Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 321
  • 66 815

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, armahdus siellä töissä tuli. Jännittyneenä menin töihin mutta positiivinen oli vastaanotto. Sanoivat vain että unohduksia sattuu kaikille, ja yksi työntekijä jopa ihmetteli että miten niin nopeasti ehdin pois lähtemään (20 minuuttia meni minulla ylityön puolelle) kun hänellä meni kuulemma ensimmäisellä kerralla jopa tunti yli.

Keittiö oli kuulemma siistissä kunnossa ja vuoro meni ihan okei. Sanoivat myös että sellainen ruokasalin pöytien pyyhkimisen unohtaminen on pieni juttu kun muuten tärkeämmät hommat pelaa.

Ja tänään meni sitten vuoro taas vielä paremmin. Nytkin minulla oli apuri viiteen asti mutta nyt ehdin kaiken tekemään kuuteen mennessä ja muistin myös kaiken melkein tehdä. Se perkeleen ruokanäyte vaan unohtui vieläkin ottaa talteen vaikka aikaa olisi hyvin ollut siihenkin.

Mutta positiivinen fiilis jäi tänään työvuorosta. Ehkä se lähtee vielä tosiaan sujumaan? Nyt ei jäänyt niin epävarmaa oloa vaan fiilis on paljon luottavaisempi.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
No niin, armahdus siellä töissä tuli. Jännittyneenä menin töihin mutta positiivinen oli vastaanotto. Sanoivat vain että unohduksia sattuu kaikille, ja yksi työntekijä jopa ihmetteli että miten niin nopeasti ehdin pois lähtemään (20 minuuttia meni minulla ylityön puolelle) kun hänellä meni kuulemma ensimmäisellä kerralla jopa tunti yli.

Keittiö oli kuulemma siistissä kunnossa ja vuoro meni ihan okei. Sanoivat myös että sellainen ruokasalin pöytien pyyhkimisen unohtaminen on pieni juttu kun muuten tärkeämmät hommat pelaa.

Ja tänään meni sitten vuoro taas vielä paremmin. Nytkin minulla oli apuri viiteen asti mutta nyt ehdin kaiken tekemään kuuteen mennessä ja muistin myös kaiken melkein tehdä. Se perkeleen ruokanäyte vaan unohtui vieläkin ottaa talteen vaikka aikaa olisi hyvin ollut siihenkin.

Mutta positiivinen fiilis jäi tänään työvuorosta. Ehkä se lähtee vielä tosiaan sujumaan? Nyt ei jäänyt niin epävarmaa oloa vaan fiilis on paljon luottavaisempi.
Eikö siellä keittiön seinässä voisi olla A4-kokoinen muistilista mitä iltavuorossa pitää tehdä, niin ei jäisi hommia muistin varaan? Huomenna menet tällaisen aloitteen kanssa vuoroon.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
vaikka oma parini onkin Helenan ikäinen ja näköjään muuten aika lailla saman mittainenkin).
Helena näkyy olevan samaa ikää kun Tapparan kultanen sukupolvi eli vm.68. Mutta minkä mittanen? D vaiko peräti E...?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jollekin oli käynyt mahdollisesti vähän kalliimpi vahinko. Semmoinen pieni foliosta taiteltu pussi täynnä valkoista jauhetta. Roskiin meni.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Onko muillekkin tuttu tunne, että luet jostain ketjusta vanhempia viestejä ja yhtäkkiä silmiin pomppaa kirjoitus, josta ajattelet että nyt puhuu jätkä asiaa ja ihmettelet miten se on kaikesta samaa mieltä kanssasi, kunnes jossain vaiheessa tajuat sen olevan oma viestisi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä miksi mutta minulle tuli kauhea tarve päästä äänestämään kun olin katsonut tuon videon.
Twerkkaus on kyllä niin turn-off kuin vain voi olla, jää kyllä äänestämättä näissä vaaleissa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei kiitos... Luumut on alkanut tympiä ihan kympillä.

Joo mä oon kerran käynyt noita keräilemässä, ja sanotaanko että siinä reilussa 40 asteessa ei ollut enää kovin hauskaa hommaa. Aika paljon noista kyllä luumuja tulee, ja poimijoille riittää että vähän maksetaan ja saavat sitten viedä luumuja mukanaan. Niistä meille jäävistä isoäiti sitten keittelee viinaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viime sunnuntai. Noin 12 tuntia. Siinä ajassa kolme naista, neljä eri sänkyä ja mitä mä sain? Muutamat todella kuumat suutelot ja vähän käsipäivää. Ei bansku näin. Alkaa ote lipsua ja huolella.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Viime sunnuntai. Noin 12 tuntia. Siinä ajassa kolme naista, neljä eri sänkyä ja mitä mä sain? Muutamat todella kuumat suutelot ja vähän käsipäivää. Ei bansku näin. Alkaa ote lipsua ja huolella.
Mä kerkeisin vetään saman setin 12 minuuttiin. Ja paneen kaikkia lisäks. Kahdesti.
 

Glove

Jäsen
Katsoin hetken Himohamstraajat ohjelmaa. Ei voi käsittää, miten ihminen voi kerätä niin paljon tavaraa, että talossa ei pääse kulkemaan kuin kapeita polkuja tavaroiden välissä. Tavaraa siis ihan lattiasta kattoon ja pihat täynnä. Ja suurin osa ihan turhaa tavaraa tyyliin toissa joulun joululahjan käärepaperi, jonka voi käyttää ensi jouluna. 160 tonnia tavaraa lähti kaatopaikalle tässä jaksossa esitetyssä tapauksessa Ja vielä jäikin pihalle arviolta 60 tonnia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eikö siellä keittiön seinässä voisi olla A4-kokoinen muistilista mitä iltavuorossa pitää tehdä, niin ei jäisi hommia muistin varaan? Huomenna menet tällaisen aloitteen kanssa vuoroon.

No sain itse asiassa maanantain iltavuorossa tällaisen lapun itselleni jokaisen työvuoron sisällöstä. Näissä lapuissa on suurin osa töistä mitä pitää tehdä, ei kuitenkaan kaikkea. Maanantaina en vielä ehtinyt kuitenkaan sisäistämään lappujen sisältöä riittävän hyvin mutta onhan näistä tuon jälkeen apua ollut.
 
@Kiekkokatsoja

Päivän suuret kysymykset ovat: Paistaako aurinko? Onko näkynyt mirriä? Täällä Etelä-Kurjalassa paistaa niin, että tulee jo kesä mieleen tästä. Mutta se mikä nyt eniten ihmetyttää, niin katti on nukkunut jo monta tuntia tuolla uunin päällä eikä ole näköjään ihan heti ulos lähdössä. Just äsken kävin rapsuttamassa mahasta kun se on taas noin hauskassa asennossa.
 
K

Kiekkokatsoja

@Kiekkokatsoja

Päivän suuret kysymykset ovat: Paistaako aurinko? Onko näkynyt mirriä? Täällä Etelä-Kurjalassa paistaa niin, että tulee jo kesä mieleen tästä. Mutta se mikä nyt eniten ihmetyttää, niin katti on nukkunut jo monta tuntia tuolla uunin päällä eikä ole näköjään ihan heti ulos lähdössä. Just äsken kävin rapsuttamassa mahasta kun se on taas noin hauskassa asennossa.
Paistaa. +21 ja pilvetön taivas.
On se mirri mummolla käynyt. Eilen illalla tallusteli mummolta pois, ja jotain ikävämpääkin havaitsin. Kaikki eivät pidä liikkuvasta mirristä. Yksi lähinaapuri sanoi, että kissa käy kuseksimassa terassilla. Kukapa siitä pitäisi?
Mirri kun on ylituttavallinen, ihan kun koira joka luottaa ihmisiin.. ja se menee kaikkien luo nuuskimaan ja kehräämään, niin lienee ajan kysymys, kun joku vääntää siltä niskat nurin..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
@Punamusta , hän on tehnyt comebackin!

Mulla alkoi soimaan Kummeli päässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Käyttäjä on saanut tämän ja tätä seuranneiden viestien perusteella rikepisteen.
@Punamusta , hän on tehnyt comebackin!

Mulla alkoi soimaan Kummeli päässä.
Olihan se vissiin viikon poissa. Tosin niin pitkä taisi se pelikieltokin olla, joten ihan normaali paluu.

En jaksa olla yllättynyt.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
No sain itse asiassa maanantain iltavuorossa tällaisen lapun itselleni jokaisen työvuoron sisällöstä. Näissä lapuissa on suurin osa töistä mitä pitää tehdä, ei kuitenkaan kaikkea. Maanantaina en vielä ehtinyt kuitenkaan sisäistämään lappujen sisältöä riittävän hyvin mutta onhan näistä tuon jälkeen apua ollut.

Mikset kantaisi lappua taskussasi mukana?

Erään suurmiehen sanoin: keep it simple!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös