Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 371 770
  • 66 936

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Itse laitoin jäätelöön vadelmaa ja mustikkaa eli siitä tuli kuningatarjäätelö... No sopii ehkä arvolleni ;-)
Kuningatarjäätelö on ehottomasti top-3 jäätelömaku. Minttusuklaa on mun lemppari. En edes tiedä missä kunnossa meidän kone on, tod näk. rikki :(
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä taas änäriä pelatessa meinaa ajoittain aivot sulaa. Pudotuspelien eka kierros Coloradoa vastaan, voiti kaksi ekaa peliä. Ekassa matsissa 3-0 johtoon nopeasti, sen jälkeen mistään ei tule taas yhtään mitään ja vastustajalla onnistuu kaikki. Peli pian 3-2, onneksi kuitenkin 4-2 voitto lopulta.

Toinen peli vähän samanlainen, 3-0 johto nopeasti mutta jälleen 3-1 kavennus. Tämän jälkeen nuo alkoi saamaan jäähyjäkin, pelasivat sellaiset viisi ja puoli erää ilman rangaistuksia ja itsellä taisi olla joku 12 jäähyä tuohon mennessä. Voitin 5-1.

Kolmas peli oli sitten ihan sitä itseään. Menen 2-0 johtoon, sen jälkeen viidellä laulauksella peli on kaverille 4-2. Kaiken huippuna kaksi läpiajoa, Crawford menee perseelleen jäihin kun kaveri on suunnilleen b-pisteiden välissä tulossa. Vedän ragequitin koska ei mitään järkeä. Voitin näköjään jatkoajalla 6-5. Simuloin myös tuon neljännen pelin ja siitä 6-2 voitto. Omissa kolisee vähän turhan paljon, Crawford alle 90 torjuntaprosentilla.

Äsken sitten Minnesotaa vastaan, pakko sanoa että nyt lopetin pelin varmaan ekaa kertaa kesken ja simuloin tuon paskan alusta. Oli ihan mielenköyhää touhua taas tekoälyltä. Minulla ei mene mistään sisään, ei tule tekoälylle rangaistuksia ja mulla jokainen kiekontavoittelu on kampitus. Nää tekee sitten kaksi ylivoimamaalia ja yhden jonkun persepompun kolmella vedolla, ei vittu. Simuloin tuonkin paskan ja 7-3 voitto.

Summasummarum, maaleja tulee mutta Crawford imee.

EDIT:

Vähän meni maku tuosta koko pudotuspeleistä. Mulla on ollut hyviäkin vääntöjä, esim. Torontolla seiskapeliin venynyt sarja Tampa Bayn kanssa mutta näissä muutamassa pelissä ei ole ollut mitään järkeä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sain äsken elämäni yllättävimmän seisokin katsomalla erään striimaajaan hiuksia ja kuinka hän koskettelee niitä. Avautui siis tässä samalla että mulla saattaa olla vahvempi hiusfetissi kuin olin itselleni tunnustanut.

Ja huomenna puolet kierrätyskeskuksesta tietää että Breezellä on tällainen omalaatuinen fetissi naisten hiuksia kohtaan. Mikäs siinä.

@Roger Moore luulin hetken että saatoin laittaa unipöhnässäni tällaisen tiedon vahingossa Peliluolaan ja JHL:n kausiketjuun. Sydän pomppasi kurkussa. Mutta huh, se olitkin vain sinä.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Asunnossani on ollut koko yön hyvä tuoksu. Ei siksi että olisin kovasti piereskellyt nukkuessani vaan sen takia että tein eilen tuon siman käymään huoneen lämpöön päiväksi. Ja tuo hellan päällä nyt oleva sima täällä tuoksuu.

Hyvä tuoksu onkin siinä simassa ja kyllä se myös hyvältä jo eilen maistuikin kun ennen hiivan lisäystäkin sitä lusikoimalla maistoin. Eihän se todellakaan valmista vielä siinä vaiheessa ollut vaan siitä puuttui se hiivakin vielä ja vasta juhannusaattona tuo on täysin valmista.

Minulle kävi vain eilen pieni vastoinkäyminen kun ostin kaupasta tuorehiivapalan mutta joko jätin sen kauppaan jonnekin kassahihnalle? tai sitten hukkasin sen kotona. Mutta en joka tapauksessa löytänyt hiivaa mistään silloin kun olisin sitä tuohon simaan laittanut ja koska olin sen verran väsynyt jo illalla kun simaa tein niin en jaksanut lähteä kaupasta ostamaan uuttakaan hiivan palaa. Katsoinkin netistä että simaan voi laittaa kuivahiivaakin ja laitoin sitten sitä siihen kun kuivahiivaa sattui olemaan kaapissa.

Vielä on siis todella liian aikaista sanoa onnistuinko tuon siman teossa. Tänään ostan sellaisen suppilon kaupasta, pesen muutaman pullon ja pullotan siman.

Eilen muuten kauppareissullani tuli vastaan tämän kuntoutuskeskuksen josta olen monet kerrat täälläkin puhunut niin entinen hoitaja. Hän vaihtoi työpaikkaa talvella. Hän oli yksi lempparihoitajistani ja rupateltiin siinä sitten aika kauankin. Oli kivaa ja piristävää tavata pitkästä aikaa vanha tuttu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minttusuklaa on mun lemppari.
Minusta minttu ja suklaa ei sovi jäätelöön. Tai siis minttusta en pidä missään makeassa. Teessä menee mutta muuten vierastan. Sinänsä jännä että olen aikanani pyytänyt after eightejä joululahjaksi... ja niissähän on minttua ja tummaa suklaata joita molempia nykyään karsastan.
 
K

Kiekkokatsoja

Tulee kuuma päivä, kun ei tuule, kuten edellisinä päivinä.
Soijjaa pukkaa jo.
Klo 08, meni +19 rikki täällä, väittää ilmatieteenlaitos. Lähelle hellerajaa iltapv.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Oho, Helsingissä kopioidaan Mikkelin tunnettua mainoslaulua.
Mitä siellä kisahallissa on tänään?
Varmaankin mainoslaulupaikan vahakabinetin näyttelyesineiden näköisiä asukkaita.

Pitäisi lähteä kohta pärrällä jurnuttamaan kaakkoa kohti ja ainakin viime viikolla sai odotella tietyömaan valoissa 20 minuuttia. Voi olla mopopöksyn lahkeiden alla lätäköt odottelun päätteeksi enkä tarkoita edes että olisi niin jännittävä tapahtuma että pitäisi kusta alleen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sain äsken elämäni yllättävimmän seisokin katsomalla erään striimaajaan hiuksia ja kuinka hän koskettelee niitä. Avautui siis tässä samalla että mulla saattaa olla vahvempi hiusfetissi kuin olin itselleni tunnustanut.
Mäkin sain seisokin unissani. Anniina söpöliini nuhteli mua Kulmunin äänestämisestä ja ennusti auringonpaistetta ja poutaa jos käännän takkini. Lupasin. Ahhh.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen erittäin huojentunut, että fetissistäni avautuminen keräsi reaktion ainoastaan Setämiesten aateliston jäseneltä Johnny-boylta. Hiukan karmi tuota viestiä kirjoittaessa, että mahtaako mulla olla herätessä puoli tusinaa ilmoitusta liittyen seksifantasioihini.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen erittäin huojentunut, että fetissistäni avautuminen keräsi reaktion ainoastaan Setämiesten aateliston jäseneltä Johnny-boylta. Hiukan karmi tuota viestiä kirjoittaessa, että mahtaako mulla olla herätessä puoli tusinaa ilmoitusta liittyen seksifantasioihini.

Oli lähellä etten lähinnä kirjoittanut valitettavasti vain että kaikkee tännekin kirjoitetaan... Olen nyt rehellinen ja näin ajattelin ensimmäiseksi viestisi luettuani. Päätin kuitenkin olla kirjoittamatta mitään.

Tuo nyt ei taas yllättänyt että Johnny tuohon viestiisi kommentoi.
 
K

Kiekkokatsoja

Olen erittäin huojentunut, että fetissistäni avautuminen keräsi reaktion ainoastaan Setämiesten aateliston jäseneltä Johnny-boylta. Hiukan karmi tuota viestiä kirjoittaessa, että mahtaako mulla olla herätessä puoli tusinaa ilmoitusta liittyen seksifantasioihini.
Ookei, tämä avautumisesi on jäänyt lukematta, mutta toisaalta tuskimpa olisin ollut yksi ilmoittajasi. Mitähän kerroit?
Joskus mietin, että mitähän kaikkea kukakin + itsekin täällä menee kertomaan. Joko kännissä, tai huonona hetkenä. Yleensä alkoholin käytön jälkeisen heräämisen jälkeen, aloitan selvittämään, että mitä oikein kirjoitinkaan. Ja kuitenkin nopeasti totean itsekseni, että paskat, ei tarvetta etsiä kirjoittamaani.
Lopputuloksena se, että ehkä viimeisin ja sitä edellinen teksti tulee kerrattua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mäkin sain seisokin unissani. Anniina söpöliini nuhteli mua Kulmunin äänestämisestä ja ennusti auringonpaistetta ja poutaa jos käännän takkini. Lupasin. Ahhh.
Oli lähellä etten lähinnä kirjoittanut valitettavasti vain että kaikkee tännekin kirjoitetaan... Olen nyt rehellinen ja näin ajattelin ensimmäiseksi viestisi luettuani. Päätin kuitenkin olla kirjoittamatta mitään.

Tuo nyt ei taas yllättänyt että Johnny tuohon viestiisi kommentoi.
Nyt kun ollaan jo näin pitkällä päivässä, eikä yksikään nimimerkki ole tullut vielä huutamaan "mene hoitoon hiton sekopää", niin kuvailenpa hieman vielä tarkemmin tätä fetissiäni. Huomasin saavani yllättävän seisokin kun tämä naispuolinen striimaaja oli laittanut hiuksensa silleen, että hiuspehko peitti kokonaan toisen puolen kasvoista nenää myötäillen ja hän hiveli sekä kosketteli hiuksiaan.

Joo, en mäkään ymmärrä. Kokeilin kuitenkin tuon tajuamisen jälkeen kuinka monta boneria/miniboneria onnistun saamaan tunnissa katselemalla hänen hiuksiaan ja kuuntelemalla kun hän puhuu samalla ja pääsin kuin pääsinkin kymmeneen. Ennen kuin tuomitsette mua mistään, niin muistakaa että @Jomppa_Koo avasi eilen ketjun Danny D:n uran kunniaksi ja sain häneltä rohkeuden tähän julkiseen avautumiseen. Kiitos Jomppa!
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta minttu ja suklaa ei sovi jäätelöön. Tai siis minttusta en pidä missään makeassa. Teessä menee mutta muuten vierastan. Sinänsä jännä että olen aikanani pyytänyt after eightejä joululahjaksi... ja niissähän on minttua ja tummaa suklaata joita molempia nykyään karsastan.

Hah mä pyysin joskus nappulana niitä Fazerin vihreitä kuulia joululahjaksi. Nyt oon saanu niitä joka joulu noin 40 vuoden ajan. Intohimo noihin loppui jo reilu parikymmentä vuotta sitten, mutta eihän nyt mummoille kehtaa sanoa etten niistä enää niin välitä (siis kuulista, mummoista välitän kyllä). Onneksi on kavereita joille voi sitten lahjoitella nuita sokeripalloja.

Tämä viesti voisi muuten olla erittäinkin kaksimielinen, mutta nuo mummot nyt vähän häiritsee...
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt kun ollaan jo näin pitkällä päivässä, eikä yksikään nimimerkki ole tullut vielä huutamaan "mene hoitoon hiton sekopää", niin kuvailenpa hieman vielä tarkemmin tätä fetissiäni. Huomasin saavani yllättävän seisokin kun tämä naispuolinen striimaaja oli laittanut hiuksensa silleen, että hiuspehko peitti kokonaan toisen puolen kasvoista nenää myötäillen ja hän hiveli sekä kosketteli hiuksiaan.

Joo, en mäkään ymmärrä. Kokeilin kuitenkin tuon tajuamisen jälkeen kuinka monta boneria/miniboneria onnistun saamaan tunnissa katselemalla hänen hiuksiaan ja kuuntelemalla kun hän puhuu samalla ja pääsin kuin pääsinkin kymmeneen. Ennen kuin tuomitsette mua mistään, niin muistakaa että @Jomppa_Koo avasi eilen ketjun Danny D:n uran kunniaksi ja sain häneltä rohkeuden tähän julkiseen avautumiseen. Kiitos Jomppa!
No hitto. Hyvähän se on että alakerran kaveri herää helpolla. Tuskin sillä juurikaan on merkitystä että mistä asiasta. Jos nyt ei rikollista pervojuttua ole.
Ajatteppas, on ihmisiä joilla ei enää seiso, ja lukemani mukaan myös nuoria miehiä, joilla ei seksi juurikaan kiinnosta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kisahalli, kisahalli, siinä on kesäloman tahti. Ota suunnaksi kisahalli!
Viesti jossa et mainitse viinaa, naisia, ei ala sanalla "Siis" etkä kysy meiltä mitään älytöntä. Onko meidän Petteri punakuonosta tulossa aikuinen?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@Breeze Harbour En tarkoittanut ottaa kommentillani kantaa itse fetissiisi. Kyllähän meillä monenlaisia fetissejä varmasti on. Lähinnä minuakin mietitytti tuo kun rohkeasti ja avoimesti kirjoitit fetissistäsi tällä palstalla. Tyyliin kylläpä ne kaikesta nyt kirjoittaakin... Tosin, tällä palstalla on muutenkin aika paljon kirjoittelua sanotaanko nyt vaikka että aikuisempaan makuun, jos hönäätte mitä tarkoitan ja moni on nykyään avoimempia noista asioista...

Mutta mitä minä olen ketään tuomitsemaan...
 
K

Kiekkokatsoja

Vaikuttaakohan korona vieläkin, ihmisten menoihin?
Uimarannat oli aika tyhjiä, samoiten kalja ja ruokailuterassit.
Jokunen syrjäytynyt oli, joilla ei ehkäpä ollut kaikki muumit laaksossa, mutta rauhassa ja omissa oloissaan vaikuttivat olevan.

No mun kaljat tietty unohtui pakkaseen, mutta joskus on sitten tarjolla olutjäätelöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös