Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 149
  • 68 293

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen huono ihminen ja pelkään saavani aivan hitonmoisen paskasateen niskaani kun paljastin tämän niin Facebookissa kuin nyt täälläkin. Mutta koin hyväksi ratkaisuksi tehdä näin sillä etenkin Facen puolella arvaan ihmisten epäilyjen eilen heränneen lisääntyneestä viestimäärästäni. Luulen että parempi suosiolla itse myöntää asian oikea laita.

Eli asia on nyt sitten valitettavasti niin että alkoholin kulutukseni on jonkin verran, jopa hälyttävästi kasvanut viime aikoina. Puhutaan jostain tyyliin parista-neljästä viime viikosta. Luulen että tähän on vaikuttanut nuo tunnemaailman asiat. Kun huomaan näin jälkikäteen oluen määrän kasvaneen suunnilleen samalla ajalla kuin ihastuin siihen naiseen.

Olen kai yrittänyt juoda tunteeni pois ja piilottaa ne. Sitten olen varmaan käsitellyt tunteitani alkoholin voimalla. Mutta nämä on huonoja keinoja tuohon. Alkoholi ei ole koskaan hyvä ratkaisu.

Aika pitkäänhän tässä oli asiat ihan hyvinkin jo. Mutta nyt jostain syystä sitten alkoholin käyttö on kasvanut tosiaan. Mutta painotan oikeastaan kahta asiaa, työt eivät ole kärsineet ja heti huomenna minulla on taas tapaaminen A-klinikalla ja alan saamaan apua.

Ehkä tämä asioiden tunnustaminen niin itselle kuin muillekin helpttaa oloani ja fiilistäni. Minulla oli jo fiilis että kyllä tämä tästä mutta jostain syystä sitten kun tuli vähän isompia tunteita käsiteltäväksi niin alkoholin juomismääräni kasvoivat. Ihastumisen tunnetta en silti missään nimessä kadu. Mutta näen hyväksi asiaksi sen että tajusin itsekin asioiden oikean laidan ja heti lähdin hakemaan jelppiä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tseppiä @vilperi ! Hyvä kun itse tajusit ja menossa oikaan mestaan. Kyllä se taas siitä. Takapakkeja tulee, tiedän ihan omasta kokemuksesta.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No voi vittu @vilperi ja tämä oli osaaottava sekä kannustava vittu. Jätän ammattilaisille neuvomisen näin isossa asiassa ja tyydyn toteamaan, että lykkyä pyttyyn!

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä toiseen ajankohtaiseen asiaan tulee, niin eihän noissa @Czescku n viesteissä muistaakseni edes ollut mitään ihmeellistä. Ryyppäämistä, karaokea, yhteisselfieitä, väliin muutama tanssitunti ja taas ryyppäämistä. Ei noissa viesteissä ikinä haukuttu ketään tai arvosteltu kenenkään ajatusmaailmaa. En siis ymmärrä, mitä haittaa niistä on voinut olla. Mutta enpä minä mistään paljon muutenkaan ymmärrä, joten parempi jättää tämäkin asia ammattilaisille ja todeta, lykkyä pyttyyn Czesku!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kiitoksia tsemppien toivotuksista! Ei se asioiden tunnustaminen ollutkaan niin vaikeaa kuin pelkäsin. Facebookissakin tullut työkaverilta tsemppien toivotus ja kirjoittanut että olen mahtava tyyppi. Hyvältähän tämä kuullostaa siinä mielessä että viime viikolla sain muiltakin työkavereilta niitä kehuja työkaveruudestani. Ja nöyräksi vetää mielen.

Mietin tietenkin itse että tuollainen hyvä ja fiksu maine työpaikalla voi olla apuna vielä tuon tietyn naisen "valloittamisessakin". Vituttaa vain että menin kännissä eilen sitten tietenkin kirjoittamaan Faceenkin että tämä kiinnostuksen kohde sattuu olemaan samalla työpaikalla töissä. Facessa pitäisi olla kyllä alkolukko. No, onneksi minulla ei ole Facebook-kaverina kuin tuo yksi työkaveri ja se on hänestä kiinni lähteekö asia sieltä etenemään muidenkin korviin.

