4
444
Jännetupintulehdus on matkalla luoksesi, jos jatkat peukalolla puristamista. Joillain alueilla ihan hyvä ote, mutta ns. peukalosively (kuulostaa vähän pervolta, tiedän) tehdään niin, että asetat peukalon hierottavalle alueelle ja painat toisen käden kämmenpohjalla sitä vasten. Esim. epäkkäissä tätä voi tehostaa pitämällä peukalokäden sormia toisella puolella vastaan. En epäile lainkaan, etteikö tekemäsi hieronta olisi tuntunut hyvältä, mutta jos ala todella kiinnostaa edes harrastuksena, niin kannattaa ainakin youtubesta katsoa perustekniikat kuntoon, niin et ole itse työkyvyttömyyseläkkeellä parin vuoden päästä.Joo, huomasin tämän kun vedin 30min setin niin peukalot kipeenä. Toki pitää hieronnassa osata käyttää muitakin käden osia hyväks, ne voinee oppia. Täytyy nyt miettiä kun tekee pari testiä vielä että oonko millä tasolla (mun hovihieroja lupautu testikokelaaks myös niin saan siltä rehellisen arvion sitten).
Kyllä kai sitä neljän tonnin kuukausiliksalla jotenkin kituuttaisi. :DEi varmaan voikkaan. SInä varmaan tiedät paremmin, tulisiko puolella tuosta määrästä jotenkin toimeen ja saisi laskut maksettua vai pitääkö tehdä enemmän? MInulla kun on tosiaan vaan harmaa aavistus kaikista kuluista.
Itse teen siis ihan vain muutaman tunnin viikossa vastapainona näyttöpäätetyölle. Koulutettu hieroja tosiaan tekee valtaosan hieronnoista 0% alvilla, ja jotkin esim. kuumakivihoidot ovat sitten perus alvin piirissä. Toisaalta se tarkoittaa sitä, että sitä alvia ei sitten voi myöskään vähentää hankinnoista. Tutkintoa vailla oleva hieroja ei myöskään saa työhönsä vakuutusta, joten kannattaa olla senkin vuoksi rikkomatta asiakasta.
Perusduunina hiton tylsää, mutta osa-aikaisena kivaa vaihtelua. Toki se on myös ala, joka opettaa tekijäänsä. Tai opettaa, jos sitä kuuntelee tarkasti. Jokainen kroppa on erilainen ja reagoi hoitoon eri tavalla. Ne nyanssit joko huomaa tai sitten ei.