Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 353 583
  • 66 882

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No tässä tulee kaksi seuraavaa kuvaa Naantalista. Nämä on hiukan mielipuolisesti valittu eli ei tule missään järjestyksessä. Vähän senkin mukaan laitan etteivät ole täysin identtisiä kuvia toisistaan. Jos rohkenisin julkistaa blogini täällä niin varmasti paras tapa olisi julkaista se blogiteksti täällä jossa tulen kirjoittamaan Naantalin reissustani ja julkaisemaan siellä sitten kerralla enemmän kuvia. Se lienee parempi julkaisualusta. Voisi sitten kiinnostuneet käydä lukaisemassa blogini ja katsomassa kuvat.

Tämä palsta ei ole oikein hyvä julkaisualusta kun ei voi julkaista kuin kaksi kuvaa kerrallaan ja vaikka nyt yritin tehdä jo erottelua ja pistää parhaimmat kuvat lokeroon Naantalin kuvien parhaimmistoa niin silti kuvia joista itse tykkään on melko paljon. Toisaalta, eipä siellä blogissani mitään salaista tai jopa mitään mistä jo ette tietäisi niin ole varmaan luettavissa. Joten miksi en sitä tulevaa blogipostaustanikin voisi täällä myös julkaista?

No laitan nyt kuitenkin kaksi seuraavaa kuvaa Naantalin reissultani. Toisen huomaan olevani hieman vinossa mutta toivon että silti siitä huolimatta siitäkin kuvasta tulee esiin kuinka kerta kaikkisen kauniita ne kadut siellä Vanhassa Naantalissa on. Jos joku ei ole vaikka vielä siellä käynyt. Kadut olivat kauniita jopa pienellä sateisemmallakin kelillä. Ja toinen kuva on sitten Kultarannan puutarhasta. Siinä on Kultarannan suihkulähde.
 

Liitteet

  • Vanhaa Naantalia.jpg
    Vanhaa Naantalia.jpg
    672,8 KB · kertaa luettu: 150
  • Kultarannan suihkulähde.jpg
    Kultarannan suihkulähde.jpg
    644,9 KB · kertaa luettu: 153

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt on hieno kuva hahmoteltu ekassa maisemakuvassa. Menee Jatkiksen luontokuvakavalkaadissa helposti topkakkoseen @Iisoppi heinäsirkan kanssa.

Kiitos. Heti kun äkkäsin tuon kuvan ottopaikan niin tiesin että siinä on kyllä valtavasti potentiaalia hienoon kesäiseen kuvaan. Laitoinkin sen silloin jo sosiaaliseen mediaankin julkaisuun kuvatekstillä voisiko tällä jo osallistua Vuoden kesäkuva-kilpailuun.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tässä tulee kaksi seuraavaa kuvaa Naantalista. Nämä on hiukan mielipuolisesti valittu eli ei tule missään järjestyksessä. Vähän senkin mukaan laitan etteivät ole täysin identtisiä kuvia toisistaan. Jos rohkenisin julkistaa blogini täällä niin varmasti paras tapa olisi julkaista se blogiteksti täällä jossa tulen kirjoittamaan Naantalin reissustani ja julkaisemaan siellä sitten kerralla enemmän kuvia. Se lienee parempi julkaisualusta. Voisi sitten kiinnostuneet käydä lukaisemassa blogini ja katsomassa kuvat.

Tämä palsta ei ole oikein hyvä julkaisualusta kun ei voi julkaista kuin kaksi kuvaa kerrallaan ja vaikka nyt yritin tehdä jo erottelua ja pistää parhaimmat kuvat lokeroon Naantalin kuvien parhaimmistoa niin silti kuvia joista itse tykkään on melko paljon. Toisaalta, eipä siellä blogissani mitään salaista tai jopa mitään mistä jo ette tietäisi niin ole varmaan luettavissa. Joten miksi en sitä tulevaa blogipostaustanikin voisi täällä myös julkaista?

No laitan nyt kuitenkin kaksi seuraavaa kuvaa Naantalin reissultani. Toisen huomaan olevani hieman vinossa mutta toivon että silti siitä huolimatta siitäkin kuvasta tulee esiin kuinka kerta kaikkisen kauniita ne kadut siellä Vanhassa Naantalissa on. Jos joku ei ole vaikka vielä siellä käynyt. Kadut olivat kauniita jopa pienellä sateisemmallakin kelillä. Ja toinen kuva on sitten Kultarannan puutarhasta. Siinä on Kultarannan suihkulähde.
Naantali on perustettu muistaakseni 1400-luvulla ja on jokatapauksessa yksi Suomen vanhimmista kaupungeista. Hienosti olet tuossa ylemmässä kuvassa onnistunut vangitsemaan keskiaikaisen hengen kuvaasi, nappiotos. Ja hieno on toki myös kuva Kultarannan puutarhasta. Hyvä Vilperi!

Mitäs lomasuunnitelmia ensi viikolle?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saatana. Kertokaas jotain teidän päivästä, sukulaisista tai vaikka virtsaamisesta. Mulla on tylsää vielä 25 minuuttia, niin voisin lukea kuulumisianne, koska en itse keksi asiaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Naantali on perustettu muistaakseni 1400-luvulla ja on jokatapauksessa yksi Suomen vanhimmista kaupungeista. Hienosti olet tuossa ylemmässä kuvassa onnistunut vangitsemaan keskiaikaisen hengen kuvaasi, nappiotos. Ja hieno on toki myös kuva Kultarannan puutarhasta. Hyvä Vilperi!

Mitäs lomasuunnitelmia ensi viikolle?

Kiitos kehuistasi. Ensi viikolla aion varmaan vaan olla kotona, ettei loma olisi pelkkää menemistäkään ja suorittamista. Vaan se olisi myös lepoa ja rauhottumista. Sitten katson ensi viikon jälkeen uudelleen lähdenkö vielä reissuun. Vähän kelienkin mukaan teen päätökseni.

Tosin koskapa sitä muulloin aikaa olisi kuin kesälomalla mennä ja olla kun arkena sitten on vain korkeintaan sitä kahta vapaapäivää peräkkäin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Saatana. Kertokaas jotain teidän päivästä, sukulaisista tai vaikka virtsaamisesta. Mulla on tylsää vielä 25 minuuttia, niin voisin lukea kuulumisianne, koska en itse keksi asiaa.
No autossa istun, nainen ratissa ja auto on alkoholilla lastattu.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos kehuistasi. Ensi viikolla aion varmaan vaan olla kotona, ettei loma olisi pelkkää menemistäkään ja suorittamista. Vaan se olisi myös lepoa ja rauhottumista. Sitten katson ensi viikon jälkeen uudelleen lähdenkö vielä reissuun. Vähän kelienkin mukaan teen päätökseni.

Tosin koskapa sitä muulloin aikaa olisi kuin kesälomalla mennä ja olla kun arkena sitten on vain korkeintaan sitä kahta vapaapäivää peräkkäin.
Toi oli hyvä pointti, että loma ei saa olla suorittamista. Leivot itsellesi jotain hyvää, laitat jalat kohti kattoa, herkuttelet ja chillaat. Siinä ensi viikolle ihan tarpeeksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Pelottavaa!!

Kirjoitin äsken NHL-puolelle Kraken-ketjuun hassunhauskan viestin. Sen jälkeen kävelin kaksi kerrosta alaspäin takkahuoneeseen jossa 5v tyttöni katsoi lastenohjelmia. Istuin tytön viereen ja huomasin hänen selailevan yhden suosikkisarjoistaan, Vikke Viikingin jaksoja. Tyttö valitsi jonkun jakson ja saman tien ruutuun lävähti KRAKEN. Huhhuh.

 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen Norjassa mökillä leirintäalueella, ja viereen tuli joku kennel-porukka matkailuautolla. Yksi koira on vinkuhaukkunut jo melkein pari tuntia melkein tauotta.

Poikkeuksellisen ärsyttävää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Saatana. Kertokaas jotain teidän päivästä, sukulaisista tai vaikka virtsaamisesta. Mulla on tylsää vielä 25 minuuttia, niin voisin lukea kuulumisianne, koska en itse keksi asiaa.
Kävin treffeillä. Olisi kuulemma taatusti irronnut, mutta oli jo aiemmin sopinut tärskyt kaverinsa kanssa. Kysyi vielä, että saako liittyä illalla myöhemmin seuraan. No se taas riippuu, että mitä tapahtuu tämän toisen naisen kanssa, jonka luona olen ja jota olen ennenkin.. Ollut risteilyllä yhessä.
 

redpecka

Jäsen
Olen Norjassa mökillä leirintäalueella, ja viereen tuli joku kennel-porukka matkailuautolla. Yksi koira on vinkuhaukkunut jo melkein pari tuntia melkein tauotta.

Poikkeuksellisen ärsyttävää.
Koirat on kivoja. Ikävä jos ne sinua häiritsee, sillä se ei ole kenenkään mielestä kivaa jos häiritsevät vaikka kuin olisi koiraihminen kuten minä. Järjestyssäännöt pitää olla ja käyttää asiallista kieltä. Ääritapauksessa voit mittauttaa tassut josko olisi sittenkin koirasutta perimässään mutta auttaako sekään? Mahdollisesti 2min kennelissä ja takas peliin.
 

Glove

Jäsen
Koirat on kivoja. Ikävä jos ne sinua häiritsee, sillä se ei ole kenenkään mielestä kivaa jos häiritsevät vaikka kuin olisi koiraihminen kuten minä. Järjestyssäännöt pitää olla ja käyttää asiallista kieltä. Ääritapauksessa voit mittauttaa tassut josko olisi sittenkin koirasutta perimässään mutta auttaako sekään? Mahdollisesti 2min kennelissä ja takas peliin.
Juu ei koiria kiitos. Ja vielä vähemmän kissoja.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon viinaa, kuuntelen grungea ja mietin Seattle Krakenia. Änäri kiinnostaa nyt tuon myötä poikkeuksellisen paljon. Toivottavasti näen sen hetken, kun tuo joukkue nostaa kannua. Ja silloin Soundgarden ja Alice In Chains soi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaa nyt mikä helvetin kusikatalysaattori G Livelabiin on asennettu? Kolmesta vajaa parin tunnin aikana nautitusta n. 0,33 litran oluesta tai muusta samankokoisesta juomasta ei ehdi kotisohvalla tai vaikka Tavastialla tulla mitään kusihätään viittaavaakaan, mutta tuolla melkein aina. Ehkä joku psykologinen juttu.

Piti vielä kotimatkallakin, jonka tosin tein kävellen, poiketa varmuuden vuoksi metroaseman kusiputkaan toiselle kierrokselle.

Niin ja Seattle Krakenista tulee mieleen ensimmäisenä Zak McKracken. Se oli kai kuitenkin San Franciscosta? Jonnet ei muista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään käytiin mustikassa äitini ja isäni kanssa kankaalla. Äiti ei suostu tulemaan enää sille suolle jossa itse tykkään käydä kun siellä on (muka) niin vaikea kulkea. Hitot on... No kankaalla oli äidin mielestä huonosti marjoja ja hän oli varma että toisella kankaalla olisi paremmin. No ei lähdetty sinne. Saatiin kuitenkin ihan hyvä saalis eikä iltapäivällä täällä onneksi satanutkaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Taju kankaalle ja Kankaanpäähän. Eiku mitä oon Tampereella mökillä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Koirat on kivoja. Ikävä jos ne sinua häiritsee, sillä se ei ole kenenkään mielestä kivaa jos häiritsevät vaikka kuin olisi koiraihminen kuten minä. Järjestyssäännöt pitää olla ja käyttää asiallista kieltä. Ääritapauksessa voit mittauttaa tassut josko olisi sittenkin koirasutta perimässään mutta auttaako sekään? Mahdollisesti 2min kennelissä ja takas peliin.
Sama täällä, samma här – olen erittäin eläinrakas, ja tykkään suuresti koirista: kerrassaan hienoja, uskollisia olentoja. Koirat eivät siis minua häiritse, vaan ihmisten välinpitämätön käytös; on "omistajan" ja/tai kasvattajan vika, jos koiron käytös on holtitonta.

Ja asiallista kieltä pittää tottakai käyttää.
 
K

Kiekkokatsoja

Tänään käytiin mustikassa äitini ja isäni kanssa kankaalla. Äiti ei suostu tulemaan enää sille suolle jossa itse tykkään käydä kun siellä on (muka) niin vaikea kulkea. Hitot on... No kankaalla oli äidin mielestä huonosti marjoja ja hän oli varma että toisella kankaalla olisi paremmin. No ei lähdetty sinne. Saatiin kuitenkin ihan hyvä saalis eikä iltapäivällä täällä onneksi satanutkaan.
Kovasti on ollut juttua, että marjasato on ollut harvinaisen hyvä.
Ite en niitä enää kierrä, mutta tiedän mitä se on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös