Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 884
  • 68 326

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Joskus tätä Kokanderia ihmetellyt itsekin, nyt kun muistelin ni olikin Putouksessa mukana 2014. En suosittele googlaamaan "Jenni Kokander putous 2014", mutta näytti täysin samalta jo silloin kuin tänä päivänä.
Just näin, Kokander oli tulloin reilu 30v ja ihan valehtelematta näytti ja näyttää sellaiselta n. 55-vuotiaalta. Toki tossa on se hyvä puoli että tulee todennäköisesti sitten vanhemmiten säilymään myös suht samanlaisena eli voihan se olla että on 70-vuotiaana edelleen ihan samanlainen.

4

444

Miksi se viesti pitäisi lukea tyyliin heti eikä saisi lukea vasta sitten kun huvittaa?
Tämä muuten ärsyttää nykyisessä maailmassa hyvin paljon, kun valtaosa tuntuu kuvittelevan, että luuri taskussa tarkoittaa samaa kuin että olisi jatkuvasti ja välittömästi tavoitettavissa. No, en ole. Enkä ole sitä edes duunissa, vaan olen merkinnyt kalenteriini ne kellonajat, kun luen sähköpostia tai vastaan puhelimeen varmuudella. Ja silti tulee tätä ”mutku önnönnöö mulla oli tosi kiireistä ja tärkeää asiaa” ja ollaan suunnilleen kantelemassa esimiehelle, kuinka toista ei saa kiinni. No ei saa, koska jos saisi, niin keskittyminen herpaantuisi kaiken aikaa ja työn tuottavuus / tehokkuus laskisi kuin lehmän häntä. Kohtalaisen rasittavaa. Ja tästä syystä en vastaa siviilissäkään viesteihin välittömästi tai puhelimeen sen soidessa. Haluan keskittyä siihen mitä olen tekemässä, ja vaikka lukisinkin viestin silloin kun se saapuu, en välttämättä ole valmis vastaamaan siihen juuri sillä hetkellä. Jos joku haluaa olla tavoitettavissa 24/7/365 (tai 366)) niin olkoon. Minä en halua.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vastaan täällä, koska voin paljastaa, etten ole moderaattori. En ihme kyllä edes Varjomoderaattori.
Ei tietenkään tarvitse vastata, mutta olen utelias tietämään, onko nimimerkki Cobol yksi ihminen vain onko yhden nimimerkin takana useita fyysisiä henkilöitä?
Kun joskus muutaman minuutin sisällä tulee useita pitkiä viestejä samalta nimimerkiltä.
Itse lähetän kaikki Jatkoajan viestini kirjeitse. Samassa kirjeessä on useita viestejä. Lähetti vie usein ne samana päivänä Jatkoajan julkaisupäämajaan. Tämä selittää sen miksi saattaa tulla useita viestejä nopealla tahdilla.

Kotona sihteerini on arkistoinut kaikki Jatkoajan eri ketjut omiin mappeihinsa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Meinaakos ihmiset käydä katsomassa tuota Louhimiehen Omerta 6/12 leffaa? Ei se trailerin perusteella ihan huonolta ainakaan näyttäny ja elokuvan kannalta positiivista, että Louhimies tuli ohjaamaan, vaikka metodit nyt on olleet paskaa jne.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Johan minua pyydettiin hirvijahtiin ajomieheksi. En lähtenyt.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tästä tuli ensimmäinen vuorokausi pitkään aikaan kun askelmäärä nousi yli kymppitonnin. Äsken melkein yhteensä 7 kilometrin kävelylenkki ja askeleiden määrä meni jo yli itse asiassa lukeman 11 000. Ehkä oli turhan pitkä rykäisy vielä tässä vaiheessa etenkin jalkojen takia mutta nyt se on rykäisty, olen kotona ja turha sitä nyt sen enempää vatvoa. Ohi on.

Syy miksi kävelin noin pitkän matkan oli se että kävin ottamassa kolmannen koronarokotteen. Ja täällä Hämeenlinnassa rokotepaikka on ainakin omalta asunnolta katsottuna tosiaan melko syrjässä. Nyt on sitten mielenkiintoista nähdä kuinka jalat oireilee.

Minä kuitenkin alan tässä kuorimaan kasviksia ja tekemään porkkanasosekeittoa sekä juustosarvia.

Glove

Jäsen
Pakastimesta erästä laatikkoa etsiessäni mieleen pamahti kysymys, voiko kananmunan pakastaa? Google sen sitten kertoi, että sekin on mahdollista. Ei kuitenkaan kokonaisina vaan rikottuina ja mielellään vielä keltuaiset ja valkuaiset eroteltuna eri astioihin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt löytyi kaapista kyllä arvokkaat pelikortit. Ei taida kaikilla olla varaa niihin (vähittäismyyntihinta 675:- )

Liitteet

• IMG_20211113_111639_HDR.jpg
    IMG_20211113_111639_HDR.jpg
    530,7 KB · kertaa luettu: 111

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Luulenkohan vaan, vai onkohan vanhoja tuttuja palaillut taas palstalle.
Vahva tunne itselläkin tästä. En nyt sano enkä väitä, minä vain totean. Mutta kieltämättä eräs Tampa Bay Lightningin tähtipelaajaan viittaava nimimerkki herättää epäilyksiä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaverini kyllä tämän tapani tietävät, en tykkää olla aina tavoitettavissa joten ihan "periaatteen vuoksikin" on pakko ignoorata toisinaan.
Se on jännää, että nykyään ihmisellä tuntuu olevan velvollisuus olla tavoitettavissa aina. Mutta jos on sellaisessa työssä, jossa joutuu viestimään koko ajan ja olemaan jatkuvasti tavoitettavissa, niin vapaa-ajalla on pakko vääntää joskus kanavat kiinni. Itse teen näin. Olen pahoillani, jos joku siitä pahoittaa mielensä, mutta aion pitää tästä tavasta kiinni.

Itse en jaksa hirveästi stressata siitäkään, onko toinen lukenut viestin. Ainakaan jos kovin tärkeästä asiasta ei ole kyse. Silloin saatan olla tuosta keskimääräistä kiinnostuneempi, jos kyseessä on vaikka kiinnostava naisihminen tapailun alkuvaiheessa, mutta muuten luotan siihen, että ihmiset vastaavat, jos asia on tärkeä. Ja jos oikein tärkeä asia on, niin silloin on parempi soittaa, puolin jos toisinkin. Mutta koska itsekin olen välillä tavoittamattomissa, niin luonnollisesti suon toisillekin sen oikeuden. Ihmiset olisivat varmaan onnellisempia, jos sitä puhelinta ei tarvitsisi koko ajan vahtia.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hyvinhän tuo pelaa, mutta jinxasit sitten nollan.
Kyllä. Onneksi tuo kirjoittamani ei ollut lupaus, mutta ilmeisesti luoja tms. käsitti sen sellaiseksi, kun paha olisi lasten tulla tänne isänpäivää viettämään (ostettiin tänään mahtavat sapuskat ja herkut sitä varten) jos isä olisi ruumishuoneella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy