@vilperi ootko muuten ikinä miettinyt että joku sun duunikaveri saattaa ihan hyvin lukea esim. tunnuksettomana tätä palstaa? Sitä mä vaan kun olet kuvaillut täällä tosi yksityiskohtaisesti kokemuksiasi tämän daamin seurassa ja onhan tämä kuitenkin Suomen suurin jääkiekkofoorumi joten ikinä ei voi tietää...
Onko se sitten tää mun luonne että tykkään ennemmin olla tämmöinen hieman salaperäinen henkilö vai se että arvostan yksityisyyteni korkealle, mutta vaikka olin vuosi sitten syksyllä aivan sekaisin työkaveristani ja oikeastaan muutenkin aika sekaisin koko mies, niin itse en olisi ikinä uskaltanut kertoilla julkisella foorumilla niin yksityiskohtaisesti privaatista elämästäni kuin esimerkiksi sä olet.
Varmaan siinä painoi sekin, että ikuisena overthinkerinä mietin että ihan varmasti joku mun työkaveri kuitenkin lukee jatkoaikaa ja siinä missä olen taitava pitämään omia yksityisiä salaisuuksiani muilta, olen kuitenkin todella, siis aivan uskomattoman läpinäkyvä tunneilmaisuissani.
Mulla oli aito, ehkä hieman paranoidikin pelko siitä, että jos möläyttäisin yhdenkään hieman yksityiskohtaisemman tiedon ihastuksestani tänne julkisena tietona, joku duunikaverini sattuisi lukemaan esimeriksi juuri naisasiat-ketjua ja pian sana kiertäisi ja kaikki työpaikallani tietäisivät että olen ihastunut tähän kyseiseen naiseen. Tätä pelkoa ei hellittänyt lainkaan se, että bileillastani päätettiin tehdä ihan erillinen seurantaketju tänne kierrätyskeskukseen.
Jotkut ovat saattaneet saada minusta virheellisen kuvan, koska olen ollut täällä palstalla viime vuosina melko paljon esillä, että nauttisin huomiosta. Todellisuudessa tykkään kyllä siitä, jos minua arvostetaan jossain, mutta oikeasti mä inhoan kaikkea ylimääräistä huomiota.
Jos
@Czescku mietti kesän mittaan päänsä puhki, miksi mä en nyt vaan kovin helpolla uskalla tavata juuri sellaista palstahenkilöä, joka on tullut tunnetuksi siitä että tapailee muita palstalaisia ja kertoilee heistä sen jälkeen yhtä sun toista kierrätyskeskukseen, niin siksi. Tällaiselle sosiaaliselle erakolle se, että saan vastaisuudessakin esiintyä täällä mystisenä Breezenä, ilman että monikaan todellisuudessa tietää kuka mä tämän nimimerkin takana olen, merkkaa todella paljon.
Joo... Eihän mun varsinaisesti pitänyt itsestäni puhua, mutta jos
@Czescku on tätä asiaa yhtään ihmetellyt itsekseen, niin toivottavasti em. selitys loi hieman selkeyttä ja ymmärrystä. Muuta mä en kaipaa, miltään tai keneltäkään.
Mitä oikeasti halusin sanoa juuri
@vilperi lle on, että ihan kaikkea ei kannata ehkä kuitenkaan julkisesti sanoa. Ethän sä tämän ihastuksen henkilöllisyyttä täällä ole onneksi paljastanut, mutta jos toiveenasi on että tämä nainen ei saa tietää tunteistasi "väärää kautta", niin tietyt yksityiskohdat saattaa olla hyvä pitää ns. omana tietonaan, ainakin niin kauan kuin olette vain ja ainoastaan työtuttavia.