Olen sen verran väsynyt nyt että en jaksa mitään syvällisempää kirjoitella tällä kertaa. Mietin että olisiko kannattanut jättää kirjoittaminen jopa huomiseen mutta kirjoitan nyt muutaman sanasen.
Toisaalta, sitä on
välillä väsynyt kirjoittelemaan ja ottamaan ehkä tosissaan tämän peliongelman. En ole kuitenkaan lhmistyyppi jolta vakavissaan oleminen olisi luonteista aina ja todellisuudessa heitän ajoittain läppää ja pistän lekkeriksi vakavammankin asian. Toisaalta tämä on ollut minulle keino ottaa vaikeudet ja haasteet elämässä vastaan vähän lunkimmin. Ja tapa käsitellä isojakin asioita. Ehkä tämä näkyi vähän tuossakin kun kirjoittelin minkälainen vaikutus uudella henkilökortilla voisi olla pelaamisen suhteen.
Toisaalta sitten taas se väsymys. Käyn näitä samoja peliongelmaan liittyviä asioita läpi kuitenkin muuallakin, blogissani joskus, vertaistukihenkilön ja A-klinikan sosiaalityöntekijän kanssa. Viesteissäni voikin näkyä esimerkiksi mutkien oikomisyritystä. Aina ei jaksa.
No, en minä tiedä mitä tässä sanoisi ja vastaan vänkäisi. Ja sen verran hyviä asioita nimimerkit
@Mojo ja
@MacRef nostaneet esillekin että parempikin varmaan antaa vain asioiden minun osalta olla. Turha noin hyviä pointteja vastaan lähteä tappelemaankaan. Mielummin ottaa neuvoista vaarin.
Ja on totta kieltämättä että minulla on vielä ongelmia myöntää itsellenikin olevani peliriippuvainen. Ehkä otan tuon asian puheeksi huomenna A-klinikalla kun minulla on siellä lääkäri.
Ja muuten, toivon että pitkästä aikaa saisin ensi yönä nukuttua hyvät yöunet. Ainakin se päätös olla murehtimatta liikaa kipujaan ja sairauslomaani liittyviä asioita on jo nyt helpottanut fiilistä ja ei ole läheskään yhtä ahdistunut olo.