Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 345 228
  • 66 866
K

Kiekkokatsoja

Mirri tuli huuteleen oven taa klo22.
Nyt se päätti jäädä yöksi saunan lauteille. Ei hitto. Lopulta mun piti kantaa se ulos. Päätti että yö sängylläni ois ok.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
K

Kiekkokatsoja

Tuli kyllä liikuttunut olo..
Puolituntematon kissa, olisi halunnut nukkua vierelläni/kodissani.
Ja mun piti nostaa se ulos..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Piti nyt kokeilla sitä Brandy Lonkeroa, kun tuli tilaisuus. Ei oikein toimi - ikäänkuin kaikenlaista makua yrittäisi tunkea läpi, mutta mikään ei oikein pääse. Tulee enemmän mieleen vedellä jatkettu Pommac kuin alkoholijuoma.

Mulla on odottamassa tuo samainen.

Laitilan Brandy aikoinaan ei ollut häävi. Ootko sitä maistanut?

Olisin ostanut lähikaupasta muttei löytynyt.

Mikkolan hypermarketeista löytyi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi hitto, olen tässä etäaikana lihonut muutaman kiloa. Pitää ottaa nyt kunnon otteet käyttöön ettei paino lähde karkuteille. Kun se on nyt pysynyt näissä sallituissa rajoissa vuosia. Nyt pitää olla skarppina ettei sallitut rajat ylity. Syömiset kuntoon joo...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisin ostanut lähikaupasta muttei löytynyt.
Mulla on odottamassa tuo samainen.

Laitilan Brandy aikoinaan ei ollut häävi. Ootko sitä maistanut?
Ei ole Laitilan versio tuttu. Tuo tosin saattoi tulla juotua liian lämpimänä. Oli kyllä kaupassa kylmäkaapissa ja kotonakin ehti olla varmaan toista tuntia jääkaapissa, mutta ehkä se ei ollut ehtinyt olla siellä kaupan kaapissa tarpeeksi kauaa kun tuntui turhan lämpimältä. Ehkä pitää antaa vielä uusi mahdollisuus.

Tuli tuota etsittyä toisella silmällä jo viime viikon parilla kauppareissulla, mutta ei silloin osunut silmään. Nyt oli paikallisessa K-Superissa pitkät rivit.
 

redpecka

Jäsen
Onks teilläkin se, että kun saa sakot ylinopeudesta niin huutaa ulos tai faceen että fuckthepolice! and all the funking authorities! Mä en tiedä kuinka yleistä on kun ei ole kaveripiiriä. Telkkarista vaan nähnyt.
 

redpecka

Jäsen
Kuvittele valittavasi ylinopeussakosta. Vältä niitä tai jos et tahtomattasi taikka välinpitämättömyyttäsi pysty, maksa äläkä vingu turhaan.
En minä vingu. Tai jos vingun jossain mielessä niin en odota tällaisiin isoihin kysymyksiin mitään ratkaisua. Tai tietty jos herättää ajatuksia.. - mahtavaa! Mitä mieltä itte olet? Voiko ylinopeutta kaahata välittämättä turvallisuusriskistä tai taajaman meluhaitoista?
 

redpecka

Jäsen
Sä käsitit väärin. En kohdistanut sitä sinuun. Kunhan kerroin yleisellä tasolla. Niitäkin välkkyjä riittänee jotka ajavat yhä uudestaan ja uudestaan satasta kahdeksankympin alueella kameran kohdalla eivätkä opi koskaan välttämään sitä ärsyttävää sakkolappua.
Joo, sori että vähän purin suhun tätä omaa pahaaoloa. Mua on vain vituttanut kun en ole saanut joskus "parhaaseen" kaveriini mitään otetta kun sille annetaan ratti käteen. Ja se on pahaaoloatuottavaa, kun toinen siirtyy johonkin manian esiasteelle saadesaan sen ratin käteen. Vituttaa huolella sillä tiedän ettei hän ole läheskään ainoa sekopää tuolla motareilla. Ja hän ei siis ole kaahailupaskiainen vaan se rajaton kritiikitön itseluottamus ja kanssa-autoilijoiden jatkuva arvostelu...
 

redpecka

Jäsen
Joillakin on liian kireä pinna ratin takana, mistä tulikin mieleen että seuraava askel voisi olla autokoulu.
Siis sinulla vai autokoulu?

Paskiaisia ei autokoulut tietenkään auta ja en sua usko paskiaiseksi, korkeintaan töräyttäisit liikenneonnettomuuden kokemattomuuttasi. Lähellä oli itsellänikin. Vähän huonommalla tsägällä voisin olla lapsenmurhjaaja. Sittemmin opin ajaa autoa ja olen helvetin nöyrä sen suhteen. Liian aikaisin sain ajokortin vs henkinen kehitys mutta ainakin olen oppinut kunnioittamaan liikennettä tuon pienen säikähdyksen jälkeen. (Mitään pahaa ei onneksi käynyt, ainoastaan vihaisia kanssa-autoilijoiden tööttäyksiä.)
 

redpecka

Jäsen
No ilman muuta aja kortti jos sulla saumat siihen (varmaan kallista näinä päivinä). Sitten siitä ei tarvii stressata kun joskus papparaisena kun joku taho haluaa nähdä näätkö mitään. Tai mikä minä sanomaan, mun nuoruudessa sai ajaa mopoa (kypärää piti käyttää paitsi Välimerellä).
 

redpecka

Jäsen
Oiva askel tulevaan. Opin ajamaan. Mahdollisesti.
Mutta se, että duunaat näitä asioita perheenjäsenen kanssa. Hyvä jos teillä faijan kanssa hyvin, on mullakin siedettävästi, vaikka sen ajokoulun olisin ehkä näin jälkeenpäin voinut haluta vetää jonkun random-opettajan kanssa. Paitsi jos tästä oli kiinni, että sain (osittain itsesäästetty) auton heti kun täytin 18 niin jotain sitä voi sietää porukoiltakin. (Toisaalta maksoin vuokraa himaan jo 16-17 vuotiaasta lähtien ja lensin pesästä pois heti kun se oli mahdollista).
 

redpecka

Jäsen
Oon 19-vuotias ja ehkä aikuismaisin tekemäni asia kotona on saunan siivoaminen kahdesti. Huomaa että olemme hyvin erilaisten lähtökohtien ihmiset.
Mä olen tykännyt susta alusta lähtien.

Äläkä ymmärrä mua väärin. Olen mielestäni sun kanssa täysin tasa-arvoinen kirjoittelija. Kiva on viskellä jotain anekdootinpoikasta sinne tänne omasta elämästänikin siinä kun lukea mitä toisille kuuluu.

E: Ja italialaiset muuttaa vasta 30-vuotiaana mamman kourista ja intialaiset eivät muuta ikinä vaan asuvat monen sukupolven ajan samassa talossa, ja miksipä ei.
 

redpecka

Jäsen
Sulla on just hyviä kysymyksiä ja sen takia olen susta virtuaalisesti tykännytkin, en homosti vaan sellaisena pienenä ihmisenä joka on suurten kysymysten edessä, muttei siltikään välttämättättä valitse - tai ei tunne omakseen - sitä ensimmäistä vaihtoehtoa mikä immeiselle tyrkätään jo rippileirillä eteen tai aikaisemminkin. Mutta jotta mua ei joskus jatkossa syytetä ihmisen harhojatukevaksi kaiffariksi niin sanon että mene opiskelemaan hippi.

Ja Jim Morrisonin ja minun välillä on vaihtoehtoja vaikka kaikki me kolme olemmekin samannäköisiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

redpecka

Jäsen
Valitan mutta kiinnostus opiskelemiseen on nolla. Vielä ensimmäisenä lukiovuotena jaksoin, toisena enää välttävästi ja kolmantena en enää ollenkaan. Ei nappaa enää, ei ainakaan nyt.

En keksi mitä sanoa vaikka haluaisin sanoa jotain.
Ei tarvii sanoammitään. Lähtökohtaisesti sä olet yks pirun porilainen. Morrisonheitto oli heitto. Vaikka aika hyviä runoja se jäbä skriivas...

Mä toivon sulle rohkeutta ja kykyä tehdä ja olla. En muuta. Peace.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ahdistaa maailman meno. Jenkeissä on viittä vaille sisällissota käynnissä, porukka kävelee kaduilla rynnäkkökiväärit kädessä, poliisit ampuu aseetonta ihmistä seitsemän kertaa selkään, kauppoja palaa, autoja palaa. Koko maa aivan kaaoksen vallassa. Näinä aikoina tuntuu kyllä hyvältä asua Suomessa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ahdistaa maailman meno. Jenkeissä on viittä vaille sisällissota käynnissä, porukka kävelee kaduilla rynnäkkökiväärit kädessä, poliisit ampuu aseetonta ihmistä seitsemän kertaa selkään, kauppoja palaa, autoja palaa. Koko maa aivan kaaoksen vallassa. Näinä aikoina tuntuu kyllä hyvältä asua Suomessa.
Sekavaakin sekavempi pressa sai muutamassa vuodessa koko jenkkilän aivan ääriään myöten sekaisin. Kumma juttu että presidenttinä on rasisti ja mustaihoisia kohdellaan kaltoin. Surullista tuo meno siellä on...
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Sekavaakin sekavempi pressa sai muutamassa vuodessa koko jenkkilän aivan ääriään myöten sekaisin. Kumma juttu että presidenttinä on rasisti ja mustaihoisia kohdellaan kaltoin. Surullista tuo meno siellä on...
Muistan, kun Trump sanoi jossain haastattelussa että "the world is laughing at us!". Hän oli ihan oikeassa. Tosin ei kyllä varmaan ihan sillä tavalla kuin miten hän tuon lauseen tarkoitti.

Ei tuollainen kummeli-hahmo olisi missään muussa länsimaisessa valtiossa presidenttinä. Tuo maa on niin sekaisin.
 

redpecka

Jäsen
Ei tuollainen kummeli-hahmo olisi missään muussa länsimaisessa valtiossa presidenttinä. Tuo maa on niin sekaisin.
Itte olen jo luovuttanut ja oma loppuelämäni haluan elää suht rauhallissa euroopassa mutta jos jälkikasvua olisi niin kertoisin niille että juoskaa kiinaan, aasiassa on kumminkin tulevaisuus vaikka omana elinaikanani vielä uskonkin Eurooppaan.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Itte olen jo luovuttanut ja oma loppuelämäni haluan elää suht rauhallissa euroopassa mutta jos jälkikasvua olisi niin kertoisin niille että juoskaa kiinaan, aasiassa on kumminkin tulevaisuus vaikka omana elinaikanani vielä uskonkin Eurooppaan.
Itse en tähän maailmaan jälkikasvua edes halua tuoda. Olisi sen verran epäreilua heitä kohtaan.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Itte olen jo luovuttanut ja oma loppuelämäni haluan elää suht rauhallissa euroopassa mutta jos jälkikasvua olisi niin kertoisin niille että juoskaa kiinaan, aasiassa on kumminkin tulevaisuus vaikka omana elinaikanani vielä uskonkin Eurooppaan.
Olen vahvasti sitä mieltä, että vauraat maat vielä (toivottavasti) heräävät joku kaunis päivä siihen, millainen hirvitys sieltä aurinkoisen kulissin takaa löytyy. Merkkejä siitä saadaan aika usein, että sula pahuus siellä takana on. Heidän ideologiansa ja sen mahdollistama yksilönvapauksien polkeminen saattaa tulla meille länsimaalaisille järkytyksenä.

Toivon hartaasti, ettei Kiina ole koskaan se merkittävin maailman napa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jännä muutes toi naisasioiden eniten viestejä laittaneiden kärki. Ykkössijaa pitävähän ei kirjoita enää koko palstalle, kakkonen on permabannissa, kolmas on pernis, joka valitettavasti menehtyi viime vuonna ja neljäntenä on totta kai pettter. Ja viidentenä olen sitten tietysti minä itse niukalla erolla ennen Jerry100:aa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tiennytkään pettterin olleen noin aktiivinen naisasiaketjussa.
No en minäkään aluksi, mutta kävin kerran tutkimassa asiaa hieman tarkemmin, niin sehän trollasi tuota ketjua jatkiksen wanhoina hyvinä aikoina minkä kerkisi. Toki pettter nyt on pettter, joten tiedä vaikka tuo olisi ollut lausuntoineen vakavissaankin, mutta ei hällä sinne kyllä ikinä mitään oikeeta (nais)asiaa ollut. Kunhan kävi tasaisin väliajoin kertomassa että naiset ja seurusteluelämä on aivan hirveetä tuubaa ja että miten kukaan voi haluta olla parisuhteessa jne. jne.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En tiedä kun en ole ollut vielä suhteessa. Tulee jos on tullakseen.
Sulla meni nyt kenties hieman pointti ohi. Meinasin että pettterin "naisasiat" olivat poikkeuksetta hänen järkkymättömiä mielipiteitä naisolennoista, ei niinkään naisasioita siinä merkityksessä kuin mihin tuo ketju on aikanaan pystytetty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös