Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt taisi @Breeze Harbour ottaa taas vähän liian pahasti itseensä, kun kokee itsensä taiteelliseksi ihmiseksi. Valitettavasti se vaan on omienkin useiden kokemuksien perusteella niin, että "taiteilijoiden" kanssa on helvetti vaikeampi tulla toimeen normaalissa kanssakäymisessä. Tottakai jokainen ihminen kohdataan yksilönä, mutta pyydäppäs tuota samanlaista kohtaamista siltä "taiteilijalta". Kyllä se sieltäpäin tulee se "sinä olet alempiarvoinen etkä tiedä mistään mitään, koska minä olen sentään taiteilija". Sitten mennään vielä pidemmälle kun aletaan olemaan tekemisissä taiteilijan jälkikasvun kanssa, se se vasta on jotain ihan uskomatonta. Jos et muuten usko @Breeze Harbour niin kuuntele PMMP:n kappale taiteilia.
En oo lukenut ketjua taaemmas joten en edes tiedä mistä on puhe, mutta puutun tähän viestiin, jonka voin valitettavasti todentaa paikkansapitäväksi, koska olen virallisesti taiteilija (mitä tämä sitten tarkoittaakaan, mutta on taiteellisia töitä, taiteellista työtä ja eikö ole niin että "taiteellinen" kuulostaa ihan vitun tyhmältä? naurettavinta tässä on, että joskus pentuna oikein pyrin tähän ja nyt kun elin on ketunraudoissa niin on vähän hankalampi fiilis, joo että ihan terveisiä vaan sinne valtion taidetoimikuntaankin vitun mulkut, sen yhden läskinhän mä suututin niin pahasti että kerjuulle lähtö ei ole kaukana). Me ollaan paskiaisia järjestään. Jatkoaika on jonkinlainen turvasatama tuosta hullusta maailmasta, jossa ei järjen valoa juuri näy. On poikkeuksia, mutta harvemmassa, ja ne on ajettu jonnekin hevon kuuseen.
Taiteilija on sellainen, jonka paskaa äiti vähän turhan pitkään tarkasteli potassa ja kehuu lapsensa aikaansaannosta edelleen.
En muuten ole "taiteellinen luonne" tai no olen muija siitä on huomauttanut eikä niin kehuvaan sävyyn. Vituttaa. Niin joo ja sitä vielä että ei se ihan niin mene kuin olette kertoneet, tämä "taiteilijuus". En kerro miten koska en viitsi. Tulkaa nyt tähän joku aggressioimaan jotain teille tyypillisen älykästä. Tänäänkin pitäisi töitä tehdä. En kyllä viitsisi. Oikeastaan tämän viestin voisi leikkaaliimata kohtaan X. On jo sen verran sumeaa menoa.