Jaahas, tällä menolla ensi vuonna edessä uuden työpaikan haku. En olisi halunnut että tämä menee tähän mutta en vain ymmärrä miksi työpaikkani ilmapiiri on muuttunut näin lyhyessä ajassa noin paljon. Mutta en minä tietenkään töissä paljoa valita, teen sen mitä täytyy vaikka ei sitä tunnuta paljon enää arvostettavan.
Emäntä on nykyään aika tiukka. Ei oikein tiedä enää miten sille pitäisi puhua. Aina tulee näpeille.
En minä ymmärrä oikein tuota nykymenoa työpaikallani. Hermot on ainakin riekaleina joka työvuoron jälkeen ja itku kurkussa olen melkein kotiin lähtenyt, vanhukset ei osaa päättää haluaako ne nyt mitä teelajia juoda mutta hermostua ei saa, vaatimuksia on paljon, ilmapiiri on huono, esimies on vaativa, huumori ei kuki ja jotenkin nyt ei hyvältä maistu.
Kyllä minä yhä olen mielestäni työni hyvin hoitanut mutta tuntuu että se ei riitä, sitä ei arvosteta. En minä tiedä mitä siellä on tapahtunut sairauslomani aikana mutta ei tämä kyllä hyvältä nyt näytä. En minä tuolla viihdy, teen sen mitä täytyy että palkkaa saan. Vituttaa että tuo meno on oikeasti noin paljon muuttunut.
Kyllä tässä alan etsimään uutta työpaikkaa. Vituttaa miksi tuo meno on näin paljon muuttunut lyhyessä ajassa. En oikein ymmärrä ja sitä olen tässä sairauslomani jälkeen paljon ihmetellyt.