Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 617
  • 66 870

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pitääköhän tässä alkaa olemaan huolissaan.

Faija ollu sairaalassa keskiviikosta lähtien kuumeen ja päänsäryn takia. Kun soittelin sille tuossa aamupäivällä niin kuulosti ihan perkeleen hengästyneeltä. Korona on poissuljettu
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On se mieli nyt onnekseni vähän rauhoittunut jo. Kyllä sitä jälkeenpäin huomaakin käyneen ylikierroksilla. Mutta tuo tekee paljon ettei kelaa niitä ajatuksia koko ajan läpi vaan keskittyy muuhun ja ei kuuntele tilanteeseen sopivaa musiikkia. Minun musiikkimaullani tuo musa on ollut hempeän musan sijaan paljon sellaista huumorimusiikkia jossa käydään asioita läpi ainakin puoliksi huumorilla.

En tiedä sitten mitä tapahtuu kun näen seuraavan kerran tämän naisen. Hän tuntuu saavan kyllä pääni sekaisin jo pelkällä läsnäolollaan. Ja sitten on vaikeaa keskittyä töihinkin kun tuo nainen pyörii mielessä. Jotenkin nyt pitäisi pystyä rauhoittamaan fiiliksiä työpaikallakin ja tämän naisen läsnäollessa. Täytyisi muistaa että alussahan kaikki vasta on.

No joo, saunassa kävin taas tänään. Hyvät oli löylyt. Ja nyt olen katsellut sitä urheilua, ja lähinnä jääkiekkoa.

Jäänyt kesken vähän tämä asuntoni koristelukin joulutamineisiin. Pitäisi se tekokuusi jostain hommata ja mahdollisesti muutenkin uutta koristetta. Vaikka parhaimpia joulukoristeita onkin kyllä vanhat koristeet. Lapsuuden kodissa kiva senkin takia kiva viettää joulua kun siellä on monet monet koristeet ollut käytössä varmaan jo -80 ja -90 luvuilta. Siinä on sitä ajan patinaa ja perinnettä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pikku-Kalle selitti koulussa ruhjeitaan
- iskä ajoi eilen ojaan, kun väänsin etupenkillä vipulia
- aijai, toivottavasti opit, että vain kuski saa koskee auton vipuleihin
- en mä mihinkään koskenut, vaan mun pevse siinä väjähti
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tehtiin tänään miehen lapsen kanssa isänpäiväkortit. Minä ihan vitsillä heitin että tuletko kanssani tekemään isällä korttia. No hän olikin heti messissä. Tuollaisen (liite) lapsellisen räpellyksen sain aikaiseksi omalle isälleni.
 

Liitteet

  • IMG_20201107_194926.jpg
    IMG_20201107_194926.jpg
    528,4 KB · kertaa luettu: 88
Viimeksi muokattu:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Keskustassa pyöriessä näkyi aika montakin rinkiä. Mietin vain, että jos ja kun elämältä putoaa pohja pois, niin mitä siihen rinkiin liittymiseen vaaditaan? S-marketista/ Alepasta pussikaljaa noin alkuun, olettaisin. Sen jälkeen ripulit housuun, ja voi kysellä, saako liittyä porukkaan?

Tuus ny @pettter ite selvittää tää tilanne.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Aina sitä tuntee olevansa ylimääräinen, tai turha tyyppi joka paikassa.

Teen duunini aina niin hyvin, kun vaan voin. Koitan olla hyvää ja ystävällistä tyyppiä. Sitä sitten käytetään hyväksi.

Jos erakoidun kokonaan, enkä halua kohdata ketään, minut leimataan paskasksi ihsmiseksi. Etten välitä kenestäkään.

Välitän monista ihmisistä, mutta minulla on omat juttuni.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Joutsenet toitottelee tuolla ulkona. Ehkä ne on lähdössä etelänmatkalle. Hyvää matkaa siis!
Oiskohan voinu olla samat joutsenet mitkä kolme viikkoa sitten täällä Oulussa lenteli kohti etelää? Ei kait ne niin hitaita ole sentään.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oiskohan voinu olla samat joutsenet mitkä kolme viikkoa sitten täällä Oulussa lenteli kohti etelää? Ei kait ne niin hitaita ole sentään.
Mä näin ja pari päivää sitten joutsenia, nokka pääosin keltainen ja höyhenpuku valkoinen. Jos tuntomerkit täsmää, niin voi hyvin olla samoja.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Mä näin ja pari päivää sitten joutsenia, nokka pääosin keltainen ja höyhenpuku valkoinen. Jos tuntomerkit täsmää, niin voi hyvin olla samoja.
Tais olla oranssit nokat ja valkoinen höyhenpeite. Sattuisitko tietämään, että kuinka nopeasti joutsenet keskimäärin taivaltavat?
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Tv:ssä pyörivän ET-lehden mainos jossa n. 60v pariskunta törmää ilmeisesti rekkaan ja sen jälkeen slogan: ET-lehti, pistää pysähtymään. Ei ihan uppoa mulle mut en olekaan vielä kohderyhmää.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Varmasti olivat joutsenia, mutta vaan eri porukkaa kuin nämä täällä.
Lentävät muuten aika hienoissa muodostelmissa. Onkohan niillä joku ns. johtaja siinä porukassa? Muistan kuulleeni että se kärkilentäjä vaihdettaisiin aina välillä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lentävät muuten aika hienoissa muodostelmissa. Onkohan niillä joku ns. johtaja siinä porukassa? Muistan kuulleeni että se kärkilentäjä vaihdettaisiin aina välillä.
Joo vaihtaahan ne kärkilentäjää välillä, jotta sekin pääsee huilaamaan. En ole varma koskeeko joutsenia, mutta olen kuullut, että muuttolinnut nukkuvat lentäessään. Ei kärkilentäjä, mutta keskivaiheilla olevat.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvää sunnuntaita. Aamupalat syöty, mehut juotu. Tää on se päivä, kun saa sydän syrjällään odotella, että tuleeko korttia jostain maailman kolkasta.

Se pelko on mennyttä nykyisen postilaitoksen takia, eihän ne taida jakaa arkenakaan joka päivä eivätkä varsinkaan sunnuntaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös