Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 442 335
  • 67 279
Itselläni oli melkein yhtä vankkaa suorittamista, sain kaikki väärin.

Mie oon nyt pelaillut vaan maalimääriä ja tuplalapuilla mennyt. Eilen oli kaksi singleä mukana. En mie matsien voittajia enää veikkaa, se on nähty eikä innosta. Maalimäärävedot on sit taas sellaisia, että kehittelen aina laput overeista enkä ikinä pelaa undereita. Tänään on muuten Italian futiksessa jälleen yksi overvihje tiedossa ja siihen pääsee tempaisemaan singlenä sisään. Jos tässä nyt ei muita kohteita hirveästi ilmaannu tuon kaveriksi, niin sithän tuohon yhteen kohteeseen voi pistää vähän enemmän sisään kun kerroin on kuulemma 2.40 luokkaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään piikillä. On tuo käsi vähän kipeä. Ehkei se influenssa nyt iske...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Koska en löytänyt sopivaa leffaketjua, niin laitan tänne. Tuli eilen katsottua Doctor Sleep ja täytyy sanoa, vaikka en Hohto elokuvasta paljoakaan muistanut, niin tämä taitaa olla paras leffa minkä olen nähnyt. Suosittelen lämpimästi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hei, nyt tapahtui jotain tosi outoa. Sillä tämä minun ihastukseni oli tänään käymässä keittiöllä ja kun huomasin hänet niin säpsähdin hieman. Tuosta säpsähtämisestä pitäisi päästä eroon, sillä se on tosi vaivaannuttavaa.

Mutta outoa oli se että tämä nainen säpsähti ihan samalla tavalla. Ihan kuin hänkin olisi nyt ollut hermostunut. Ymmärrän tietenkin minua itseäni ja häntä ja onneksi kukaan muu ei huomannut säpsähtelyämme ettei tämä juttu tästä nyt heti leviä muidenkin tietoon. Mutta hassua oli tuo että nainen reagoi täysin peilikuvamaisesti minuun verrattuna. Tästä tietenkin teen heti päätelmän että hänelläkin voi olla jotain tunteita minuakin kohtaan? Sitten sanoin moi hänelle ja hän tosi kuuluvalla äänellä että huomenta.

Siis en tajua miten voin olla yks kaks ihan retkussa tuohon naiseen. Tietenkin voi olla vaarallistakin mutta luotan ja uskon siihen että ajan kanssakin tuo selviää. Vaarallista olla siis siksi ettei nyt välttämättä kannattaisi leikkiä tunteilla jos toinen onkin vaikka varattu.

Ja nämä nyt on ihan toiveajatteluja kenties mutta sitten kun tämä nainen liikutti siivouskärryä käytävällä ja ruokasalin ohi. Me oltiin porukalla aamupalalla keittiöstä. Niin minun katseeni oli kohdistettuna tämän naisen silmiin. Ja hänen katseensa oli nyt jostain syystä kohdistettuna minuun. Ainakin siltä näytti.

Ja sitten tämä nainen toi tiskiin vähän myöhemmin kaksi kahvikuppia ja sanoi nätisti kiitos. Minä siihen virkoin sitten myös että kiitos. Mutta en ymmärrä sitä että oma ääneni on tälle naiselle puhuessa aina kovin matalana. En edes ole varma että kuuleeko nainen edes aina mitä sanon kun puhun nyt jostain syystä matalalla ja pehmeällä äänellä tälle ihastukselleni. Tuo tulee osin ihan luonnostaan mutta huomaan sen itsekin. Muille puhun reippaalla ja melko kuuluvalla äänellä mutta tälle naiselle vähän ehkä ujostellen mutta tosiaan myös sellaisella matalalla äänen painolla.

