Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 440 103
  • 67 253

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oiskohan voinu olla samat joutsenet mitkä kolme viikkoa sitten täällä Oulussa lenteli kohti etelää? Ei kait ne niin hitaita ole sentään.
Tuossa lähijärvellä on joutsenperhe jossa on kuusi (!?) poikasta. Poikasetkin ovat jo ihan lentokykyisiä. Voi olla että ne olivat lähdössä matkalle tai olivat muutenvaan sightseeing- tai harjoittelulennolla. Tiedä näitä nyt... siis mitä joutsenia ne on.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Paljon te yleensä maksatte frendien muijille että ne siivoaa teidän kämpän? Kyllä kerran vuodessa on hyvä vähän siivotakin.

Maksan luonnossa. Kiva kuksia siistissä kämpässä. Ei ole äijjä eikä mikään jos ei hieman kaverin muijjaa kuksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos radio ei oikein toimi niin soitatteks te kans Elisan asiakaspalveluun että saatte kämppään vähän musaa.

Ei hitto ne vastasi.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei tämä ihastumistapaukseni ihan syvältäkään ole ollut. Ei edes vaikkei siitä mitään tällä kertaa tulisikaan. Olen jotenkin alkanut taas suhtautumaan itseenikin rakastavammin ja lempeämmin.

Olen pitänyt suoraan sanottuna itseäni rumana mutta nyt kun olen näitä monia valokuvia itsestäni katsellut niin ei se pärstä niissä kaikissa kuvissa nyt ihan niin ruma olekaan. Osa kuvista on toki aika perseestä ja epäonnistuneita mutta kyllä minustakin näemmä vielä ihan kivojakin kuvia saa otettua. Onko ne asiat kuitenkaan niin huonosti kuin olen omassa päässäni niiden kuvitellut olevan?

Varsinkin tällä uudella siistimmällä hiustyylilläni minusta saa otettua näemmä ihan kivojakin selfieitä. Ja olin koko mielenterveyskuntoutuksen ajan tosi raadollinen itselleni siinä mielessä että en pitänyt kyllä itseäni kovin kiinnostavana ja en juurikaan katsellut naisiakaan sillä silmällä. Nyt tuntuu kuin tämä ihastumistapaus on herättänyt miehiset tarpeet taas eloon ja tehnyt minusta vähän rakastavamman itseänikin kohtaan. Nyt vain siihen elämäntaparemonttiin ja se selfiekin voi näyttää jatkossa yhä vain paremmalta.

Jotain hyvää tästä ihastumisesta on kyllä minulle ollut ja se täytyy kyllä muistaa. Nyt on ratkaisevaa sekin miten tuo ihastuksen kohde suhtautuu asiaan mutta jos jatkossakin kuitenkin näinkin ymmärtäväisesti ja fiksusti niin saan siitä lisää rohkeutta, parempaa itsetuntoa ja tämä on jo näkynytkin lisääntyneessä sosiaalisuudessanikin.

Ja sitten tuo elämäntaparemontti mihin päätin ryhtyä. Heräsin tajuamaan että läskihän tässä ollaan ja heräsin tekemään asioille jotain. Elämän myönteisyyskin on tässä samalla kasvanut.

Jos tässä nyt ei jatkossa vielä pahasti turpaan tule niin hyväähän tämä on minulle tehnyt jo nyt tämä silmieni iskeminen tuohon naiseen. Kunhan nyt ei jatkossa liian ylikierroksillakaan ole ja elä liian fantasiamaailmassa. Olen yllättynyt kuinka hyvin tämä kaikki on lopulta vaikuttanut minuun.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pitääköhän tässä alkaa olemaan huolissaan.

Faija ollu sairaalassa keskiviikosta lähtien kuumeen ja päänsäryn takia. Kun soittelin sille tuossa aamupäivällä niin kuulosti ihan perkeleen hengästyneeltä. Korona on poissuljettu

Tänään aamulla viety teho-osastolle sen takia että pystyvät tarkkailemaan sitä paremmin. Vieläkään ei käsitystä mikä sillä on.


Vittu että ahistaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olisi ihan Yöketjun kamaa mutta kello on jo noin paljon. En tiedä ehdinkö kirjoittamaan viestini sinne ja julkaisemaankin sen ennen kello kuutta.

Siis, minulle tullut nyt tällaista ongelmaa että heräilen todella aikaisin. Tänäänkin taisi kello näyttää 4.40 kun heräsin. Vaikka olisin saanut ja voinut nukkua vaikka aamuyhdeksään saakka. Ei vain unta riittänyt pidempään. Toki menin eilen todella aikaisin maatekin jo niin ehdin kyllä sellaiset 8 tuntia nukkumaan. Mutta joskus olisi kiva nukkua oikein pitkätkin yöunet.

No, on minullakin ennen ollut tällaista vaivaa. Että tulee herättyä todella aikaisin. Ehkä tuo ihastuminen on mielestäni tehnyt hieman rauhattoman. Onneksi nykyään saan kyllä helposti unen illalla.

Tänään sitten iltavuoro edessä taas. Olen oppinut tekemään noita iltavuorojakin jo ihan ok. Tullut vähän sellaista rutiinia niidenkin tekemiseen jo mikä edesauttaa kyllä näiden vuorojen tekemisessä. Osaa vähän paremmin jo sen iltavuorojen sisällön. Ruokaakin pääsen tekemään jo sellain että minua opastetaan tekemään sitä. Kai tuo ruoan valmistaminenkin vielä lähtee sujumaan kun muistuu mieleen ne taidot.

Ja enää ei tule soitatettua joka iltavuoron jälkeen Wiskarin biisiä Tässäkö tää oli ja pelättyä. On tullut varmuutta iltavuorojenkin tekemiseen. Joka asiaan tulee varmuutta kun sen kohtaa ensimmäisen kerran. Ensin vähän jänskättää ja pelottaa mutta sitten kun näkee että tämähän lähtee sujumaan niin tulee varmuutta.

Ehkä näin voisi kuvitella olla tuon ihastuksenkin kanssa? Kun joskus taas tervehdin häntä niin heitän samalla jonkin lyhyen kysymyksen ja peli olisi avattu.. Sitten kun huomaa että tämä puhuminen tuollekin naiselle sujuu niin sitten se varmaan taas alkaisi varmemmin sujumaan.

Ja kääk! Vaihdoin taas profiilikuvan Facebookissa. Yleensä en näin usein eli kerran viikossa vaihda tuota profiilikuvaa vaan paljon harvemmin. Mutta nyt kuin satuin ottamaan itsestäni eilen ihan hyvän kuvan niin päätin sen sitten laittaa profiilikuvakseni.

Parhaimmillaanhan siellä saattaa joku stalkatakin minua ja minun kuvia. Tätäkään ei kuitenkaan varmaksi tiedä? Vaikka aika epätodennäköistä tämä taitaa ollakin. Minä en vielä tiedä edes ihastukseni nimeä vaikkei hän ihan nobody olekaan minulle silti mutta en tiedä vaikka joku tietäisikin kuitenkin minun nimeni.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ja kääk! Vaihdoin taas profiilikuvan Facebookissa. Yleensä en näin usein eli kerran viikossa vaihda tuota profiilikuvaa vaan paljon harvemmin. Mutta nyt kuin satuin ottamaan itsestäni eilen ihan hyvän kuvan niin päätin sen sitten laittaa profiilikuvakseni.

Parhaimmillaanhan siellä saattaa joku stalkatakin minua ja minun kuvia. Tätäkään ei kuitenkaan varmaksi tiedä? Vaikka aika epätodennäköistä tämä taitaa ollakin. Minä en vielä tiedä edes ihastukseni nimeä vaikkei hän ihan nobody olekaan minulle silti mutta en tiedä vaikka joku tietäisikin kuitenkin minun nimeni.

Aku Ankka.... Mä itse olen lopettanut noiden profiilikuvien vaihtamisen facebookissa paristakin syystä. Yhdet ja samat tykkää mun postauksista enkä muutenkaan kovin paljon turhaa sisältöä sinne laittele.

@vilperi yks tapa millä voi saada ihastukses nimen selville on seuraava. Jos tiedät jonkun sen ystävän nimeltä niin käyt läpi sen ystävän kaverilistan facebookissa niin voi onnistaa. Tai sitten toinen vaihtoehto on että työpaikallas etsit paikan pahimman juoruajan ja sille vahingossa lipsautat että ihastukses on ihana niin takuuvarmasti leviää tieto eteenpäin.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
”Moikka ollaankohan me muuten vielä esitelty toisemme?”

tai

”Hei, mun nimi on muuten xxxxx. Tainnut unohtaa koko esittelyn tässä hälinässä. No parempi myöhään kun ei millonkaan, heh”

Nää on yksinkertaisia juttuja, mutta helposti niistä tehdään omassa päässä isompia juttuja, mitä ne onkaan. Ja kohteliaita miehiä arvostetaan aina. Omakin vaimo aina toteaa, että tein jo sillä vaikutuksen, että ekaa kertaa tavatessamme katsoin silmiin ja ojensin käden jo hyvissä ajoin kättelyn merkiksi. Ja muistaa sanoa sen oman nimen tarpeeksi kuuluvasti, ettei toiselle tule heti kiusallista oloa, että mikäs ton nimi nyt oli kun ” ei tuosta muminasta saanut selvää”.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksei täällä ole jo kaikissa osioissa STOP THE COUNT! -ketjua? Vähän väliä tulee tilanteita että jo pääsee atavistinen STOP THE COUNT! -huuto ilmoille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikshän jotkut suostuu viettämään jotain arkea. Kerran täällä vaan eletään. Duunin kans on sama juttu. Siis mä oon kokeillut niitä molempia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä en vielä tiedä edes ihastukseni nimeä vaikkei hän ihan nobody olekaan minulle silti mutta en tiedä vaikka joku tietäisikin kuitenkin minun nimeni.

Mitä se siellä duunissasi tekee, ihastuksesi? Tunsin nimittäin kerran erään keittiönaisen ja se oli kyllä kova pan... ttilainaamojen fani. "Sää sitten aamulla heräät siihen että mää otan poskeen." Ai jaa. Ei meinannut uni yöllä tulla. No niin, pahoittelen härskiyksiä, mutta tuli vain muistoja mieleen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä oli mukava aamun avaus tänään töissä. Näin kyllä heti ihastukseni työpaikan käytävällä mutta ajattelin etten nyt sano mitään hänelle kun täältäkin sain viikonloppuna lukea kuinka olen hänet ahdistavaan tilaan ajanut. Mutta yllätys olikin erittäin miellyttävä kun nainen itse sanoi huomenet ja sitten alkoi tekemään juttua iltavuorosta ja nukkumisesta.

Just tuollaista juttua minkä voi helposti tulkita siksikin että nyt siinä koitettiin tehdä lisää tuttavuutta. Millä mielellä niin se on eri asia. Mutta olen ihan hyvillä fiiliksillä että se tajusi olemaan nyt nainen joka sen jään mursi. Minun päässäni asiat olisi tietenkin kasvanut vain ajan myötä liian isoiksi ja olisi varmaan mennyt taas kauan että olisin uskaltanut juttua vääntää.

Ei tätä stressailua ja hermoilua olisi kauempaa jaksanutkaan. Nyt on varmasti minunkin helpompaa heittää small talkia tälle naiselle.Tuli tästä nyt mitä tuli niin ihan mahtavaa että nyt on jo jää murrettu.

Ehkä tiedän naisen nimenkin nyt. Tuli muissa yhteyksissä esille jonkun työpaikan naisen nimi ja tämä saattaisi olla just hän. Mutta en tiedä uskallanko vielä stalkata naista. Vai nautinko vain tästä tilanteesta kun ei tämä nyt ihan suolestakaan ole. Naisen varsinaista työtä en uskalla sanoa ettei mene liian tunnistavaksi täältä nämä asiat.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Matrixin jatko-osat voisivat oikeasti olla hyviä ilman liian pitkälle vietyä muka älykkyyttä. Oraakkeli esimerkiksi on trilogian turhin ja turhinta paskaa höpisevä hahmo saadessaan peliaikaa.

Perkele kun olisivat uskaltaneet jättää asioita selittämättä. Niin elämäkin tekee. Ja ei erilainen datakaan mitään täydellistä aina ole.

Pieni maltti tekijöiltä ja tämä olisi klassikko.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eräs tuttavani on hurahtanut kunnolla uskoon ja näyttäisi olevan aika tavalla tätä QAnon osastoa myös. Aika kylmäävää lukea hänen tuottamaa "sisältöä" sosiaaliseen mediaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tänne vissiin joka vuosi kommentoinut meidän jumppaohjaaja. Tänä vuonna meillä on... miten sen nyt sanoisi... todella tukeva naisohjaaja. Hän on ollut ihan hyvä ja vetänyt todella vaihtelevia jumppia. Hänestä tykätään laajalti. Minun täytyy ikävä kyllä tunnustaa etten täysin pääse ylitse hänen lihavuudesta... Kun jumppaohjaajat ovat yleensä hyvävoimaisen oloisia sopusuhtaisia ihmisiä. Tiedän että olen kamala kun en pidä uskottavana lihavaa jumppaohjaajaa vaikka hän vetää jumpat meidän tahdissa hengästymättä. Ja vaikuttaa ihan hyvä kuntoiselta ja osaavalta ohjaajalta.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Matrixin jatko-osat voisivat oikeasti olla hyviä ilman liian pitkälle vietyä muka älykkyyttä. Oraakkeli esimerkiksi on trilogian turhin ja turhinta paskaa höpisevä hahmo saadessaan peliaikaa.

Perkele kun olisivat uskaltaneet jättää asioita selittämättä. Niin elämäkin tekee. Ja ei erilainen datakaan mitään täydellistä aina ole.

Pieni maltti tekijöiltä ja tämä olisi klassikko.

En mä tiä, se olisi vähän kuin hometalon peruskorjausta. Jokunen toimintakohtaus on kunnossa, kaikki muu on sädesienen runtelemaa. Niin kuin nyt nuo Monica Belluccin kohtauksetkin, shaissea.

Parempi vaan puskutraktorilla koko homma kumoon ja uutta tilalle.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En mä tiä, se olisi vähän kuin hometalon peruskorjausta. Jokunen toimintakohtaus on kunnossa, kaikki muu on sädesienen runtelemaa. Niin kuin nyt nuo Monica Belluccin kohtauksetkin, shaissea.

Parempi vaan puskutraktorilla koko homma kumoon ja uutta tilalle.

Nääh. Kyllä tässä niinimaamaisia aihioita on riittävästi. Nuo muka älykkyydet vähemmälle ja huolellisuutta kerrontaan, eli miten kuljetaan kohti loppua.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen tänne vissiin joka vuosi kommentoinut meidän jumppaohjaaja. Tänä vuonna meillä on... miten sen nyt sanoisi... todella tukeva naisohjaaja. Hän on ollut ihan hyvä ja vetänyt todella vaihtelevia jumppia. Hänestä tykätään laajalti. Minun täytyy ikävä kyllä tunnustaa etten täysin pääse ylitse hänen lihavuudesta... Kun jumppaohjaajat ovat yleensä hyvävoimaisen oloisia sopusuhtaisia ihmisiä. Tiedän että olen kamala kun en pidä uskottavana lihavaa jumppaohjaajaa vaikka hän vetää jumpat meidän tahdissa hengästymättä. Ja vaikuttaa ihan hyvä kuntoiselta ja osaavalta ohjaajalta.

Paheksun. Tätä. Kuten nykyään kuuluu pahoittaa mieltään joka asiasta. Menee samaan luokkaan, kun jostain bongaamani kommentti, mitä vittua läskit tekevät salilla? No, ehkä yrittävät kiinteyttää sitä kroppaansa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Paheksun. Tätä. Kuten nykyään kuuluu pahoittaa mieltään joka asiasta. Menee samaan luokkaan, kun jostain bongaamani kommentti, mitä vittua läskit tekevät salilla? No, ehkä yrittävät kiinteyttää sitä kroppaansa.
Vesijuoksussa on kyllä jotain outoa. Maailman ainoa liikuntamuoto, joka lihottaa. Vai onko joku muka nähnyt muita kuin lihavia vesijuoksijoita?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös