Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 037
  • 66 802

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jännä muutes toi naisasioiden eniten viestejä laittaneiden kärki. Ykkössijaa pitävähän ei kirjoita enää koko palstalle, kakkonen on permabannissa, kolmas on pernis, joka valitettavasti menehtyi viime vuonna ja neljäntenä on totta kai pettter. Ja viidentenä olen sitten tietysti minä itse niukalla erolla ennen Jerry100:aa.
Näköjään tuo tilasto siinäkin ketjussa on aivan höpöhöpöä. Oikeasti sinne on moni nimimerkki kirjoittanut paljon enemmän viestejä kuin esim. tuo kärjessä oleva. Minäkin olen kirjoittanut enemmän kuin hän. Palstauudistus aikoinaan vissiin nollasi tilastoja. Toisaalta Kalsarikänniketjussa on nykyään oikeat luvut, pitkään ei ollut. Valheellisia - suorastaan emävalheellisia tilastoja.
 
K

Kiekkokatsoja

Mirri tuli taas kylään. Ei sillä nälkä vaikuttanut olevan kun ei kerjännyt. Lähinnä makoiltiin vierekkäin matolla. Sohvalta nostelin sitä matolle, kun en halunnut karvasohvaa. Matolla siis olimme.
Tarjosin vettä jota vähän joi. Ja muutaman kissan namin.
Mulla on näköjään uusi ystävä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mirri tuli taas kylään. Ei sillä nälkä vaikuttanut olevan kun ei kerjännyt. Lähinnä makoiltiin vierekkäin matolla. Sohvalta nostelin sitä matolle, kun en halunnut karvasohvaa. Matolla siis olimme.
Tarjosin vettä jota vähän joi. Ja muutaman kissan namin.
Mulla on näköjään uusi ystävä.
Nää on hyviä stooreja. Respect. Kissat on parhaita.
 

Glove

Jäsen
Moderaattorit jakaa huomenna taas pelikieltoja niin säilyy tuo "joka toinen päivä rankkua" rytmi. Edelliset pelikiellot eilen, sitä edelliset tiistaina ja sitä edelliset sunnuntaina.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Piti nyt kokeilla sitä Brandy Lonkeroa, kun tuli tilaisuus. Ei oikein toimi - ikäänkuin kaikenlaista makua yrittäisi tunkea läpi, mutta mikään ei oikein pääse. Tulee enemmän mieleen vedellä jatkettu Pommac kuin alkoholijuoma.
En tuota brandya ole testannut mutta uusi ginger lonkku oli mielestäni ihan hyvän makuista.
 
K

Kiekkokatsoja

Se mirri todellakin tykkää susta. Oot sille niinku omistaja. Asuuko se siis ihan lähistöllä ja tiedätkö oikeaa omistajaa?
Yks mummo sano, että se asuu lähitalossa. Antaa luontokappaleen mun puolesta olla ja mennä, kuten tykkää. Aina mulla on vähintään toinen ovi auki, jos se sisälle tulee. Pääsee pois, ku haluaapi.
No vitsinä vaan, ettei kukaan ota nokkiinsa, niin saa se nainenkin olla tommonen, jos haluaapi.
 

redpecka

Jäsen
Itse en tähän maailmaan jälkikasvua edes halua tuoda. Olisi sen verran epäreilua heitä kohtaan.
On se kuitenkin tavallaan hyvä, että suurin osa (?) tekee jälkikasvua. Ennenkin on tehty ja tässä ollaan luolasta tultu tietsikkaruudun ääreen. Ihmiset pärjää ihmisenä niin hyvin jatkossa kuin pärjäävät tai kuolevat sukupuuttoon, ihan sama, mutta ei kai se meidän asia ole sitä päättää mitä jatkossa tapahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Moderaattorit jakaa huomenna taas pelikieltoja niin säilyy tuo "joka toinen päivä rankkua" rytmi. Edelliset pelikiellot eilen, sitä edelliset tiistaina ja sitä edelliset sunnuntaina.
Turvavälejä pittää käyttää. Ja asiallista kieltä.
 

redpecka

Jäsen
Olen vahvasti sitä mieltä, että vauraat maat vielä (toivottavasti) heräävät joku kaunis päivä siihen, millainen hirvitys sieltä aurinkoisen kulissin takaa löytyy. Merkkejä siitä saadaan aika usein, että sula pahuus siellä takana on. Heidän ideologiansa ja sen mahdollistama yksilönvapauksien polkeminen saattaa tulla meille länsimaalaisille järkytyksenä.

Toivon hartaasti, ettei Kiina ole koskaan se merkittävin maailman napa.
Joo, ei ole paljon syitä tällä hetkellä fanittaa sikäläisiä. Mutta isossa kuvassa heidän mielenlaadusta voisi olla hyötyäkin ihmiskunnalle siinä kun länsimaissa kuollaan individualistiseen mahdottomuuteen niin tuolta maailman kolkasta voisi löytyä taikonautteja yhdensuuntaisille avaruusmatkoille. Päämäärä on suurempi kuin yhden muurahaisen elämä. Jos joku haluaa tahallaan väärinymmärtää tätä ajatustani niin ihan vapaasti, en lähde puolustamaan tai vastustamaan vaan sanon, että lue viestin eka lause vaikka uudestaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Luulen että toi mirri on poikkeuksellinen. 1/1000 tai jotain. Sillä on kyllä valtava luotto ihmisten hyvyyteen. Joskus mietin, että toivottavasti ei mee väärän ihmisen lähelle. Ettei satu pahaa.
Ei minussa oo mitään ihmeellisempää. Annan sen vaan olla, kuten se kokee hyväksi.
Saa nähä, milloin kylmyys ja sade, vie kissimirrin vierailut pois.
Lisäys. No ikkunasta näin ku taas se tallusti pihan poikki. Mummon luo meni. Mummo se antaa isompia ruokamääriä. Mut välillä kai vääriäkin ruokia. Ite en uskalla normiruokia antaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

redpecka

Jäsen
Luulen että toi mirri on poikkeuksellinen. 1/1000 tai jotain. Sillä on kyllä valtava luotto ihmisten hyvyyteen. Joskus mietin, että toivottavasti ei mee väärän ihmisen lähelle. Ettei satu pahaa.
Niinpä, yksi merkkihän tässä juuri kertoi kuinka paiskaisi seinään tällaset elukat jos lähelle kehtaisivat tulla. Toivottavasti vain trollasi vaikka samapa se sillä tällaisiakin sankareita joka tapauksessa maailmasta löytyy.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Pitäisi huomenna lähteä Tampereelle ja siitä Kangasalalle (ikinä käynyt) sivistämään itseäni. Jotenkin tuppaa kalapullien ja itsetehtyjen ranskalaisten jälkeen kääntyä hiukan valkkarin puolelle.
@Hera80 itse tein pullat hauesta sekä ahvenesta ja uunissa oli perunat. oliiviöljyllä. Seuraksi tomskua, kuorittua kurkkua ja hasselpähkinöitä, toki plöräys öljyä ja vain hippusillinen suolaa.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Meinasin kirjoittaa tosta modegatesta jotain mutta jätänpä väliin. Olisi toki sanottavaa, mutta olen rauhaa rakastava ja sitä rakentava tyyppi (noin yleisesti ottaen, joskus mennyt kuppi nurin minullakin). Joten jätän sanomatta, luulen että parempi niin.
Love, peace and happiness.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kännissä ollaan viintä litkien malmilaisessa baarissa. Mikäs tässä ollessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös