Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 510
  • 66 539

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Komea punapää joka saa äitini märäksi kuin räntä. Osaa laulaa ja soittaa kitaraa.

Aissssaatana, ja tähän se sydänsilmäinen hymiö! Herkistyin ihan Edin puolesta! Adjektiiveja tai ei, mutta eikös tuossa ole vasta neljä positiivista asiaa? Punapäätä en laskisi kehuksi, vaan ominaisuudeksi. Vaikka toki siitä, eli Edin hiuksia, Edissä tykkäänkin.

Uusi listaus on parempi, mutta pullukka jättää hieman ikävän klangin...
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Aissssaatana, ja tähän se sydänsilmäinen hymiö! Herkistyin ihan Edin puolesta! Adjektiiveja tai ei, mutta eikös tuossa ole vasta neljä positiivista asiaa? Punapäätä en laskisi kehuksi, vaan ominaisuudeksi. Vaikka toki siitä, eli Edin hiuksia, Edissä tykkäänkin.

Uusi listaus on parempi, mutta pullukka jättää hieman ikävän klangin...
More cushion for the pushin.
 
K

Kiekkokatsoja

Tänään näkyy tämän ketjun meno olemaan sellainen, että voi mielensäpahoitusta tulla. Pitäisiköhän jarrua painaa tai syödä?
Laittaakohan tuo koronasulku meidän ihmisten nettikirjoittelu sanavarastot sekaisin?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ennen kuin kukaan ehtii mitään isompia kamppiksia aloittaa, niin muistutan, mistä Jatkoajassa on pohjimmiltaan kyse. #Heimo252020
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Ennen kuin kukaan ehtii mitään isompia kamppiksia aloittaa, niin muistutan, mistä Jatkoajassa on pohjimmiltaan kyse. #Heimo252020
heimo25 ja Kari Oksanen. Jatkoajan kovimmat sepät koskaan, ikinä, missään. Nää kaverit saa TOJ:t ja Schollit näyttämään palstalegendojen sijaan aloittelijoilta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
heimo25 ja Kari Oksanen. Jatkoajan kovimmat sepät koskaan, ikinä, missään. Nää kaverit saa TOJ:t ja Schollit näyttämään palstalegendojen sijaan aloittelijoilta.

Missä on Kari Oksasen näytöt vuodelta 2020? Kyllä tämä on Heimo25iden vuosi.
 
K

Kiekkokatsoja

Ja toki pitää nykytavan mukaan olla kiintiö saamelaisille ja kaikien muiden vähemmistöjen edustajille.
En tarkoittanut vähemmistöja.
Itse tarkoitin mahdollisuutta äänestää jotain "idioottia", jota ei missään nimessä yleensä haluaisi äänestää. Saako ulos potkittuja äänestää?
 

Barney

Jäsen
Missä on Kari Oksasen näytöt vuodelta 2020? Kyllä tämä on Heimo25iden vuosi.
Kari ei tarvitse näyttöjä tältä vuodelta, sillä hän on aina relevantti. Uskaltaisin melkein väittää, että Kari on ainut jatkoaikalainen, joka on perustanut itselleen ketjun. Sillä pääsee samaan kategoriaan Tamin ja muiden veljien kanssa. Ei Tamillakaan ole tältä vuodelta mitään näyttöjä, mutta se on pomminvarma asia että ohjauspeli olisi kunnossa, mikäli Tami päättäisi huomenna heittää klubitakin niskaan. Samat lainalaisuudet pätevät myös Oksasen Kariin ja Jatkoajan keskustelupalstaan.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minä annan ääneni sille kuka kertoo parhaan mirri-tarinan!

Tai vaihtoehtoisesti lahjoo minut perunakattilalla.
Millainen kattila on perunakattila? Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa. Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Millainen kattila on perunakattila? Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa. Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?
Kai olet kuitenkin aina teräskattilassa valmistanut vain terästä etkä esimerkiksi moukkamaisesti alumenttiä?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Millainen kattila on perunakattila? Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa. Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?
No siis teräskattilahan on tehty teräksestä ja perunakattila on tehty perunasta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tietääköhän Edi kuka on Roger Moore? Sen näyttelijän Edi saattaa tietää, mutta tietääköhän se palstalla vaikuttavaa @Roger Moore?

Vittu olisi kova kun tietäisi. Kohta ilmestyisi kaverikuva palsta-Rookerista ja Edistä tänne pussikaljoittelemassa ja laulamassa karaokea.
Mikä on Edi?
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Millainen kattila on perunakattila?

Kattila jossa on perunoita.

Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa.

Ihan oikein olet luullut, mukaan lukien perunoita. Vähän sama kun kertoisi luulleen että kahvimukista voi juoda mitä tahansa mukista nautittavaa nestettä. Kerron salaisuuden: kahvimukista voi juoda mitä tahansa nestettä. Vaikka siemennestettä.

Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?

Et ole toiminut väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös