No autossa istun, nainen ratissa ja auto on alkoholilla lastattu.Saatana. Kertokaas jotain teidän päivästä, sukulaisista tai vaikka virtsaamisesta. Mulla on tylsää vielä 25 minuuttia, niin voisin lukea kuulumisianne, koska en itse keksi asiaa.
No autossa istun, nainen ratissa ja auto on alkoholilla lastattu.Saatana. Kertokaas jotain teidän päivästä, sukulaisista tai vaikka virtsaamisesta. Mulla on tylsää vielä 25 minuuttia, niin voisin lukea kuulumisianne, koska en itse keksi asiaa.
Eikö sinua pelota alkoholilastin puolesta?No autossa istun, nainen ratissa ja auto on alkoholilla lastattu.
Toi oli hyvä pointti, että loma ei saa olla suorittamista. Leivot itsellesi jotain hyvää, laitat jalat kohti kattoa, herkuttelet ja chillaat. Siinä ensi viikolle ihan tarpeeksi.Kiitos kehuistasi. Ensi viikolla aion varmaan vaan olla kotona, ettei loma olisi pelkkää menemistäkään ja suorittamista. Vaan se olisi myös lepoa ja rauhottumista. Sitten katson ensi viikon jälkeen uudelleen lähdenkö vielä reissuun. Vähän kelienkin mukaan teen päätökseni.
Tosin koskapa sitä muulloin aikaa olisi kuin kesälomalla mennä ja olla kun arkena sitten on vain korkeintaan sitä kahta vapaapäivää peräkkäin.
Vähän nousi syke kun noustiin ramppia ylös ja perä lähti luistamaan.Eikö sinua pelota alkoholilastin puolesta?
Kävin treffeillä. Olisi kuulemma taatusti irronnut, mutta oli jo aiemmin sopinut tärskyt kaverinsa kanssa. Kysyi vielä, että saako liittyä illalla myöhemmin seuraan. No se taas riippuu, että mitä tapahtuu tämän toisen naisen kanssa, jonka luona olen ja jota olen ennenkin.. Ollut risteilyllä yhessä.Saatana. Kertokaas jotain teidän päivästä, sukulaisista tai vaikka virtsaamisesta. Mulla on tylsää vielä 25 minuuttia, niin voisin lukea kuulumisianne, koska en itse keksi asiaa.
Koirat on kivoja. Ikävä jos ne sinua häiritsee, sillä se ei ole kenenkään mielestä kivaa jos häiritsevät vaikka kuin olisi koiraihminen kuten minä. Järjestyssäännöt pitää olla ja käyttää asiallista kieltä. Ääritapauksessa voit mittauttaa tassut josko olisi sittenkin koirasutta perimässään mutta auttaako sekään? Mahdollisesti 2min kennelissä ja takas peliin.Olen Norjassa mökillä leirintäalueella, ja viereen tuli joku kennel-porukka matkailuautolla. Yksi koira on vinkuhaukkunut jo melkein pari tuntia melkein tauotta.
Poikkeuksellisen ärsyttävää.
Juu ei koiria kiitos. Ja vielä vähemmän kissoja.Koirat on kivoja. Ikävä jos ne sinua häiritsee, sillä se ei ole kenenkään mielestä kivaa jos häiritsevät vaikka kuin olisi koiraihminen kuten minä. Järjestyssäännöt pitää olla ja käyttää asiallista kieltä. Ääritapauksessa voit mittauttaa tassut josko olisi sittenkin koirasutta perimässään mutta auttaako sekään? Mahdollisesti 2min kennelissä ja takas peliin.
Sama täällä, samma här – olen erittäin eläinrakas, ja tykkään suuresti koirista: kerrassaan hienoja, uskollisia olentoja. Koirat eivät siis minua häiritse, vaan ihmisten välinpitämätön käytös; on "omistajan" ja/tai kasvattajan vika, jos koiron käytös on holtitonta.Koirat on kivoja. Ikävä jos ne sinua häiritsee, sillä se ei ole kenenkään mielestä kivaa jos häiritsevät vaikka kuin olisi koiraihminen kuten minä. Järjestyssäännöt pitää olla ja käyttää asiallista kieltä. Ääritapauksessa voit mittauttaa tassut josko olisi sittenkin koirasutta perimässään mutta auttaako sekään? Mahdollisesti 2min kennelissä ja takas peliin.
Kovasti on ollut juttua, että marjasato on ollut harvinaisen hyvä.Tänään käytiin mustikassa äitini ja isäni kanssa kankaalla. Äiti ei suostu tulemaan enää sille suolle jossa itse tykkään käydä kun siellä on (muka) niin vaikea kulkea. Hitot on... No kankaalla oli äidin mielestä huonosti marjoja ja hän oli varma että toisella kankaalla olisi paremmin. No ei lähdetty sinne. Saatiin kuitenkin ihan hyvä saalis eikä iltapäivällä täällä onneksi satanutkaan.
Mä oon koko Kuopion keisari niin en tiedä mitä tarkoittaa vieraspeli tässä yhteydessä.Harrastatteks te vieraspelimatkoja? Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Eilen Malmin spugejengi kierteli Kontulan kapakoita.
Harrastatteks te vieraspelimatkoja? Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Eilen Malmin spugejengi kierteli Kontulan kapakoita.
Menikö 12 minuuttia rikki?Vielä se vanha jaksaa. Kävin cooperin tempomassa. Vielä näin 100 kiloisena hätyytellään kolmea tonnia. Terveellinen aamu ollut kun ei oo darraa
Helposti. Digitaalit pysähtyivät tarkalleen 12 minuuttiin ja matkaa oli kulunut 2850 metriä. Kiveksien ajoittainen puutuminen häiritsi suoritusta, joten voidaan sanoa, että olosuhteet olivat vastaan.Menikö 12 minuuttia rikki?