Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 086
  • 68 293

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Käytiin viemässä Kuusakoskelle Heinolaan metalleja, SERiä ja pattereita. Siellä on hyvä kun voi kuluttajapalvelupisteeseen tavaraa myös viikonloppuisin. Mies antoi viedä pois jotain sähkötyökaluja jotka oli meinannut purkaa ja "korjata". Itse laitoin pois joitain vanhoja kodin pienkoneita joita olin kellarissa säilönyt jos vielä joskus tarvitsee. Lisäksi laitoin kierrätykseen yhden satsin vanhoja uunipeltejä. Käytiin myös kaupassa. Pitää kyllä sanoa että Heinolassa oli rau-hal-lis-ta...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Käytiin viemässä Kuusakoskelle Heinolaan metalleja, SERiä ja pattereita. Siellä on hyvä kun voi kuluttajapalvelupisteeseen tavaraa myös viikonloppuisin. Mies antoi viedä pois jotain sähkötyökaluja jotka oli meinannut purkaa ja "korjata". Itse laitoin pois joitain vanhoja kodin pienkoneita joita olin kellarissa säilönyt jos vielä joskus tarvitsee. Lisäksi laitoin kierrätykseen yhden satsin vanhoja uunipeltejä. Käytiin myös kaupassa. Pitää kyllä sanoa että Heinolassa oli rau-hal-lis-ta...
Tästä isot pisteet @Iisoppi

Sitä ei moni ymmärrä miten paljon nykyään pystytyään hyädyntään ja uudelleen käyttää edellämainitun kaltasta materiaalia. Duunissa vähän sivutuatteena tullut "valaistuminen" tähän miten kierrättäminen on oikeasti ihan pirun fiksua. Eihän Setämies saisi tämmösiä haastella, mutta faktat nyt vaan on faktoja.

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät; lentosuukko KooKoolle
Ajattelin hyhmääntyä illan nojatuolinnurkassa lukemassa; siippa on töissä ja lapset puuhailevat omiaan. Hetken mielijohteesta soitin kuitenkin teatterille, ja siellä odotti mua viimeinen, yksinäinen lippu illan esitykseen. Pikku-Suet hykertelevät tuolla odottamatonta vapautta ja laativat omaa esityslistaansa illan disneypluskarnevaaliinsa, ja mutsi viilaa kynttä, korkoa ja kulmakarvaa. Pari maskia laukkuun ja menoksi!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olin jonkin aikaa sitä mieltä että pitäkää sitten tunkkinne mutta se olisi ollut taas niin lapsenmielistä käyttäytymistä että päätin sittenkin jatkaa ilonanne täällä. Ja vaihtaa vain levyä ja puheen aiheita. Minä itsehän olen virheeni tehnyt ja niistä joudun ehkä oppirahat maksamaan.

Mutta turha tässä on päätäkään pensaaseen työntää liiaksi tai ruikuttaa vastaan. Olen aikoinani ollut huono arvostelujen vastaanottaja ja inttänyt aina vastaan. Kunnes opin kuuntelemaan muita ja ottamaan tosissani mahdollisesti vain opiksi palautteesta.

Tänään olin taas töissä. Niin kuin olen koko viikonlopun töissä. Tänään ja huomenna työvuorot 8-16. Mutta ei minua haittaa nyt korona-aikana varsinkaan milloin olen töissä ja milloin vapaalla kun eipä tässä juuri muuta elämää ole kotoilun ja töiden lisäksi. Sama se sitten minulle on milloin olen töissä ja milloin vapaalla.

Töissäkin viihdyn ihan hyvin. Hassu työpaikka ollut siinä mielessä että ei minua ole koskaan vituttanut lähteä sinne töihin. Toisin kuin monissa aiemmissa työpaikoissa. Aamulla lähtee töihin ihan hymyssä suin.

Mutta kyllä minä mietin sen enempää enää kohdistamatta kehenkään ajatuksiani että mikä minusta itsestäni sitten tekisi kiinnostavan naisten silmissä? Olen selkeästi ylipainoinenkin kuitenkin ja en nyt kovin komea muutenkaan. Mutta ehkä joskus löytyy joku joka osaa arvostaa muitakin asioita kuten julmettua fiksuuttani, kohteliaisuuttani ja huumorintajuani. Sekä vaikka hyvää mainettani monessa eri paikassa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mihin niitä naisia tarvitsee, kun on äijiä ja kaljaa?
Tää on kyllä meillä Setämiehillä hauska ilmiö. Kyllä me julistetaan äjjjä sanomaa, mutta jossain kohtaa tulee aina rouvaa ikävä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Alkoi ihan armottamasti väsyttämään. Viime yö oli huono ja unet/nukkumisjaksot lyhyitä ja sekavia. Ei lepoa sielulle ja ruumiille suonut ne. Oltiin ulkona siivoamassa risuja pois. Tultiin sitten sisälle ja syötiin hyvin... Ehkä liiankin hyvin. Hitto haukotuttaa ja väsyttää. Vielä pitäisi saunassa jaksaa käydä. Ei sitä nyt tähän aikaan voi nukkumaan käydä kun sitten herää puolilta öin ja on rytmit ihan sekaisin.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
@vilperi tiedoksi että silmällisiä tonttuja nähty kaupan hyllyillä.

Liitteet

• tontut.jpg
    tontut.jpg
    430,6 KB · kertaa luettu: 118

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
@Punamusta n taika Ässien kannattajareissuilla näyttäisi tulevan päätökseensä tai ainaksin kokevan kolahduksen. Ihmekkös tuo, sillä pitihän Lukko viikolla KalPaakin kovilla, vaikka KalPalta puuttui pelaajia karanteenin vuoksi.

ace

Jäsen
Katselen tuota Masked Singeriä ja mietin, että onko nuo tuomarit tyhmiä vai käsikirjoitettuja tyhmiä?
Siskoni oli jo pitkään epäillyt minkä Katajan Janne oli kuulema tänään sanonut, se joku pakkasherra tms. kuulema on Doug Blair. Kuvan perusteella pecsit ainakin voisivat täsmätä.

En itse seuraa joten en tiedä, pisti vaan miettimään että otettaisiinko sinne W.A.S.P.in kitaristi jota kukaan normikatsoja ei tunne? Turussahan se kyllä asuu joten ei ihan mahdotonta.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuoden harmain päivä tosiaan. Kaikki menny päin vittua. Riidoissa vaimon kanssa ja futis-Palloseurakin divariin. Keli on vitun ankea seuraavat kuus kuukautta. Mikäs tässä..

Jotenkin luulin, että tää vuoden harmain päivä olis hyvä yritys piristää kansalaisten hyvinvointia, mutta kuten sanottua, paskempaa päivää ei ihan heti tuu mieleen.

Viimeksi muokattu:

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jouduin tänään väkisin Pelicans - Tappara peliin. Ei haitannut lopputulos. Jotenkin outoa, kun ei omat pelanneet. Sen kummemmin kommentoimaan ala, mutta Lash on pirun hyvä. T- joukkueella on sihti hukassa ja jotenkin viimeinen vaihde pois. Hodari oli pahaa. Nyt pari kylmää kaljaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Katselen tuota Masked Singeriä ja mietin, että onko nuo tuomarit tyhmiä vai käsikirjoitettuja tyhmiä?
Sattui olemaan just sopivasti tv-kanava jäänyt maikkarille, kun tulin Liigan ekalla erätauolla pois CMoresta piipahtaakseni hetkeksi Ruudun puolella, niin siinä välissä kerkisi vilahtaa tuo Masked Singer taas..

Mietin siinä itsekseni ääneen, että seuraakohan tuota sarjaa vakavissaan joku aikuinenkin, muuten kuin perhesyistä. Tuli tuolla noin 10 sekunnin previewilläkin jo sellaiset "näkemättä paskaa" vibat kyseisestä ohjelmasta.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Alkoi ihan armottamasti väsyttämään. Viime yö oli huono ja unet/nukkumisjaksot lyhyitä ja sekavia.
Mulla oli ihan päinvastainen yö. Nukuin noin yhdeksän tuntia joka on todellakin enemmän mitä yleensä nukun. En tainnut edes herätä välissä.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers

- Pankista ei herunut lisää lainaa korjauksiin, joten hän tarttui purkurautaan itse ja aloitti urakan ilman aiempaa kokemusta rakentamisesta.

– Kotona nikkarointia lukuun ottamatta harva heistä on osannut rakentaa. Olemme opetelleet yhdessä.

On se vittu hienoa ei voi muuta sanoa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän ammatillistakin asiaa (tietäjät tietää ja ne tietää jotka tajuu ja toisinpäin), mutta Mansunilla on poikkeuksellisesta syystä mahtavat verkkosivut:

Bändi ei ole tehnyt mitään uutta noin 15 vuoteen, ja se on virallisesti hajonnutkin, mutta sivut ovat sitkeästi olemassa. Ne elävät koko ajan ja niille on tehty selvästi faceliftiä. Silti kuvamateriaali on sieltä lähes 20 vuoden takaa. Äijät ovat kyllä hengissä ja aktiivisia, mutta missään vaiheessa heitä ei ole jaksettu juoksuttaa mihinkään tuoreempiin kuviin. Tulee sellainen tunne, että bändin kohdalla aika on pysähtynyt.

Tässä haetaan kuolemattomuutta. Se on minun selitykseni. Olihan Mansun hämmentävä bändi brittipop-skenessä. Tuli suunnilleen tyhjästä raketin lailla, teki pari klassikkolevyä, mutta häipyi yhtä nopeasti. Ehkä jonkinlainen tähdenlento, mutta helvetin kirkas sellainen.

Mahtava yhtye, jolla on arvoisensa verkkosivut. Erottuu joukosta.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers

Siihen päälle kun heittää TTK:n niin alkaa olemaan valmis suorasääristen joukkoon. VMP.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Johnnylla on huano olo... Auta, Ahmed , ja tua iso läskipizza. Ja Jahvaa kanssa. Muutama kalia kylkeen. Onneks viimeset löytyy kotoo.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Johnnylla on huano olo... Auta, Ahmed , ja tua iso läskipizza. Ja Jahvaa kanssa. Muutama kalia kylkeen. Onneks viimeset löytyy kotoo.
Ahmedit tuo todistetusti bissee pizzan kanssa. Kokeiltu on. Kirjoitin lisätietoja kenttään, etä koppa kaljaa kaupasta ja hakupalkkaa kymppi extraa. Sieltä se Mehmed sotki corollalla pihaan ja kantoi kopan sekä pizzan sisään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy