Sulla on kurkussa tai nielussa jotain ylimääräistä ja keho koittaa päästä siitä eroon. Roskaa, limaa tai kärpänen.Välillä kuten nyt kurkku keksii tuottaa limaa. Saa sitten karaistaa kitaansa ja ähkiä. Mikä lie tarkoitusperä tässä.
Sulla on kurkussa tai nielussa jotain ylimääräistä ja keho koittaa päästä siitä eroon. Roskaa, limaa tai kärpänen.Välillä kuten nyt kurkku keksii tuottaa limaa. Saa sitten karaistaa kitaansa ja ähkiä. Mikä lie tarkoitusperä tässä.
Toivottavasti ei ainakaan korona.Varmaan tuota limaa. Kärpäsiä menee lähinnä silmään ja roskat aina roska-astiaan.
Onhan se kiva, että änäri pyörähti käyntiin, mutta voi vitalis sentään, mitkä himot iski itelle pelaamaan ulkojäille taas. No, kaipa tässä vielä muutaman kuukauden jaksaa kärvistellä.
Rullaluistelu on hyvä vaihtoehto. Jarrupala pitäis vaihtaa mutta sehän ei ole iso ongelma.Pakko kysyä, että mitä vaihtoehtoja sulla on kuin kärvistellä? Elokuun helteisenä viikonloppuna jää sopii parhaiten lonkerolasiin.
Rullaluistelu on hyvä vaihtoehto. Jarrupala pitäis vaihtaa mutta sehän ei ole iso ongelma.
Onhan se kiva, että änäri pyörähti käyntiin, mutta voi vitalis sentään, mitkä himot iski itelle pelaamaan ulkojäille taas. No, kaipa tässä vielä muutaman kuukauden jaksaa kärvistellä.
Pakko kysyä, että mitä vaihtoehtoja sulla on kuin kärvistellä? Elokuun helteisenä viikonloppuna jää sopii parhaiten lonkerolasiin.
Oman mielenrauhan kannalta on hyvä, että on tieto että sitä menoa voi hillitä. Lonkassa näkyy vieläki jälki kun alamäessä aikoinaan paahdoin menemään liian lujaa ja kaaduin.Tarviiko sitä edes välttämättä? Pelasin Espanjassa asuessa rullalätkää ja aina sitä jotenkin pysähtyi. Tarvittaessa vaikka törmäten vastustajaan. Tosin ne manolot vähän pahoitti mieltään siitä.
Meikäläinen olisi käynyt käsiksi heti samantein.
Kaipaatko siis tuuraajaa kun itse ei aina jaksa?Terve. Vaimo jäi koirien kaa nukkumaan, kun itse lähdin Poriin etsimään sitä Junnua, kuka kuksisi mun vaimoa yötä päivää.
Itse jätän matkalaukut tällaisessa tilanteessa hotellin säilytyshuoneeseen, tietty kaikenlaiset majoituspaikat eivät vastaavaa palvelua tarjoa.Päätöspäivä siis menossa ja sitä nyt kiroan miten olen oikein sinä yönä ajatellut kun olen bussimatkat Raumalta Hämeenlinnan suuntaan ostanut. Kello 12 on majoituspaikan avainten luovutus mutta kello 17 lähtee vasta bussi Turkuun. Eli siihen jää vielä viisi tuntia aikaa odottaa bussia. Kaippa olen ajatellut että on aikaa vielä tutustua Raumaan tuollakin ajalla mutta mihin laitan siksi aikaa kapssäkkini?
Enhän minä tietenkään moiseen alkaisi. Voisi oma vaimo tykätä huonoa. Kaverin puolesta kyselin...Jonon perälle siitä, minä olin täällä ensin.
Se ei oo kun parit rehvit ja naitte kuin makakit.En tiedä monettako kertaa tapaan nummiksen, mutta joka kerta hän avautuu enemmän itsestään. Olen kyllä vähän ylpeä itsestäni että minuun luotetaan niin paljon.
Niin onnekashan minä olin kun tuo vara-avain vaikka se olikin aika hankalassa paikassa. Ei tarvinnut miettiä murtautumista omaan kotiin. Ehkä olisi pitänyt tulla ikkunasta lävitse... No joo, onneksi ei edes tarvinnut miettiä tuollaista.Olin joku syksy yksin mökillä. Ulko-ovi oli silloin sellainen, että ei pysynyt kiinni, jos sitä ei laittanut lukkoon. Lähdin käymään ulkohuussissa pelkät bokserit ja saappaat jalassa. Ja painoin oven kiinni. Saman tien tajusin, että ne avaimet on tuvan pöydällä. Vara-avaimia ei ole.
Viitamäki...Mutta eipä siinä, nyt on kyllä aika fressi olo sinänsä ja voisi vaikka syödäkin jotain. Ja olisihan tuota pari laatikkoa vielä olutta kellarissa.
Satuhahmo, jos googlea on uskominen. Jiri Viitamäki.Kuka on Viitamäki?