Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Eiku joo adjektiiveja.. pörrönen, ihku, pullukka, taitava ja herkkä.
Komea punapää joka saa äitini märäksi kuin räntä. Osaa laulaa ja soittaa kitaraa.
More cushion for the pushin.Aissssaatana, ja tähän se sydänsilmäinen hymiö! Herkistyin ihan Edin puolesta! Adjektiiveja tai ei, mutta eikös tuossa ole vasta neljä positiivista asiaa? Punapäätä en laskisi kehuksi, vaan ominaisuudeksi. Vaikka toki siitä, eli Edin hiuksia, Edissä tykkäänkin.
Uusi listaus on parempi, mutta pullukka jättää hieman ikävän klangin...
Ha, mun #tagit kun haen päiväkahviseuraa tai runkkumatskua netistä.pörrönen, ihku, pullukka, taitava ja herkkä.
Jätkä runkkaa Ed Sheeranille, ei voi moittia.Ha, mun #tagit kun haen päiväkahviseuraa tai runkkumatskua netistä.
Viä kun lähtis päiväkähveille. Olis semmottet sokkotreffit kun en tiä kuka vittu se on.Jätkä runkkaa Ed Sheeranille, ei voi moittia.
@Roger Moore onneks tietää, sun pitää kysyä siltä.Viä kun lähtis päiväkähveille. Olis semmottet sokkotreffit kun en tiä kuka vittu se on.
En luota sarkastisiin britteihin. Petkuttajia ja puijareita.@Roger Moore onneks tietää, sun pitää kysyä siltä.
Eiks nii, ihme sakkia. Voi olla, että päiväkaffet Edin kera ja kermalla, vois hyvinkin mennä sinne rosvosektoriin kans.En luota sarkastisiin britteihin. Petkuttajia ja puijareita.
Tänään näkyy tämän ketjun meno olemaan sellainen, että voi mielensäpahoitusta tulla. Pitäisiköhän jarrua painaa tai syödä?
Laittaakohan tuo koronasulku meidän ihmisten nettikirjoittelu sanavarastot sekaisin?
Tarkoitin tälläkertaa lähinnä "jarrun" syömistä.Tai pitäisikö juoda ja tulla sit kirjoittelee? Ei hyvä idea sekään.
heimo25 ja Kari Oksanen. Jatkoajan kovimmat sepät koskaan, ikinä, missään. Nää kaverit saa TOJ:t ja Schollit näyttämään palstalegendojen sijaan aloittelijoilta.Ennen kuin kukaan ehtii mitään isompia kamppiksia aloittaa, niin muistutan, mistä Jatkoajassa on pohjimmiltaan kyse. #Heimo252020
Ja toki pitää nykytavan mukaan olla kiintiö saamelaisille ja kaikien muiden vähemmistöjen edustajille.Tarkoitin tälläkertaa lähinnä "jarrun" syömistä.
Jos tulee vuoden jatkoaikalainen äänestys, niin esitän että sinne tulee mukaan myös 1-2 mahdollisuutta antaa ns. protestiääni..
heimo25 ja Kari Oksanen. Jatkoajan kovimmat sepät koskaan, ikinä, missään. Nää kaverit saa TOJ:t ja Schollit näyttämään palstalegendojen sijaan aloittelijoilta.
En tarkoittanut vähemmistöja.Ja toki pitää nykytavan mukaan olla kiintiö saamelaisille ja kaikien muiden vähemmistöjen edustajille.
Kari ei tarvitse näyttöjä tältä vuodelta, sillä hän on aina relevantti. Uskaltaisin melkein väittää, että Kari on ainut jatkoaikalainen, joka on perustanut itselleen ketjun. Sillä pääsee samaan kategoriaan Tamin ja muiden veljien kanssa. Ei Tamillakaan ole tältä vuodelta mitään näyttöjä, mutta se on pomminvarma asia että ohjauspeli olisi kunnossa, mikäli Tami päättäisi huomenna heittää klubitakin niskaan. Samat lainalaisuudet pätevät myös Oksasen Kariin ja Jatkoajan keskustelupalstaan.Missä on Kari Oksasen näytöt vuodelta 2020? Kyllä tämä on Heimo25iden vuosi.
@Roger Moore onneks tietää, sun pitää kysyä siltä.
Millainen kattila on perunakattila? Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa. Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?Minä annan ääneni sille kuka kertoo parhaan mirri-tarinan!
Tai vaihtoehtoisesti lahjoo minut perunakattilalla.
Kai olet kuitenkin aina teräskattilassa valmistanut vain terästä etkä esimerkiksi moukkamaisesti alumenttiä?Millainen kattila on perunakattila? Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa. Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?
No siis teräskattilahan on tehty teräksestä ja perunakattila on tehty perunasta.Millainen kattila on perunakattila? Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa. Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?
Mikä on Edi?Tietääköhän Edi kuka on Roger Moore? Sen näyttelijän Edi saattaa tietää, mutta tietääköhän se palstalla vaikuttavaa @Roger Moore?
Vittu olisi kova kun tietäisi. Kohta ilmestyisi kaverikuva palsta-Rookerista ja Edistä tänne pussikaljoittelemassa ja laulamassa karaokea.
Millainen kattila on perunakattila?
Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa.
Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?