Ei minua se nolota että jos tämä nainen saa tietää olevan kiinnostuksen kohteenani. Ja kirjoitinkin jotain nättiä vain Faceen että mielelläni minä itse siellä töissä nykyään kyllä viihdyn ja jopa kaipaan töihin vapaallakin... Mutta ei välttämättä ole hyvä jos asia alkaa heti tulemaan muidenkin tietoon. No, ei tuosta tiedä joten turha spekuloida.

No, menneisyyttä ei voi muuttaa. Ainoastaan menneisyyden merkityksen voi muuttaa ja tulevaisuuteen voi vaikuttaa. Käyn huomenna puhumassa siellä A-klinikalla. Eiköhän tästä vielä selvitä!

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Facessa pitäisi olla kyllä alkolukko.
Näistä faceista sun muista en tiä kun välttelen moisia paskeita kuin ruttoa, mutta ainakin omalla kohdallani Jatkoajan keskustelupalstalla tulisi olla alkolukko. Tai sanotaanko että raja vois olla vaikka jotain pualitoista promillee.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näistä faceista sun muista en tiä kun välttelen moisia paskeita kuin ruttoa, mutta ainakin omalla kohdallani Jatkoajan keskustelupalstalla tulisi olla alkolukko. Tai sanotaanko että raja vois olla vaikka jotain pualitoista promillee.

Mä en muista että olisit känniääliöillyt täällä. Sen sijaan tulin tätäkin viestiä lukemaan sillä aatoksella, että ehkäpä Johnny on kertonut jotain naurun aikaansaavaa. Esimerkiksi kertomus alakerran Jaanasta olisi jatkunut lomittuen edellisöiseen uneen.

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Kauden ensimmäinen lätkäpeli livenä edessä. Muutama olut nautittuna ja fiilis innostunut. Saas nähdä vaan miten luonnistuu tuollainen pidempi pätkä maski naamalla. Eiköhän se siinä mene, eikä vaikuta juurikaan ottelutapahtuman.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai että uimahallissa voi roiskua vettä päälle? Mitä v....a??!!!

On siinä taas jollain aika vähän elämää uimahallin ulkopuolella ilmeisesti kun pitää tuollaisesta ruveta itkemään. Sitten ihmetellään kun asioita pyöritellään byrokratian rattaissa pitkään ja hartaasti, mutta tällaiset urpothan niitä kuormittaa jollain ihan turhilla itkuvirsillä.

Edit: tälle itkupellelle vinkkinä että pidä se suu kiinni kun uit. Saattaa mennä vähän muutakin sisään noista altaista kuin vettä.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ai että uimahallissa voi roiskua vettä päälle? Mitä v....a??!!!

On siinä taas jollain aika vähän elämää uimahallin ulkopuolella ilmeisesti kun pitää tuollaisesta ruveta itkemään. Sitten ihmetellään kun asioita pyöritellään byrokratian rattaissa pitkään ja hartaasti, mutta tällaiset urpothan niitä kuormittaa jollain ihan turhilla itkuvirsillä.

Edit: tälle itkupellelle vinkkinä että pidä se suu kiinni kun uit. Saattaa mennä vähän muutakin sisään noista altaista kuin vettä.

Tällaisten myötä on levollista tietää että yhteiskunnan äänetön ja suuri enemmistö on olemassa.

Ja nämä vapauttaan vastuuttomasti(lue: holtittomasti ja omahyväisesti eri volumella) käyttävät tapaukset edustavat äänekästä vähemmistöä ja eivät suurta tuhoa saa aikaan. Vaikka nyt pyörivätkin rattaissa siellä täällä.

Tuollakin yksilöllä on oikeutensa ja suotakoon se hänelle.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Voi luoja
Todistaa vaan sen väittämän, että on niitä tutkintoja kuinka paljon tahansa, voi silti olla täysi pässi. Tuo naakka varmaan erotessaan veisi takasta ne tuhkat mennessään, kun ne hänelle on kirjattu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hah, harakka oli löytänyt tiensä meitin supikoiraloukkuun. Oli kyllä myös ehtinyt tyhjentää sen kaikista syöttimateriaaliaalista ennen kuin se havaittiin. Aamulla ei ollut, iltapäivällä oli, nyt jo lentänyt pois. Kyllä siellä loukussa monenmoista on ollut... Kuten närhi, harakoita (jopa kaksi yhdellä kertaa), varis, orava ja kissa... Mutta yhtään supikoiraa sinne ei ole eksynyt. Höh...

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä on ihmeellistä, kun pelikielto osiossa ei ole yhden yhtäkään ilmoitusta julkisesti naurettavana. Ovatko moderaattorit lomautettuna, vaiko onko käyttäjät lopettaneet toistensa arvailut ja samalla jättäneet kokonaan ne pillu, perse, tissi, pano jutut?

Onneksi lauantaina on edessä Satakunnan Derby, joka luonnollisesti tarkoittaa ainakin paria pelikieltoa täällä. Saa sitten jälleen nauraa ja osoitella sormella jo(i)takin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hah, harakka oli löytänyt tiensä meitin supikoiraloukkuun. Oli kyllä myös ehtinyt tyhjentää sen kaikista syöttimateriaaliaalista ennen kuin se havaittiin. Aamulla ei ollut, iltapäivällä oli, nyt jo lentänyt pois. Kyllä siellä loukussa monenmoista on ollut... Kuten närhi, harakoita (jopa kaksi yhdellä kertaa), varis, orava ja kissa... Mutta yhtään supikoiraa sinne ei ole eksynyt. Höh...
Teidän pitää nimetä se vaikka ei-nyt-ainakaan-supikoira-loukuksi. Ehkä sitten sinne sellainenkin eksyy.
Miksi niitä varten pitää olla loukku? Mä olen pentuna ollut supikoiramettällä, ihan kiväärin kera.

Kattelin tuossa aamun näköradiosta että Suomi oli voittanut fudiksessa fransmannit. Hienoa pojat. Kattelin myös että nuohan näyttää siltä et ne vois olla mun poikia.... no, nehän tosiaan voisi. Molemmat maalintekijät on vuosia nuorempia kun mun jälkikasvu. No, niin tuppaa nuo liigassakin pelaavat olla.

Mä oon vanha.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi niitä varten pitää olla loukku? Mä olen pentuna ollut supikoiramettällä, ihan kiväärin kera.
Ei meillä ole aikaa (~viitseliäisyyttä) eikä myöskään osaamista supikoirametsälle menoon. Ehkä joku tuttava (tai tutuntuttu) osaisi tuon asian mutta ei viitsi kysellä. Olen minä vähän metsästystä harrastanut mutta aina muiden johtamissa jahdeissa enkä koskaan ole ollut supikoirametsällä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä oon vanha.
Minä aloin todella tuntea itseni vanhaksi kun sain kuulla että lapsuuden ystävästäni on tulossa mummo. Hitsi minähän olen vetreä vähän päälle nelikymppinen nainen enkä mikään mummoikäinen. Toisekseen ystävälläni on kaksivuotias lapsi. Vitsaili kyllä että pitäisiköhän vielä yrittää yhtä lasta niin olisi itsellä nuorempi lapsi kuin lapsenlapsi on...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä aloin todella tuntea itseni vanhaksi kun sain kuulla että lapsuuden ystävästäni on tulossa mummo. Hitsi minähän olen vetreä vähän päälle nelikymppinen nainen enkä mikään mummoikäinen. Toisekseen ystävälläni on kaksivuotias lapsi. Vitsaili kyllä että pitäisiköhän vielä yrittää yhtä lasta niin olisi itsellä nuorempi lapsi kuin lapsenlapsi on...

No joo, en mä oikeasti itseäni vanhaksi tunne näin muutamaa vuotta vaille viiskymppisenä. Vaikka isoisä olenkin... olen oikeasti mies parhaimmillaan, fyysisesti en toki samassa kunnossa kun vaikka kymmenen vuotta sitten, mutta noin muuten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy