Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 366 551
  • 66 907

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aki-Petteri Berg maininta palautti muistin syövereistä kevään 1999 ja viimeinen finaaliottelu Nordiksella. Toni Halme toimi henkivartijana hallissa katsojaksi pelikiellon takia joutuneelle Aki-Petterille.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aki-Petteri "toinoi" Berg.

Uuden ajan NHL-puolustaja, joka on kuin Berg on Olli Määttä. Vähän HVM, mutta tiedetään mitä saadaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
T3 kusee siinä ettei Furlongia saatu takaisin Johnin rooliin. Ilmeisesti kaveri oli jo aika yössä kun ei edes rähjäisen narkkarin rooliin kelvannut. Stahl ei vain sovi Johniksi ja kieltämättä Danesin hahmo Kate on jäätävän raskas. Onneksi Kristanna Loken pitää lämpimänä.

Muutoin T3 on erittäin kelvollinen elokuva ja näyttää mitä kävi kun vääjäämättömältä ei vältytty. Sinällään vaihtoehtoinen täyteleffa T2:lle. Loppu on kyllä mainio kaikessa toivottomuudessaan.

T4 ansaitsee mielestäni jotain puhtaiden papereiden tapaista kun lopulta soditaan tulevaisuudessa. Ei oikeastaan edes tarvitse muita perusteluja. Leffa ei yrittänyt kertoa mitään eeppistä vaan kuvata sen mistä aina puhuttu. Casting oli toki ihan järjetön ja korosti miten kujalla saagan kanssa oltiin.

Valitettavasti Genisyksen olisi pitänyt olla viimeinen Terminator ja vätysten olisi oikeasti pitänyt uskaltaa lopettaa leffasaaga. Eli yksinkertaisesti tehdä suunnitelma isosta kuvasta jo aiemmin ja miettiä mitä leikitään aikajanoilla ja miten viiden leffan setti paketoidaan.

Dark Fate olikin sitten jäätävää hevonpaskaa ja toivottavasti poisti Cameronin saamaa palvontaa tietyiltä osin. Oli melkoinen saavutus tehdä Genisysta huonompi elokuva. Samalla näimme ettei Cameronin tekeminen olisi riittänyt luomaan enempää jatko-osia.

Tv-sarja Sarah Connor Chronicles(Sarah Connorin Aikakirjat) näyttäytyy jälleen kerran yllättävän hyvänä kokonaisuutena. Luultavasti myös jää koko Terminator-saagan kärkeen kun tuossa kuitenkin piti lunastaa kahden ensimmäisen elokuvan jälkeistä aikaa. Oli siunaus että sarja jäi kahteen kauteen. Tuo loppu on vuosien myötä osoittautunut juuri tuohon kokonaisuuteen riittäväksi. Lena Headey on tässä loistava Sarah Connor. Tekee kunniaa Hamiltonin ikonisille hahmolle.

Olen kai varmaan nähnyt ne kaikki, mutta ei kyllä jäänyt paljon mieleen osista 4-6. Voitettiinko me vai koneet? Veikkauksen sivuilla sanoo vain, että kohde on suljettu.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Myin Tori.fi:ssä sieniä, kolmen tähden ruokasieniä haapasieniä ja karvarouskuja. Ilmoitus ehti olla noin viikon verran kunnes äsken tuli Ilmoitus poistamisesta. Mainittiin että mm. tuoteväärennöksien ja käytettyjen pikkuhousujen myyminen on kiellettyä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitenkähän kun jalkapallossa tai jääkiekossa monesti maalin jälkeen tuuletetaan siten että osoitetaan kohti taivasta, etenkin jos maalintekijällä joku läheinen on menehtynyt ja jotkut toki muutenkin, niin mitäs jos joku tekisikin niin että katselisi alaspäin ja näyttäisi sormella sinne hiilikellarin puolelle? Mikähän olisi yleinen reaktio.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Aivoni eivät voi ymmärtää mitenkään, että Marko Palo on vanhempi kuin Jukka Seppo. Ja lopettivat ammattilaisuransa samaan aikaan.

Seppo on itselleni HIFK-legenda joka pelasi joskus silloin kauan kauan sitten kun olin lapsi.

Paloa taas tuli nähtyä Nordiksellakin miljoona kertaa, kuten myös Hockey Nightissa, olympialaisissa ja MM-kisoissa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt tuli oltua siellä työpaikkani keittiöväen yhteisessä iltamassa. Ja iltama oli erittäin mukava ja viihtyisä. Ei ollut lainkaan vaivaannuttavaa fiilistä vaikka työkavereiden kanssa iltaa piti viettääkin. Eikä ketään joutunut häpeämään vaikka tilaisuudessa muut joivat myös alkoholia.

Iltama oli kyllä tosiaan kaikilta osin mielestäni onnistunut ja se kertoo varmasti siitäkin että meillä on hyvä työyhteisö työpaikalla. Eikä tästä muiden paikallaolijoiden alkoholin juomisesta aiheutunut minulle edes minkäänlaista ongelmaa vaan hyvin pysyin kyydissä mukana ja juttukin luisti myös minulta vaikka olin ihan kokislinjalla. Eikä tehnyt edes mieli maistaa alkoholia vaikka muut sitä jonkin verran joivatkin. Kukaan ei kuitenkaan vetänyt mitään kännejä ja eniten humalassa taisi yleisolemuksen perusteella olla emäntä itse.

Hieno ilta oli. Ensin siinä frisbeegolfattiin ja sitten meillä oli Aulangolla neljäksi tunniksi grillikota vuokrattuna. Siellä grillasimme, aterioitsimme ja herkuttelimme. Kaiken lystin kodan vuokrineen, ruokineen ja juomineen (myös oluet ja lonkerot) tarjosi myös meidän keittiön emäntä. Hän oli myös tehnyt sinne salaatteja ja piirakkaa.