Sitten olin ihan onnessani kun sain otettua tähän naiseen hyvän katsekontaktin ja koko hänen vartaloonsa. Hän seisoi kummallakin kerralla vähän kauempana ja nyt olin rohkeampi ja tuijotin "salaa" tätä naista. Toivon ja luulen ettei kukaan muu huomannut tätä tuolla työpaikalla kun vieressä oli muitakin työntekijöitä. Mutta toivon sitäkin että jäin tälle naiselle kiinni katseestani ja mikähän parasta ja ihan suotavaa että tämä nainen olisi ihan perustellusti tuntenut olonsa upeaksi ja ehkä jopa haluttavaksi.

Anteeksi kun kirjoitan nykyään paljon näistä naisasioista mutta tämä on nyt ihan ehdoton lempiaiheeni. Mukavaa kirjoitella näistä, spekuloida näillä asioilla ja miettiä näitä juttuja. Toki täytyy muistaa olla sitten jossain vaiheessa ihan rohkeakin ettei tämä nyt jäisi vain puheeksi ja unelmoinniksi. Jos siis naisella sattuu olemaankin tunteita myös minua kohtaan. Jestas sentään! En välttämättä voi sanoa että mitkä rinnat mutta tässä tapauksessa on sanottavakin että mikä pylly!

Ja täytyy muistaa sekin että koko ajanhan minä toisaalta teen peliliikkeitä naista kohtaan. Katselen häntä, puhun hänelle matalammalla äänellä ja niin edelleen. Kyllä uskon että noin fiksu nainen ymmärtää myös mitä tässä nyt tapahtuu ja jos on tunteita silläkin puolella niin voihan asiat todella tapahtuakin joko puoliksi itsestään tai jopa naisen aloitteesta. Kyllä uskon näkeväni sen missä vaiheessa peliä mennään ja kannattaako peliä jatkaa.

Äiti-vainaakin kerran sairaalassa sanoi että tuo poika on hyvä tulkitsemaan asioita ja osaa lukea vähän rivien välistäkin ja katseesta. Ja olenkin pitänyt aina itseäni hyvänä tunteiden lukijana. Osannut nähdä mitä ihminen oikeasti tuumaa. Nyt jos olen tulkinnut oikein niin ei tämä nyt ihan toivottomalta näytä. Kun nainen tuntuu yhä pitävän minusta, ainakin työkaverina.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tsemppiä @vilperi. Ei taida teilläkään siellä nyt olla tulossa minkäänlaisia pikkujouluja tms? Niissä voisi rennommissa tunnelmissa jutustella ja tutustua paremmin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tsemppiä @vilperi. Ei taida teilläkään siellä nyt olla tulossa minkäänlaisia pikkujouluja tms? Niissä voisi rennommissa tunnelmissa jutustella ja tutustua paremmin.

Ei valitettavasti tule pikkujouluja. Kyllä se nyt pitää työpaikalla yrittää pelailla ja sitten mahdollisesti tietenkin työpaikan ulkopuolella.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ehkä vähän kannattaisi @vilperi laskea kierroksia. Sillä seisottelun ja tuijottelun määrällä mitä täältä on saanut lukea, itse säpsähtelisin kyllä enemmän pelosta kuin ihastumisesta jos olisin ihailusi kohde.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ehkä vähän kannattaisi @vilperi laskea kierroksia. Sillä seisottelun ja tuijottelun määrällä mitä täältä on saanut lukea, itse säpsähtelisin kyllä enemmän pelosta kuin ihastumisesta jos olisin ihailusi kohde.

En tiedä, voi tässäkin perää olla. Täytyisi olla vähemmän innokkaampi. Mutta toisaalta, en ole muuta mahdollista pelkoa naisessa havainnut tai vihaisuutta vaan enemmänkin hyväntuulisuutta ja ystävällisyyttä. Minun vaistoni kyllä sanovat nyt että siellä voisi olla vähän tunnetta sllläkin puolella mukana ja on siksi hermostunut. Tietenkin minä tahdon ajatella näin mutta kun ei tuo nainen pelokkaalta muuten vaikuttanut.

Tuolle säpsähtelylle en voi tehdä mitään oikein varmaan ja se vituttaa. Tätä kun sitten esiintyy muidenkin seurassa niin johan ahdistaa. Pitäisi käydä jollekin psykologille juttelemassa.

Noista katseluista, niin iso osahan on ollut ihan arkipäiväistä silmien vain sattuessa osumaan naiseen. Kun ollaan kuitenkin samalla työpaikalla niin vaikea välillä kulkea niinkään ettei silmät osu vaikka tähän naiseen. Mutta sitten on miellyttänyt silmääni kuitenkin tuo näky. Tänään vasta ensimmäisiä kertoja katsoin kuitenkin tuota naista ihan vain tällä tarkoituksella vähän pidemmän aikaa. Enkä todellakaan ajatellut tästä jatkuvaa tapaa ottaa vaan tarkkailla miten nainen käyttäytyy jatkossa ja välillä sitten taas vähän katsella sillä silmällä.

En todellakaan ajatellut liian innokkaasti pelatakaan. Vaan rohkeasti vain välillä ottaa peliliikkeitä. Ja katsoa tarkkaan kuinka nainen käyttäytyy liikkeiden jälkeen. Varovaisen optimistisesti eteenpäin.

Ja täytyisi kai vetää käteen kotona useammin niin ei tulisi noita orastavia seisokkeja kesken duunivuorojen. Tosin loppuviikosta ne aika paljonkin väheni.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hei, nyt tapahtui jotain tosi outoa. Sillä tämä minun ihastukseni oli tänään käymässä keittiöllä ja kun huomasin hänet niin säpsähdin hieman. Tuosta säpsähtämisestä pitäisi päästä eroon, sillä se on tosi vaivaannuttavaa.

Mutta outoa oli se että tämä nainen säpsähti ihan samalla tavalla. Ihan kuin hänkin olisi nyt ollut hermostunut. - -

Kuullos Vilperi nyt. Minusta tuntuu että ylianalysoit tilannetta sangen hemmetisti. Älä hyvä mies jää tuijottamaan työkaveriasi etenkään jos silmät kiiluu niin metaforisessa kuin konkrettisessakin mielessä. Koska vähän kuulostaa, että daami voisi säikähtää teikäläisen tuijotusta nyt.

Elein ja äänevärillä pelailun kuten sanot eli manipuloinnin sijaan kysyisin että lähetkö kahville. Tuolla pelailulla et saa muuta kuin hyypiön maineen.

Ja hillitse halusi ja kahlitse kalusi. Jos nainen huomaa että vielä äijän dikki pullottaa, niin edessä voi olla ajan hengen mukainen #metoo-tilanne.

Tämähän on vain minun spekulatiota, vaan annapa ajatukselle mahdollisuus. Kohtaa nainen aidosti ja tee sopimus sen kanssa mitä sitten tapahtuu.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Työyhteisössä ollaan paljon yhteyksissä tänä päivinä, miten ei muuten olisi. Aika viatonta tuo vilperin touhu ollut, mitä ihmettä täällä taas nyrpistellään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Työyhteisössä ollaan paljon yhteyksissä tänä päivinä, miten ei muuten olisi. Aika viatonta tuo vilperin touhu ollut, mitä ihmettä täällä taas nyrpistellään.

Ja kun mies näkee hyvännäköisen naisen niin on ihan luonnollista että katse kiinnittyy naiseen. Niin yksinkertaista. Vähän lisää pilkettä silmäkulmaan niin minulle kuin ehkä monelle muullekin ja saattaa pukille pääsy olla taattua? Kai sitä nyt vähän pelailla ja leikkiä saa...

Ja optimistisuutta! Tämä viikko on ollut minulle yksi parhaimmista pitkään aikaan. Energiaakin vaikka muille jakaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös