Ei hitto tota propagandaa. Kaikkihan on nauranut kun lehdissä ne jotkut julkkikset muka pitää turvaväliä. Ja netissä jossain niissä mainosvideoissa.
Ei kait frendit nyt niin tekis.Jos korona ei ole tarpeeksi hyvä syy pitää turvaväliä, niin mitäs jos sieltä edestä sattuu kääntymään joku huumehörhö ja pistää jollain käytetyllä piikillä? Tähänkin asiaan turvaväli on hyvä asia. Näin sivuhuomiona mainitsen.
Njoo tuli kärjistettyä rajusti, mutta meillä nynnyllähän on pelättävää *hymiö*Ei kait frendit nyt niin tekis.
Tai no okei joskus hakkaa porttikongissa.
Jokos Apukin poistettiin sarjasta liian rasistisena? Ainakin jossain vaiheessa siitä oli jotain juttua, että porukka vetänyt hernettä nokkaan tämän vuoksi. Huonohan tuo sarja on suorastaan ollut jo monta vuotta.Simpsonit oli joskus hauska sarja ja vähän semmonen rajoja rikkova jopa. Toihan on nykyään ihan nynnyilyä ja vässyköintiä kun vertaa tän päivän muihin saman tyylin animaatiohin.
Jokos Apukin poistettiin sarjasta liian rasistisena? Ainakin jossain vaiheessa siitä oli jotain juttua, että porukka vetänyt hernettä nokkaan tämän vuoksi. Huonohan tuo sarja on suorastaan ollut jo monta vuotta.
Kyllä sellainen kuha, joka ei ole alamittainen, on ollut harvinainen nähtävyys minun elämässäni. Ja reilu kiloinen kuha oli niiden yleensä saatujen sinttien (pienten kuhien) verrattuna kyllä "jättiläinen".Ei kai ny yli kilonen kuha ole kellekkään pikku sintti.
Itse luukutin aikanaan joka maanantai istahtaessani bussiin klo 5.11 Apulannan Maanantaita koko matkan. On kyllä yhä edelleen ko. orkesterin hienoin kappale, vaikka noita heräämisiä en lämmöllä muistelekaan.Minulla on tietty biisi jonka pistän aina ensimmäiseksi kuullokkeissani soimaan kun pääsen töistä viikonlopun viettoon. En edes tiedä miksi biisiksi on valikoitunut just tämä biisi mutta tämän biisin soidessa tietää että nyt on taas viikonloppu!
No kyllähän laulussa lauletaan ainakin yhdessä kohdassa, että kun saapuu viikonloppu! Ja onhan biisi sellainen hyvän mielen kappale eli sopii kyllä hyvin tunnelmaan.
Tämä biisi on se Esson baariin. Tämän biisin olen aina ensin soittanut kun olen päässyt töistä viikonlopun viettoon. Tänäänkin.
Komia paita!Nyt tuli uusi pesukone. Ja olen sanani mittainen mies. Toki itse pyykkiä ei vielä ole koneessa kun pitää tyhjänä ensin pyörittää.
Sehän pyörii kuin hallitsevan Suomen mestarin ylivoimapeli. Eiku.Nyt tuli uusi pesukone. Ja olen sanani mittainen mies. Toki itse pyykkiä ei vielä ole koneessa kun pitää tyhjänä ensin pyörittää.
Eikä minulla ääntelevää naista,Ja nyt kuului ihan outo ääni äsken kun olin nuoremmalle tyttärelleni juttelemassa ja ihmettelin että mikä tuo ääni on. Hän sanoi että olikohan se pesukone nyt valmis. Joo oli. Ei minulla ole ikinä ennen ollut ääntelevää pesukonetta. Onneksi lapset opettaa setämiestäkin joissain asioissa.
Ei sitä varmaan voi soittaa pienellä volyymilla.Joo, siinä Rammsteinin Deutschlandissa on ihan kivan kitarat, mutta kuuluu kyllä pienemmälläki volyymilla.
Eikä minulla ääntelevää naista,
Eikä ole vieläkään.
Jos jotain hyvää koittaa kattoa tästä, niin nuorisolle menee myös muukin JVG,Evelina, SANNI yms. poppi. Voin unohtaa tämän kun häipyivät tuosta jo.Ei sitä varmaan voi soittaa pienellä volyymilla.
Kolmas nainenkin runoilee kauniisti ankeista maanantaipäivistä. Nykyisenä vuorotyöläisenä ei noi maanantait oo mitenkään erityisen masentavia, mutta joskus myös virka-aikaa tehneenä maanantaiaamuisin tuntui, ettei tää viikko tuu koskaan loppumaan. Aina se kuitenkin loppu.Itse luukutin aikanaan joka maanantai istahtaessani bussiin klo 5.11 Apulannan Maanantaita koko matkan. On kyllä yhä edelleen ko. orkesterin hienoin kappale, vaikka noita heräämisiä en lämmöllä muistelekaan.
Kuunnellaanpa, mitä mieltä Cookie Monster on:Joo, siinä Rammsteinin Deutschlandissa on ihan kivan kitarat, mutta kuuluu kyllä pienemmälläki volyymilla.
En oo nähny enkä oo viel kuollu. Pitäskö kattoo ett saa elää. EVVK... Ja mennää eteepäi vaa kyll.Tää on legenda :D jos tätä ei oo nähny nii ei saa kyllä ellääkkään.
Joo toi ny oli vaan tollane vanha juttu joka tuli mieleen.En oo nähny enkä oo viel kuollu. Pitäskö kattoo ett saa elää. EVVK... Ja mennää eteepäi vaa kyll.