Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 748
  • 66 842

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
2 lavaa lonkeroa, 1 lava olutta, 1 lava siideriä. 2 isoa viskipulloa, 2 isoa suomiviinaa ja valhallaa 2 pulloa krapula-aamuihin. Kolmeks päivää jussin viettoon. Riittääköhän nää vai vieläkö pitäis käydä alkossa?

Olenko ihan hakoteillä jos väitän veli Sämppärin vetävän Juhannuksena ns. seitin ohuet?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
2 lavaa lonkeroa, 1 lava olutta, 1 lava siideriä. 2 isoa viskipulloa, 2 isoa suomiviinaa ja valhallaa 2 pulloa krapula-aamuihin. Kolmeks päivää jussin viettoon. Riittääköhän nää vai vieläkö pitäis käydä alkossa?


Pikkuiset soijat saattaa olla lakanoilla, kun tuon setin jälkeen heräät keskellä yötä yllä olevaan uneen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Sämppäri jätkä taitaa olla duunissa päivystys vuorossa, koska lasten annoksilla ajattelit selvitä (ei tuo määrä riit edes kunnon nousuhumalaan). Valhalla ja Jekku on kyllä ihan paskaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenko ihan hakoteillä jos väitän veli Sämppärin vetävän Juhannuksena ns. seitin ohuet?
Olette jäljillä. Tarkoituksena oli hieman maistella. Seitin ohuet ei vaan taida nyt riittää. Tarttee koko verkon.


Pikkuiset soijat saattaa olla lakanoilla, kun tuon setin jälkeen heräät keskellä yötä yllä olevaan uneen.
Jep, se saattaa olla mielenkiintoista "herätä" maanantaiaamuna duuniin. Vittu että kyrsii jo valmiiks tuleva. Mutta pakko silti.


-------------------

Tommonen kolmen päivän setti sopii hyvin kaltaiselleni kulinaristille. Kutsun sitä kuuden juomalajin retriitiksi.

Ensimmäisenä päivänä lonkeroa sen minkä lutku vetää. Muutama santtu sitten välillä saunassa. Saunan jälkeen viskipullo kehiin ja sillä laskettelemaan kohti tiedottomuutta.

Aamulla kun silmät rävähtää auki, voimme nähdä, että eilinen juomien sekoitus on tuottanut tuloksen. Päässä tuntuu kuin joku olisi hakannut kakkosnelosella koko yön suoraan takaraivoon. Tässä kohtaa ystävämme Valhalla auttaa. 3-4 snapsia ja päässä alkaa humina taas käymään. Hymy nousee korviin ja juhlat voi alkaa. Tuon jälkeen 12 -15 olutta kitusiin, ja sitten kirkkailla kohti iltaa ja yötä. Saunassa taas otetaan lonkeroa ja bisseä.

Kolmas päivä on kinkkisin. Tälle päivälle pitää varata suurin varasto. Heti herättyään kirkkaita naamaan, niin toivoa on. Kalja tai lonkku aiheuttaa kolmantena päivänä vaan pöhnän. Eli, kirkasta koko päivä, ilta ja yö naamaan, niin hyvä tulee.

Sunnuntaina voidaankin sitten käydä päivystyksen kautta kotimatkalla, kun rytmihäiriöt meinaa tappaa.

Näillä mennään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onneksi ei tarvi - enkä halua - viettää @Sämppäri mäistä Juhannusta. Saa viettää rauhassa ja selvinpäin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Vaan onko Jussina enää mitään noistakaan jäljellä? Mä varmaan maistelisin joka pullosta vähän ennakkoon.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Jatkoaika kun on kyseessä niin sopii kai täsmentää, onhan kyseessä alkoholipitoinen siideri?
Niille, joille tämä juttu ei avautunut, niin aikanaan tällä palstalla alkoholiton siideri aiheutti naurahduksia.

Tästä viestistä eteenpäin kun lukee, niin pääsee kärryille
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niille, joille tämä juttu ei avautunut, niin aikanaan tällä palstalla alkoholiton siideri aiheutti naurahduksia.

Tästä viestistä eteenpäin kun lukee, niin pääsee kärryille

Jep tämä tapaus oli kyllä yksi ensimmäisiä jotka saivat mut vähän pissimään housuun kun repeilin jätkien reissulle. Pitänee lukaista tämäkin saaga uudestaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Iisoppi on englanniksi Hyssop. Opin äsken kun katsoin telkkarista Pontikankeittäjiä, jotka aikoi tehdä pontikka-absinttia. Ko. Juomassa on mausteena mm. Iisoppia.
Ei siitä vissiin ole muuhun kuin mausteeksi alkoholiin. Ruokien maustamiseen se on liian kitkerää. Jos siis uskomme wikipediaa. Itse en ole vielä maistellut enkä kokeillut vaikka yksi pieni iisoppi tuolta maalta löytyy.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onneksi ei tarvi - enkä halua - viettää @Sämppäri mäistä Juhannusta. Saa viettää rauhassa ja selvinpäin.
Sama homma. Elämä on kumminkin sen verran lyhyt, että kivempi sitä on viettää selvänä, ainakin enimmäkseen. Saatan kyllä jossain vaiheessa ottaa alkoholia, mutta en välttämättä tänä vuonna. Jos on hyvä syy juoda, niin juon. Juhannus ei mielestäni yksistään ole riittävä syy juomiseen, ainakaan minulle. Menee liikuntaharrastuksetkin pilalle, jos juo. Siinä menee 3 päivää helposti hukkaan. Kahteen kuukauteen en ole juonut tippaakaan alkoholia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jokohan se alkaisi olla loman aika. Pomo käski pistää ennen loman alkua tarkat ohjeet sijaistaville henkilöille ja juuri äsken pistin viimeisin ohjeviestin sähköpostilla. Nuo huomennahan tuo loma vasta virallisesti alkaa.

Loma alkaa heti, kun korkkaat. Sillä pääsee töistä kaikkein nopeimmin eroon. Työkone ja työluuri jonnekin sohvan alle loman ajaksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Korkkasin toki jo paljon ennen viimeistä työviestiä... Mutta konetta ja luuria en minnekään tietenkään piilota kun ei ole muita.

Okei, mutta työpuheluihin älä vastaa. Juuri tuon takia olen halunnut itse aina erilliset luurit, ja kyllähän se yleensä onnistuukin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jes! Tulihan viime yönä taas nukuttua pitkät yöunet. Ainakin noin kahdeksan tuntia, varmaan enemmänkin? Eilen sain kaksi kehotustakin eri tahoilta ja näitä kehoituksia noudattamalla voi myös saada paremmin unta.

Toinen kehoituksista oli sellainen että päivän aikana saatavaa kofeiinin määrää olisi syytä pudottaa. Nythän olen juonut päivän aikana jopa sellaista seitsemän kuppia kahvia ja siihen joskus vielä kokikset päälle. Se on aika paljon mutta olen juonut aamulla herättyäni kaksi kuppia kahvia kotona, töissä jokaisella tauolla (aamupala,lounas ja päiväkahvit) kupillisen kahvia ja sitten vielä kotona työvuoron jälkeen iltapäivällä olen juonut kaksi kuppia kahvia.

Toinen kehoituksista oli puolestaan se että siitä kännykän käyttämisestä sängyssä olisi luovuttava kokonaan.

Kummankin kehoituksen noudattaminen saattaa olla minulle vaikeaa. Tiedän sen. Jos nyt ei aivan riippuvaisuuksista puhuta niin puhutaan kuitenkin pinttyneistä tavoista. Ja voi olla äkkiä vaikeaa luopua näistä tavoistaan. Mutta ehkä niistä vähitellen eroon pääsee? Jos nyt tänään joisi töissä tauoilla vaikka mehua lasillisen. Vaikka tietenkin pihi ihminen olisi kotona juomatta ne 4 kuppia kahvia päivän aikana ja joisi kahvinsa ilmaiseksi töissä. Tällöin säästäisi kotona kahvikuluistaan.

No, joka tapauksessa viime yönä nukuin taas hyvin ja kyllä sen heti voinnissaan huomaa. Niin paljon parempi vointinen olen tänään kuin eilen tähän aikaan. Ei unen merkitystä syyttä korosteta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mansessa tarkenee nyt. Olut ostettu viisi minuuttia sitten kylmänä ja on jo nyt lämmintä. Silti minun ilma.
 

Liitteet

  • received_3182570075128094.jpeg
    received_3182570075128094.jpeg
    247,7 KB · kertaa luettu: 141

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kun täällä on Kesätyttö- ja MILF -äänestyksiä, niin miksei myös kesäsetämies -äänestystä?

Mä asetan itseni ehdolle, joku muu voi tehdä varsinaisen äänestyksen.
Tuossa on mun tiedot noin KVG:tä käyttäen. Jee, mulla on rahaa(kin).
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Se fiilis kun saat yskänkohtauksen mutta kotonasi on vesikatkos joten voit vain yskiä kuivaa kurkkuasi pois kuulostaen siltä kuin tekisit hidasta kuolemaa.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Se fiilis kun saat yskänkohtauksen mutta kotonasi on vesikatkos joten voit vain yskiä kuivaa kurkkuasi pois kuulostaen siltä kuin tekisit hidasta kuolemaa.
Mulla käy tällee aina uimassa. Kurkku niin kuiva että alkaa yskiä sitä ja hetken tuntuu kuin kuolisi siihen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös