Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 437 246
  • 67 230

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vesijuoksussa on kyllä jotain outoa. Maailman ainoa liikuntamuoto, joka lihottaa. Vai onko joku muka nähnyt muita kuin lihavia vesijuoksijoita?

Täytyy sanoa, että en ole vesijuoksijoita nähnyt pitkään aikaan, kun en ole uimahalleissakaan kovin paljon viime vuosina käynyt, vaikka uinti sinänsä ihan mukava liikuntamuoto onkin. Tiedänkin vain kaksi vesijuoksijaa, molemmat eläkeläisiä. Anoppi ja vanha naapuri. Anoppi on hoikassa kondiksessa, mutta naapuri oli silloin joskus hänet viimeksi nähdessäni vähän pulska.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitokset ilmiantajalle. Eipä tarvitse tänne enää juuri kirjoitella.

Jo viikon takainen, mutta pakko kommentoida. Kyseessä olevalle ihmiselle - kuka onkaan - sellaiset terveiset, että ei onneksi onnistunut oletetussa tavoitteessaan. Joidenkin pahaa tahtoa ei voi kuin hämmästellä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Matrixin jatko-osat voisivat oikeasti olla hyviä ilman liian pitkälle vietyä muka älykkyyttä. Oraakkeli esimerkiksi on trilogian turhin ja turhinta paskaa höpisevä hahmo saadessaan peliaikaa.

Perkele kun olisivat uskaltaneet jättää asioita selittämättä. Niin elämäkin tekee. Ja ei erilainen datakaan mitään täydellistä aina ole.

Pieni maltti tekijöiltä ja tämä olisi klassikko.
Tyhmin juttu on siinä ekassa elokuvassa kun ihmiset toimivat paristoina (ihmiset ovat surkeita paristoja). Käsikirjoituksessa ihmisten aivoja käytettiin osana supertietokoneen prosessointikykyä ja se on paljon kiinnostavampi juttu.

Sinällään jatko-osat kärsivät vähän siitä kun Neo on Teräsmies/Jeesus niin hän ei ole vaarassa oikein missään kohtaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jo viikon takainen, mutta pakko kommentoida. Kyseessä olevalle ihmiselle - kuka onkaan - sellaiset terveiset, että ei onneksi onnistunut oletetussa tavoitteessaan. Joidenkin pahaa tahtoa ei voi kuin hämmästellä.
En voi ymmärtää itsekään. Mutta poistin noin 1700 viestiäni kun en tiedä ilmiantajani motiivia tähän minulle suuren haitan aiheuttamiseen. Toivoisin että hän ottaisi minuun yhteyttä että voitaisiin saada tämmöiset todella vihamieliset suhteet selvitettyä, koska en minä vihaa ketään enkä halua kenellekään aiheuttaa pahaa vaikka tiedän monenkin henkilöllisyyden.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko varma tieto, että joku on ilmiantanut? Voisiko olla myös mahdollista, että omassa toiminnassa olisi jotain syytä tapahtuneeseen? En usko, että kauaa tarvitsee kaivaa skandaalinkäryistä materiaalia, jos vaikka esim. pomosi kävisi googlaamassa nimesi.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jos oikein muistan, niin täällä ei ole kerrottu, mihin ilmianto (tai arveltu ilmianto) liittyy tai mistä on kyse. On vain muiden toimesta tehty valistuneita arvauksia siitä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Onko varma tieto, että joku on ilmiantanut? Voisiko olla myös mahdollista, että omassa toiminnassa olisi jotain syytä tapahtuneeseen? En usko, että kauaa tarvitsee kaivaa skandaalinkäryistä materiaalia, jos vaikka esim. pomosi kävisi googlaamassa nimesi.

Omassa toiminnassa tietty voi olla monellakin käyttäjällä miettimistä mitä postailee tänne. Myös se että kuinka paljon käyttäjä on luopunut omasta anonyymisyydestään vaikuttaa myös asiaan.

Itselläni on sellainen tilanne että pystyn rajaan mahdolliset kiusantekijät omalta osaltani aika hyvin koska oma anonymiteetti on aika hyvä. Ja jos joku esim meikäläistä innostuis kiusaamaan niin onnee vaan yritykselle koska se on jo koettu.

Mutta mitä tuohon pomosi käy googlaan nimesi niin siihen vaaditaan yleensä taustatiedon hakemista jostain käyttäjästä ja parempaa stalkkaamista ja sitä että haluaa toiselle pahaa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Nyt on kyllä pakko kysyä kun olen taas pihalla kuin lumiukko: eikös @Czescku n "palstapersoona" ole nimenomaan perustunut siihen, että kun omalla nimellä ja naamalla täällä on kirjoiteltu, kirjoitellaan semmoista mikä "kestää päivänvalon"? Eli mitä ihmeen viestejä täällä on ilmiannettu tai nyt jälkikäteen poistettu?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen huono ihminen ja pelkään saavani aivan hitonmoisen paskasateen niskaani kun paljastin tämän niin Facebookissa kuin nyt täälläkin. Mutta koin hyväksi ratkaisuksi tehdä näin sillä etenkin Facen puolella arvaan ihmisten epäilyjen eilen heränneen lisääntyneestä viestimäärästäni. Luulen että parempi suosiolla itse myöntää asian oikea laita.

Eli asia on nyt sitten valitettavasti niin että alkoholin kulutukseni on jonkin verran, jopa hälyttävästi kasvanut viime aikoina. Puhutaan jostain tyyliin parista-neljästä viime viikosta. Luulen että tähän on vaikuttanut nuo tunnemaailman asiat. Kun huomaan näin jälkikäteen oluen määrän kasvaneen suunnilleen samalla ajalla kuin ihastuin siihen naiseen.

Olen kai yrittänyt juoda tunteeni pois ja piilottaa ne. Sitten olen varmaan käsitellyt tunteitani alkoholin voimalla. Mutta nämä on huonoja keinoja tuohon. Alkoholi ei ole koskaan hyvä ratkaisu.

Aika pitkäänhän tässä oli asiat ihan hyvinkin jo. Mutta nyt jostain syystä sitten alkoholin käyttö on kasvanut tosiaan. Mutta painotan oikeastaan kahta asiaa, työt eivät ole kärsineet ja heti huomenna minulla on taas tapaaminen A-klinikalla ja alan saamaan apua.

Ehkä tämä asioiden tunnustaminen niin itselle kuin muillekin helpttaa oloani ja fiilistäni. Minulla oli jo fiilis että kyllä tämä tästä mutta jostain syystä sitten kun tuli vähän isompia tunteita käsiteltäväksi niin alkoholin juomismääräni kasvoivat. Ihastumisen tunnetta en silti missään nimessä kadu. Mutta näen hyväksi asiaksi sen että tajusin itsekin asioiden oikean laidan ja heti lähdin hakemaan jelppiä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tseppiä @vilperi ! Hyvä kun itse tajusit ja menossa oikaan mestaan. Kyllä se taas siitä. Takapakkeja tulee, tiedän ihan omasta kokemuksesta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No voi vittu @vilperi ja tämä oli osaaottava sekä kannustava vittu. Jätän ammattilaisille neuvomisen näin isossa asiassa ja tyydyn toteamaan, että lykkyä pyttyyn!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä toiseen ajankohtaiseen asiaan tulee, niin eihän noissa @Czescku n viesteissä muistaakseni edes ollut mitään ihmeellistä. Ryyppäämistä, karaokea, yhteisselfieitä, väliin muutama tanssitunti ja taas ryyppäämistä. Ei noissa viesteissä ikinä haukuttu ketään tai arvosteltu kenenkään ajatusmaailmaa. En siis ymmärrä, mitä haittaa niistä on voinut olla. Mutta enpä minä mistään paljon muutenkaan ymmärrä, joten parempi jättää tämäkin asia ammattilaisille ja todeta, lykkyä pyttyyn Czesku!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kiitoksia tsemppien toivotuksista! Ei se asioiden tunnustaminen ollutkaan niin vaikeaa kuin pelkäsin. Facebookissakin tullut työkaverilta tsemppien toivotus ja kirjoittanut että olen mahtava tyyppi. Hyvältähän tämä kuullostaa siinä mielessä että viime viikolla sain muiltakin työkavereilta niitä kehuja työkaveruudestani. Ja nöyräksi vetää mielen.

Mietin tietenkin itse että tuollainen hyvä ja fiksu maine työpaikalla voi olla apuna vielä tuon tietyn naisen "valloittamisessakin". Vituttaa vain että menin kännissä eilen sitten tietenkin kirjoittamaan Faceenkin että tämä kiinnostuksen kohde sattuu olemaan samalla työpaikalla töissä. Facessa pitäisi olla kyllä alkolukko. No, onneksi minulla ei ole Facebook-kaverina kuin tuo yksi työkaveri ja se on hänestä kiinni lähteekö asia sieltä etenemään muidenkin korviin.

Ei minua se nolota että jos tämä nainen saa tietää olevan kiinnostuksen kohteenani. Ja kirjoitinkin jotain nättiä vain Faceen että mielelläni minä itse siellä töissä nykyään kyllä viihdyn ja jopa kaipaan töihin vapaallakin... Mutta ei välttämättä ole hyvä jos asia alkaa heti tulemaan muidenkin tietoon. No, ei tuosta tiedä joten turha spekuloida.

No, menneisyyttä ei voi muuttaa. Ainoastaan menneisyyden merkityksen voi muuttaa ja tulevaisuuteen voi vaikuttaa. Käyn huomenna puhumassa siellä A-klinikalla. Eiköhän tästä vielä selvitä!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Facessa pitäisi olla kyllä alkolukko.
Näistä faceista sun muista en tiä kun välttelen moisia paskeita kuin ruttoa, mutta ainakin omalla kohdallani Jatkoajan keskustelupalstalla tulisi olla alkolukko. Tai sanotaanko että raja vois olla vaikka jotain pualitoista promillee.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näistä faceista sun muista en tiä kun välttelen moisia paskeita kuin ruttoa, mutta ainakin omalla kohdallani Jatkoajan keskustelupalstalla tulisi olla alkolukko. Tai sanotaanko että raja vois olla vaikka jotain pualitoista promillee.

Mä en muista että olisit känniääliöillyt täällä. Sen sijaan tulin tätäkin viestiä lukemaan sillä aatoksella, että ehkäpä Johnny on kertonut jotain naurun aikaansaavaa. Esimerkiksi kertomus alakerran Jaanasta olisi jatkunut lomittuen edellisöiseen uneen.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Kauden ensimmäinen lätkäpeli livenä edessä. Muutama olut nautittuna ja fiilis innostunut. Saas nähdä vaan miten luonnistuu tuollainen pidempi pätkä maski naamalla. Eiköhän se siinä mene, eikä vaikuta juurikaan ottelutapahtuman.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai että uimahallissa voi roiskua vettä päälle? Mitä v....a??!!!

On siinä taas jollain aika vähän elämää uimahallin ulkopuolella ilmeisesti kun pitää tuollaisesta ruveta itkemään. Sitten ihmetellään kun asioita pyöritellään byrokratian rattaissa pitkään ja hartaasti, mutta tällaiset urpothan niitä kuormittaa jollain ihan turhilla itkuvirsillä.

Edit: tälle itkupellelle vinkkinä että pidä se suu kiinni kun uit. Saattaa mennä vähän muutakin sisään noista altaista kuin vettä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ai että uimahallissa voi roiskua vettä päälle? Mitä v....a??!!!

On siinä taas jollain aika vähän elämää uimahallin ulkopuolella ilmeisesti kun pitää tuollaisesta ruveta itkemään. Sitten ihmetellään kun asioita pyöritellään byrokratian rattaissa pitkään ja hartaasti, mutta tällaiset urpothan niitä kuormittaa jollain ihan turhilla itkuvirsillä.

Edit: tälle itkupellelle vinkkinä että pidä se suu kiinni kun uit. Saattaa mennä vähän muutakin sisään noista altaista kuin vettä.

Tällaisten myötä on levollista tietää että yhteiskunnan äänetön ja suuri enemmistö on olemassa.

Ja nämä vapauttaan vastuuttomasti(lue: holtittomasti ja omahyväisesti eri volumella) käyttävät tapaukset edustavat äänekästä vähemmistöä ja eivät suurta tuhoa saa aikaan. Vaikka nyt pyörivätkin rattaissa siellä täällä.

Tuollakin yksilöllä on oikeutensa ja suotakoon se hänelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös