Missä koo-ysit?Piti lähteä tänään kotiin, mutta ei lähdettykään. Kuva on meidän "mökkijoesta" ja sama joki on kirvoittanut Eppujen biisin "vihreän joen rannalla" Tämä on fakta.
Vaimo. Paljon parempi kuin puoliso. Toinen sukupuoli tuo toista näkemystä. Onneksi en ole homo. Elämä on heterona rikkaampaa ja oppii ymmärtämään erilaisia näkemyksiä. Homona elämä ja seksi olisi yksipuolisempaa. Tämä ei ole homovastaista. Ainoastaan toteamus siitä, että homous on yksinkertaisille. Mutta muistakaa että life is live. Ja me kaikki mahdutaan tänne. Yksinkertaiset ja heterot.
Totta puhut. Sinne toi olisi sopinut paremmin.täältä löytyy myös tuo junttiketju.
Toinen sukupuoli tuo toista näkemystä. Onneksi en ole homo. Elämä on heterona rikkaampaa ja oppii ymmärtämään erilaisia näkemyksiä.
Kiitos Syvä kiitos vastauksestasi. Enään ei tarvitse minun katsoa kuinka hiekkalinna nousee. Se mikä nousee on tärkeintä. Ikärajat on häilyviä. Näillä mennään, kiitos @Reverent.Ei mene näin. Joskus nuorempana sinkkuna leikittelin ajatuksella, jos olis bi, niin sillon lähes sataprosenttia baarin asiakkaista olis potentiaalisia pokauskohteita. Nykyäänhän on noita kaikenlaisia aseksuaaleja, sukupuolettomia susinukkeja yms, jotka eivät taida itsekään tietää, mitä ovat ja mikä kiinnostaa, joten se vähän laskee tota prosenttia. Olen kuitenkin puhdas #Revehetero ja parisuhteessa, niin enää ei tarvitse tollasia ihmejuttuja pohdiskella.
Tein muuten saman, tosin jo pari viikkoa sitten. Kuitenkin samaiset noin parisen vuotta olin mun sängen antanut kasvaa ja kukoistaa.Ajoin parran kokonaan pois ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen. Lähti samalla vähintään 5 vuotta ikää naamasta pois.
Ei tähän oikein meinaa vielä tottua.
En tainnut vastata sulle mutta kiitos kommentista ja yönjatkot.Pelkäätkö että olisin tunnistanut sinut? ;)
Keväällä 2010 joku teki Hämeenlinnassa biisin "Sä Turun pyyhit silmistäni pois".
Joo silloin parikymppisenä sitä kierteli kaiken maailman furrybileet.sukupuolettomia susinukkeja yms...
@vilperi minä siis oikeasti luen kyllä sinun tekstisi täällä ja facessa, mutta kun välillä tulee siihen tahtiin tekstiä/päivityksiä niin en todellakaan kaikista rupea tykkäämään. Tämä siis vastauksena kaveriltasi miksei päivityksesi kerää tykkäyksiä. Niitä tulee liikaa. Mutta siis oikeasti anna tulla, kyllä niitä on aina kiva lukea, vaikka en jokaisesta erikseen painakaan "tykkää" nappia.
Petra Mannerilla on seksikästä leopardikuosia päällä. Uuh.
Petra Mannerilla on seksikästä leopardikuosia päällä. Uuh.
No kannattaa varmaan soitella vakuutusyhtiöihin ja kysellä juuri tuosta, että saatko luottotiedottomana vakuutuksia. Itse en näistä tiedä. Mutta kotivakuutus olisi nyt ainakin hyvä olla. Ja niitäkin on erilaisia, toiset kattaa enemmän kuin toiset. Tämä nyt ei auttanut sua varmaan yhtään eteenpäin, mutta olkoon tämä nyt tässä.Kirjoittelin kesällä tuonne tunnustusketjuun ettei minulla ole vakuutukset kunnossa. Tarkemmin sanottuna minulla ei siis ole mitään vakuutuksia tällä hetkellä. Se on varmaan huono juttu? On minulla ennen ollut vakuutukset mutta silloin kun dokasin ja raha-asiat menivät päin prinkkalaa niin siinä samassa taisivat ne vakuutuksetkin mennä. Hiljalleen olen havahtunut tähän asiaan sitten että eihän minulla ole mitään vakuutuksia.
Kannattaisi varmaan olla? Kertokaas te viisaammat mitä vakuutuksia sitä ihmisellä olisi hyvä ainakin olla ja mistä yhtiöstä niitä kannattaa kysellä? Ennen on ollut vakuutukseni Turvassa.
Ja kotivakuutusta en ainakaan vielä pari vuotta sitten edes saanut velkojen vuoksi. En olekaan siis varma saanko vieläkään mitään vakuutuksia mutta voihan sitä kysyä ainakin?