Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 522
  • 66 850

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulin just baarista. Maiden soi. El'm' ihanaa.

Voi taivas miten hyvä Maiden on. Aina ja edelleen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En löydä sitä Uuno Turhapuro-meemiä nyt enää kun en tarkalleen edes muista mitä siinä luki mutta eiinen päivä sujui kyllä täysin siinä olevan ajatuksen pohjalta. Uuno lepäsi kuvassa ja siinä luki jotain tyyliin "täytyy levätä hyvin että jaksaa syödä".

Eilinen päivä oli tosiaan täyttä lepoa minulta. Mutta lomalla sekin on sallittua. Ei aina suorittamista vaan joskus tosiaan myös sitä akkujen lataamista.

Saa nähdä tuleeko tästä päivästä samanlainen. Toisaalta olisi joka kuukauden perusteellisempi siivous vielä tämän heinäkuun aikana tekemättä ja päiviä heinäkuussa jäljellä enää vähän. Eli olisiko nyt siivouspäivä? Voisi samalla järjestellä keittiön komeroitakin fiksumpaan järjestykseen.

Hieman levoton olo on kun odottelen Kelalta päätöstä toimeentulotuen myöntämisestä elokuulle. Tuon päätöksen odottaminen tuppaa saamaan minut aina jännittyneeksi js melko rauhattomaksi. Uskon että tulen saamaan tukea taas sen noin 170 euron verran mutta saa nyt nähdä. Mikään ei ole niin varma kuin epävarma.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänä aamuna seisoi metsäkauris pihassa kun lähdin hakemaan lehteä. Hetki siinä tuijotettiin toisiamme ja sitten kauris kääntyi ympäri ja loikki metsään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen jäänyt ihmettelemään erästä myös kuntoutuvaa tuttavaani. Rohkenen kirjoittaa hänestä tänne sillä hän tuskin lukee koko palstaa sillä hän ei seuraa urheilua. Tuttava on muuten mukava ja ystävällinenkin, toisia todella ajatteleva mies. Usein esimerkiksi tarjoutuu auttamaan muita. Enkä mielelläni kirjoittaisikaan hänestä poikkipuoleista sanaa mutta pari juttua on jäänyt ihmetyttämään hänestä.

Hän suhtautui aika halveksuttavasti siihen kun olin meidän kuntoutujien yhteisellä mökkireissulla aikoinaan jopa kaksi tuntia rantasaunomassa. Minun mielestäni taas niin kuuluu ollakin, etenkin kun harvoin rantasaunaan pääsen. Ja toisekseen hän myös ihmetteli kun olin reissussa Naantalissa.

Enkä usko että kyseessä oli mikään kotimaa vs. ulkomaa asettelu vaan oli kyse jostain aivan muusta. Sitä en tiedä sitten voiko kyse olla jostain kateellisuudesta koska kaikkien kuntoutujien esim. rahatilanne ei kyllä matkusteluun anna myöden. Tai sitten hän ei vain yksinkertaisesti itse oikein ymmärrä matkustelun päälle.

Kiva että jonnekin sain kirjoittaa ihmettelyni aiheet. Me ihmiset tietenkin olemmekin kuitenkin melko erilaisiakin ajattelutavoiltakin. Ja eivät nuo hänen ajattelutapansa minuun vaikuta ainakaan hirveän paljon. Joskus olen jäänyt vain funtsimaan että on siinä toisaalta erikoisesti ajatteleva henkilö.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tää tumma tausta on ihan kiva. En oo käyttänyt aikoihin ja on tää kyl jännää. Melkeen ku Seattle Krakenin värimaailma, paitsi että punaisen tilalla on oranssia. Eri sinistä kaikkialla. Tulee mieleen myös Tappara. Ei toki haittaa ollenkaan.

Kokeiltu mikä kokeiltu. Takasin vaaleaan.

Minä käytän pysyvästi tätä tummaa taustaa. Minun mielestäni on parempi kuin vaalea ja teksti näkyy selkeämmin. Tykkään.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Carolina Reaper -makkara on jo vanha juttu, mutta muistui mieleen, että olipahan paskaa makkaraa. Nykyään ei oikein uppoa mikään laadukkaksikaan mainostettu kyrsä, mutta tuo lillui rasvassa ja ehkä siitä syystä myös chilin maku siihen rasvaisuuteen yhdistettynä lähinnä oksetti. Ei siis ollut mitenkään tulinen, vaikka jotain suutuntumaa näissä aina on eli ei perustabascoa kummempaa. Meni roskiin puolet paketista. Tästä oli kai sitten ihan parin viikon sisään tehty ns version 2.0 mutta en tiedä sitten mistä sen erottaa. Tuskin siinä ajassa ihmeitä tehdään eli jää jatkossakin vain suosiolla hyllyyn. Kusetustahan nämä varmaan tuotesuunnittelijoilta hieman on, että markkinoidaan mitä sattuu ja tuote on myöskin mitä sattuu.
 
K

Kiekkokatsoja

Mirri istui ja odotteli terassillani. No päästin sisään. Siinäpä tuo tutkiskeli paikkoja ja hieroi tuttavuutta. Tänään en antanut sille syötävää. Mentiin me terassille, ja leikittiin siinä. Sitten se aikansa makoili ja huili, kunnes jatkoi matkaansa. Niin ja kissasta on kyse. Sama tyyppi joka kävi eilenkin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään neljännen ja viimeisen kerran lakassa. Eihän se nyt ihan mennyt kuin Strömsössä. Täällä oli sateista melko koko päivän, välillä oli hetken satamatta mutta lähes jatkuvasti tihutti. Kun se sää ei siitä poutautunut niin lähdin tihkusateessa suolle. Itikat kiusasi eivätkä uskoneet myrkkyä... Suolla on yksi paikka jossa saa olla tosi tosi tarkkana että kulkee juuri oikean koivun juuri oikealta puolelta hyvin varovasti... Jotta rahkasammalmatto kannattaa painoni ja pääsee suohaudan ylitse saarekkeeseen keräämään. Menomatkan reitti vielä toimi vielä ihan hyvin mutta palatessa alkoi saapas upota ja vettä valua sisääm ja oli pakko heittäytyä pyllylleen saarekkeen kovalle maalle ja kiskoa saappaat suosta. Perse siinä sitten kastui. Jatkoin matkaa toinen saapas lotisten...

Ja sade jatkui ja alkoi mennä takista lävitse kun olin valinnut vain vettähylkivän takin, en veden pitävää. Onneksi lakkaa tuli mukavasti etten turhan takia itseäni kastellut. Housun lahkeet alkoi sitten kastua suohaudan reunan korkeassa suopursukossa ja alkoivat valua painavan märkinä saappaiden päälle. Ja kastuivat läpi märiksi yhdessä ojan ylityksessä. Vaikka saappaan reunat siihen riittivät niin läpimäristä lahkeista alkoi valua vettä myös toiseen saappaaseen. Ehkä olin vain huonosti varastautunut... kahluuhousut olisi varmaan olleet sopivammat hommaan... tai koko vartalo kondomi. No kiva oli tulla kotiin ja vaihtaa märät vaatteet kuiviin ja mennä peiton alle katsomaan telkkaria. Ja tällä kertaa punnitsin lakat ja niitä oli reilu puoltoista kiloa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin tänään neljännen ja viimeisen kerran lakassa. Eihän se nyt ihan mennyt kuin Strömsössä. Täällä oli sateista melko koko päivän, välillä oli hetken satamatta mutta lähes jatkuvasti tihutti. Kun se sää ei siitä poutautunut niin lähdin tihkusateessa suolle. Itikat kiusasi eivätkä uskoneet myrkkyä... Suolla on yksi paikka jossa saa olla tosi tosi tarkkana että kulkee juuri oikean koivun juuri oikealta puolelta hyvin varovasti... Jotta rahkasammalmatto kannattaa painoni ja pääsee suohaudan ylitse saarekkeeseen keräämään. Menomatkan reitti vielä toimi vielä ihan hyvin mutta palatessa alkoi saapas upota ja vettä valua sisääm ja oli pakko heittäytyä pyllylleen saarekkeen kovalle maalle ja kiskoa saappaat suosta. Perse siinä sitten kastui. Jatkoin matkaa toinen saapas lotisten...

Ja sade jatkui ja alkoi mennä takista lävitse kun olin valinnut vain vettähylkivän takin, en veden pitävää. Onneksi lakkaa tuli mukavasti etten turhan takia itseäni kastellut. Housun lahkeet alkoi sitten kastua suohaudan reunan korkeassa suopursukossa ja alkoivat valua painavan märkinä saappaiden päälle. Ja kastuivat läpi märiksi yhdessä ojan ylityksessä. Vaikka saappaan reunat siihen riittivät niin läpimäristä lahkeista alkoi valua vettä myös toiseen saappaaseen. Ehkä olin vain huonosti varastautunut... kahluuhousut olisi varmaan olleet sopivammat hommaan... tai koko vartalo kondomi. No kiva oli tulla kotiin ja vaihtaa märät vaatteet kuiviin ja mennä peiton alle katsomaan telkkaria. Ja tällä kertaa punnitsin lakat ja niitä oli reilu puoltoista kiloa.

Luin että punnitsit lakanat. Ja olin että miks? Sitten luin uudestaan, että punnitsit lakanat.

Jep menen tästä kahvinkeittoon kun näyttää siltä että en ole vielä edes herännyt...
 

Ralph

Jäsen
Tällä viikolla eli kolmessa päivässä kymmenen kertaa joku puhelinmyyjä tai vastaava soittanut. Tuntematon numero ja kun Googlesta etsin kyseistä numeroa, selviää miten moni muukin on etsinyt ja raportoinut numerosta. Eikö koronan aikana kehdattu häiritä ihmisiä, joten nyt soitellaan monen kuukauden edestä vai mikä homma?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo suomalaista liikennekäyttäytymistä koskeva ketju on hauska. Suurimman osan viesteistä voisi tiivistää muotoon "Nopeusrajoituksia ja muita liikennesääntöjä on hyvä noudattaa, mutta minä saan kyllä vähän ajaa ylinopeutta ja rikkoa muitakin sääntöjä".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ai hitto että ajoin hyvään klikkiotsikkomiinaan itse. Ilta-Sanomien etusivulla komeili seuraava:


Säästän kaikkia klikkaamasta ja esikatselussakin tuo näkyy että "Tauti ei ole vaaraksi ihmiselle". Tauti ei myöskään leviä muihin eläimiin kuin toisiin kaneihin tai rusakoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös