Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 437
  • 66 539

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt luin moneen kertaan, että tämä tuttusi hävittää lupiineja tai kattiloita. Mietin, että on kyllä erikoinen tyyppi.
No onhan hän vähän erikoinen tyyppi... En ole kenenkään muun nähnyt/kuullut kulkevan kylänraitilla ja polttavan kotiloita "töhöllä". Tai hän siis kulottaa tienpientareen heinikkoa että kotilot eivät viihtyisi siellä ja siellä jo olevat kotilot kuolisivat.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Alle vuoden olemassa ollut koronavirusketju taitaa olla nopean selailun perusteella jo vapaan puolen kautta aikain aktiivisin ketju viestien määrällä mitattuna.

Kierrätysketjusta löytyy sitten vielä montakin aktiivisempaa ketjua. Kalsarikänniketju ja vitutusketju näyttävät täyttävän kärkipaikkoja...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mihin asti Suomessa oli ihan okei mennä serkun kanssa naimisiin? Tässä kun Hovimäkeä katselee niin siellä serkukset naitetaan toisilleen ihan tuosta vaan ja vanhemmat tanssii onnesta ja serkukset on itsekin ihan kiimassa toisistaan. Jotenkin hämmentävää kun peilaa nykyaikaan tuota, pidettäisiin suurinpiirtein sairaimpana mahdollisena asiana mitä immeinen voi tehdä.

Tosin enemmän tuo taisi olla sellaista yläluokan kotkotuksia kun alempana säädyssä olevan kanssa ei ollut sopivaa mennä naimisiin, mutta eivätkö tosiaan muuta keksi kuin serkun kanssa naimisiin menemisen? Hurjaa hommaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Pystyyköhän sillä koronarokotteen mukana tulevalla sisään asennettavalla mikrosirulla maksamaan lähimaksuja? Vituttaa kantaa lompakkoa mukana, niin helpottaisi mukavasti elämää, kun ostokset pystyy maksamaan vaikka katsomalla maksupäätettä.
Olen kuullut varmalta taholta (vauva.fi), että pystyy. Lisäksi kiukkuisella katseella menee creditille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tosin enemmän tuo taisi olla sellaista yläluokan kotkotuksia kun alempana säädyssä olevan kanssa ei ollut sopivaa mennä naimisiin, mutta eivätkö tosiaan muuta keksi kuin serkun kanssa naimisiin menemisen? Hurjaa hommaa.
Onhan tota harrastettu tietyissä piireissä jo viitisensataa vuotta ja perinteet senkun jatkuu.
 

Barney

Jäsen
MISSÄ ON VUODEN JATKOAIKALAINEN 2020 -ÄÄNESTYS? MIETIN LENKILLÄ, KEITÄ ÄÄNESTÄN JA MISSÄ JÄRJESTYKSESSÄ.
Minua kiinnostaa ainakin paljon enemmän se, että valittaisiinko tänä vuonna jo vihdoin yhdessä "vuoden turhin jatkoaikalainen"? Tuo olisi konseptina paljon mielenkiintoisempi ja ainakin omissa papereissani myös tuon voitto olisi huomattavasti arvostetumpi saavutus kuin jonkun rinkirunkkaajien ja selkääntaputtelijoiden jakama "kiva" palkinto. Parhaassa tapauksessa saataisiin myös hyvää sisältöä palstalle, jos joku tosikko vetäisi herneen nenäänsä saatuaan ääniä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sähän voisit avata tuon ketjun ja äänestyksen.

Eiku ai niin...

****

Eikö ole mitään rajaa vittuilulla! Sähän taidatkin olla mode!

PS: hupailin tässä vaan. Ei veli Rooker ole mode, kun hän osaa lukea ja kirjoittaa eli älyää asiayhteyden. Ever hööd, konehuone?

Edit. niin ikävä virhe
 
Jos se äänestys joskus avataan, niin oonkohan mie listalla? Miten ne ehdokkaat päätetään siihen. Miekään en pysty sitä avaamaan kun on se ketjunavauskielto. Modet vois jo ottaa sen pois kun oon nyt taas ollut ihmisiksi. 20 viestiä vielä viiteen tonniin. Scenelistat vielä vaiheessa, pitäis ryhdistäytyä kun vasta kolme sceneä on varmistanut paikkansa. Ei oo vaan viime aikoina jaksanut taas innostua mut katotaan sit kun into löytyy.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos se äänestys joskus avataan, niin oonkohan mie listalla? Miten ne ehdokkaat päätetään siihen. Miekään en pysty sitä avaamaan kun on se ketjunavauskielto. Modet vois jo ottaa sen pois kun oon nyt taas ollut ihmisiksi. 20 viestiä vielä viiteen tonniin. Scenelistat vielä vaiheessa, pitäis ryhdistäytyä kun vasta kolme sceneä on varmistanut paikkansa. Ei oo vaan viime aikoina jaksanut taas innostua mut katotaan sit kun into löytyy.
Et ole listalla, paitsi modejen. Eikös siinä jokainen äänestä ketä haluaa ja ketjun avaaja laskee äänet ja julistaa voittajan. Ja toi on ihan normaalia, ettei aina innosta. Älä pode siitä huonoa omatuntoa. Kyllä me jaksetaan listausta odottaa ja herra julkaisee sen sitten, kun se on valmis.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mihin asti Suomessa oli ihan okei mennä serkun kanssa naimisiin? Tässä kun Hovimäkeä katselee niin siellä serkukset naitetaan toisilleen ihan tuosta vaan ja vanhemmat tanssii onnesta ja serkukset on itsekin ihan kiimassa toisistaan. Jotenkin hämmentävää kun peilaa nykyaikaan tuota, pidettäisiin suurinpiirtein sairaimpana mahdollisena asiana mitä immeinen voi tehdä.

Tosin enemmän tuo taisi olla sellaista yläluokan kotkotuksia kun alempana säädyssä olevan kanssa ei ollut sopivaa mennä naimisiin, mutta eivätkö tosiaan muuta keksi kuin serkun kanssa naimisiin menemisen? Hurjaa hommaa.

Ainakin vuoteen 1992 asti. Siis jos Oskari Katajistolta asiaa kysyy.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Terve! Tulin just töistä kotiin ja oli ihan mukava työpäivä. Tein muun muassa ison satsin rosollia. Ja sitten ne varsinaiset työkuulumiset, kuuluu sekä mahdollisesti hyvää että mahdollisesti huonoa. Ne iltavuorot joita aloin syksyllä tekemään eivät ole täysin vielä lähteneet sujumaan ja voi olla että minulla ei jatkossa niitä vuoroja teetätekään enää.

Mutta ei kannata kuulemma niiden takia stressata ja työt ei ole niiden takia vaakalaudalla vaan jopa päinvastoin. Tämä työpesti päättyy helmikuun puolivälissä ja nyt oli jo vähän puhetta että jatkokin on hyvin mahdollinen. Jos haluan vain itsekin jatkaa.

Mitään ihan varmaa ei sovittu ja jatkosopimusta tehty mutta ihan hyvältä näyttää. Ja sehän olisi hyvä juttu senkin takia että tulisi varmaan sitten samalla ne ulosottovelat kuitattua eikä sinne jäisi enää mitään maksettavaa. Ja mahdollista summaa mikä kuitenkin kerryttäisi korkoakin. Hyvältä näyttää siis kuitenkin ja huomenna viikon ainoa vapaapäivä.

Nythän ulosotossa on velkaa minulla jotain 2200 euroa että ei se nyt vaatisi kuin parinkin kuukauden jatkon kun ne velat olisi jo kuitattu. Nykyinen tylösuhe kun päättyy helmikuun puolivälissä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiedän jo kenelle annan karsinnassa ääneni, kun vuoden jatkoaikalaisesta skabataan, koirat!

Finaalissa ääneni menee sille, joka antaa minulle huomattavimmat lahjukset.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tiedän jo kenelle annan karsinnassa ääneni, kun vuoden jatkoaikalaisesta skabataan, koirat!

Finaalissa ääneni menee sille, joka antaa minulle huomattavimmat lahjukset.
#
Kappas, joku on unohtanut ihka uuden kiiltävän ja hienon risuaidan tänne, ois sääli jos sille ei löydy uutta omistajaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Tiedän jo kenelle annan karsinnassa ääneni, kun vuoden jatkoaikalaisesta skabataan, koirat!

Finaalissa ääneni menee sille, joka antaa minulle huomattavimmat lahjukset.
Ookei.. nyt on kyllä olo yhtä epätietoinen, kuin muna-allergisella homoseksuaalilla.
Oletko muuten ilmoittanut, että otatko lahjukset vastaan rahana, vai muina etuina/palveluina?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua kiinnostaa ainakin paljon enemmän se, että valittaisiinko tänä vuonna jo vihdoin yhdessä "vuoden turhin jatkoaikalainen"? Tuo olisi konseptina paljon mielenkiintoisempi ja ainakin omissa papereissani myös tuon voitto olisi huomattavasti arvostetumpi saavutus kuin jonkun rinkirunkkaajien ja selkääntaputtelijoiden jakama "kiva" palkinto.
Itseäni kiinnostaisi kaikesta eniten "vuoden venäläistynein jatkoaikalainen". Voittaisin joka vuosi, ja takautuvasti edellisvuodetkin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Minä annan ääneni sille kuka kertoo parhaan mirri-tarinan!

Tai vaihtoehtoisesti lahjoo minut perunakattilalla.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
On, ja periaatteessa semmoisen voisin sinulta halutakkin. Mutta vain JOS kerrot viisi positiivista adjektiivia idolistani Ed Sheeranista.
Komea punapää joka saa äitini märäksi kuin räntä. Osaa laulaa ja soittaa kitaraa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Eiku joo adjektiiveja.. pörrönen, ihku, pullukka, taitava ja herkkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös