Rakastan kissoja, fetajuustoa ja tissejä.
Kuin omasta kynästä. Ihanteellinen perjantai-ilta: Käytän Rottweilerini Adolfin kunnon lenkillä, sitten tilaan aurajuustolla höystetyt pizzat itselleni ja seuralaiselleni, jonka jälkeen panen häntä, eli Tinzeä, perseeseen. Ai että...Rakastan koiria, aurajuustoa ja peppuja.
Uusivat myös kännykällä ulkoasua. En tykkää ja taisivat lärvärissä myös vähän muokata ulkoasua. En tykkää siitäkään.Spotify on päättänyt sitten uusia ainakin Windows-tietokoneiden sovelluksensa ulkoasua. Nyt kun soittolistaa selaa niin sinne kappaleen viereen on ilmestynyt pikkukuva siitä albumin kansikuvasta missä kappale on. Biisit saa toki edelleen ihan perinteiseen tapaan esittäjän mukaan aakkosjärjestykseen, mutta jotenkin tuo lista on nyt äärimmäisen sekavan näköinen kun siellä ne albumikuvat näkyvät seassa.
Saako tuota mitenkään pois? Kyllä mulle riittää ihan pelkkä teksti missä lukee artistin nimi ja kappale, ei minun mitään postimerkin kokoisia kuvia tarvitse tihrustella. Jälleen sarjassamme "paska visuaalinen uudistus" joka on olevinaan hieno mutta ainakin itseä häiritsee.
Kutakuinkin tuommoisessa jäätilanteessa tuli uitua Rovajärvellä keväällä 1993. Olihan se mukava päästä saunaan kuuden päivän metsässä rymyämisen jälkeen. Mutta kylmää oli vesi.Ei ole vielä jäät lähteneet kokonaan järvestä.
Toinen peli takana, Dallasia käytiin kairaamassa vieraskaukalossa lukemin 3-1. Selänne 1+1 ja Numminen 1+1 ja King 1+0. Zhamnoville myös pistetili auki syöttöpisteen myötä. Selänteelle todella tärket pisteet heti, eiköhän sieltä se 50 maalia vähintään saada kasaan.Ekasta pelistä 3-0 voitto, vastassa Washington. Ykkösketjun tehot jäi vielä vähän piippuun, mutta kakkosketjussa Emerson 1+2, Steen 1+1 ja Shannon 1+0. Hyvä että tuolta kakkosketjusta löytyi tulitukea heti ekassa pelissä, eiköhän ne Selänteenkin tehot sieltä vielä löydy.
Tkachuk-Zhamnov-Selänne
Shannon-Steen-Emerson
Romaniuk-Borsato-Drake
King-Eagles-Domi
Manson-Numminen
Ulanov-Quintal
Kennedy-McBean
Cheveldae
O'Neill
Mikki Hiiri - limonadia vai Muumilimpparia? Mä tykkäsin Mikki Hiirestä, pikkuveli Muumista. Harmi kun Mikki Hiiri limsaa ei enää saa. Ärsyttävä hiirulainen mutta hyvää limsaa.Jumalauta nää hommat ei lopu ikinä, mutta kivahan näitä on pitkän talven jälkeen touhuta, välillä suosikkijuomia siemaillen.