vastaa kun ovat lukeneet viestin.
Osa sitten on online mutta eivät syystä tai toisesta ole kiinnostuneet lukemaan viestiä, lukevat sen silloin kun huvittaa. Sitten tämä kolmas ryhmä on se joka lukee viestit kyllä mutta ei vastaa niihin.
Meikäläinen yleensä katsoo viestit tuosta ilmoitusboksista ylhäältä, ettei tule lukukuittausta ennen kuin keksin jotain vastattavaa tai ylipäänsä pystyn vastaamaan.
Kyllä melkein joka paikassa näkyy koska oot ollu online
Ja mä olen ottanut koko ominaisuuden pois käytöstä, koska jotkut ihan oikeasti kyttäävät sitä, että onko viesti luettu vai ei. Ihan sairasta.Meikäläinen yleensä katsoo viestit tuosta ilmoitusboksista ylhäältä, ettei tule lukukuittausta ennen kuin keksin jotain vastattavaa tai ylipäänsä pystyn vastaamaan.
Ja mä olen ottanut koko ominaisuuden pois käytöstä, koska jotkut ihan oikeasti kyttäävät sitä, että onko viesti luettu vai ei. Ihan sairasta.
Tervetuloa kerhoon. Itse koen lähinnä ignorefiilistä kun pistän esim facessa tai whats apissa viestin niin olen huomannut että jotkut vastaa kun ovat lukeneet viestin.
Osa sitten on online mutta eivät syystä tai toisesta ole kiinnostuneet lukemaan viestiä, lukevat sen silloin kun huvittaa. Sitten tämä kolmas ryhmä on se joka lukee viestit kyllä mutta ei vastaa niihin.
Mun yksityisviesteihin ei tule koskaan vastauksia. Eilenkin lähetin yyveen kaikille muttei vastattu mitään. Se tuntui hyvältä. Todella hyvältä. Jatketaan samaan malliin!
Myrkytin äsken neljä suurta kärpästä kun ne katossa pyörivät. Nyt pitäis sitten löytää ne lattialta kun kuoleman kielissä pyörivät jossain lipaston tai sohvan takana (ärsyttävää pörinää). Niin saisi ne lopullisesti hengiltä. Ja mistä ihmeestä tänne yhtäkkiä tuli neljä suurta kärpästä...
Joskus tätä Kokanderia ihmetellyt itsekin, nyt kun muistelin ni olikin Putouksessa mukana 2014. En suosittele googlaamaan "Jenni Kokander putous 2014", mutta näytti täysin samalta jo silloin kuin tänä päivänä.Jenni Kokander on 7 vuotta nuorempi mitä Piia Pasanen. Jos nyt vähän kärjistää niin voisi luulla Kokanderin olevan Piian äiti.
Osa sitten on online mutta eivät syystä tai toisesta ole kiinnostuneet lukemaan viestiä, lukevat sen silloin kun huvittaa.