Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 915
  • 66 747

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olin menossa RIP-ketjuun, mutta viime hetkellä muutinkin mieleni ja vaihdoin "Kuuntelussa juuri nyt"-ketjuun. Aivot eivät pysyneet mukana, ja sen seurauksena luulin hetken että Samuli Edelmann on menehtynyt. Pitäisi ehkä lopettaa työviikko tähän.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En saisi pelata rahapelejä mutta toisinaan niihin vain sortuu. Pitkään on kuitenkin ollut täysin pelaamatonta aikaa. Kiitos senkin kun pelikoneet ovat olleet kiinni koronan takia.

Nyt tänään kuitenkin sorruin kokeilemaan pitkästä aikaa rahapeliautomaattia mutta jälleen onnekseni, voittoahan sieltä taas tuli. Jouduin oikein pyytämään pakastepussin että sain kuljetettua kaikki kolikot kotiin. Kone kun antoi osan voitosta kolikkoina.

Tämän vuoden saldo näyttääkin sitten pelien osalta plussaa yli 570 euron verran. Ennen tätä päivää olin jo voitolla noin 450 euroa ja tänään tuli taas iso voitto.

Tiedän että ei saisi pelata. Ja lopulta sitä vain häviää rahansa pitkässä juoksussa. Mutta toisinaan tulee vain sellainen halu pelata. Nyt on kuitenkin tänä vuonna onni potkinut. Tämän päivän voitolla kustantaa jo melko ison osan seuraavasta reissusta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voitte kutsua minua maalariksi tämän päivän jälkeen. Nimitän itseäni Salvadoriksi, mutta teille olen maalari. Muuttaisin nimimerkkini, jos saisin. Kuulette teoksistani vielä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kunhan ne ovat valmiit. Olen vaatimaton ja tähtään Rembrandtmaiseen sielunmaisemaan, taiteellisuuteen ja kuuluisuuteen. Kärsivällisyyttä ystäväni. Ei nämä hetkessä valmistu

Tarvitsetko alastonmallia? Voin taipua sopivasta summasta. Olen kuin kreikkalainen Jumala.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Maalaan itseäni seinäpeilistä, mutta ehkä voisimme keksiä jotain. Tulisit taakseni, olisimme lusikassa alasti ja pitelisit viinirypäleterttua suuni yläpuolella tuijottaen hellästi. Kyllä.

Sounds like a plan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
En tiedä miksi, mutta mieleeni putkahti se Kiasman taideteos jossa pyöri tehosekoittimessa kaikkea jännää. Kusta, paskaa, spermaa ja verta ainakin. Taide on kaunis asia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On kyllä ollut hieno kesäloma tähän mennessä. Ja vasta ensimmäinen viikko kesälomaa elettynä. Monien mielestä minun lomani ei välttämättä ole ollut erityinen mutta en muille tätä lomaani eläkään vaan elän tätä lomaanikin itselleni.

Päivitän kyllä sosiaalista mediaa ahkerasti ja kirjoittelen tänne usein mutta olennaista on silti tajuta että elän tätä lomaanikin ennen kaikkea siltä kantilta mikä tuntuu ja maistuu itselleni erityisen hyvältä. Ja minulle tämä loma on maistunut tähän mennessä erityisen hyvältä.

Miksi tämä loma on maistunut sitten hyvältä? No, loma on sisältänyt melko paljon toimintaa ja se on ollut hyvä asia. Kun meni pitkän ajan kun ei ollut töiden ja koronan takia oikein mitään elämässä niin maistuu hyvältä kun nyt elämässä on sisältöä.

Ja kaipasin lomaltani eritoten kauniita maisemia ja luonnon läheisyyttä ja niitä kaikkia tämä loma on tähän mennessä tarjonnut. En ole vielä poistunut edes Hauhoa kauemmaksi lomallani mutta silti olen jo nähnyt melko paljon kauniita maisemia.

Täällä Hämeenlinnassakin olen jo muutaman kerran aiemmin nähnyt Apparan ja Aulangon mutta silti ne aina sävähdyttää. Ovat ne niin kauniita.

Tänään kävin sitten myös siellä Aulangon kylpylässä polskimassa. Ja en ylläty jos huomenna löydän itseni joko Tampereelta tai Forssan kaupunkipuistosta. Sunnuntain jätän kuitenkin vapaaksi että olen freshinä Naantalin reissulla.

Hieno on kesälomani ollut tähän mennessä ja vastahan tämä hiljalleen tästä käynnistyy. Olen niin innoissani. Niin ja mikä työ? Vaikuttaa siltä että olen jo työpaikkani unohtanut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Poliisit ottivat minusta valokuvan auton ratissa. Ei edes vituta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
TAAS SYKSY TÄÄ
MUT YLLÄTTÄÄ
EI KESÄN MUISTOT
MIELEEN JÄÄ
SUA HALUSIN
SUA KAIPASIN
TÄÄ SYKSY VEI
SUT KUITENKIN
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä miksi, mutta mieleeni putkahti se Kiasman taideteos jossa pyöri tehosekoittimessa kaikkea jännää. Kusta, paskaa, spermaa ja verta ainakin. Taide on kaunis asia.
Eikös Metallican Loadin kannessa ollut joku verta ja spermaa sekoittanut taidenautinto?

Poliisit ottivat minusta valokuvan auton ratissa. Ei edes vituta.
Nykyään pitää vetää kasvomaskin kanssa. Sanoo sitten vaan että varastivat auton. Minkä ne voi.

TAAS SYKSY TÄÄ
MUT YLLÄTTÄÄ
EI KESÄN MUISTOT
MIELEEN JÄÄ
SUA HALUSIN
SUA KAIPASIN
TÄÄ SYKSY VEI
SUT KUITENKIN
Hitto kun kuulostaa tutulta. Esa ”Reddie ”Ressu” Redford” Mäkelä? Suurlähettiläät?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En olisi uskonut veljeni kuoleman jälkeen että minulla olisi vielä asiaa Vorsaan eli virallisemmin Forssaan. Veljeni menehtyi siellä asunnossaan vuonna 2012. Ajattelin silloin että Vorsa on nyt kyllä sitten jo nähty. Veljeni kuolemaan ei liittynyt mitään mikä olisi saanut vihoittelemaan tai tuntemaan katkeruutta Forssaa kohtaan tai jotain siellä asuvia kohtaan.

Olen vain ajatellut että tuskin siellä minulle enää mitään on tämän jälkeen kun veljenikin kuoli. Ainut side Forssaan meni poikki. No välttämättä siellä ei mitään olekaan mutta jokin minut sai lähtemään sinne tänään. Ja tässä sitä nyt istutaan bussissa matkalla Forssaan. Forssaan turistimatkalle, heh tähän voi halutessaan laittaa montakin nauravaa hymiötä perään.

Minun kiinnostukseni Forssaa kohtaan ehkä herätti uudelleen siellä oleva kansallinen kaupunkipuisto. Veljeni aikana varmaan puistoalue jo oli mutta sillä ei ollut vielä silloin tuota nimikettä ja titteliä. Ne puisto sai vasta vuonna 2015. Onhan Hämeenlinnassakin vastaavanlainen puisto mutta kiva käydä tsekkaan toisiakin alueita. Ja tämä Forssan kansallinen kaupunkipuisto sijoittui itse asiassa sijalle kolme jossain suosituin retkipaikka-äänestyksessä.

Puntaroin ensin menenkö tänään käymään Forssassa vai Tampereella mutta päädyin Vorsaan. Tampere vaatii ehkä enemmän aikaa tutustua kaupungin tarjontaan sillä siellä on nähtävää ihan eri lailla. Menen Tammerforssiin myöhemmin sitten vielä varmaan tämän kesälomani aikana.

Ja onneksi kelit näemmä tänäänkin suosivat. Kiva viettää aikaa joka tapauksessa ulkona ja nyt varmaan sitten puistossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös