K
Kiekkokatsoja
Aika erikoinen, kenties hieman huvittavakin tapahtuma, tuolla uudessa kanaravintolassa.
Tuoreessa iltalehti lööpissä luettavissa.
Mulle tulee toisinaan mieleen sana turvakaukalo. Sellaiseksi näitä kiekkoaskeja on muunneltu.Jos nimimerkki @Turha Kaukalo olisi jääkiekkokaukalo niin olisiko hän silloin Tarpeellinen Kaukalo?
Pesäpallo on kuningaslaji. Tyhmät ei tätä peliä osaa, koska se vaatii muutakin kuin muskelit. Jos jaksaisi, laittaisin linkin johonkin Vimpelin peliin, mutta en jaksa, koska en jaksa.Tuskin. Sijaitsisi todennäköisesti jossain Puolangan syrjäkylällä, missä ei asu muita kuin se yksi vanhus, jonka mielestä vain hiihto on urheilua. Ja ehkä pesäpallo ja paini.
Ei jumalauta. Ei saatana.Aika erikoinen, kenties hieman huvittavakin tapahtuma, tuolla uudessa kanaravintolassa.
ennen kun jatkatte julkista puskista huutelua, laita please oma CV rinnalle, niin palataan sitten asiaan!!
Tiedät itsekin, minne sinun on hyvä lähteä.
Aloin pitämään kirjaa nimimerkeistä, joiden ihon alle olen päässyt. Lista on pitkä jo nyt.
VoinVoitko todistaa jotenkin että listasi ei ole vain oman mielikuvituksesi tuotetta?
Ovatko @Moderaattorit tällä listalla pelikieltosi johdosta?Aloin pitämään kirjaa nimimerkeistä, joiden ihon alle olen päässyt. Lista on pitkä jo nyt.
Eivät oleOvatko @Moderaattorit tällä listalla pelikieltosi johdosta?
Mistä tiedät päässeesi jonkun nimimerkin ihon alle?Aloin pitämään kirjaa nimimerkeistä, joiden ihon alle olen päässyt. Lista on pitkä jo nyt.
Sorry, ammattisalaisus, en voi paljastaa.Mistä tiedät päässeesi jonkun nimimerkin ihon alle?
No kysytääs vielä näin - tiedätkö oikeasti päässeesi vai luuletko päässeesi?Sorry, ammattisalaisus, en voi paljastaa.
Minä taas pääsisin hyvin pienellä vaivalla sun ihon alle, mutten nyt jaksa toimeentua.Aloin pitämään kirjaa nimimerkeistä, joiden ihon alle olen päässyt. Lista on pitkä jo nyt.
Jotenkin eniten ihmetyttää että tästä varjomode jutusta eniten pillastuvat kaiken maailman luket ja faslapset, joiden kanssa en muista ikinä kommunikoineeni sanaakaan.Minä taas pääsisin hyvin pienellä vaivalla sun ihon alle, mutten nyt jaksa toimeentua.