Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 295
  • 68 322

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Aivoni eivät voi ymmärtää mitenkään, että Marko Palo on vanhempi kuin Jukka Seppo. Ja lopettivat ammattilaisuransa samaan aikaan.

Seppo on itselleni HIFK-legenda joka pelasi joskus silloin kauan kauan sitten kun olin lapsi.

Paloa taas tuli nähtyä Nordiksellakin miljoona kertaa, kuten myös Hockey Nightissa, olympialaisissa ja MM-kisoissa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt tuli oltua siellä työpaikkani keittiöväen yhteisessä iltamassa. Ja iltama oli erittäin mukava ja viihtyisä. Ei ollut lainkaan vaivaannuttavaa fiilistä vaikka työkavereiden kanssa iltaa piti viettääkin. Eikä ketään joutunut häpeämään vaikka tilaisuudessa muut joivat myös alkoholia.

Iltama oli kyllä tosiaan kaikilta osin mielestäni onnistunut ja se kertoo varmasti siitäkin että meillä on hyvä työyhteisö työpaikalla. Eikä tästä muiden paikallaolijoiden alkoholin juomisesta aiheutunut minulle edes minkäänlaista ongelmaa vaan hyvin pysyin kyydissä mukana ja juttukin luisti myös minulta vaikka olin ihan kokislinjalla. Eikä tehnyt edes mieli maistaa alkoholia vaikka muut sitä jonkin verran joivatkin. Kukaan ei kuitenkaan vetänyt mitään kännejä ja eniten humalassa taisi yleisolemuksen perusteella olla emäntä itse.

Hieno ilta oli. Ensin siinä frisbeegolfattiin ja sitten meillä oli Aulangolla neljäksi tunniksi grillikota vuokrattuna. Siellä grillasimme, aterioitsimme ja herkuttelimme. Kaiken lystin kodan vuokrineen, ruokineen ja juomineen (myös oluet ja lonkerot) tarjosi myös meidän keittiön emäntä. Hän oli myös tehnyt sinne salaatteja ja piirakkaa.

Meillä on kyllä niin loistava emäntä töissä. Tässä ei ole mukana yhtään mielistelyä ja nöyristelyä koska se ei tapoihini kuulu mutta on tuo emäntä vaan mahtava tyyppi. Heittämällä yksi parhaista esimieh... esihenkilöistä mitä minulla on työurani aikana ollut. Ollaan niin samalla aaltopituudellakin hänen kanssaan ja juttu luistaa. Varon aina kaverustumatta, ystävystymättä henkilöiden kanssa joihin on jokin erityinen suhde kuten henkilö on hoitajani tai esimieheni. En tiedä onko tämä arveluttavaa? Mutta hieno persoona on joka tapauksessa tämä minun esihenkilö.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Käytiin tänään äitini, siskoni ja minun lasteni ja siskon vanhempien lasten kanssa Kuusijärvellä metsäretkellä (siis tarkoituksena kiertää järvi ja syödä eväät kun eivät siskon 3v tytöt pitempää matkaa jaksa).

Päästinhän me hieman yli puolimatkan juuri vastarannalle kun toinen siskon tytöistä päätti lähteä kokeilemaan kumpparilla veden lämpötilaa ja humpsahti järveen. Onneksi jotenkin päätyi selälleen ja kun oli vedenpitävä kurapuku päällä niin jäi siihen kellumaan ja sisko sai hänet ongittua sieltä nopeasti pois. Pikkuihmisen järkytysitkua helpotti kummasti se kun rannalle ilmestyi saman tien sorsa ja se nousi vielä siihen rannalle (kerjäämään). Sisko selitti tyttärelleen että kato ku ankkakin tuli ihmettelemään, että sieltä meinasi joku tulla uimaan muttei sitten tullutkaan niin nousi sekin rannalle katsomaan mitä tämä nyt oikein meinaa.

Hyvä reissu oli.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aki-Petteri Berg maininta palautti muistin syövereistä kevään 1999 ja viimeinen finaaliottelu Nordiksella. Toni Halme toimi henkivartijana hallissa katsojaksi pelikiellon takia joutuneelle Aki-Petterille.
Toi finaalisarja ja mestaruus ei unohdu koskaan.. kolmekymppisten rääppiäiset, Olavin Krouvi ja Thomasin imurointi. Those were the days..

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin viikolla katsomassa 4 vee lapsenlapsen futistreenejä kentänlaidalla. Porukka oli jaettu pienryhmiin ja edessä oli menossa joku temppurata tmv. Jostain kauempaa jalkoihini vieri pallo ja ajattelin tsipata pallon tyylikkäästi takaisin yli edessä touhuavien muksujen, mutta tietenkin pallo osui suoraan edessä juoksevan pikkutytön päähän. Potku ei ollut kova, mutta tyttö kuitenkin kaatui siihen ja alkoi tietysti itkemään. RIensin heti tytön luokse kysymään miten kävi ja pyytämään hyvin nolona anteeksi. Paikalle tuli myös treeninvetäjä, jolle selitin tilanteen ja pahoittelin tekemistäni. Tyttö jatkoi itkuisena temppurataa, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Hetken kuluttua tytön äiti tuli paikalle ja menin kertomaan hänelle, mitä hetki sitten oli tapahtunut ja pyytelin vuolaasti anteeksi. Äiti ymmärsi hyvin tilanteen ja sanoi tällaista sattuvan. Tyttökin tuli siihen ja yhdessä todettiin, että osuma itsessään ei sattunut pahasti, mutta hän oli luonnollisesti pelästynyt tilannetta. Vahinkohan se oli, mutta hävetti ja nolotti vitusti ja siirryinkin heti vähän kauemmaksi aiheuttamasta enempää tuhoa pikkulapsille.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Reverent pienissä määrin pystyn samaistumaan. Tyttö aloitti perhefudiksessa viikko sitten ja näppäränä faijana tietenkin lähdin myös temppuilemaan pallon kanssa sillä seurauksella, että osuin kaverin lasta päähän. Siitä ei onneksi tullut mitään ihmeempää, mutta muistutus itselle, että keskityn vaan pyörimään tytön mukana :D

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Joo on sitä omaakin lasta osuttu suoraan päähän kun jalkapalloa ollaan oltu pelaamassa. Ja siitähän toi kuusivuotias jaksaa muistuttaa joka kerta.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Myöhäisherännäisenä en toki saanut lippua Manse PP.n peliin eli gloryhuntteeraus jää väliin, mutta parvekkeelta suora näkymä kun kilpailevat keppihevosilla, ni on sentään jotain seurattavaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tiedä johtuuko se sitten minun aiemmasta seuraamattomuudesta ja kovasta tapahtumien odottamisesta että näen itse ainakin nyt vähitellen tosiaan elon merkkejä noissa tapahtumakalentereissa. Vai onko se oikeasti näin että vähitellen alkaa Suomessa taas näitä tapahtumia tosiaan enenevässä määrin olemaankin?

Ainakin noissa tapahtumakalentereissa on aika paljonkin nyt syksylle jo merkittynä erilaisia tapahtumia eikä niissä lue ainakaan että ne olisi siirretty tai peruttu. Elon merkkejä itse ainakin näen vähitellen taas ja se kyllä kelpaa.

Tervehdin ilolla jos tässä nyt alkaa vihdoin taas virkoamaan tapahtumat ympäri Suomen ja aion talous huomioiden olla melko aktiivinen ja rohkeakin itsekin tänä syksynä tapahtumien suhteen. Ja olen valmis vaikka vähän matkustamaankin että pääsen johonkin tietylle keikalle, teatteriin tai muuhun vastaavaan tilaisuuteen.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joutsenet ovat ihan kivoja ja komeita lintuja. Paitsi silloin kun niitä on kokoontunut 40-50 tuohon 10 metrin päähän mökkirannasta.

Lähipoukamassa pesivä pariskunta on kutsunut koko varmaan koko suvun ja kaikki kaverit keskustelemaan milloin olisi sopiva aika poistua muualle. Meteli on sen mukainen. Kait ne yöksi hiljenee.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiristääkö vanne päätäsi, kysyttiin joskus. Äsken vähän kiristi kun pistin pipon päähän. Miksihän useissa uusissa pipoissa on noin. Onko mulla sitten iso pää. No aivot nyt saattaa olla, kuten ehkä olette huomanneet. Kerran muuten yks hieman lihava tyttö ei ollutkaan hieman lihava vaan isoluinen.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ostin tänään Granaattiomenan kokeeks, sisälmys on etovan näköinen mutta ne punaiset jutskat sisällä on aivan taivaallisen hyviä. En olis uskonu että näin hyvää on. Ehdottomasti suosittelen kaikille ainakin kerran testaan.

Avokadon myös kokeilin ja se on niin mauton ettei tosi vaikka kuulemma terveellinen.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Kuinkahan kauan kestää Nordean palauttaa nuo tuplaveloitukset? Bensa jo muutenkin kallista, ei viittis kahteen kertaan maksaa tankillista...

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ronaldon ruokavalio näemmä leviää kulovalkean tavoin.

En mä sitä seuraa, yritän vaan saada spermantuotantoo isommaks ja siihen pitäs keksiä parempaa ruokavalioo. Granaattiomena on hyvä. Sitten saksanpähkinä testiin seuraavaks.

Nick Neim

Jäsen
Kuinkahan kauan kestää Nordean palauttaa nuo tuplaveloitukset? Bensa jo muutenkin kallista, ei viittis kahteen kertaan maksaa tankillista...
Muistan, kun OP:lla oli jokunen (tai useampikin) vuosi takaperin samaa ongelmaa, ja erään lauantain osalta kaikki katevaraukset olivatkin tuplana. Sunnuntaina heräillessä hieman pelästytti, että miten ruokailu + lätkämatsi + pelin jälkeiset + taksi kotiin kustansi lähemmäs 700 euroa, vaikka missään aivan älyttömässä pätkässä ei tullut oltua. Huolimatta yhteydenotosta pankkiin, sieltä vain todettiin, että kyllä ne sieltä purkaantuu ajan kanssa. Ja kyllähän ne purkaantuivat kahden viikon päästä, mutta silti vitutti, kun kostea illanvietto rokotti kukkaroa parin viikon ajan.

Pankeilla voi olla eroa, enkä tiedä toimisiko OP enää vastaavalla tavalla, mutta pari viikkoa noiden automaattisessa purkaantumisessa menee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy