Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 545 551
  • 67 944
4

444

Asterit putkahtivat areenalle ja basilika itää. Samettiruusut ovat napakoita ja pistokkaat voi ihan hyvin. Mietin edelleen sitä "omaa ketjua" @redpecka jossa voisin kertoa kasvimaa-juttuja. Mietin vielä sitä otsikkoa että se olisi sopiva ja avoin ja innostaisi muitakin kertomaan kasvimaan ja puutarhan tapahtumista.
Mä ainakin luen oikein mielelläni ja kommentoin omia kokemuksiani sitä mukaa kun niitä kertyy. Tarkoituksena on siis perustaa ihka ensimmäinen kasvimaa tuohon takapihalle ja lisäksi raivata nuo rinteessä kasvavat epämääräiset heinät ja koiranputket ja laittaa tilalle kasvamaan niittykukkia sun muuta. Kukkia ja mehiläisiä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tommy Lee on vitun hyvä rumpali. Hardrock- tukkahevi-skenen ykkösrumpali. Monet vuodet näin. Myös tästä skenestä ainoa, joka pääsee niiden maailman suurimpien rumpalien joukkoon.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tommy Lee on vitun hyvä rumpali. Hardrock- tukkahevi-skenen ykkösrumpali. Monet vuodet näin. Myös tästä skenestä ainoa, joka pääsee niiden maailman suurim(unaisim)pien rumpalien joukkoon.

Lisätty lainaukseen myös pieni tarkennus.

Joo, kyllä Tommy Lee osaa kannuttaa. Ja epäilemättä on vielä kova panemaankin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vittu mikä peli oli taas NHL19:ssa äsken. Torontolla pelasin Edmontonia vastaan, ja viime aikoina murheenkryyni on ollut paitsi oma sysipaska ylivoima niin sekin että ei tunnu tulevan vastustajalle oikein jäähyjä. No nyt ottivat sitten vaatimattomat 10 kaksiminuuttista, mutta ei vittu mitä syöpäilyä oli tuo ylivoimapeli. Siis en saanut varmaan kahta perättäistä syöttöä omille missään vaiheessa ja ihan käsittämätöntä paskaa. Tuntui että en ylipäätään pystynyt edes tekemään mitään koska heti oli joku iholla kun vähänkin yritti rauhoittaa peliä ja senhän tietää kun se CPU-botti tulee sieltä päälle niin nehän ottaa sen kiekon pois ilman mitään ongelmia.

Botti kyllä vammaili muutenkin aika huolella, aina jos vähänkin sain kuviota kasaan ja pyörähdettyä paineen alta pois niin eikö näillä vittu ollut maila kainalossa samantien ja kuvio kaatuu siihen. Joo, sitten oli hetki viiskolmosta mutta nämä kusi poikkeuksetta siihen kun näissä tilanteissa tunnun nykyään häviävän VITTU aina aloituksen ja joku saatanan puukäsi purkaa sen kiekon pois sieltä. Kaiken lisäksi nää otti niitä jäähyjä jatkuvalla syötöllä niin minun yv-viisikko oli ihan puhki kun samat ukot siellä painaa, välillä toki ketju vaihtuu. Ja montakohan jäähyä ottivat siitä kun ampuivat kiekon katsomoon, ihan järkyttävän katkonaista peliä.

Edmontonin maalilla kolmenmetrin kyr... Koskinen venyi kyllä välillä myös aivan naurettaviin torjuntoihin, jos se saatanan honkkeli yrittäisi tosielämässä tuolla tavalla venyttää niin nivuset sillä paukkuisi ja selästä lentäisi välilevyt hallin seinään. Meni kyllä antipatialistalle tuo helvetin jättiläinen tuon pelin jälkeen, ei perkele.

No voitin sen pelin lopulta 5-2 ja sain ylivoimaksi 3/10, mutta oli kyllä niin järkyttävää vammailua tuo peli kokonaisuutena noita vastaan että ei mitään rajaa. Ei taida olla enää pelejä runkosarjassa Edmontonia vastaan, olisin muuten laittanut jonkun saatanan kädettömän pugilistigoonin ajelemaan McDavidia ja muita mikkihiiriä niin lujaa numeroihin kun vaan lähtee. Saatana että voi mennä voitettu peli ihon alle.

Jooh, ehkä hyvä rauhoittua ja pitää loppuilta huilia tuosta pelistä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Asterit putkahtivat areenalle ja basilika itää. Samettiruusut ovat napakoita ja pistokkaat voi ihan hyvin. Mietin edelleen sitä "omaa ketjua" @redpecka jossa voisin kertoa kasvimaa-juttuja. Mietin vielä sitä otsikkoa että se olisi sopiva ja avoin ja innostaisi muitakin kertomaan kasvimaan ja puutarhan tapahtumista.
Nimi olisi tietysti Iisopin istutukset. ;)
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitähän sitä tänään tekisi? Seisoisi pöydän ääressä katselisi kun taimet kasvaa.
Eikä ole edes selvää milloin tuo lapsi täältä lähtee. Huomenna viimeistään kyllä.
Mutta joo katsellaan miten päivä etenee.
 

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Asterit putkahtivat areenalle ja basilika itää. Samettiruusut ovat napakoita ja pistokkaat voi ihan hyvin. Mietin edelleen sitä "omaa ketjua" @redpecka jossa voisin kertoa kasvimaa-juttuja. Mietin vielä sitä otsikkoa että se olisi sopiva ja avoin ja innostaisi muitakin kertomaan kasvimaan ja puutarhan tapahtumista.
Jatkoajan multasormet, keskustelua kasvimaan ja puutarhan hoidosta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Osaisiko joku muuten sanoa löytyykö Viaplaysta joku lista siitä miten pitkään tietyt leffat tai sarjat on siellä katsottavissa? Esim. C Moressa on listattuna näitä "vielä ehdit" leffoja joissa näkyy kauan leffa/sarja on katsottavissa, mutta Viaplayn kohdalla en löydä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tulin äsken kaupasta ja rappukäytävään edelläni tuli joku nainen, joka lähti kävelemään rappusia ylös minä hänen takanaan mutta pysähtyi yhtäkkiä ja sanoi minulle että odota. Rupesi kaivamaan repustaan jotain ja sanoi että "odota, minä anta sinule". No repusta löytyi minulle joku kukkamaski, tuollainen kiinalainen onnenamuletti tms ja falun gong esite.

Falun Gongista tuli mieleen että aikanaan kun haettiin Kuliksesta viisumeja Kiinaan niin tämä porukka oli lähetystön ulkopuolella. Kaveri jäi juttelemaan ja otti brosyyrin heiltä niin viisumi hylättiin saatetekstillä "Equivocal acts against Peoples Republic of China". No tokalla yrityksellä sai sen kun lupasi olla missään tekemisissä heidän kanssa, haastattelun kautta. Vuosi oli 2008.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Arvoisat kohdennetun mainonnan ammattilaiset.
Ostin itselleni netistä uuden kiukaan. Se on vielä paketissa ja asentamatta mutta tähän mennessä olen siihen ollut tyytyväinen. Jos kiuas ei osoittaudu lupausten arvoiseksi, aion kärsiä pettymyksen nahoissani. Mutta oletan, että sillä kyllä saa hien pintaan. Ostotapahtuman jälkeen nettisivujen palstat ovat täyttyneet kiuas mainoksilla. Minulla ei tässä tilanteessa ole aikomustakaan hankkia toista samanlaista kiuasta. Sanoisin jopa, hyvät mainosten kohdentajat, että olen HUONOIN mahdollinen markkinoinnin kohde mitä tulee kiukaisiin. Sovitaanko niin, että palataan asiaan 10:n vuoden kuluttua tai jos hyvin käy, 20:n vuoden kuluttua? Mainostakaa sillä aikaa vaikka saunakintaita tai ämpäreitä mutta kiuas tarjouksenne menevät täysin väärään osoitteeseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
NHL-konsolipelin otteluseurantaa taas vähän. Olin päässyt Torontolla vähän puolihuolimattomasti sellaiseen ujoon 19 ottelun voittoputkeen, olisihan se ollut nättiä painaa 20 voittoa täyteen. Vastassa oli selvästi heikompi Ottawa Senators joten tuonhan olisi pitänyt olla ihan läpihuutojuttu.

Ekassa erässä pääsin heti ylivoimalle ja peliä oli pelattu alle minuutti niin John Tavaresilla taululle 1-0. Ylivoimakin siis pikkuhiljaa menee parempaan suuntaan. Olin pelissä niskan päällä mutta Ottawa sai itsekin paikkoja ja Senatorsiin siirtynyt Jordan Eberle onnistui tasoittamaan ekan erän lopulla. Olipahan maali, pelasin niin päin persettä kuin mahdollista. Eberle laukoo, sen jälkeen menee noin neljän Toronton pelaajan keskeltä lyömään kiekon rystyltä maaliin. Puolustin niin päin helvettiä tuon että en edes jaksanut tekoälyn koijaamista kirota koska ihan itse löysäilin tuon.

Toka erä maaliton, kolmannessa erässä alkaa tapahtua. Jonathan Huberdeaulla vedin aivan täydellisen kudin kohti yläpesää ja sinnehän se näyttää menevän... vitut mene kun kimpoaa pystytolpan ja yläputken ristikosta pihalle. Olin tässä vaiheessa itse asiassa jo ihan satavarma miten homma tulee menemään. Sain vielä hetken päästä ylivoiman, itse asiassa sain kaksi minuuttia kahden miehen ylivoimaa kun Senators otti kaksi jäähyä samaan aikaan. Sitten alkoi se hauskuus, en saanut jumalauta ylivoimalla yhtään kunnon vetoa maalia päin. Ylivoima meni siinä, tämän jälkeen joku Senatorsin jäähyn ottanut jämäpelaaja saa tekopaikan ja boom - Senators johtaa 2-1. Jotenkin näin tämän ennakkoon että juuri näin tämä tulee menemään ja 20 perättäistä voittoa jää haaveeksi.

Sain vielä huippupaikan kuusi sekuntia ennen loppua, pääsen 2 vs. 1 hyökkäykseen kaksikolla Patrick Marleau - Jesperi Kotkaniemi. Marlööllä poikittaissyöttö, Kotkaniemi tulittaa ihan armottoman onetimer lämärin kohti puolityhjää maalia... kiekko yläputkeen ja siitä katsomoon. Tästä meni luonnollisesti aloitus sitten keskialueen puolelle ja ottelu paketissa. 2-1 dunkkuun ja voittoputki katki. Perkele.
 

Glove

Jäsen
Hommahan toimii pitkälle algoritmien avulla, ellen aivan väärässä ole. Ne tietävät mitä esim Googlesta haet, mutta ei niillä ole hajuakaan siitä sun ostotapahtumasta. Eli kun olet kiukaita hakenut ja selaillut, sulle tulee kiuasmainosta. Nyt kun et enää oletettavasti kiukaita kauheasti selaile, korvautuvat mainoksetkin pikkuhiljaa muilla.
Jostain syystä nuo algoritmit toimi mun kohdalla. Tänään youtube mainosti mm. raskaustestiä ja jotain Legoja.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perhuna, toi on kyllä hyvä. Saako käyttää? Pitäisköhän sitä ketjua nyt ruveta väsäämään kun muilta kiireiltä ehtisi...
Minä ehdotan klikkiotsikkomaisempaa "tässä ketjussa Iisoppi hoitaa puutarhaansa, katso kuvat".
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asterit putkahtivat areenalle ja basilika itää. Samettiruusut ovat napakoita ja pistokkaat voi ihan hyvin. Mietin edelleen sitä "omaa ketjua" @redpecka jossa voisin kertoa kasvimaa-juttuja. Mietin vielä sitä otsikkoa että se olisi sopiva ja avoin ja innostaisi muitakin kertomaan kasvimaan ja puutarhan tapahtumista.

Tässä jokin aihetta koskeva ketju:

 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Niin sitä vain iltalenkillä kohtasi karhuryhmän väijymässä talon nurkan takana. Kysyivät mihin menossa ja mistä tulossa ja päästivät menemään. Olivat piirittämässä kulkureittini viereistä rakennusta, asiasta löytyy otsikoita eri medioissa. Joku siis heilunut aseen kanssa siinä reitilläni hetkeä aikaisemmin ja mennyt sisään rakennukseen jota piiritti usea karhuryhmä-yksikkö sekä poliisipartio. Kaikkea sitä Espoossakin tapahtuu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkarissa oli vakuutusmainos. Siis millainen ihmistyyppi elää elämää niin peloissaan että ottaa jotain vakuutuksia. Soittelevat varmaan vanhuuden höperöille ja huijaavat ottamaan noita. Maksakaa säännöllisesti tälle tilille blaa blaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös