Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 348 628
  • 66 870

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon tänään viinaa. Huomenna menen ostamaan uuden MacBook Pron.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Saavat jatkaa toistensa perseen nuolemista, mutta joutuvat toki etsimään uuden kiusaamiskohteen. Ja selvisi tänään sekin ettei jatkis ole edes ensimmäinen paikka, jossa tämä vähä-älyisten mensalaisten klaani tätä tekee. Ovat muuallakin yhdessä sopineet kenet ottavat koulukiusaamisensa kohteeksi. Todella arvostettavaa touhua.

Se on kato niin kun joukkoon eksyy henkilöitä älyllisesti viisaampi tapaus niin silloin otetaan vyön alle iskut käyttöön.

Mulle ainakin saa päätänsä aukoo ihan vapaasti koska rahvaan pilkka ei kosketa.

Puniksen avautuminen oli ihan oikein.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis, ei perse. Nukuin hyvin aikavälin 20-22 eli noin kaksi tuntia. Sitten heräsin ja en ole sen jälkeen saanutkaan enää unta.

Jollain tavalla arvasin tämän etukäteen. Olisikin pitänyt siis ottaa sitä melatoniinia. Arvasin että floppaan tämän yön kun olisi pakko ollut saada hyvin unta. Huomenna kuitenkin työntäytteinen ja kiireinen päivä töissä, olisi oltava skarppina. Ja pystyttävä laittaan kaikki peliin ja autettava siten omaa joukkuettaan.

Arvasin myös sen että kun huomenna pitäisi vähän jaksaa juhliakin työpäivän jälkeen niin nukun huonosti kun olen liian innoissanikin ja sitten yö lässähtää pannukakuksi.

No, onhan tässä vielä toivoa! Rasittavaa vaan tämä ennen aikainen heräily jota on viime aikoina esiintynyt aika paljon. Olisi kivaa saada nukuttua suorilta sinne herätykseen asti.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun koulutkin taas alkavat, niin eikö myös tämä intin systeemi voisi palautua normaaliksi vaikka reilun viikon päästä? Joo ei tule tapahtumaan...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ei ainakaan kommenteista päätellen. Hauskaa oli. Kaikki hauskuus vaan riistetään pois. Ja mielenkiinnon aihe, josta kirjoitti mielellään ja tekstiä syntyi kuin itsestään. Kovasti aina odotin että saan viestin valmiiksi ja pääsee painamaan lähetä-nappia..

Hauskuutta sitä juuri kaipaisi ja tarvitsisi näinä aikoina. Maailman ja palstan vallitseva tilanne huutaisi sellaista. Eikä se nyt niin paha ketju ollut ainakaan mun mielestä. Ihan hyvää irtiottoa vaikken ole koskaan jynkkyä yhtä kovalla antaumuksella katsonut.
 
Hauskuutta sitä juuri kaipaisi ja tarvitsisi näinä aikoina. Maailman ja palstan vallitseva tilanne huutaisi sellaista. Eikä se nyt niin paha ketju ollut ainakaan mun mielestä. Ihan hyvää irtiottoa vaikken ole koskaan jynkkyä yhtä kovalla antaumuksella katsonut.

Olen sen jo myöntänyt ja ymmärtänyt, että kielenkäyttö olisi pitänyt olla siistimpää alusta lähtien. Se oli ainut huono juttu siinä hommassa. Olen myös ymmärtänyt sen, että palstalla on alaikäisiä lukijoita. Se oli erittäin hyvä pointti yhdeltä nimimerkiltä toisessa ketjussa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Sehän se. Olisiko mahdollisesti auttanut laittaa perään "K-18" kuten tuohon Cunnilingus- ketjuun, mene ja tiedä. Tokihan palstaa lukevat alaikäisetkin, mutta löytyy netistä pahempaakin matskua kuin jokin Jatkiksen Brazzers- keskustelu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voi helvetti, että ysärin brittipoppi on hyvää!





Ainakin 25 vuotta tätä jorattu!

Maailman paras musiikinlaji.

Muistan hauskan sketsin Hale & Pacesta. Haastattelussa "Oasis".

Haast.: Mitä mieltä olette teknosta?
Liam: ...Ööö... On se iha ok bändi...
Haast. Entä Beatles? He olivat todella aikaansa edellä, eikö?
Noel: No vittu ainaki kolkyt vuotta ku ne pölli meiän biisit!

Jotenkin noin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mulla on tyyliin jo kuukauden edestä Salkkareita rästissä... Pitäskö noita alkaa katselemaan pois alta..? Violan ja Miran lesbosuhteen kehittyminen kiinnostaa jostain syystä elementtinä erityisen paljon. Benjamin yrittää vissiin kans nyt iskeä bestiksensä naisystävää, sen verran mä kerkisin eilistä jaksoa vilkuilemaan telkkarista sivusilmällä. Tossa on ihan kolmiodraaman ainekset jos Anna näyttää Benkulle vihreetä valoa. Tän päivän jakso vissiin kertois vastauksen, mut pitää kattella noita vanhoja ensiks pois alta ni pääsis vähän kärrylle mitä kaikkea Pihlajakadulla on tapahtunu huhtikuussa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi pojat pojat ja kenties tytötkin. Tämä on vain keskustelupalsta, mikä etäisesti kyllä muistuttaa lähinnä Salattuja Elämiä, kun tässä on ehtinyt viestejä muutamilta nimimerkiltä lukea eri ketjuista. Ei kaikkea tarvitse niin vakavasti ottaa ja aina voi toisen estää, jos ei millään pysty olemaan triggeröitymättä. Minulla olisi vain yksi kysymys.

Olisiko teillä hetki aikaa puhua Jeesuksesta?
 
Mutta please kaikki osalliset. Unohdetaan tämä.
Tämä on erittäin hyvä neuvo, jota myös tämän viestin kirjoittaja soisi jatkossa noudattavan.

Koko täällä tapahtunut keskustelu on ollut silmiimme yksinkertaisesti sekava ja absurdi. Yksityisviestejä on ilmeisesti lähetelty puolin ja toisin, joku on mahdollisesti uhkaillut jotain, jotkut kokevat kiusaamista ja vittuilua tapahtuneen. Lienee kuitenkin selvää, että taustalla on kaunoja ja ihmisten välisiä erimielisyyksiä, jotka sitten ovat valuneet myös julkisesti vatvottaviksi.

Joudumme nyt heti toteamaan, että yksityisviestit ovat myös moderaattoreiden näkökulmasta yksityisiä. Meillä ei ole pääsyä teidän yksityisviestilaatikoihin, emmekä teidän yksityisviestikeskusteluitanne näe. Ainoa tapa, jolla voimme vilauksen niistä nähdä, on raportointi-napin käyttö, mutta silloinkin näemme vain yhden viestin, emme varsinaista keskustelua. Lyhyesti siis yksityisviestit eivät meille kuulu, emme voi yksityisviestejä moderoida tai käyttäjiä asettaa niiden perusteella pelikieltoihin. Emme muutenkaan halua millään tavalla ottaa kantaa kenenkään keskinäisiin vääntöihin, oletettavasti aikuisten ihmisten luulisi osaavan käsitellä erimielisyydet keskenään ilman julkista debattia.

Jos todellista uhkailua on tapahtunut, lienee asian ilmoittaminen viranomaisille moderaattoreita parempi vaihtoehto. Myös käyttäjän laittamineen ignoreen (jätä käyttäjä huomioimatta) ja poistuminen kaikista yksityisviestikeskusteluista (poista-nappi oikeassa ylänurkassa) voi olla tässä vaiheessa hyvä ratkaisu.

Ystävällinen neuvomme tässä vaiheessa on, että voisi olla aivan kaikille parasta jättää asia nyt sikseen. Vähintäänkin voitaisiin asian julkinen käsittely lopettaa, ihan vaikka vain siksi, ettei kukaan muu ulkopuolinen joudu tähän soppaan mukaan.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös