No hyvä tietää, että tuhkamunia on muitakin virlä hereillä. Oon kyllä niin nössö, että käyn nyt unille.No ei. Me, kuten sinä, ollaan täällä.
Nappaa ennemmin yksi peitto ja mene viskin alle.Taidanpa nauttia yhden viskin ja painua sen jälkeen peiton alle.
No ei hullumpi vaihtoehto.Nappaa ennemmin yksi peitto ja mene viskin alle.
Nappaa ennemmin yksi peitto ja mene viskin alle.
Kalsarikänniketju tarvii vahvistuksia! Tervetuloa.No ei hullumpi vaihtoehto.
No ei nyt vielä.No hyvä tietää, että tuhkamunia on muitakin virlä hereillä. Oon kyllä niin nössö, että käyn nyt unille.
Näinhän se elämä oikeasti etenee. Silloin kun ketuttaa niin ketuttaa sitten kunnolla, mutta vaikka olisi miten kliseistä niin aika parantaa haavat. Eiköhän tässä viimeistään koronan jälkeen jatketa entiseen malliin, kunhan olen sisäistänyt oppimani ettei kaikkea oikeasti kannata tännekään kirjoittaa. Vanhakin koira tai setämies voi oppia uusia temppuja.Vitutus tasoittuu, kämmeistä opitaan, ja mokat asettuvat omiin mittasuhteisiinsa. Aika korjaa tuollaiset pienemmät harmit, usein jälkeenpäin katsoen yllättävänkin nopeasti. Häntä pystyyn vaan ja eteenpäin!
Veliseni, niin hyviä ja mielenkiintoisia juttuja kuin sinulla onkin, niin onneksi et ehdi niistä läheskään kaikkia tänne kirjoittaa. Ja tähän hymiö perään.Eiköhän tässä viimeistään koronan jälkeen jatketa entiseen malliin, kunhan olen sisäistänyt oppimani ettei kaikkea oikeasti kannata tännekään kirjoittaa. Vanhakin koira tai setämies voi oppia uusia temppuja.
Tuollaista se meininki on vissiin kunnan vuokrataloissa. Eikä siinä voi toivottaa hyvää yötä maailmalle, se maailma pyörii yötä päivää."Naapurista riita kantautuu..." nyt ne tajus sentään laittaa musiikit taustalle varmaan jottei kuuluisi läpi elementtien. Kuuluuhan se kun musiikin päälle pitää nyttemmin huutaa. No aamulla kuuluu sitten veden juoksutuksella vaiennetut pöntön halailut.
Eipä haittaa. Nukkumaan ja Yle Puheelta tuleekin unilääkkeksi sopivasti: Elämä on yhtä sirkusta.
Hyvää yötä, maailma.
Onneksi asun kaupungin vuokra-asunnossa. Huh.Tuollaista se meininki on vissiin kunnan vuokrataloissa. Eikä siinä voi toivottaa hyvää yötä maailmalle, se maailma pyörii yötä päivää.
Ja toki asut vielä Auroranlinnan asukkaana eli olet sitä ns. parempaa porukkaa?Onneksi asun kaupungin vuokra-asunnossa. Huh.
Elämän varrella olen oppinut, että isomulkkuiset miehet ovat useimmiten saatanan typeriä. Kai se kullin koko jotenkin verottaa aivojen poimutusta.Häntä se on töpökin.
En ole juurikaan yleisissä saunoissa ollut sitten kouluaikojen uintireissujen, enkä ole näköjään mitään menettänyt. Toisaalta vaikea uskoa, että esim Kotiharjun saunassa Kalliossa ( kaupunginosa Helsingissä), kukaan heiluttelee mulkkuaan kännissä. Sosiaaliset taidot ovat sen verran paremmat. Toisaalta Kalliossa (kaupunginosa Helsingissä) asuvilla miehillä on kaikilla iso mulkku, niin sitä ei tarvitse sillä tavalla esitellä niinkuin maalla.Elämän varrella olen oppinut, että isomulkkuiset miehet ovat useimmiten saatanan typeriä. Kai se kullin koko jotenkin verottaa aivojen poimutusta.
Ai mistä tiedän kuka on isomulkkuinen? No, ne useimmiten kyllä kertoo sen itse. Tai heiluttelee saunassa päissään. Mikä on yksi todiste lisää siitä typeryydestä.
Näin se on. Olen täällä kai joskus kertonutkin, että muutimme pois Helsingistä ja kehä 3:sen ulkopuolelle v.2007. Sitä en ole ennen paljastanut, että muuttomme syy liittyy tähän. Olin liian pienimunainen asumaan pääkaupunkiseudulla ja silloinen kaupunginjohtaja Jussi Pajunen työryhmineen painosti muuttoon.Kun Uusimaa suljettiin keväällä, ei kyseessä todellisuudessa ollut koronaviruksen torjuminen. Ne olivat mittausasemia. Oli syntynyt huoli, lyhytkasvuisuuden lisääntymisestä armaan pääkaupunkimme liepeillä. Korona antoi operaatiolle hyveellisemmän julkisivun. Työkaverini ajoi sulusta läpi päivittäin työnantajan todistus kourassa. Ei auttanut. Mittauksen läpi kävi miehen tie joka aamu.
Et oo teekkareiden kanssa saunonut sitten?En ole juurikaan yleisissä saunoissa ollut sitten kouluaikojen uintireissujen, enkä ole näköjään mitään menettänyt. Toisaalta vaikea uskoa, että esim Kotiharjun saunassa Kalliossa ( kaupunginosa Helsingissä), kukaan heiluttelee mulkkuaan kännissä. Sosiaaliset taidot ovat sen verran paremmat. Toisaalta Kalliossa (kaupunginosa Helsingissä) asuvilla miehillä on kaikilla iso mulkku, niin sitä ei tarvitse sillä tavalla esitellä niinkuin maalla.
En ole, enkä ole risteilylläkään ollut teekkareiden kanssa. Tässä huomaa, kuinka paljon on kokematta asioita, vaikka luulee eläneensä vaihderikkaan elämän.Et oo teekkareiden kanssa saunonut sitten?
Se on vaiherikkaan. Voihan elämässä toki vaihteitakin olla, mutta vaiheita ainakin.En ole, enkä ole risteilylläkään ollut teekkareiden kanssa. Tässä huomaa, kuinka paljon on kokematta asioita, vaikka luulee eläneensä vaihderikkaan elämän.
Tyylikäs korjaus.Se on vaiherikkaan. Voihan elämässä toki vaihteitakin olla, mutta vaiheita ainakin.
Voihan se olla, muttei kokemusta. Eikä moinen meno ole kiinni siitä kuinka asut. Siitä vois kertoa vaikkapa muuan Matti ja Mervi, mutta kun eivät voi.Tuollaista se meininki on vissiin kunnan vuokrataloissa. Eikä siinä voi toivottaa hyvää yötä maailmalle, se maailma pyörii yötä päivää.
Ei muuten päde tuo typeryysjuttu pelkästään jättikulleihin.Elämän varrella olen oppinut, että isomulkkuiset miehet ovat useimmiten saatanan typeriä. Kai se kullin koko jotenkin verottaa aivojen poimutusta.
Ai mistä tiedän kuka on isomulkkuinen? No, ne useimmiten kyllä kertoo sen itse. Tai heiluttelee saunassa päissään. Mikä on yksi todiste lisää siitä typeryydestä.