Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 357 961
  • 66 890

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään nautittiin sitten kevään ensimmäinen terassilounas. Ihan hyvin siellä näin auringonpaisteella tarkeni.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teillä tullut koskaan frendien kanssa puhetta milloin kukin on viimeks pessyt hampaat. Hitto olisittepa nähneet naisten ilmeet kun kuulivat, vaikka ei ole mitään nynnyjä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onks teillä tullut koskaan frendien kanssa puhetta milloin kukin on viimeks pessyt hampaat. Hitto olisittepa nähneet naisten ilmeet kun kuulivat, vaikka ei ole mitään nynnyjä.
Aika köyhää jos pitää pohtia jotain hampaiden pesua. Mun hampaat on korvattu timanteilla koska olen rikas.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Falun Gongista tuli mieleen että aikanaan kun haettiin Kuliksesta viisumeja Kiinaan niin tämä porukka oli lähetystön ulkopuolella. Kaveri jäi juttelemaan ja otti brosyyrin heiltä niin viisumi hylättiin saatetekstillä "Equivocal acts against Peoples Republic of China". No tokalla yrityksellä sai sen kun lupasi olla missään tekemisissä heidän kanssa, haastattelun kautta. Vuosi oli 2008.

Jos muuttaisi Ruotsin Faluniin, ja laittais pystyyn kiinalaisravintolan. Sisustuselementiksi hankkisi itämaiselta näyttävän ison gongin. Ja ravintolan nimeksi tietysti Falun Gong.
 

Glove

Jäsen
Jos muuttaisi Ruotsin Faluniin, ja laittais pystyyn kiinalaisravintolan. Sisustuselementiksi hankkisi itämaiselta näyttävän ison gongin. Ja ravintolan nimeksi tietysti Falun Gong.
Falunista tulee aina mieleen Falukorv -makkara, joka yrittänee olla Ruotsin HK:n Sininen. Jos en ihan väärin muista, niin jossain vaiheessa tuli kielto kutsua sitä makkaraksi, koska siinä oli lihaa niin vähän. Mutta enivei, ei ole hyvää keitettynä, paistettuna eikä grillattuna. Kokeiltu on, kiitos Ruotsissa asuvien sukulaisten. Onneksi eivät syrströmmingiä tyrkyttäneet.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jumalauta. Taisi olla nyt sellaiset puoli ysin uutiset, että koronaa ei mainittu sanallakaan. Koskaan milloin viimeksi?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jumalauta. Taisi olla nyt sellaiset puoli ysin uutiset, että koronaa ei mainittu sanallakaan. Koskaan milloin viimeksi?
Eikös siinä nyt kuitenkin mainittu että koronan takia USA:ssa risteilybisnes on ollut vuoden käytännössä jäissä?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja miten ne kestivät vain kymmenen minuuttia? En muista noin lyhyitä puoli ysin uutisia paitsi korkeintaan itsenäisyyspäivänä ja jouluna.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja miten ne kestivät vain kymmenen minuuttia? En muista noin lyhyitä puoli ysin uutisia paitsi korkeintaan itsenäisyyspäivänä ja jouluna.
Onhan nuo sunnuntaisin olleet jo ties miten pitkään noin että kestää sen 20.30-20.45 ja siitä se viimeinen viisi minuuttia on säätiedotus.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kolautin itteäni tänään rautakangella leukaan. Ei kai siinä sen pahemmin toivottavasti, mutta aika laajalta särkee.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mietin just, että Nummis on vissiin aika vihattu henkilö noissa Kaakon derbyä koskevissa keskusteluissa. Taiteilee koko ajan pelikiellon rajoilla, mutta on niin taitava kirjoittaja, ettei ikinä narahda. Mutta enhän minä voi olla paha ihminen, kun minulla on ystävissäkin SaiPa-faneja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Glove

Jäsen
Lähdin tuossa puolilta päivin lenkille. Pari sataa metriä pääsin ja alkoi tulemaan hemmetin märkää räntää kutakuinkin vaakasuoraan. AIkomani noin tunnin lenkki muuttui kaupassa käynniksi, eli noin 20 min meni lenkillä aikaa. Eniten harmittaa se, että tuota valkoista tavaraa tulee edelleen taivaalta ihan hyvään tahtiin. SItä on tullut liian mukavuuden haluiseksi kun ei viitsi lenkkeillä sateessa. Kyllä sitä junnuna mentiin kelistä välittämättä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hitsit vie ja pois. Näin sitä elo heittelee. Tarjottiin uutta duunipaikkaa, huntteri soitteli tuossa viime viikolla. Taidan ottaa vastaan. Palkka aika lailla sama, mutta duuni on just sitä mitä mä 1) haluan tehdä 2) osaan. Pääsen noista kirjanpidon jutuista ja systeemeistä pois, ainakin pääosin.

Lomat täytyy vielä tosin sopia, en mä suostu tätä kesää olla lomatta. Ja palkattomana sellaisena. Ei liene kynnyskysymys.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kuuntelen Bob Saget-podcastia. Vieraanaan Full House-sarjassa tytärtään näytellyt Candace Cameron Bure, jonka ensikohtaamista tulevan miehensä Valerin kanssa Saget oli todistamassa ilmeisesti lätkämatsissa.

Pavelin kanssa Saget kertoo ajelleensa aikanaan Floridassa ympäri kyliä ja vetivät tequilaa koko illan.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Hitsit vie ja pois. Näin sitä elo heittelee. Tarjottiin uutta duunipaikkaa, huntteri soitteli tuossa viime viikolla. Taidan ottaa vastaan. Palkka aika lailla sama, mutta duuni on just sitä mitä mä 1) haluan tehdä 2) osaan. Pääsen noista kirjanpidon jutuista ja systeemeistä pois, ainakin pääosin.

Lomat täytyy vielä tosin sopia, en mä suostu tätä kesää olla lomatta. Ja palkattomana sellaisena. Ei liene kynnyskysymys.
Vastahan minä äskettäin täällä ihmettelin, että etkös sinä juuri vaihtanut töitä. Taidat tehdä jotain aika hyvin, kun perääsi tuolla lailla soitellaan. Onneksi olkoon uudesta työstä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vastahan minä äskettäin täällä ihmettelin, että etkös sinä juuri vaihtanut töitä. Taidat tehdä jotain aika hyvin, kun perääsi tuolla lailla soitellaan. Onneksi olkoon uudesta työstä.
No kiitos.
Ei tämä ole vielä kirkossa tai muussakaan kuuluteltu. Rahan perässä en juokse, mutta työnkuva todellakin houkuttaa. Olisi sellainen homma mikä on mun intohimo. Haasteita olisi tarjolla, mutta juuri niitä mistä nautin. Eikä potkia porukkaa ”lomalle”.

Kait mä jotain sitten osaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Viikonlopun reilun 15 miljoonan lottopotti meni pienelle Palonurmen kylälle, oliko se nyt viiden hengen porukka joka sen voitti. Nykyäänhän tuo kylä on Nilsiän kautta osa Kuopiota, mutta anyway nyt somessa törmää kommentteihin "Hyvä että meni pienelle paikkakunnalle".

Mitä hyvää siinä on? En nyt halua sen enempää oletuksia tehdä, mutta jos voitto meni paikkakuntalaisille niin todennäköisesti voittoporukka koostuu jostain kuudenkympin ja kuoleman välillä olevista ihmisistä jotka eivät tule ikinä käyttämään noita rahoja mihinkään vaan ne jäävät homehtumaan pankkitilille "pahan päivän varalle". Ehkä kerran käyvät Tahkolla ja toisen kerran Kuopiossa Rauhalahdessa.

Tulee ihan mieleen se kun eräs jyväskyläinen voitti ison lottopotin niin käyttäkohteet oli "keittiöremontti ja matka Tallinnaan". Joo, jokainen tekee tai on tekemättä rahoillaan mitä haluaa, mutta vittu oikeesti.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viikonlopun reilun 15 miljoonan lottopotti meni pienelle Palonurmen kylälle, oliko se nyt viiden hengen porukka joka sen voitti. Nykyäänhän tuo kylä on Nilsiän kautta osa Kuopiota, mutta anyway nyt somessa törmää kommentteihin "Hyvä että meni pienelle paikkakunnalle".

Mitä hyvää siinä on? En nyt halua sen enempää oletuksia tehdä, mutta jos voitto meni paikkakuntalaisille niin todennäköisesti voittoporukka koostuu jostain kuudenkympin ja kuoleman välillä olevista ihmisistä jotka eivät tule ikinä käyttämään noita rahoja mihinkään vaan ne jäävät homehtumaan pankkitilille "pahan päivän varalle". Ehkä kerran käyvät Tahkolla ja toisen kerran Kuopiossa Rauhalahdessa.

Tulee ihan mieleen se kun eräs jyväskyläinen voitti ison lottopotin niin käyttäkohteet oli "keittiöremontti ja matka Tallinnaan". Joo, jokainen tekee tai on tekemättä rahoillaan mitä haluaa, mutta vittu oikeesti.
Taannoin kun se jättimäinen eurojackpotti osui jonkun kyläpahasen mummoporukalle, niin eikös se yksi mummeli tokaissut, että voisihan tällä n.9 miljoonalla vaikka ostaa itselleen uuden Toyota Yariksen. Joo joo, osta ihmeessä, mutta sinulla on silti vielä 8980000€ käytettävänä ihan mihin sinä itse haluat.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On muistoja joita en omalta työuraltani varmaan ikinä unohda. Yksi hauskimpia muistoja on kun meillä oli aikoinaan tapana eräällä tietyllä pienellä porukalla leikkimielisesti naljailla toisillemme. Tuo tapahtui tuolla eräässä vanhainkodissa jossa olin vuosina 2007-2014 töissä. Etenkin minä ja yksi naishoitaja olimme toisillemme koko ajan naljailemassa. Siis vain hyvällä hengellä, oikeastihan meillä on hyvät välit.

Sitten tämä naishoitaja lähti ennen kuin minä toisiin hommiin tuolta paikasta. En muista yhtään kerroinko näistä vittuiluista silloin aikoinaan täällä? Työkavereille voi varmasti vittuilla tosissaankin mutta meidän pelleily oli sellaista leikkimielistä tosiaan.

Monia vuosia on kulunut noista ajoista mutta tänään sitten sain kuulla yllätyksen! Tuo sama naishoitaja on nyt sitten samassa työpaikassa minun kanssani taas. Näin pieni tämä maailma ja Hämeenlinna on. Ja koskaan ei saa sanoa ei enää koskaan.

Uskallan kirjoittaa tännekin tästä hauskasta sattumuksesta sillä olemme oikeasti siis kavereita ja siis sitten oikeasti vain kavereita. Tämä hoitajahan on perheellinenkin.

Hauskoja muistoja tulee mieleeni, mutta olipas kiva tänään yllättyä pitkästä aikaa oikeasti ja iloisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös