Kirjoittelin kesällä tuonne tunnustusketjuun ettei minulla ole vakuutukset kunnossa. Tarkemmin sanottuna minulla ei siis ole mitään vakuutuksia tällä hetkellä. Se on varmaan huono juttu? On minulla ennen ollut vakuutukset mutta silloin kun dokasin ja raha-asiat menivät päin prinkkalaa niin siinä samassa taisivat ne vakuutuksetkin mennä. Hiljalleen olen havahtunut tähän asiaan sitten että eihän minulla ole mitään vakuutuksia.
Kannattaisi varmaan olla? Kertokaas te viisaammat mitä vakuutuksia sitä ihmisellä olisi hyvä ainakin olla ja mistä yhtiöstä niitä kannattaa kysellä? Ennen on ollut vakuutukseni Turvassa.
Ja kotivakuutusta en ainakaan vielä pari vuotta sitten edes saanut velkojen vuoksi. En olekaan siis varma saanko vieläkään mitään vakuutuksia mutta voihan sitä kysyä ainakin?
Kannattaisi varmaan olla? Kertokaas te viisaammat mitä vakuutuksia sitä ihmisellä olisi hyvä ainakin olla ja mistä yhtiöstä niitä kannattaa kysellä? Ennen on ollut vakuutukseni Turvassa.
Ja kotivakuutusta en ainakaan vielä pari vuotta sitten edes saanut velkojen vuoksi. En olekaan siis varma saanko vieläkään mitään vakuutuksia mutta voihan sitä kysyä ainakin?