Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 942
  • 66 857

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Voi luoja
Todistaa vaan sen väittämän, että on niitä tutkintoja kuinka paljon tahansa, voi silti olla täysi pässi. Tuo naakka varmaan erotessaan veisi takasta ne tuhkat mennessään, kun ne hänelle on kirjattu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hah, harakka oli löytänyt tiensä meitin supikoiraloukkuun. Oli kyllä myös ehtinyt tyhjentää sen kaikista syöttimateriaaliaalista ennen kuin se havaittiin. Aamulla ei ollut, iltapäivällä oli, nyt jo lentänyt pois. Kyllä siellä loukussa monenmoista on ollut... Kuten närhi, harakoita (jopa kaksi yhdellä kertaa), varis, orava ja kissa... Mutta yhtään supikoiraa sinne ei ole eksynyt. Höh...
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä on ihmeellistä, kun pelikielto osiossa ei ole yhden yhtäkään ilmoitusta julkisesti naurettavana. Ovatko moderaattorit lomautettuna, vaiko onko käyttäjät lopettaneet toistensa arvailut ja samalla jättäneet kokonaan ne pillu, perse, tissi, pano jutut?

Onneksi lauantaina on edessä Satakunnan Derby, joka luonnollisesti tarkoittaa ainakin paria pelikieltoa täällä. Saa sitten jälleen nauraa ja osoitella sormella jo(i)takin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hah, harakka oli löytänyt tiensä meitin supikoiraloukkuun. Oli kyllä myös ehtinyt tyhjentää sen kaikista syöttimateriaaliaalista ennen kuin se havaittiin. Aamulla ei ollut, iltapäivällä oli, nyt jo lentänyt pois. Kyllä siellä loukussa monenmoista on ollut... Kuten närhi, harakoita (jopa kaksi yhdellä kertaa), varis, orava ja kissa... Mutta yhtään supikoiraa sinne ei ole eksynyt. Höh...
Teidän pitää nimetä se vaikka ei-nyt-ainakaan-supikoira-loukuksi. Ehkä sitten sinne sellainenkin eksyy.
Miksi niitä varten pitää olla loukku? Mä olen pentuna ollut supikoiramettällä, ihan kiväärin kera.

Kattelin tuossa aamun näköradiosta että Suomi oli voittanut fudiksessa fransmannit. Hienoa pojat. Kattelin myös että nuohan näyttää siltä et ne vois olla mun poikia.... no, nehän tosiaan voisi. Molemmat maalintekijät on vuosia nuorempia kun mun jälkikasvu. No, niin tuppaa nuo liigassakin pelaavat olla.

Mä oon vanha.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miksi niitä varten pitää olla loukku? Mä olen pentuna ollut supikoiramettällä, ihan kiväärin kera.
Ei meillä ole aikaa (~viitseliäisyyttä) eikä myöskään osaamista supikoirametsälle menoon. Ehkä joku tuttava (tai tutuntuttu) osaisi tuon asian mutta ei viitsi kysellä. Olen minä vähän metsästystä harrastanut mutta aina muiden johtamissa jahdeissa enkä koskaan ole ollut supikoirametsällä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mä oon vanha.
Minä aloin todella tuntea itseni vanhaksi kun sain kuulla että lapsuuden ystävästäni on tulossa mummo. Hitsi minähän olen vetreä vähän päälle nelikymppinen nainen enkä mikään mummoikäinen. Toisekseen ystävälläni on kaksivuotias lapsi. Vitsaili kyllä että pitäisiköhän vielä yrittää yhtä lasta niin olisi itsellä nuorempi lapsi kuin lapsenlapsi on...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä aloin todella tuntea itseni vanhaksi kun sain kuulla että lapsuuden ystävästäni on tulossa mummo. Hitsi minähän olen vetreä vähän päälle nelikymppinen nainen enkä mikään mummoikäinen. Toisekseen ystävälläni on kaksivuotias lapsi. Vitsaili kyllä että pitäisiköhän vielä yrittää yhtä lasta niin olisi itsellä nuorempi lapsi kuin lapsenlapsi on...

No joo, en mä oikeasti itseäni vanhaksi tunne näin muutamaa vuotta vaille viiskymppisenä. Vaikka isoisä olenkin... olen oikeasti mies parhaimmillaan, fyysisesti en toki samassa kunnossa kun vaikka kymmenen vuotta sitten, mutta noin muuten.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Voi luoja

Jaa se oli tämä eukko. Tuohan on ollut ennenkin julkisuudessa kun on valittanut ties mistä. Tulee mieleen kun oli hakenut jotain vankilapsykologin paikkaa eikä tullut valituksi, oli lähtenyt Turmpmainen valituskierre käyntiin. Ei vissiin mikään hirveän suosittu työkaverikaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No joo, en mä oikeasti itseäni vanhaksi tunne näin muutamaa vuotta vaille viiskymppisenä.
En nyt niin minäkään mutta kyllä se ystävän mummo-ilmoitus sai miettimään ettei tässä mitään nuoria enää olla. Ja onhan ystäväni pienen lapsen äiti eikä pelkästään tuleva mummo. Että kuitenkin melko laaja skaala naisten lisääntymiselle vaikka miehillä se on vielä laajempi...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaahas, perjantai ja 13. päivä. Voiko tästä seurata mitään hyvää? Kuitenkin epäonnen päivä. Hiukan pelottavat ennusmerkit ilmassa. Nytkö vedetään sitten pojan "pelistä" johto pois?

Tunnen itseni välillä niin ääliöksi ja hirveäksi ihmiseksi. Se tapani tehdä ongelmia silloinkin kun niitä ei muuten elämässä ole. Se on karsea ongelma se.

Menin sitten humalapäissäni kirjoittamaan sinne Facebookkiin tosiaan että tämä ihastukseni on samalta työpaikalta. Ja tätä vielä vahvistin eilen sitten jostain syystä blogissani. Joku oppitunti sosiaalisen median käyttämisestä voisi olla välillä paikallaan. Tai tässä samallahan sitä kovan luokan oppituntia käydään.

Nyt pelottaa sitten ihmisten reaktiot. Ettei tulisi mitään kiusallisia tilanteita työpaikalla. En minä tunteitani häpeä missään nimessä vaikka ne nyt lopullisesti tulisi tämän daaminkin tietoon mutta pelottaa lähinnä muiden reaktiot asioihin. No, onneksi en sentään paljastanut kehen olen ihastunut. Mutta on tunne että vielä asioiden salailu olisi ollut paikallaan ja parempi ratkaisu. No, ei minulla Facessa ole kuin yksi työkaveri. Sitä en sitten tiedä kuka on lukenut blogiani.

Parhaimmillaan tästä voi olla kyllä hyötyäkin. Sillä kirjoitin lähinnä että nainen on upea ja toivottavasti olonsa sellaiseksi tunteekin. Vaikkei minustakaan olisi kiinnostunut tai olisi varattu. Ja että viihdyn töissä nykyään erittäin hyvin... Joo no parhaimmillaan tulee asioihin positiivista lisävauhtia ja nainen kuulee nuo kehutkin.

No täytyy muistaa että jokainen meistä on kuitenkin vain ihminen jossa on paljon, paljon hyvääkin. Mutta teemme mahdollisesti välillä vain myös virheitä. Ja ei siihen nyt maailma kaadukaan eikä saa kaatua vaikka tässä naisasiassa turpiin tulisikin.

Ja pitäisi muistaa mennä aina optimistisesti eteenpäin eikä ajatella aina vain niitä uhkakuvia. Ja olla niin helkkarin pessimistinen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tehtiin jumpassa isomeeristä harjoittelua ja nyt on paikat kipeänä... Vatsa, reidet, pohkeet ja hauikset lähinnä. Eiköhän se kerro siitä että jumppa oli "vaikuttava"...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Venäjä siirsi Kaspianmeren Hirviön museoon. Tota olis kyllä hieno päästä käymään kattomassa. Noista Neuvostoliiton kylmän sodan aikana sotatarkoitukseen suunnitelluista maaefektialuksista on tullut luettua enemmänkin ja katottua jokunen dokkari. Ei ole kunnon Setämies hän jos ei pientä efektiä aiheuta myös pätkäosastolla.

Ylen juttu
Tekniikan Maailman Juttu
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Venäjä siirsi Kaspianmeren Hirviön museoon. Tota olis kyllä hieno päästä käymään kattomassa. Noista Neuvostoliiton kylmän sodan aikana sotatarkoitukseen suunnitelluista maaefektialuksista on tullut luettua enemmänkin ja katottua jokunen dokkari. Ei ole kunnon Setämies hän jos ei pientä efektiä aiheuta myös pätkäosastolla.

Ylen juttu
Tekniikan Maailman Juttu
Tuo on kyllä todella mielenkiintoinen laite ja olisi kyllä hienoa nähdä oikein livenä. Aika mielenkiintoista kun ovat käyttäneet sitä ihan 90-luvun loppupuolelle. En osaa edes kuvitella paljonko tuo on haukannut polttoainetta käytössä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Äsken Prisman kassatäti kysy multa että saako hän palvella seuraavaa asiakasta ja laittaa kamat siihen viereiseen loosiin. Wtf? Ymmärrän että minästä hehkuu massiivinen oothorotah, mutta tämä yllätti kyllä. Sitten kelasin että ei vittu, voiko tää koronahysteria olla menny jo näin naurettavuuksiin? Näämmä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viikonloppu tässä taas alkaa häämöttää. Mitähän sitä tekisi...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pahaa aavistamatta kävelin levyliikkeeseen ja jo ovelle huudettiin, että meillä olisi nyt se AC/DC:n uusi albumi. Hyvästi eurot!

Tarttui mukaan myös Duffin Tenderness. No niin, ja yläkerran remontti jatkuu ja häiritsee vai tuleeko levyltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös