Tiedoitus!
Kaikki huomasivatkin jo minun sytyttäneet palstan tuleen. Olen siitä pahoillani. Asiathan menivät näin, jotta aikoinaan
@Käyttäjänimetön ja
@FASlapsi ottivat meikäläisen hampaisiinsa. Pilkkasivat, haukkuivat, tekivät kaikkensa, jotta tajuisin miten nolo jätkä olen. No, lukuisista pyynnöistä huolimatta he eivät jättäneet mua rauhaan, vaan aukoivat aina tilanteen tullen päätään yrittäen takoa mun kupoliin, jotta olen nolo jätkä ja täys pelle. Kaikki omat asialliset pyynnöt kaikuivat kuuroille korville. Sitten kyllästyin ja kirjoitin näin:
"
@FASlapsi ja @Käyttäjänimetön sä oot prinssi Juhana, mä rakkauden Robin Hood. Sä oot hiekkakuoppa, mä vuoristopuro. Sä oot päivänkakkara, mä orkidea ruusutarhassa. Sä oot aamupala, mä viiden ruokalajin illallinen. Sä oot Toyota Avensis, mä Porsche 911 Turbo. Sä oot myöhässä oleva bussi, mä kotimatka. Woop woop
Jos nyt vakavasti jutellaan, niin kertokaa, miksi nuo poikaset käyttäytyvät siten miten käyttäytyvät? Siis joku random ja anonyymi jätkä (eli minä) kirjottelee naisasiaketjuun elämästään, niin näiden kaverusten tunne-elämä suistuu raiteiltaan. Miksi? Fas-lapsesta en sen enempää tiedä kuin että pelkää kovin meikäläisen vievän hänen vitsivaltikkansa, jota osoittaa mm. sillä, että pistää mulle kirjottaessaan koko verbaliikkansa käyttöön. Ja sitten tietysti tiedän miltä hän ja naisensa näyttävät. Olen aina ihaillut miehiä, joille luonne merkitsee kaikista eniten! Käyttäjänimetön sen sijaan... Huuhhuh. Miettikää, jätkä on etsimällä etsiny mut Facebookista ja lukiessaan palstalta mun olevan Ahvenmaalla kattomassa nyrkkeilyä, niin poikanen kiiruhti television ääreen nähdäkseen minusta vilahduksen. Mitä hittoa!? Hieman homoeroottinen pohjavire poikasten käytöksessä, mikä tietysti on vain positiivinen asia. Minua se ei sinällään hetkauta, kun kyllähän sitä tässä iässä on jo tottunut olemaan ihailun ja halun kohde."
Tossa on viesti, josta
@FASlapsi loukkaantui niin verisesti, että kantaa yhä mulle kaunaa, vaikka itse on haukkunut vaikka ja millä nimillä ja ennen kaikkea jatkanut henkilökohtaisuuksilla lukuisista pyynnöistä huolimatta. Tuossa on viesti, jonka mukaan mulla on "pimeämpi puoli", josta on syytä varottaa muita palstalaisia. Sallikaan mun ihan oikeesti nauraa. Jätkä, jonka koko palstalla olo liittyy siihen, että vittuilee ja viljelee överi mustaahuumoria loukkaantuu verisesti yllä olevasta viestistä. Selasin koko viestihistoriani läpi ja muuta viestiä en löytänyt, jossa olisin hänen vaimoaan pilkannut.
Nyt tossa joku aika sitten tuli mieleen, et olikohan Faslapsi yks tyyppi, joka aikoinaan moikkas mua, ku olin hallilla kuvaamassa. Ei ollut, kuului vastaus. Lähetin vielä viestin, jossa kysyin, että miten jätkä, joka vittuilemalla vittuilee voi loukkaantua verisesti "mutsis on ruma" -tyylisestä viestistä. Tähän sain vastauksen, että hän on pyytänyt mua jättämään itsensä rauhaan. Tähän vastasin, että kaveri, kuinka lukemattomat kerrat meikäläinen pyysi jättämään mut rauhaan, mutta ei jätetty. Siis pidetäänpäs pieni tilannekatsaus. Kaveri, joka vuosia lällättelee, haukkuu ja hakee muita vierelleen lällättelemään loukkaantuu joka solullaan yllä olevasta kirjoituksestani ja pitää sen vuoksi mua vaarallisena ja pimeän puolen omaavana hulluna. Okei? Sen jälkeen hän vaatii multa, että jätä rauhaan, vaikka itse ei kunnioittanut KYMMENIÄ mun pyyntöjä? Öö. Reality check ehkä paikallaan: Jos sä Faslapsi tai kuka tahansa kävelet keskari pystyssä tuolla, ni turha tulla itkemään, ku joku vetää turpaan. Se on väärin, mut niin käy väistämättä. Jos et halua, että niin käy - älä vittuile. Mutta, tohon laitoin sit vielä miettien, et onko toi narsisti, vammanen vai mikä, kun ei tajua lainkaan mitä ite touhuaa. Siihen kirjotin sit, et toivottavasti hänen vaimonsa tuntee tän internet-persoonan, sillä mulla on screenshotteina valittuja hänen viestejään lähetettävän vaimolle. Luuletteko oikeesti, että mulla edes on jotain vitun screenshotteja jostain käyttäjistä? Siis jumalauta, meikäläinen hyvä jos kerran viikossa käyn lukemassa palstaa! Sen sijaan osaan psykologisen sodankäynnin ja saan aina vittuilijat kuriin - aina. Tavalla tai toisella, mutta koskaan se tapa ei ole laiton tai sisällä väkivaltaa - toisin kuin käyttäjänimettömät ja muut viheltäjät luulevat. Nauroinkin aivan LAITTOMAN PALJON, ku
@Turha Kaukalo alkoi Faslapsen puolesta kysellä miten yksityisviestejä raportoidaan ja on kuulemma tapahtunut RIKOS! Tms. Lähdetään pojat yhdessä poliisiasemalle ja otan selfien sen poliisisedän kasvoista, kun kerrotte, että minut on syytä laittaa vankilaan, koska sanoin, että arvostan ihmisiä, jotka rakastuvat persoonaan ja siksi, että sanailin, jotta tietääköhän kaverin lähipiiri minkälainen rooli tällä aikuisella miehellä, isällä, aviomiehellä on internetissä ja syytä olisi, jottei tule yllätyksenä. Mä tiedän miten satuttaa ja vaikuttaa toiseen ja tää oli ainoa tapa miten saada sut tajuamaan miten vitun törkeästi sä käyttäydyt internetissä
Voi tulla teille pojille semmonen yllätyksenä, että ei, tommonen ei ole laiton uhkaus tai minkään sortin rikos. Uskokaa mua, mä tiedän tän jutun. Kuten tiedän senkin miten vittuilu lopetetaan palstalla. Ja se loppuu nyt.
Tästä alkoi tulipalo, mutta arvatkaa mitä! Yksikään noista kavereista ei meikäläiselle kirjoittanut viestiäkään. Sen sijaan mm.
@banaaninviljelijä ,
@Czescku ja
@Punamusta on tietojeni mukaan ollut kovankin painostuksen alla. Mua on haukuttu mitä moninaisimmin sanankääntein ja herra ties mitä.
@Käyttäjänimetön ja
@FASlapsi ootte ihan vitun isot anteekspyynnöt velkaa noille kolmelle. Heillä ei ole mitään tekemistä meikäläisen tekstien kanssa, eikä osaa eikä arpaa sen suhteen mitä on tapahtunut. Ite ehdotan, että tilaatte jokaiselle oven taakse korin kaljaa tai foodorasta tms., mitä kaverit ikinä syödä haluavatkaan. Ootte käyttäytyneet äärettömän raukkamaisesti ahdistelemalla täysin asioiden ulkopuolisia ihmisiä, mutta minä - se, jolle teillä on asiaa, ei ole saanut teiltä viestin viestiä. Miettikääpä pojat tosissanne tätä kuviota. Mulle vittuillaan vuosia, eikä mikään lopeta vittuilua, mut sit kun pistän vähän takasin, ni jätkät itkee verta ja paskantaa kyyneliä. Ja ennen kaikkea nämä käsittääkseni neljäkymppiset tosiäijät ahdistelevat vastikään täysi-ikäistynyttä
@Punamusta a niin pahoin, että hän ei kykene tulemaan palstalle. Mitä vittua miehet? Mitä.Aktuaalista.Vittua!?! Nyt sovitte yksityisviestein ahdistelemienne kanssa miten korvaatte kaiken ja asiasta ei enää tarvitse kenenkään ihmetellä mitään.
Olen palstalaisille pahoillani, että joskus kiusaajia on vedettävä turpaan, että antaisivat muille rauhan olla sitä mitä he ovat. Siitä tässä oli kyse. Helpommin olisi kaikki päässeet, jos yllä mainitut nimimerkit olisivat aikoinaan vastanneet mulle menneensä liian pitkälle, olevansa pahoillaan ja lopettavansa vittuilun. Ei kiinnostanut ennen kuin tuli itselle paha mieli. En ehtinyt edes kunnolla aloittaa, ku marttyyreinä kimpoillaan jo tukea mistä ja keneltä tahansa etsien poliisia huutaen ja samalla meikäläisen mielenvikaisuutta karjuen. Niin perus alakoulumeininki, että hohhoijaa.