Meillä on kyllä niin loistava emäntä töissä. Tässä ei ole mukana yhtään mielistelyä ja nöyristelyä koska se ei tapoihini kuulu mutta on tuo emäntä vaan mahtava tyyppi. Heittämällä yksi parhaista esimieh... esihenkilöistä mitä minulla on työurani aikana ollut. Ollaan niin samalla aaltopituudellakin hänen kanssaan ja juttu luistaa. Varon aina kaverustumatta, ystävystymättä henkilöiden kanssa joihin on jokin erityinen suhde kuten henkilö on hoitajani tai esimieheni. En tiedä onko tämä arveluttavaa? Mutta hieno persoona on joka tapauksessa tämä minun esihenkilö.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Käytiin tänään äitini, siskoni ja minun lasteni ja siskon vanhempien lasten kanssa Kuusijärvellä metsäretkellä (siis tarkoituksena kiertää järvi ja syödä eväät kun eivät siskon 3v tytöt pitempää matkaa jaksa).

Päästinhän me hieman yli puolimatkan juuri vastarannalle kun toinen siskon tytöistä päätti lähteä kokeilemaan kumpparilla veden lämpötilaa ja humpsahti järveen. Onneksi jotenkin päätyi selälleen ja kun oli vedenpitävä kurapuku päällä niin jäi siihen kellumaan ja sisko sai hänet ongittua sieltä nopeasti pois. Pikkuihmisen järkytysitkua helpotti kummasti se kun rannalle ilmestyi saman tien sorsa ja se nousi vielä siihen rannalle (kerjäämään). Sisko selitti tyttärelleen että kato ku ankkakin tuli ihmettelemään, että sieltä meinasi joku tulla uimaan muttei sitten tullutkaan niin nousi sekin rannalle katsomaan mitä tämä nyt oikein meinaa.

Hyvä reissu oli.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aki-Petteri Berg maininta palautti muistin syövereistä kevään 1999 ja viimeinen finaaliottelu Nordiksella. Toni Halme toimi henkivartijana hallissa katsojaksi pelikiellon takia joutuneelle Aki-Petterille.
Toi finaalisarja ja mestaruus ei unohdu koskaan.. kolmekymppisten rääppiäiset, Olavin Krouvi ja Thomasin imurointi. Those were the days..
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin viikolla katsomassa 4 vee lapsenlapsen futistreenejä kentänlaidalla. Porukka oli jaettu pienryhmiin ja edessä oli menossa joku temppurata tmv. Jostain kauempaa jalkoihini vieri pallo ja ajattelin tsipata pallon tyylikkäästi takaisin yli edessä touhuavien muksujen, mutta tietenkin pallo osui suoraan edessä juoksevan pikkutytön päähän. Potku ei ollut kova, mutta tyttö kuitenkin kaatui siihen ja alkoi tietysti itkemään. RIensin heti tytön luokse kysymään miten kävi ja pyytämään hyvin nolona anteeksi. Paikalle tuli myös treeninvetäjä, jolle selitin tilanteen ja pahoittelin tekemistäni. Tyttö jatkoi itkuisena temppurataa, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Hetken kuluttua tytön äiti tuli paikalle ja menin kertomaan hänelle, mitä hetki sitten oli tapahtunut ja pyytelin vuolaasti anteeksi. Äiti ymmärsi hyvin tilanteen ja sanoi tällaista sattuvan. Tyttökin tuli siihen ja yhdessä todettiin, että osuma itsessään ei sattunut pahasti, mutta hän oli luonnollisesti pelästynyt tilannetta. Vahinkohan se oli, mutta hävetti ja nolotti vitusti ja siirryinkin heti vähän kauemmaksi aiheuttamasta enempää tuhoa pikkulapsille.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Reverent pienissä määrin pystyn samaistumaan. Tyttö aloitti perhefudiksessa viikko sitten ja näppäränä faijana tietenkin lähdin myös temppuilemaan pallon kanssa sillä seurauksella, että osuin kaverin lasta päähän. Siitä ei onneksi tullut mitään ihmeempää, mutta muistutus itselle, että keskityn vaan pyörimään tytön mukana :D
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joo on sitä omaakin lasta osuttu suoraan päähän kun jalkapalloa ollaan oltu pelaamassa. Ja siitähän toi kuusivuotias jaksaa muistuttaa joka kerta.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Myöhäisherännäisenä en toki saanut lippua Manse PP.n peliin eli gloryhuntteeraus jää väliin, mutta parvekkeelta suora näkymä kun kilpailevat keppihevosilla, ni on sentään jotain seurattavaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tiedä johtuuko se sitten minun aiemmasta seuraamattomuudesta ja kovasta tapahtumien odottamisesta että näen itse ainakin nyt vähitellen tosiaan elon merkkejä noissa tapahtumakalentereissa. Vai onko se oikeasti näin että vähitellen alkaa Suomessa taas näitä tapahtumia tosiaan enenevässä määrin olemaankin?

Ainakin noissa tapahtumakalentereissa on aika paljonkin nyt syksylle jo merkittynä erilaisia tapahtumia eikä niissä lue ainakaan että ne olisi siirretty tai peruttu. Elon merkkejä itse ainakin näen vähitellen taas ja se kyllä kelpaa.

Tervehdin ilolla jos tässä nyt alkaa vihdoin taas virkoamaan tapahtumat ympäri Suomen ja aion talous huomioiden olla melko aktiivinen ja rohkeakin itsekin tänä syksynä tapahtumien suhteen. Ja olen valmis vaikka vähän matkustamaankin että pääsen johonkin tietylle keikalle, teatteriin tai muuhun vastaavaan tilaisuuteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös