Keväällä onkin aina loukkaantumisia ja tuomaritkin on meitä vastaan. Koita siinä sitten voittaa. Muutenkin kivempaa syksyllä voittaa, niin on hyvä fiilis tämän paskimman vuodenajan yli ja kun kevät koittaa, niin on mukavaa lähteä aikaisin kesäloman viettoon.Jokerit on taas syksyllä kovia ja voittoputket pitkiä vain pudotakseen jälleen pudotuspelien 1. tai 2. kierroksella.
Nämä pistää aina silmään, kun joku myöntää olevansa tääläpäin lomamatkalla, vaikka taitaa noissa muutamassa maakunnan "turisti rysässä" käydä 90% matkailijoista.Ollaan taas porukalla mökkimatkalla. Tällä kertaa Satakunnassa
Tänään menossa Vanhaan Raumaan joka on varmaan yksi näistä rysistä johon viittasit. Lähdetään jahka saadaan jahkattua pari muuttujaa...vaikka taitaa noissa muutamassa maakunnan "turistirysässä" käydä 90% matkailijoista.
18600 tälle päivää.11000 askelta jo tälle päivää.
Ilman häpeää, mulla ei olisi ruokaa. Häpeää syön joka ruualla.VITTU KUN HÄVETTÄÄ.
Nyt mut pakotetaan kuuntelemaan Waltaria.
Älä lähe siihen. Sulla on oikeus. Olla.
Oikeus olla @banaaninviljelijä n kanssa samassa hotellihuoneessa ja kuunnella kun sen puhelimesta kuuluu jotain musiikkia, jonka pitäisi avartaa minun musiikkimakuani. En minä viitsi väkuvaltaiseksikaan alkaa.Älä lähe siihen. Sulla on oikeus. Olla.
Osasi tuo @banaaninviljelijä soittaa hyvääkin musiikkia puhelimestaan.
2080318600 tälle päivää.
Toki aamulenkki keikauttaa vaakakuppeja noissa hommissa aika rajusti.
Ei noita korkean paikan leirin tuloksia lasketa. Sehän on sama kuin dopingia käyttäisi.20803
Ehkä toi kuuden tunnin patikka näkyy tilastoissa.
20500 ja ihan muutaman metrin korkeudella merenpinnasta.Ei noita korkean paikan leirin tuloksia lasketa. Sehän on sama kuin dopingia käyttäisi.
Tuokin voidaan laskea dopingiksi kun siellä on joku 20-25 astetta lämpimämpää kuin täällä.20500 ja ihan muutaman metrin korkeudella merenpinnasta.
27°C oli tuossa yhdeksän aikaan. Päivällä taisi olla lämpöisempää.Tuokin voidaan laskea dopingiksi kun siellä on joku 20-25 astetta lämpimämpää kuin täällä.
Helsinki-Vantaalla 4,2 astetta klo 21. klo 21:40 enää 3,3. Päivän huippu ollut sentään 8,6.27°C oli tuossa yhdeksän aikaan. Päivällä taisi olla lämpöisempää.