Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 442 335
  • 67 279

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Älä hyvä mies jää tuijottamaan työkaveriasi etenkään jos silmät kiiluu niin metaforisessa kuin konkrettisessakin mielessä. Koska vähän kuulostaa, että daami voisi säikähtää teikäläisen tuijotusta .
Aivan varmasti säikähtää. Naiset, niin kuin miehetkin, ovat siitä yksinkertaisia, että kyllä sitä helposti huomaa, että pitääkö nainen seurastasi. Hymyily seurassasi, nauraa jutuillesi, hakeutuu lähellesi, kyselee elämästäsi. Tälläisiä merkkejä etsisin, en että pelästyykö hän seurassasi. @vilperi

 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se on huono juttu jos olen onnistunut säikäyttämään tämän naisen. Sillä tarkoitukseni on aivan päinvastainen ja sen vuoksi vituttaa tämä asia ja varmaan tässä kovasti vastaankin yritän pyristellä. En tahdo uskoa että nainen on pelästynyt minua.

Juuri tuumin itsekseni kuitenkin että enpä ole itse ennen yhtä vahvaa ihastusta tuntenut vaikka on panoja ja muitakin ihastuksia ollut. Joku tuossa naikkosessa kuitenkin vetää puoleensa poikkeuksellisen vahvasti. Ja siksi on helpommin sanottu kuin tehty että pitää ottaa kevyemmin. En ole ennen ketään naistakaan himoinnut niin paljon kuin tätä naista. Joku tuossa nyt vaan viehättää todella paljon.

Ja enkä tiedä loppuen lopuksi haluaisinko kaataa tämän naisen sänkyyn sen vuoksi että saisin uuden merkinnän panoihini vaan sen takia että haluan että tämä nainen kokee onnellisuutta ja kokee tulleensa tyydytetyksi.

Pitää varmaan hillitä menoa ja halujaan ettei tämä nainen nyt pelkää minua. Miten se Armi ja Dannykin lauloi, tahdon olla sulle hellä?
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ylianalysointi vie kaikissa asioissa yleensä väärään suuntaan, luottakaa ihmiset itseenne ja toimikaa sen mukaan.

Tuommoisissa kuormasta syönneissä kun muistaa olla pahastumatta pakeista niin pääsee pitkälle, liialliseen romanttisuuteen taipuvaisten kannattaa hieman laskea kierroksia ja vaikka vain kysästä kahville.

Semmonen helppo koitto on myös kysyä vaikka tauolla kahville/syömään/röökille jos ei vapaalle uskalla treffejä kysyä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sitä vaan, että jos @vilperi et tiedä sen naisen nimeä, niin onnistuisiko nimen etsintä sillä lailla, että jos työpaikalla on kotisivut niin sieltähän EHKÄ löytyy naisen nimi. Ja sitä kautta sitten voi vähän ihmetellä, että vieläkö hän on vapaa (mikä sen biisin nimi on, "vieläkö oot vapaa jne."). Facebookista voisi selvitä että onko sillä äijää (tai akkaa, nykyisinhän lesbouskin on yleistä).

Tämä pienenä vinkkinä, kun ei ole mukava jos palstaveli joutuu kärvistelemään.

Edit. muokkasin palstatoverin palstaveljeksi, sillä enhän ole kommunisti.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä kuinka moni huomas, mutta edellisellä sivulla oli itse Elvis. Meillä on täällä tasokkaat GIFtitkin. Puolet tuskin edes tunnisti, vitun räkänokat. Ottakaa se pipo sisällä pois!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt ehkä molemmat on onnellisia. Mies tuli houkuttelemaa minua telkkarin ääreltä sänkyyn. Eihän siellä tellussa mennyt kuin Lentoturmatutkinta, taas kerran. Ehkä mies sen voittaa. Nyt olen nukuttanut miehen, suloisen rakkaan. Itse olin vielä ihan pirteä Iisoppi. Ehkä vielä jotain täällä... tai sitten nukkumaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pitää varmaan hillitä menoa ja halujaan ettei tämä nainen nyt pelkää minua. Miten se Armi ja Dannykin lauloi, tahdon olla sulle hellä?
Älä ainakaan naiselle loihe lausumaan vanhaa lemmenluritusta tässä vaiheessa:

Tahdon olla sulle hyvin hellä
Tiedät kyllä millä elimellä
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Muutenkin mielipidelippikset ovat korneja. T-paita ajaa saman asian. Kunhan siinä ei lue "kalju".
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En minä pidä lakkia sisätiloissa. Kokemukseni mukaan vaan kovin moni päähinettömyyttä huuteleva on monella muulla tavalla kaikkea muuta kuin tavoiltaan hyvä.
 
No niin, sen kerran kun tempaisee 200 euron panoksen futispelin maalimäärään (yli 3,5 maalia, kerroin 2.50) niin peli päättyy 0-0. Prkl ja auts.

Tätä sulatellaan hetki ja tänään jatketaan pienemmällä. Jäi sinne tasan pari satkua ja näillä mennään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäi jotenkin huomaamatta, että Elämäni biisi jatkui tänä syksynä, mutta onneksi nykyaikana on helppo tulla jälkijunassa perässä.

