Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 543
  • 68 365

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se olisi ensimmäinen työharjoittelujakso takana. Maanantaina takaisin perusasioiden ääreen ja itse siihen asiaan, mitä opiskelen, eli kokkikamat niskaan ja puukko käteen.

No niin, mennäänpä asiaan. Vaikuttaa siltä, että Jatkoajassa on useampikin kokki, joten, yllättävää kyllä, minua alkoi miitti kiinnostaa mutta vain siinä tapauksessa, että nämä kokit esittelevät siellä taitojaan.

SITTEN KUN ALKAA SE SIKAILU NIIN MINÄ HÄIVYN!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siivosin kellarissa. Pois heitettävää löytyi jonkun verran. Ja muutama nahistunut luumu...

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maanantaina takaisin perusasioiden ääreen ja itse siihen asiaan, mitä opiskelen, eli kokkikamat niskaan ja puukko käteen.

Lehdessäkin kirjoitettiin, että nuoriso kantaa nykyään yllättävän usein puukkoa mukanaan Helsingin keskustassa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikö ne luumutkin kannattais heittää pois, jos ne nahistuneita on?
Mulla roikkuu längistä kaks, mutta ne on mun ystäviä enkä koskaan hylkää heitä.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Aamupuuron seassa söin mummoni tekemää luumuhilloa.

Okei, se on nynnyä.

Olen kännissä, mutta paskat ei ole housuissa. Eli en ole oikeasti kännissä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on selvästi Lyytis-viikko. Joonas Lyytinen tekee kolme maalia (tähän mennessä) ja Erja Lyytistä tuli katsottua aiemmin illalla livenä ja nyt keikalta ostetulta Lockdown Live DVD:ltä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
69:stä tulee mieleen ainakin, että se oli lapsuuden kotilinjan 96:n vastakohta. Silloin sitä ajettiin omituisilla punavalkoisilla busseilla, jota ei kai ollut millään muulla linjalla. Metsälän linja. Nykyään sitä tulee joskus käytettyä Kampin ja Nordiksen välillä. Pääsee melkein kirjaimellisesti ovelle. Tukholmassa samalla numerolla pääsi Kaknäsin tornille.

Sitten FC Kuusysi, The 69 Eyes ja jotain muuta kai.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Harrastettiin puolison kanssa juuri seksiä. Taisi olla neljäs kerta tässä puolen vuoden aikana. Ja viime kerrastakin on aikaa kolmisen kuukautta. En ole edes sooloillut. On ollut tässä muuta ajateltavaa, eikä seksi ole ollut niin mielessä. Siinä sitten aktin jälkeen makoilin nirvanassa ja tuli mieleen laittaa kännykästä soimaan Kilpi yhtyeen Nerokasta ikävää. Puoliso oli pesulla ja mä odotin vuoroani. No sitten kun likka tuli sänkyyn takas niin hänkin halusi kuulla oman tän hetkisen korvamadon. Bruse Bringsteenin Down by train. Nyt kahvin keittoon ja Simpsoneita töllöstä.

Päivä alkoi näemmä ihan buenosti. Ollaan ikilapsia ja ollaan onnellisia. Neiti lupas tehdä mulle kohta pari katkarapuvoikkaria aamupalaksi. Polvistun hänen jalkoihinsa. Eiks kuningattarille tehdä niin. Mut mua naurattaa tuo mun biisi valinta.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tervehdys @Punamusta - oltiin sitten viime yönä pelaamassa pokemonia. Ja Ässien matsissa. Ainakin jos uskomme uniani. Ja miksipä emme uskoisi.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Harrastettiin puolison kanssa juuri seksiä. Taisi olla neljäs kerta tässä puolen vuoden aikana. Ja viime kerrastakin on aikaa kolmisen kuukautta. En ole edes sooloillut. On ollut tässä muuta ajateltavaa, eikä seksi ole ollut niin mielessä. Siinä sitten aktin jälkeen makoilin nirvanassa ja tuli mieleen laittaa kännykästä soimaan Kilpi yhtyeen Nerokasta ikävää. Puoliso oli pesulla ja mä odotin vuoroani. No sitten kun likka tuli sänkyyn takas niin hänkin halusi kuulla oman tän hetkisen korvamadon. Bruse Bringsteenin Down by train. Nyt kahvin keittoon ja Simpsoneita töllöstä.

Päivä alkoi näemmä ihan buenosti. Ollaan ikilapsia ja ollaan onnellisia. Neiti lupas tehdä mulle kohta pari katkarapuvoikkaria aamupalaksi. Polvistun hänen jalkoihinsa. Eiks kuningattarille tehdä niin. Mut mua naurattaa tuo mun biisi valinta.

Olen kateellinen. Itse heräsin krapulassa siihen kun koira lutkutti hanuriansa ja huoneen täytti anaalirauhasten löyhkä. Kammottava eläin kerrassaan. Nyt on kämpässä +8 astetta tuuletettuani. Olisin Lennart mielummin sinun saappaissasi.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen kateellinen. Itse heräsin krapulassa siihen kun koira lutkutti hanuriansa ja huoneen täytti anaalirauhasten löyhkä. Kammottava eläin kerrassaan. Nyt on kämpässä +8 astetta tuuletettuani. Olisin Lennart mielummin sinun saappaissasi.
Mä vaihdan kanssasi saappaita koska tahansa, my friend. Ei tämä mun elämä ole muuten niin ruusuilla tanssimista. Mutta joo, toisinaan tulee kyllä hyviä hetkiä eteen ja siksi niitä on kiva jakaa. Ollaan puolison kanssa aika iloisia nyt kun paranin jälleen. Pitää ottaa taas elämästä kaikki irti.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä vaihdan kanssasi saappaita koska tahansa, my friend. Ei tämä mun elämä ole muuten niin ruusuilla tanssimista. Mutta joo, toisinaan tulee kyllä hyviä hetkiä eteen ja siksi niitä on kiva jakaa. Ollaan puolison kanssa aika iloisia nyt kun paranin jälleen. Pitää ottaa taas elämästä kaikki irti.

No eipä se juhlaa ole näissäkään saappaissa, tulisit sen kokemaan. Jotta lauantai ei ihan uikutukseksi mene niin kuunnellaan sitä toista Kotkalaista! Tästä tulee hyvä mieli aina!

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Paljonkos tuo nyt sitten istuu tuomiostaan? Puolet?

Palataas vielä tähän. Suomalainen "elinkautinen" on ei oo mitenkään yksiselitteinen. Vähimmäismäärä on kuitenkin 12 vuotta ja alle 21-vuotiailla pahantekijöillä 10 vuotta, jonka jälkeen voi anoa vapautumista joko tasavallan presidentiltä tai Helsingin hovioikeudelta. EK:ssa ei näitä puolikkaita tai muita osia tunneta. Onkin tosi suuri ero varsinkin ensikertalaisella, tuleeko tuomio murhasta vai taposta. Murhasta tekijä lusii vähintään sen 12 tai nuori tekijä kymmenen vuotta, joskus jopa vähemmän, kuten vitun viisaan Helsingin ho:n viimekesäinen päätös osoittaa.
Jos teko osoitetaan tapoksi, lusii ensikertalainen tekijä 8-10 vuoden tuomiostaan puolet ja alaikäinen kolmasosan. Esimerkkinä 80-luvulla Turussa tapahtunut nuoren pojan murha, josta käräjät anto elinkautisen, hovi 12 vuotta taposta, mutta korkein oikeus keikautti jutun takaisin murhaksi. Näin ollen Patjaksen todellinen lusimisaika piteni KO:n päätöksellä hetkessä kuudesta vuodesta lähes neljääntoista vuoteen. Aika iso ero. Ihan ohi aiheen, mutta mieleen on jääny, että Patjas vapautu milleniumina eli 31.12.1999.
Aika halpa ihmishenki tän päivän Suomessa on, varsinkin kun Helsingin hovi vapauttelee näitä mulguja todella kevyin ja erikoisin perustein.

Viimeksi muokattu:

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palataas vielä tähän. Suomalainen "elinkautinen" on ei oo mitenkään yksiselitteinen. Vähimmäismäärä on kuitenkin 12 vuotta ja alle 21-vuotiailla pahantekijöillä 10 vuotta, jonka jälkeen voi anoa vapautumista joko tasavallan presidentiltä tai Helsingin hovioikeudelta. EK:ssa ei näitä puolikkaita tai muita osia tunneta. Onkin tosi suuri ero varsinkin ensikertalaisella, tuleeko tuomio murhasta vai taposta. Murhasta tekijä lusii vähintään sen 12 tai nuori tekijä kymmenen vuotta, joskus jopa vähemmän, kuten vitun viisaan Helsingin ho:n viimekesäinen päätös osoittaa.
Jos teko osoitetaan tapoksi, lusii ensikertalainen tekijä 8-10 vuoden tuomiostaan puolet ja alaikäinen kolmasosan. Esimerkkinä 80-luvulla Turussa tapahtunut nuoren pojan murha, josta käräjät anto elinkautisen, hovi 12 vuotta taposta, mutta korkein oikeus keikautti jutun takaisin murhaksi. Näin ollen Patjaksen todellinen lusimisaika piteni KO:n päätöksellä hetkessä kuudesta vuodesta lähes neljääntoista vuoteen. Aika iso ero. Ihan ohi aiheen, mutta mieleen on jääny, että Patjas vapautu milleniumina eli 31.12.1999.
Aika halpa ihmishenki tän päivän Suomessa on, varsinkin kun Helsingin hovi vapauttelee näitä mulguja todella kevyin ja erikoisin perustein.

Hulluinta oli Koiviston ja Halosen aikana kun murhaajia armahdettiin elinkautisista. Ensimmäinen, kuten jälkimmäinen uskoi vankeinhoidon "parantaneen" ihmiset ennen aikojaan. Ihan hulluja juttuja, onneksi Sauli on pitänyt linjan. Eipä kait muistaakseni Kekkonenkaan hirveästi sivellyt heitä, toki aika oli eri tuolloin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy