Se on nimenomaan yömoodi, ainakin minulla. Illalla saatan tummaan taustaan vaihtaa, muuten en käytä.Ei istu kyllä munkaan silmään tuo yömoodi
Se on nimenomaan yömoodi, ainakin minulla. Illalla saatan tummaan taustaan vaihtaa, muuten en käytä.Ei istu kyllä munkaan silmään tuo yömoodi
Huomasin juuri, että olin joskus laittanut yömoodin päälle ja se onkin näköjään ollut päällä jo siitä asti, kun sellainen tänne tuli. Nyt, kun koitin sitä tavallista versiota, niin meinasi silmät sulaa :DSe on nimenomaan yömoodi, ainakin minulla. Illalla saatan tummaan taustaan vaihtaa, muuten en käytä.
Kävin tänään neljännen ja viimeisen kerran lakassa. Eihän se nyt ihan mennyt kuin Strömsössä. Täällä oli sateista melko koko päivän, välillä oli hetken satamatta mutta lähes jatkuvasti tihutti. Kun se sää ei siitä poutautunut niin lähdin tihkusateessa suolle. Itikat kiusasi eivätkä uskoneet myrkkyä... Suolla on yksi paikka jossa saa olla tosi tosi tarkkana että kulkee juuri oikean koivun juuri oikealta puolelta hyvin varovasti... Jotta rahkasammalmatto kannattaa painoni ja pääsee suohaudan ylitse saarekkeeseen keräämään. Menomatkan reitti vielä toimi vielä ihan hyvin mutta palatessa alkoi saapas upota ja vettä valua sisääm ja oli pakko heittäytyä pyllylleen saarekkeen kovalle maalle ja kiskoa saappaat suosta. Perse siinä sitten kastui. Jatkoin matkaa toinen saapas lotisten...
Ja sade jatkui ja alkoi mennä takista lävitse kun olin valinnut vain vettähylkivän takin, en veden pitävää. Onneksi lakkaa tuli mukavasti etten turhan takia itseäni kastellut. Housun lahkeet alkoi sitten kastua suohaudan reunan korkeassa suopursukossa ja alkoivat valua painavan märkinä saappaiden päälle. Ja kastuivat läpi märiksi yhdessä ojan ylityksessä. Vaikka saappaan reunat siihen riittivät niin läpimäristä lahkeista alkoi valua vettä myös toiseen saappaaseen. Ehkä olin vain huonosti varastautunut... kahluuhousut olisi varmaan olleet sopivammat hommaan... tai koko vartalo kondomi. No kiva oli tulla kotiin ja vaihtaa märät vaatteet kuiviin ja mennä peiton alle katsomaan telkkaria. Ja tällä kertaa punnitsin lakat ja niitä oli reilu puoltoista kiloa.
Eikö koronan aikana kehdattu häiritä ihmisiä, joten nyt soitellaan monen kuukauden edestä vai mikä homma?
No onks teidän tyttöystävillä lääkitys kohdillaan. Mä en kerro.
Ei ole näkynyt tollasia eli ilmeisesti heillä on.No onks teidän tyttöystävillä lääkitys kohdillaan. Mä en kerro.
Joo kyllähän keski-ikäisen alkoholistin känniviestit ansaitsee todellista ihannointia. Kiitos pettttttttter.Lempo soikoon nämä ovat parasta luettavaa tällä palstalla! Kiitos, @pettter <3
Y-tubessa olen tuohon tottunut. Tämä Jatkiksen kaikkine neonvaloineen on vähän ehkä lisää totuttelua kaipaava... Toisaalta minulla on ihan tässä pöytänäytössä valmiiksiasennettuna himmeä ja kirkas teema. Himmeeseen pääsen yhdellä napin painalluksella ja aamulla joutuu painaa sitä samaa nappia viisi kertaa että se menee ympäri ja palaa kirkkauteen.Ei istu kyllä munkaan silmään tuo yömoodi
Enhän minä niin väittänytkään.Ei ole välttämättä aina kännissä.
Joo kyllähän keski-ikäisen alkoholistin känniviestit ansaitsee todellista ihannointia. Kiitos pettttttttter.
Okei kiva. En tosin tajua mikä tuollaisen huomautuksen pointti oli. Ei kyllä varsinaisesti kiinnostakaan.Et. Halusin vain huomauttaa.
Kesähän on vasta tulossa. Enää kymmenisen kuukautta aikaa.Kesä on kohta ohi. Enää kuukausi jäljellä.
Joo kyllähän keski-ikäisen alkoholistin känniviestit ansaitsee todellista ihannointia. Kiitos pettttttttter.
Sä unohdit raiskaamisesta fantasioinnin, muiden vähättelyn ja noh. Monta muutakin asiaa.
Mitä asioita olet ylipäätään havainnut?Olen ollut paljon sua kauemmin tai ainakin aktiivisemmin enkä ole havainnut itsekään.
Tällä viikolla eli kolmessa päivässä kymmenen kertaa joku puhelinmyyjä tai vastaava soittanut. Tuntematon numero ja kun Googlesta etsin kyseistä numeroa, selviää miten moni muukin on etsinyt ja raportoinut numerosta. Eikö koronan aikana kehdattu häiritä ihmisiä, joten nyt soitellaan monen kuukauden edestä vai mikä homma?
Sama täällä. Joskus niitä pyörii hetken aikaa nurkissa, kunnes tajuavat millainen mulkku olen.Ei ole näkynyt tollasia eli ilmeisesti heillä on.