Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 737
  • 66 853

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä oon kyllä ihan pihalla tästä Jatkis-Gatesta mikä täällä ja viesteissä on vellonut/velloo. Ja niin paljon ei kiinnosta että viitsisin selata viestejä ties mistä ketjusta ties kuinka kauan ajassa takaisin. Jos Punis nyt otti herneen nokkaan (ansaitusti?), niin onhan tuo touhu säälittävää.

Se,että oon pihalla ei niinkään ole yllättävää.
 
K

Kiekkokatsoja

Jep. Näkemättä paskaa, muuta kuin pieniä roiskeita, niin rauhoittukaa, ja jättäkää viestien kirjoittelu, jos vituttaa.
Mun näkemys ja toivomus @Moderaattorit suuntaan on jatkossa se, että vittuilijoiden suuntaan heti keltaista korttia, ja tarvittaessa punaista. Poimikaa ne tyypit, jotka eivät osaa pysyä asiaväittelyssä/kommentoinnissa.. vaan kohdistavat kirjoituksensa henkilökommentointiin, niin heti tarkkailuun/ tai pois.
Kerran kun joku älypää lainaa toisen tekstiä, ja kommentoi/vittuilee ihmisestä, ei kirjoitusasiasta, on jutut heti viistossa. Ja tollaisesta alkaa sitten se pitkäaikainen nimimerkkien riita.
Täälläkin on mainittu puolenkymmentä tyypillistä nimimerkkiä, jotka kohdistavat viestilainauksen henkilöön, ei asiaan. Muitakin toki on.
Ja itsekin toisinaan kirjoitan tylysti/vittuilen, sen jälkeen kun toinen aloittaa.
Eli palstan siivoaminen lähtee meistä kirjoittajista, mutta modet voisivat huomautella aikaisemmin, ennenkuin paska kehittyy isommaksi.
-Yksi näkökanta.

Hyvät vaput, jokaiselle.
 
K

Kiekkokatsoja

Tuli kotiovelle äsken pomolta vappulahja. Eli sisäfilettä lisukkeineen (myös joku jälkiruoka) sekä pieni kuoharipullo ja juhannussima. Kohta alkaa työpaikan vappubileet (etänä tietysti). Eiköhän tämä tästä. Live and let live.
Kuulostaa lupaavalta.
Paitsi tuo juhan nussima epäilyttävältä.. fingerporissa ainakin.
No kateellisen näkökulma tämä on. Itse kun joudun viettämään vapun, lähes kuivin suin.
 

Glove

Jäsen
Kieltämättä vähän epäilyttävä, mutta ei meitä onneksi ole kuin kaksi Juhaa työpaikallani. Mutta ehkä me sitten saamme tänä vappuna (vähän turha kuvitelma kun ei voi mihinkään mennä, ulkoryyppäjäiset ei näin kylmällä kelillä enää tässä iässä kiinnosta).
Muista käyttää juomiseen teemukia. Silloin sinulla on juhannussima teemukissa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kieltämättä vähän epäilyttävä, mutta ei meitä onneksi ole kuin kaksi Juhaa työpaikallani. Mutta ehkä me sitten saamme tänä vappuna (vähän turha kuvitelma kun ei voi mihinkään mennä, ulkoryyppäjäiset ei näin kylmällä kelillä enää tässä iässä kiinnosta).
Tuota tuli joskus testimielessä ostettua (luonnollisesti ainoastaan fingerporiviittauksen takia), eikä ollut mielestäni millään tasolla kunniaksi fingerpori-brändille (ei se juoma). Ylihintaista esanssilta ja hiivalta maistunutta halpissiideriä. Toivottavasti ovat sittemmin päivittäneet reseptiä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koska ketjunoottia ei noudatettu, käyttäjä on passitettu viikon pelikieltoon.
Minä mieluusti antaisin asian olla, mutta koska minua on nyt täällä julkisesti syytelty ties miksi koulukiusaajaringin johtajaksi, raiskaajaksi ja jopa vittu Moderaattoriksi, niin tahdonpa nyt vielä oman vastineeni koko tähän absurdiksi kasvaneeseen soppaan laittaa. Nyt kun vaan toinen osapuoli täällä julkisesti huutelee, jää melko yksipuolinen ja luvalla sanoen hyvin valheellinen kuva koko keitosta.

Omalta osaltani soppa alkoi kiehumaan, kun eräs nimimerkki joka ei edes ole tässä viimeaikaisessa menossa osallisena alkoi haukkumaan perhettäni. En muista enää mistä tuo edes lähti, varmasti olin syyllinen siihen että teksteilläni olin saanut kaverin vittuuntumaan, mutta olen jotenkin pitänyt tätä paikkaa vähän semmosena mestana mihin kirjottelen mitä sylki suuhun tuo, vittuillenkin kyllä, mutta lähinnä semmosella pukukoppimeiningillä, että vittuillaan ja tölvitään mutta ei tosissaan. En tiedä onko siinä mitään järkeä, tai no, nyt oikeestaan tiedän että ei ole ollut, jos sillä sai aikaan sen että yksi ihminen päätti minun tietoni netistä etsiä ja alkaa perhettäni haukkumaan, ja lopulta jopa uhkailemaan että hän tahtoo yrittää pilata minun ja vaimoni välit, ja nauttii sitä että joudun kuseen. Tuon ensimmäisen perheeni haukkumiskerran jälkeen en enää tahtonut olla tämän nimimerkin kanssa missään tekemisissä, ja hän kyllä pyysi tuota anteeksi jälkikäteen ja tahtoi sovitella asiaa, ja kerroin hänelle silloin että arvostan elettä, mutta en tahdo olla sinun kanssasi missään tekemisissä. No, nyt sitten pitkän ajan päästä tuon ekan kerran jälkeen, muutama päivä sitten, jostain syystä sain häneltä yksityisviestejä, joihin vastasin taas että en tahdo olla sinun kanssasi tekemisissä, ja sitten hän syytteli minua vittuilusta ja ilmoitti noista toiveistaan minun ja vaimoni välien pilaamisesta. Sen jälkeen otin Ylläpitoon yhteyttä, ja kysyin miten voisin muuttaa asetuksiani silleen että en enää saisi mitenkään tuon nimimerkin viestejä luettavaksi, en edes yksityisviestejä, sain ohjeet, ja toimin niiden mukaan.

Punamustalle kirjoittelin sitten tästä nimimerkistä, ihan vain koska halusin nuorta ja naiivin oloista, avoimesti asioistaan kertovaa kaveria varoittaa että tietää ettei kaikille kannata ihan kaikkea välttämättä paljastaa. Tuon ekan kerran tiimoilta käytiin minusta ihan hyvää keskustelua asiasta, Punamusta tiedosti minusta ihan hyvin mitä tarkoitin, ja myös ilmoitti että osaa kyllä hoitaa asiansa. Minäkin yritin sanoa, että tämä tosiaan oli vain tämmönen tieto, tiedän että tuo minun perhettäni haukkuva nimimerkki kyllä on vissiin monen muun kanssa ihan hyvä kaveri ja mukavan hepun maineessa, mutta jostain syystä halusin Punamustalle vaan tuoda ilmi että tässä kaverissa on sitten tämmönen synkempikin puoli. Ei ois kai pitänyt sitä tehdä, näin jälkikäteen ajateltuna.

No, piti tai ei, niin suurimman virheen tein sitten tämän viimeisimmän, perheeni vainoamisella uhkailun jälkeen. Kirjoitin nimittäin taas Punamustallekin, ja ilmoitin että nyt on sitten käynyt tällä tavalla, että ne varoitukset mitä joskus aiemmin kerroin on nyt sitten tälle tasolle omalla kohdallani realisoituneet. Punamusta kummasteli tätä kovin, ja tahtoi selvittää asiaa kyseisen nimimerkin kanssa. Minä pyysin, että älä pliis kerro sille näistä meidän yksityisviesteistä, äläkä teidän muullekaan kaverijengin jäsenelle, koska siitä alkaa varmasti kamala löyly. Punamusta kuitenkin kertoi, joillekin, ja sitten tänne julkiselle puolelle alkoi tulla näitä viestejä missä minua leimataan paskahousuksi ja koulukiusaajaksi ja mitä kaikkea sitä olikin. Sitten kirjoitin Punamustalle, ja sanoin että olet paska jätkä koska kerroit yksityisviesteistäni eteenpäin, ja siinä samalla sitten aloin funtsimaan että onko tässä saatana mitään järkeä että mun täytyy olla omasta perheestäni huolissani jonkun tämmösen nettikeskustelupalstan takia, no ei ole, täytyy varmaan vaan jättäytyä täältä pois, ja samalla sitten alkoi vituttamaan että vissiin nyt sitten vissiin tämän taiston hävisin kun joudun tällä tavalla luovuttamaan. Yli 10 vuotta tänne kuitenkin oon juttujani kirjoitellut, ja oon tykännyt tästä paikasta ja kaikista sen uuvateimmistakin jäsenistä koska tämä paikka on avannut erilaisten ihmisten mielenliikkeitä ja se on minusta kiinnostavaa. Oon myös kokenut että vaikka kirjottelen sekavia ja vittuilenkin, teksteistäni on kuitenkin joku osa pitänyt, mutta onhan se nyt myönnettävä että ei tämä ihan viisaan miehen hommaa ole tämmöselle nettipalstalle kirjotella ja nälviä ja ölistä, parempaankin sitä varmasti aikaansa voisi käyttää. Varsinkin kun sitten olen saanut joillekin ihmisille myös ihan oikeasti pahan mielen aikaan, siitä olen pahoillani.

Nyt sitten tänne on tullut myös banaaninviljelijältä ja czesczskulta viestejä joissa jotenkin minun tulkintani mukaa viitataan että minä täällä jotain koulukiusausrinkiä pyörittelisin ja olisin vielä moderaattori ja mitä kaikkea, raiskaajaksikin ja pillua saamattomaksi luuseriksi leimattiin ainakin, selkärangaton olen ja myös iljettävä ja oli kai siellä muutakin. Minä en ole banskulle ja tseskulle mitään yksityisviestejä lähetellyt, ainoastaan punamustan kanssa olen tätä asiaa puinut, mutta hän on ilmeisesti sitten kertonut nämä kaikki aina eteenpäin ja siitä on sitten nämä kaksi herraa ottaneet aina vaan kierroksia. En tiedä onko muut kirjoitelleet jotain viestejä joillekin, uskokaa tai älkää.

Äärettömän tekopyhää oli minusta tältä porukalta tyrmistyä, kun Malkkinen näytti miten paljon tietoja toisista voi netistä hakea. Samat jampat olivat minua paskahousuksi ja pelkuriksi leimanneet, kun en halunnut olla yhteydessä ihmiseen joka oli selvittänyt minun tietoni ja uhkaillut oikean maailman elämäni pilaamisella. Malkkinen ilmoitti vain että löysin sun äidin ja sun lapset, ja jo oltiin sitten kauhistuneita ja pöyristyneitä, vaikkei teitä edes millään tavalla - minun tietääkseni - uhkailtu. Toki jos yyveitse on jotain tämmöstä vastaavaa uhkailua tullut mitä minä olen saanut niin se on erittäin väärin ja paskaa, ja ymmärrän täysin miksi tuntuu pahalta.

Nyt kun sain oman näkökulmani koko tähän ruljanssiin kerrottua, en koe enää tarpeelliseksi osallistua tähän puimiseen. Jos jotakuta vielä askarruttaa asiat, yksityisviesteillä voi kysyä, vastaan niihin kyllä ja aion kyllä käydä myös näitä juttuja täällä lukemassa. Jos nyt vielä ihan valehtelemaan aletaan, niin varmaan sitten vielä omat vastineeni taas kirjoitankin, mutta toivon ettei täytyisi enää. Minulle olisi ihan sama, vaikka kaikki minun ja Punamustan väliset yksityisviestitkin julkaistaisiin, ja myös ne minun ja tämän perheeni uhkailijan, jotta tilanteesta muodostuisi realistinen kuva eikä vain tämmöstä että toiset huutaa yhtä ja toiset toista. Mutta ehkä olisi parasta vaan antaa asian olla, rauhoittua ja jatkaa elämäämme, toivottavasti siten ettei toisten ihmisten perheitä tai läheisiä vedetä nyt johonkin tämmöseen ihme soppaan mukaan. Minä ainakin ymmärsin, että kirjoitukseni tänne ovat saaneet niin pahaa mieltä toisissa aikaan, että aion lopettaa kirjoittelut tänne vapaalle puolelle, ehkä sitten joskus kun taas jääkiekkoa pelataan voin siitä aiheesta jotain tuonne kirjotella. En minä ihan oikeasti halua pahaa mieltä kenellekään, ja kaikkein vähiten haluan sitä että on riski että minun perhettäni aletaan piinaamaan minun tänne kirjoittamieni viestien takia.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Koska ketjunoottia ei noudatettu, viesti on johtanut viikon pelikieltoon.
Tiedoitus!

Kaikki huomasivatkin jo minun sytyttäneet palstan tuleen. Olen siitä pahoillani. Asiathan menivät näin, jotta aikoinaan @Käyttäjänimetön ja @FASlapsi ottivat meikäläisen hampaisiinsa. Pilkkasivat, haukkuivat, tekivät kaikkensa, jotta tajuisin miten nolo jätkä olen. No, lukuisista pyynnöistä huolimatta he eivät jättäneet mua rauhaan, vaan aukoivat aina tilanteen tullen päätään yrittäen takoa mun kupoliin, jotta olen nolo jätkä ja täys pelle. Kaikki omat asialliset pyynnöt kaikuivat kuuroille korville. Sitten kyllästyin ja kirjoitin näin:

"@FASlapsi ja @Käyttäjänimetön sä oot prinssi Juhana, mä rakkauden Robin Hood. Sä oot hiekkakuoppa, mä vuoristopuro. Sä oot päivänkakkara, mä orkidea ruusutarhassa. Sä oot aamupala, mä viiden ruokalajin illallinen. Sä oot Toyota Avensis, mä Porsche 911 Turbo. Sä oot myöhässä oleva bussi, mä kotimatka. Woop woop

Jos nyt vakavasti jutellaan, niin kertokaa, miksi nuo poikaset käyttäytyvät siten miten käyttäytyvät? Siis joku random ja anonyymi jätkä (eli minä) kirjottelee naisasiaketjuun elämästään, niin näiden kaverusten tunne-elämä suistuu raiteiltaan. Miksi? Fas-lapsesta en sen enempää tiedä kuin että pelkää kovin meikäläisen vievän hänen vitsivaltikkansa, jota osoittaa mm. sillä, että pistää mulle kirjottaessaan koko verbaliikkansa käyttöön. Ja sitten tietysti tiedän miltä hän ja naisensa näyttävät. Olen aina ihaillut miehiä, joille luonne merkitsee kaikista eniten! Käyttäjänimetön sen sijaan... Huuhhuh. Miettikää, jätkä on etsimällä etsiny mut Facebookista ja lukiessaan palstalta mun olevan Ahvenmaalla kattomassa nyrkkeilyä, niin poikanen kiiruhti television ääreen nähdäkseen minusta vilahduksen. Mitä hittoa!? Hieman homoeroottinen pohjavire poikasten käytöksessä, mikä tietysti on vain positiivinen asia. Minua se ei sinällään hetkauta, kun kyllähän sitä tässä iässä on jo tottunut olemaan ihailun ja halun kohde.
"

Tossa on viesti, josta @FASlapsi loukkaantui niin verisesti, että kantaa yhä mulle kaunaa, vaikka itse on haukkunut vaikka ja millä nimillä ja ennen kaikkea jatkanut henkilökohtaisuuksilla lukuisista pyynnöistä huolimatta. Tuossa on viesti, jonka mukaan mulla on "pimeämpi puoli", josta on syytä varottaa muita palstalaisia. Sallikaan mun ihan oikeesti nauraa. Jätkä, jonka koko palstalla olo liittyy siihen, että vittuilee ja viljelee överi mustaahuumoria loukkaantuu verisesti yllä olevasta viestistä. Selasin koko viestihistoriani läpi ja muuta viestiä en löytänyt, jossa olisin hänen vaimoaan pilkannut.

Nyt tossa joku aika sitten tuli mieleen, et olikohan Faslapsi yks tyyppi, joka aikoinaan moikkas mua, ku olin hallilla kuvaamassa. Ei ollut, kuului vastaus. Lähetin vielä viestin, jossa kysyin, että miten jätkä, joka vittuilemalla vittuilee voi loukkaantua verisesti "mutsis on ruma" -tyylisestä viestistä. Tähän sain vastauksen, että hän on pyytänyt mua jättämään itsensä rauhaan. Tähän vastasin, että kaveri, kuinka lukemattomat kerrat meikäläinen pyysi jättämään mut rauhaan, mutta ei jätetty. Siis pidetäänpäs pieni tilannekatsaus. Kaveri, joka vuosia lällättelee, haukkuu ja hakee muita vierelleen lällättelemään loukkaantuu joka solullaan yllä olevasta kirjoituksestani ja pitää sen vuoksi mua vaarallisena ja pimeän puolen omaavana hulluna. Okei? Sen jälkeen hän vaatii multa, että jätä rauhaan, vaikka itse ei kunnioittanut KYMMENIÄ mun pyyntöjä? Öö. Reality check ehkä paikallaan: Jos sä Faslapsi tai kuka tahansa kävelet keskari pystyssä tuolla, ni turha tulla itkemään, ku joku vetää turpaan. Se on väärin, mut niin käy väistämättä. Jos et halua, että niin käy - älä vittuile. Mutta, tohon laitoin sit vielä miettien, et onko toi narsisti, vammanen vai mikä, kun ei tajua lainkaan mitä ite touhuaa. Siihen kirjotin sit, et toivottavasti hänen vaimonsa tuntee tän internet-persoonan, sillä mulla on screenshotteina valittuja hänen viestejään lähetettävän vaimolle. Luuletteko oikeesti, että mulla edes on jotain vitun screenshotteja jostain käyttäjistä? Siis jumalauta, meikäläinen hyvä jos kerran viikossa käyn lukemassa palstaa! Sen sijaan osaan psykologisen sodankäynnin ja saan aina vittuilijat kuriin - aina. Tavalla tai toisella, mutta koskaan se tapa ei ole laiton tai sisällä väkivaltaa - toisin kuin käyttäjänimettömät ja muut viheltäjät luulevat. Nauroinkin aivan LAITTOMAN PALJON, ku @Turha Kaukalo alkoi Faslapsen puolesta kysellä miten yksityisviestejä raportoidaan ja on kuulemma tapahtunut RIKOS! Tms. Lähdetään pojat yhdessä poliisiasemalle ja otan selfien sen poliisisedän kasvoista, kun kerrotte, että minut on syytä laittaa vankilaan, koska sanoin, että arvostan ihmisiä, jotka rakastuvat persoonaan ja siksi, että sanailin, jotta tietääköhän kaverin lähipiiri minkälainen rooli tällä aikuisella miehellä, isällä, aviomiehellä on internetissä ja syytä olisi, jottei tule yllätyksenä. Mä tiedän miten satuttaa ja vaikuttaa toiseen ja tää oli ainoa tapa miten saada sut tajuamaan miten vitun törkeästi sä käyttäydyt internetissä
Voi tulla teille pojille semmonen yllätyksenä, että ei, tommonen ei ole laiton uhkaus tai minkään sortin rikos. Uskokaa mua, mä tiedän tän jutun. Kuten tiedän senkin miten vittuilu lopetetaan palstalla. Ja se loppuu nyt.

Tästä alkoi tulipalo, mutta arvatkaa mitä! Yksikään noista kavereista ei meikäläiselle kirjoittanut viestiäkään. Sen sijaan mm. @banaaninviljelijä , @Czescku ja @Punamusta on tietojeni mukaan ollut kovankin painostuksen alla. Mua on haukuttu mitä moninaisimmin sanankääntein ja herra ties mitä. @Käyttäjänimetön ja @FASlapsi ootte ihan vitun isot anteekspyynnöt velkaa noille kolmelle. Heillä ei ole mitään tekemistä meikäläisen tekstien kanssa, eikä osaa eikä arpaa sen suhteen mitä on tapahtunut. Ite ehdotan, että tilaatte jokaiselle oven taakse korin kaljaa tai foodorasta tms., mitä kaverit ikinä syödä haluavatkaan. Ootte käyttäytyneet äärettömän raukkamaisesti ahdistelemalla täysin asioiden ulkopuolisia ihmisiä, mutta minä - se, jolle teillä on asiaa, ei ole saanut teiltä viestin viestiä. Miettikääpä pojat tosissanne tätä kuviota. Mulle vittuillaan vuosia, eikä mikään lopeta vittuilua, mut sit kun pistän vähän takasin, ni jätkät itkee verta ja paskantaa kyyneliä. Ja ennen kaikkea nämä käsittääkseni neljäkymppiset tosiäijät ahdistelevat vastikään täysi-ikäistynyttä @Punamusta a niin pahoin, että hän ei kykene tulemaan palstalle. Mitä vittua miehet? Mitä.Aktuaalista.Vittua!?! Nyt sovitte yksityisviestein ahdistelemienne kanssa miten korvaatte kaiken ja asiasta ei enää tarvitse kenenkään ihmetellä mitään.

Olen palstalaisille pahoillani, että joskus kiusaajia on vedettävä turpaan, että antaisivat muille rauhan olla sitä mitä he ovat. Siitä tässä oli kyse. Helpommin olisi kaikki päässeet, jos yllä mainitut nimimerkit olisivat aikoinaan vastanneet mulle menneensä liian pitkälle, olevansa pahoillaan ja lopettavansa vittuilun. Ei kiinnostanut ennen kuin tuli itselle paha mieli. En ehtinyt edes kunnolla aloittaa, ku marttyyreinä kimpoillaan jo tukea mistä ja keneltä tahansa etsien poliisia huutaen ja samalla meikäläisen mielenvikaisuutta karjuen. Niin perus alakoulumeininki, että hohhoijaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Taidan lähteä umpimetsään vappu-tupakalle. Olo on kuin 15-vuotiaalla useful idiootilla koulun välitunnilla.
Pöpöttääkö pikkusen kanssa ja kattelet tyttöjen kevätpyllyjä?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
"That dog äläch which kalikka kalach"

Ei kannata leikkiä tulella jos on niin kömpelö että sytyttää sillä koko huushollin liekkeihin. FASupalalle voimahalit. Mahtaa olla kova paikka viimein kärähtää vuosia kestäneestä tunteettomasta paskan heittämisestä.

Huipulle voi kusettaa tiensä nopeasti mutta pudotus on on monesti kivulias.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pöpöttääkö pikkusen kanssa ja kattelet tyttöjen kevätpyllyjä?
Harmi kun se sama kommandopipo on käynyt jo pieneksi.

"Kevätpylly" olisi muuten hyvä nimi jollekin punkbändille. Saa käyttää.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oli psykiatriaan erikoistuva lääkäri, ei hän varmaan olisi pimpsan päälle ymmärtänyt mitään... ;-)

Olisihan se saattanut olla freudilainen ja innostua asiasta vaikkapa ihan oidipaalisesti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"That dog äläch which kalikka kalach"

Ei kannata leikkiä tulella jos on niin kömpelö että sytyttää sillä koko huushollin liekkeihin. FASupalalle voimahalit. Mahtaa olla kova paikka viimein kärähtää vuosia kestäneestä tunteettomasta paskan heittämisestä.

Huipulle voi kusettaa tiensä nopeasti mutta pudotus on on monesti kivulias.

Öh, mitä?

Sinäkin olet ilmeisesti loukkaantunut minun kirjoitteluistani. Oon pahoillani. En kirjottele enää, kuten tuolla jo sanoin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sen sanon vielä ihan yleisenä mainintana kehenkään yksittäiseen palstahenkilöön viittaamatta, että 18-vuotiaan nuoren jäppisen ryhmäkiusaaminen nettipalstalla "AIKUISTEN" miesten toimesta on jotain niin säälittävää toimintaa että luoja paratkoon. Ja ironian huippuna tämä sama tekijäjoukko lällätteli paria päivää aikasemmin aikuisille uuvateille. Voi vittu mä sanon. Kattokaa peiliin MIEHET!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jaahas, no sieltä se Puniksen palstaitsemurha sitten tais tulla. En ikinä toivo kellekään ikuisia banneja, mutta tässä tilanteessa pakko sanoa että en tiiä, miten hyväksi oman päänsä kanssa muutenkin painivalle nuorelle on joutua puolet itseään vanhempien ja "kypsempien" karvaperseiden riivaamaksi internetissä.

Veikkaan että kohta rapsahtaa iso liuta pelikieltoja... Tuskin itsekään olen täysin turvassa, kun otin osaltani kantaa aiheeseen mutta luotan moderaattoreihin että tietävät miten toimia oikein tämän kaaoksen keskellä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole lainaamasi nimimerkki mutta vastaukset ovat kyllä ja mieli tekisi. Helvetti tätä koronaa. Jos olisi normitilanne niin lähtisin kohta päivän viimeisen palaverin jälkeen Topparin terassille katsomaan kevätpyllyjä.
Terassit ei toki auki ole, mutta kyllä tuonne luontoon takuulla tässä ehtoon mittaan on jalkautunut kevätpyllyjä bongailtavaksi. Älä unohda ulkoilua, poikkeustilasta huolimatta, veliseni.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terassit ei toki auki ole, mutta kyllä tuonne luontoon takuulla tässä ehtoon mittaan on jalkautunut kevätpyllyjä bongailtavaksi. Älä unohda ulkoilua, poikkeustilasta huolimatta, veliseni.

Kyyyyllä nuita rupeaa näkymään. Tänään pitäis autoilla taas vähän pidemmälle kauppaan, ja siinä matkalla on kyllä välillä vaikea pysyä tiellä. Lämpötila huidellut viikon verran tuossa reilussa parissakympissä, joten ihan mukavasti on neidoilta vaatteet vähenneet. Onneksi ei ole hirveästi liikennettä niin ei haittaa vaikka huomaavaisuus on jossain muualla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on viimeinen viestini palstalle. Olen haistatellut moderaattoreille ja kaikille rakkaille neljälle idiootille, joiden viestitulvaa en ole vaivautunut lukemaan. Älytön määrä mätää paskaa, jonka jätän tässä ja nyt. Saa heittää pihalle. Toivonkin sitä. Nyt minulle vittu riitti ja aivan lopullisesti:

@FASlapsi - ota sormi ja tunge perseeseesi, helvetin apinaa typerämpi mätäpaise

@Käyttäjänimetön - ime lerssiä, saatanan pieniaivoinen mätäkulli

@Malkkinen - vedä käteen ja vaikka heti, saatanan korkkiruuvi

@mikko600 - tässä minun anteeksipyyntöni, se on keskisormi, niele omasi vaikka heti

Haistakaa koko vitun alhainen mätämunakerho paska.

Näkemiin.

Olisit nyt vain vaivautunut lukemaan, ainakin minun viestini, en tiiä mitä noi muut on kirjotellut ja onko niitä sitten syytä lukea vai ei.

Oon pahoillani että otit tän koko touhun näin raskaasti, mutta toisaalta myös pyysin että et lähettelisi niitä minun sinulle lähettämiäni yksityisviestejä eteenpäin, koska pelkäsin että siitä voi lähteä paskamyrsky liikkeelle, ja nyt ollaan sitten tässä. Oon myös pahoillani siitä että ylipäätään koskaan sinulle kirjoittelin ja yritin nuorta miestä varoitella, tarkoitus ei ollut sinua vetää mihinkään minun ja muiden riitoihin mukaan - joskaan en minä ainakaan koe että meillä on tuon abianoksenkaan kanssa mitään varsinaista riitaa, minä en vain halua olla tekemisissä sellaisten nimimerkkien kanssa jotka ovat valmiita lähteä perhettäni jollain nettikirjoitteluasioilla piinaamaan.

En tiedä, onko abianoksella sitten minun kanssani omalta puoleltaan jotain riitaa, ainakin joskus hän on minun kirjoitteluistani mielensä pahoittanut, ja minä pahoitin oman mieleni siitä millä hän sitten ryhtyi uhkailemaan. Pahoittelut myös hänelle, jos hän näitä juttuja täällä enää lukee, minä en kai hänen viestejään enää voi nähdäkään niin en tiedä jos jotain on vastailtu tai ei. Aion tosiaan kirjoitteluni tänne lopettaa, ainakin tämän tämmösen hassunhauskan paskani josta näin paljon pahaa mieltä on tullut, jos jotain joskus vielä kirjottelen niin tätä vyyhtiä selvittääkseni, pyrkien olemaan mahdollisimman asiallinen enkä vittuileva, ja ehkä joskus jääkiekko-osioihin kun lajia taas pelataan, mutta "Corey Elkins ja jääkiekko" -tyylillä. Toivottavasti se on sitä mitä halusit ja voit jatkossa jättää minut rauhaan ja keskittyä johonkin mukavampiin asioihin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Koska ketjunoottia ei noudatettu, käyttäjä on asetettu viikon pelikieltoon
Öh, mitä?

Sinäkin olet ilmeisesti kypsä minun kirjoitteluistani. Oon pahoillani. En kirjottele enää, kuten tuolla jo sanoin.
Korvasin virheellisen adjektiivin sopivemmalla ja boldasin sen varmuudeksi. Olen vittuuntunut kirjoittelustasi, mutta en ole oikeastaan missään vaiheessa pitänyt sua palstaklovnia kummoisempana hölmönä.

Edes silloin kuin ignorasin sut, en loukkaantunut. En sano etteikö siinä viestissäsi, jonka takia laitoin sut ignoreen olisi ollut pointtinsa, mutta ilmaisutapa oli halventava ja osoitit sillä totaalista kunnioituksen puutetta. Ja kun en aikuisen (FAS) lapsen kanssa jaksa alkaa haastamaan riitaa niin parin viikon ignore tuntui siinä kohtaa päänsisäisiä verisuonia helpottavalta ratkaisulta.

Tein tietysti virheen kun mainitsin ignorauksestani ääneen. Myönnän että tietyissä tilanteissa voisin itsekin säästää sanani ja tuo oli sellainen.
 
K

Kiekkokatsoja

Jaahas, no sieltä se Puniksen palstaitsemurha sitten tais tulla. En ikinä toivo kellekään ikuisia banneja, mutta tässä tilanteessa pakko sanoa että en tiiä, miten hyväksi oman päänsä kanssa muutenkin painivalle nuorelle on joutua puolet itseään vanhempien ja "kypsempien" karvaperseiden riivaamaksi internetissä.

Veikkaan että kohta rapsahtaa iso liuta pelikieltoja... Tuskin itsekään olen täysin turvassa, kun otin osaltani kantaa aiheeseen mutta luotan moderaattoreihin että tietävät miten toimia oikein tämän kaaoksen keskellä.
Noo kahta en haluais olla. Suomen pääministeri ja jatkoajan moderaattori. Teet niin tai näin, aina se on jollekin väärinpäin.

Tai on mulla pieni ajatus mitä tekisin, jos jompikumpi olisin. Pääministeriketju on toisaalla, ja itsemoderointi on kielletty.. joten ei tästä enempää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sen sanon vielä ihan yleisenä mainintana kehenkään yksittäiseen palstahenkilöön viittaamatta, että 18-vuotiaan nuoren jäppisen ryhmäkiusaaminen nettipalstalla "AIKUISTEN" miesten toimesta on jotain niin säälittävää toimintaa että luoja paratkoon. Ja ironian huippuna tämä sama tekijäjoukko lällätteli paria päivää aikasemmin aikuisille uuvateille. Voi vittu mä sanon. Kattokaa peiliin MIEHET!

Tämä on asia, jonka haluaisin ehdottomasti tästä koko touhusta oikaista. En tiedä, mitä muut ovat Punamustalle kirjoitelleet, mutta minä en ainakaan ole häntä kiusannut, kokee hän sitten yksityisviestini miten kokeekaan. Tämän oikaisemiseksi haluaisin myös vaikka sitten julkaista kaikki nuo käymämme yksityisviestikeskustelut, jos ei muuta keinoa ole, mutta toisaalta taas juttelimme aikoinaan melko arkaluontoisiakin asioita ja Punamusta silloin uskoutui asioista ja kertoi muutamia mielipiteitä, joita hän ei välttämättä tahdo tänne kaikille jakaa, niin eipä se kai ole hyvä keino sekään. Minua surettaa aidosti että Punamusta on tästä vyyhdistä noin suunniltaan, olkoonkin että hän teki paskasti pistäessään ainakin osan noista meidän yksityisviesteistä jakoon juuri niille henkilöille, joille pyysin että hän ei sitä tekisi. Tahdon uskoa että se oli kuitenkin vain nuoren miehen jonkinlaista halua saada auttaa tai jotain muuta keinoa ajaa tätä asiaa positiivisesti eteenpäin.

Ja kuten tuolla sanoin, oon pahoillani että koskaan Punamustalle mitään yksityisviestejä kirjoitin, vaikka tarkoitukseni oli alun perin vain avittaa nuorta miestä tiedostamaan asioita, koska olin oikeasti hieman huolissani ettei kaverille kävisi huonosti. En minä tahtonut häntä tähän soppaan näin sotkea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös