Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Taidan lähteä umpimetsään vappu-tupakalle. Olo on kuin 15-vuotiaalla useful idiootilla koulun välitunnilla.
Pöpöttääkö pikkusen kanssa ja kattelet tyttöjen kevätpyllyjä?Taidan lähteä umpimetsään vappu-tupakalle. Olo on kuin 15-vuotiaalla useful idiootilla koulun välitunnilla.
Harmi kun se sama kommandopipo on käynyt jo pieneksi.Pöpöttääkö pikkusen kanssa ja kattelet tyttöjen kevätpyllyjä?
Oli psykiatriaan erikoistuva lääkäri, ei hän varmaan olisi pimpsan päälle ymmärtänyt mitään... ;-)
Nyt vähän pelisilmää hei sinne. Koronamaski? Daa'a.Harmi kun se sama kommandopipo on käynyt jo pieneksi.
"That dog äläch which kalikka kalach"
Ei kannata leikkiä tulella jos on niin kömpelö että sytyttää sillä koko huushollin liekkeihin. FASupalalle voimahalit. Mahtaa olla kova paikka viimein kärähtää vuosia kestäneestä tunteettomasta paskan heittämisestä.
Huipulle voi kusettaa tiensä nopeasti mutta pudotus on on monesti kivulias.
Terassit ei toki auki ole, mutta kyllä tuonne luontoon takuulla tässä ehtoon mittaan on jalkautunut kevätpyllyjä bongailtavaksi. Älä unohda ulkoilua, poikkeustilasta huolimatta, veliseni.En ole lainaamasi nimimerkki mutta vastaukset ovat kyllä ja mieli tekisi. Helvetti tätä koronaa. Jos olisi normitilanne niin lähtisin kohta päivän viimeisen palaverin jälkeen Topparin terassille katsomaan kevätpyllyjä.
Terassit ei toki auki ole, mutta kyllä tuonne luontoon takuulla tässä ehtoon mittaan on jalkautunut kevätpyllyjä bongailtavaksi. Älä unohda ulkoilua, poikkeustilasta huolimatta, veliseni.
Tämä on viimeinen viestini palstalle. Olen haistatellut moderaattoreille ja kaikille rakkaille neljälle idiootille, joiden viestitulvaa en ole vaivautunut lukemaan. Älytön määrä mätää paskaa, jonka jätän tässä ja nyt. Saa heittää pihalle. Toivonkin sitä. Nyt minulle vittu riitti ja aivan lopullisesti:
@FASlapsi - ota sormi ja tunge perseeseesi, helvetin apinaa typerämpi mätäpaise
@Käyttäjänimetön - ime lerssiä, saatanan pieniaivoinen mätäkulli
@Malkkinen - vedä käteen ja vaikka heti, saatanan korkkiruuvi
@mikko600 - tässä minun anteeksipyyntöni, se on keskisormi, niele omasi vaikka heti
Haistakaa koko vitun alhainen mätämunakerho paska.
Näkemiin.
Korvasin virheellisen adjektiivin sopivemmalla ja boldasin sen varmuudeksi. Olen vittuuntunut kirjoittelustasi, mutta en ole oikeastaan missään vaiheessa pitänyt sua palstaklovnia kummoisempana hölmönä.Öh, mitä?
Sinäkin olet ilmeisesti kypsä minun kirjoitteluistani. Oon pahoillani. En kirjottele enää, kuten tuolla jo sanoin.
Noo kahta en haluais olla. Suomen pääministeri ja jatkoajan moderaattori. Teet niin tai näin, aina se on jollekin väärinpäin.Jaahas, no sieltä se Puniksen palstaitsemurha sitten tais tulla. En ikinä toivo kellekään ikuisia banneja, mutta tässä tilanteessa pakko sanoa että en tiiä, miten hyväksi oman päänsä kanssa muutenkin painivalle nuorelle on joutua puolet itseään vanhempien ja "kypsempien" karvaperseiden riivaamaksi internetissä.
Veikkaan että kohta rapsahtaa iso liuta pelikieltoja... Tuskin itsekään olen täysin turvassa, kun otin osaltani kantaa aiheeseen mutta luotan moderaattoreihin että tietävät miten toimia oikein tämän kaaoksen keskellä.
Sen sanon vielä ihan yleisenä mainintana kehenkään yksittäiseen palstahenkilöön viittaamatta, että 18-vuotiaan nuoren jäppisen ryhmäkiusaaminen nettipalstalla "AIKUISTEN" miesten toimesta on jotain niin säälittävää toimintaa että luoja paratkoon. Ja ironian huippuna tämä sama tekijäjoukko lällätteli paria päivää aikasemmin aikuisille uuvateille. Voi vittu mä sanon. Kattokaa peiliin MIEHET!
Mies jonka koko palstaimago perustuu siihen, että 90% kirjoitetusta tuotannosta on huumoria, usein jopa pikimustaa sellaista ja joka monesti vaeltelee hyvän maun molemmin puolin ei tiennyt että samaa peliä voi pelata kaksikin?en vain halua olla tekemisissä sellaisten nimimerkkien kanssa jotka ovat valmiita lähteä perhettäni jollain nettikirjoitteluasioilla piinaamaan.
Onkos se pelkkää tiätämättömien horinaa vai onko siinä perää että Romaniassa ei ole kun kahellaisia naisia: Ihan helevatan pantavia herkkukinkkuja ja susirumia viiksivalluja?Kyyyyllä nuita rupeaa näkymään. Tänään pitäis autoilla taas vähän pidemmälle kauppaan, ja siinä matkalla on kyllä välillä vaikea pysyä tiellä. Lämpötila huidellut viikon verran tuossa reilussa parissakympissä, joten ihan mukavasti on neidoilta vaatteet vähenneet. Onneksi ei ole hirveästi liikennettä niin ei haittaa vaikka huomaavaisuus on jossain muualla.
Onkos se pelkkää tiätämättömien horinaa vai onko siinä perää että Romaniassa ei ole kun kahellaisia naisia: Ihan helevatan pantavia herkkukinkkuja ja susirumia viiksivalluja?