Ehkä vähän kannattaisi
@vilperi laskea kierroksia. Sillä seisottelun ja tuijottelun määrällä mitä täältä on saanut lukea, itse säpsähtelisin kyllä enemmän pelosta kuin ihastumisesta jos olisin ihailusi kohde.
En tiedä, voi tässäkin perää olla. Täytyisi olla vähemmän innokkaampi. Mutta toisaalta, en ole muuta mahdollista pelkoa naisessa havainnut tai vihaisuutta vaan enemmänkin hyväntuulisuutta ja ystävällisyyttä. Minun vaistoni kyllä sanovat nyt että siellä voisi olla vähän tunnetta sllläkin puolella mukana ja on siksi hermostunut. Tietenkin minä tahdon ajatella näin mutta kun ei tuo nainen pelokkaalta muuten vaikuttanut.
Tuolle säpsähtelylle en voi tehdä mitään oikein varmaan ja se vituttaa. Tätä kun sitten esiintyy muidenkin seurassa niin johan ahdistaa. Pitäisi käydä jollekin psykologille juttelemassa.
Noista katseluista, niin iso osahan on ollut ihan arkipäiväistä silmien vain sattuessa osumaan naiseen. Kun ollaan kuitenkin samalla työpaikalla niin vaikea välillä kulkea niinkään ettei silmät osu vaikka tähän naiseen. Mutta sitten on miellyttänyt silmääni kuitenkin tuo näky. Tänään vasta ensimmäisiä kertoja katsoin kuitenkin tuota naista ihan vain tällä tarkoituksella vähän pidemmän aikaa. Enkä todellakaan ajatellut tästä jatkuvaa tapaa ottaa vaan tarkkailla miten nainen käyttäytyy jatkossa ja välillä sitten taas vähän katsella sillä silmällä.
En todellakaan ajatellut liian innokkaasti pelatakaan. Vaan rohkeasti vain välillä ottaa peliliikkeitä. Ja katsoa tarkkaan kuinka nainen käyttäytyy liikkeiden jälkeen. Varovaisen optimistisesti eteenpäin.
Ja täytyisi kai vetää käteen kotona useammin niin ei tulisi noita orastavia seisokkeja kesken duunivuorojen. Tosin loppuviikosta ne aika paljonkin väheni.