Siis vuonna - 92 valmistetun Daisy-nuken vieressä.Lähdin treffeille - 75 syntyneen naisen kanssa ja herään alasti - 92 syntyneen todella kauniin neidon vierestä. Ei huono.
Siis vuonna - 92 valmistetun Daisy-nuken vieressä.Lähdin treffeille - 75 syntyneen naisen kanssa ja herään alasti - 92 syntyneen todella kauniin neidon vierestä. Ei huono.
Julksit siis saman verran kuin minä armeijassa vuonna -92. Sen jälkeen ei olekaan tullut Cooperin testiä juostua. Olen viime viikkoina yrittänyt lisätä juoksua/hölkkää noihin kävelylenkkeihin, mutta aina meinaa mennä pohkeet jumiin. On sitä vaan huonossa kunnossa. Menisköhän edes tonnia Cooperissa.? Voisikin testata joku kerta.Helposti. Digitaalit pysähtyivät tarkalleen 12 minuuttiin ja matkaa oli kulunut 2850 metriä. Kiveksien ajoittainen puutuminen häiritsi suoritusta, joten voidaan sanoa, että olosuhteet olivat vastaan.
Kertoo heikoista jaloista. Itselläni oli sama, kun olin pitkän aikaa liikkumatta. Vittumainen oli juosta, joten vahvistin jalkoja ekaks muuten ja sit aloin juoksemaan uudestaan.Olen viime viikkoina yrittänyt lisätä juoksua/hölkkää noihin kävelylenkkeihin, mutta aina meinaa mennä pohkeet jumiin.
Tonni menee kävelemälläkin helpostiMenisköhän edes tonnia Cooperissa.?
Julksit siis saman verran kuin minä armeijassa vuonna -92. Sen jälkeen ei olekaan tullut Cooperin testiä juostua. Olen viime viikkoina yrittänyt lisätä juoksua/hölkkää noihin kävelylenkkeihin, mutta aina meinaa mennä pohkeet jumiin. On sitä vaan huonossa kunnossa. Menisköhän edes tonnia Cooperissa.? Voisikin testata joku kerta.
Saattoihan tuo olla juurikin Daisy.Siis vuonna - 92 valmistetun Daisy-nuken vieressä.
Pitkälle en uskalla mennä kun joutuu putkaan ennen peliä.Ennen harrastin vieraspelireissuja. Kiertelin vierasmatseissa monien muiden HPK-fanien kanssa. Helvetin hauskoja reissuja aikoinaan, jäi hyvät muistot niistä. Saman henkistä porukkaa bussi täysi ja juttu lensi sekä alkoholikin kyllä virtasi runsaasti. Joskus olin mukana jopa yön yli reissuilla, ne vasta todella hauskoja reissuja olivatkin.
Uusi tietojärjestelmä. Yllätys.
Sitten kun onnistuivat vielä ryssimään kuolintodistuksenkin. Siinä oli ihan jonkun muun hetu. Että näin.
Perkele sehän toimii ja ohjainkin tuntuu olevan ihan ok. Nyt puhelin äänettömälle ja verhot kiinni, HULKAMANIA IS RUNNING WILD!!! WACHOOOOO GONNA DOOOOOOOO BRRRROOOOOTHER!Perkele kun PS4 ei toista PS3:n pelejä. Tekisi mieli hieman tahkota WWE 2K14 peliä mutta eihän tuo uusi rakkine vanhoja toista. Ja joo ihan niin iso himo ei wrestling-pelejä kohtaan ole että ostaisin Neloselle uuden WWE-pelin. Pitäsköhän sitä testata että toimiiko tuo vanha PS3 ja onko mulla ehjää ohjainta siihen.
Joo jaksoihan tuota sen puolitoista tuntia edes suhteellisen vakavasti pelata. Ei jeesus mitä paskaa.Perkele sehän toimii ja ohjainkin tuntuu olevan ihan ok. Nyt puhelin äänettömälle ja verhot kiinni, HULKAMANIA IS RUNNING WILD!!! WACHOOOOO GONNA DOOOOOOOO BRRRROOOOOTHER!
Mä paskannankin pystyssä. Nynnyt istuu.Koittakaapa käydä kusella. Pysyttekö pystyssä.
Kokeilin, ja kyllä pysyin pystyssä. Suihkukin osui siihen tarkoitetulle alueelle. Hyvä minä!Koittakaapa käydä kusella. Pysyttekö pystyssä.
Miten olisi @vilperi Porvoo? Vanha Porvoo, Runebergin kotitalo, taidetehdas, Brunebergin tehtaanmyymälä, unohtamatta ihanaa saaristoa ja tunnelmallisia ravintolalaivoja. Porvoossa viettäisit varmasti päivän iloisen ja ikimuistoisen. Ihania kävelykatuja, torikauppiaita, jäätelökioskeja viihtyisässä saaristomaisemassa.
Miten olisi @vilperi Porvoo? Vanha Porvoo, Runebergin kotitalo, taidetehdas, Brunebergin tehtaanmyymälä, unohtamatta ihanaa saaristoa ja tunnelmallisia ravintolalaivoja. Porvoossa viettäisit varmasti päivän iloisen ja ikimuistoisen. Ihania kävelykatuja, torikauppiaita, jäätelökioskeja viihtyisässä saaristomaisemassa.
Se on toki uudellamaalla, mutta Turku on koronan suhteen vaarallisempi kuin Porvoo ja olit kuitenkin juuri Naantalissa, Turun naapurissa. Mutta sinä tiedät parhaiten mitä haluat tehdä ja pyyhimme Porvoon listalta, ehtiihän sinne.Oi voi, Porvoo olisi varmasti hieno kaupunki. Ainakin sellainen mielikuva minulla on. Enkä olekaan siellä koskaan vielä käynyt. Mutta harmi juttu että taitaa sijaita siellä Uudellamaalla jossa sitä koronaa just varsinkin on paljon liikkeellä?
Porvoo ei välttämättä tulekaan koronan takia tänä kesänä kysymykseen. Joskus toiste tuollakin on kyllä pakko päästä käymään.