Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tuossa kun luki uutisointeja koulujen lopuista ja katseli kuvia miten porukkaa oli ollut kaupungilla ihan peijjoonisti niin alkoi kyllä tuo kesäloman kaipuu vähän jo poltella. Mutta in your face bitch, vielä sellaiset reilut kuusi viikkoa lomille kun 23.7. on viimeinen työpäivä ennen lomaa. Ja eipä siinä, tuonne minä loman halusinkin kun sattuu paremmin omiin aikatauluihin. Silti vaan tuli vähän sellainen fiilis että lomille joutaisi kun niin moni kirmaa lomille tässä kesäkuun alkuun ja onhan tässä nyt ainakin parina kesänä ollut aika kovia hellekelejä jo kesän alkuun.
Mutta hyvää kannattaa odottaa, paremmalta se loma tuntuu kyllä sitten lopummalla kesää. Nojoo, myönnetään että en ole koskaan kesäkuussa lomaillut mutta itse kyllä olen nauttinut suunnattomasti tuosta että loma on siellä suht lopulla kesää, mutta kuitenkin selkeästi vielä kesän puolella eikä mennä syyskuuhun. Vaikka hienoja ulkoilukelejä olisi varmasti vielä silloinkin.
Mutta hyvää kannattaa odottaa, paremmalta se loma tuntuu kyllä sitten lopummalla kesää. Nojoo, myönnetään että en ole koskaan kesäkuussa lomaillut mutta itse kyllä olen nauttinut suunnattomasti tuosta että loma on siellä suht lopulla kesää, mutta kuitenkin selkeästi vielä kesän puolella eikä mennä syyskuuhun. Vaikka hienoja ulkoilukelejä olisi varmasti vielä silloinkin.