Yrittivät Vesku Loirista tehdä jotain Suomen Johnny Cashia niiden Lappi-levyjen myötä (vrt. American Recordings), mutta kyllä Pepe Willberg olisi ollut siihen rooliin paljon parempi vaihtoehto. Karisma tulee esille paljon luonnollisemmin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässä nyt pakkaillaan reppuja metsäretkeä varten. On niin hyvää ilmaa lupaillut että lähdetään tästä meidän omalle nuotiopaikalle. Vissiin sinne ei vielä ole kukaan (ulkopuolinen) ei ole sinne löytänyt. Tullaan olemaan vähän isommalla porukalla liikkeellä kun veljen perhekin saapuu sinne. Me meinasimme mennä sinne kävellen kun ei sinne tule matkaa kuin nelisen kilometriä suuntaansa. Reipas ja iloinen mieli vaan mukaan (reppujen lisäksi)...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tässä nyt pakkaillaan reppuja metsäretkeä varten. On niin hyvää ilmaa lupaillut että lähdetään tästä meidän omalle nuotiopaikalle. Vissiin sinne ei vielä ole kukaan (ulkopuolinen) ei ole sinne löytänyt. Tullaan olemaan vähän isommalla porukalla liikkeellä kun veljen perhekin saapuu sinne. Me meinasimme mennä sinne kävellen kun ei sinne tule matkaa kuin nelisen kilometriä suuntaansa. Reipas ja iloinen mieli vaan mukaan (reppujen lisäksi)...
Kuulostaa mukavalta. Itsehän ottasin vielä oman termarin johon laskisin tummaa rommia ja lirauksen kahvia päälle hämyksi. Jauhomakkaraa ja hyvää sineppiä söisin kivellä ja metsästäisin eväkkäitä eläjiä onkivälineellä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sain työpaikallani tällä viikolla kehujakin. Sanoivat että jos olisi enemmän Vilperin kaltaisia työkavereita niin ei olisi mitään hätää. Siinä on reilu kaveri joka suuntaan.

Paitsi siihen yhteen suuntaan sitten näemmä. Eilen tuli oikein paska fiilis ajatuksesta että olen pelästyttänyt tämän ihastukseni kohteen. Eihän se ollut lainkaan tarkoitukseni vaan piti olla huomioon ottavainen myös tätä naista kohtaan. No, jos vähän koittaa rauhoittaa meininkiä työmaalla. Kotona voin sitten kuvitella mitä vain ja elellä pilvilinnoissa mutta työpaikalla pitäö muistaa olla ystävällinen ja asiallinen. Hyvä työkaveri kuitenkin, vaikkei tuota naista itselleen saisikaan.

Jaa-a, jos tekee tänään oikeasti töitä taas sen eteen että on muitakin asioita elämässä kuin naiset. Urheilua sieltä telkkarista ainakin tulee tänään runsaasti ja kohta saunomaan. Sillä sapluunalla lauantain viettoon!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt @vilperi ihan ystävällisenä neuvona: koita keskittyä johonkin muuhun. Näin ulkopuolisena huomaa, että aika kierroksilla alat käymään tuon naisen ja ihastumisen suhteen. Varsinkin jos olet mielenterveyskuntoutuja, niin nyt voisi olla aika keskittyä esim. siihen urheilun katsomiseen. Ja jouluhan on kohta tulossa. Haluaisitko kenties keskustella hanna-tädeistä? Yst.terv. Minä täältä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt @vilperi ihan ystävällisenä neuvona: koita keskittyä johonkin muuhun. Näin ulkopuolisena huomaa, että aika kierroksilla alat käymään tuon naisen ja ihastumisen suhteen. Varsinkin jos olet mielenterveyskuntoutuja, niin nyt voisi olla aika keskittyä esim. siihen urheilun katsomiseen. Ja jouluhan on kohta tulossa. Haluaisitko kenties keskustella hanna-tädeistä? Yst.terv. Minä täältä.

Kyllä. Olen itsekin pannut merkille että aivan liikaa tulee pohdittua tätä ihastumistapausta. Vaikea olla vain miettimättäkään kun mielelläänhän näitä asioita pyörittelee mielessään mutta tervettä olisi miettiä välillä muutakin.

Jos nyt tekee tosissaan töitä sen eteen että ajatuksissa olisi välillä muutkin asiat. Katselee vaikka tuota urheilua.

Toisaalta sitten taas en tiedä kuinka paljon tämä keskustelupalsta tavallaan vääristääkin asioita? Kun täällä näkyy vain ne asiat jotka itse haluaa nostaa esille. Olisiko asiat monessa tapauksessa erilailla jos näkisi sen todellisen kuvan? No en tiedä, tällainen vain käynyt joskus mielessä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jaaha. Pitkästä aikaa tempasin jallua naamaan eilen ja mitä siitä seurasi? Akka sanoi, että olin unessa kyljellään ollessa ottanut munan esiin ja kussut lattialle sängystä.

Meillä tulee valitusta jos vessassa kustessa lipsahtaa pikkuisen lattialle. Tuon sinun tempun jälkeen olisin vainaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Jaaha. Pitkästä aikaa tempasin jallua naamaan eilen ja mitä siitä seurasi? Akka sanoi, että olin unessa kyljellään ollessa ottanut munan esiin ja kussut lattialle sängystä.
Meillä 3-vuotiaan kanssa treenit käynnissä vaipattomuuteen ja aina välillä käy vahinko. Sitä kusta on lattialla yllättävän iso lammikko, joten en edes halua tietää mikä siivo tuollaisesta seuraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös