K
Kiekkokatsoja
No saksilla ehkä.Kukaan palstalainen ei saisi yhtäkään niitä auki edes kahdella kädellä.
Ja toisessa ketjussa kehuvat itseään, jossain muussa asiassa. Jos niiden muijjat lukisi ne jutut, niin mitähän sanoisivat?
No saksilla ehkä.Kukaan palstalainen ei saisi yhtäkään niitä auki edes kahdella kädellä.
Jos niiden muijjat lukisi ne jutut, niin mitähän sanoisivat?
Kukaan palstalainen ei saisi yhtäkään niitä auki edes kahdella kädellä.
Samantapaisia kirjottelin tänne tänään. Lämpimästä säästä, ja että siitä tuli mieli mukavaksi.Kyllähän se oli niin maan mahrottoman komia päivä tänään... ja lämmin. Mittari näytti enimmillään reilua seitsemäntoista astetta. Yöksi kyllä luvattiin vain paria astetta joten peitin taimet kasvihuoneessa harsoilla. Ei se nyt varmaan pakkasen puolelle mene... mutta varmuuden vuoksi.
No saksilla ehkä.
Ja toisessa ketjussa kehuvat itseään, jossain muussa asiassa. Jos niiden muijjat lukisi ne jutut, niin mitähän sanoisivat?
Ei vittu :D Ennätystehtaassa joku 40v jätkä availemassa rintsikoita mahdollisimman nopeasti yhdellä kädellä. Kuka palstalainen myöntää olleensa tuolla? Mulla on epäilyksiä, mutta ei viitsi ottaa pelikieltoa.
Tämä myös:Tämä on kyllä hieno:
Luonto-Suomi.: Susilauman läheisyydessä | Luonto-Suomi
Syyskuun lopulla syvennyttiin luonnonäänien maailmaan. Juha Laaksonen oli juuri tullut äänitysretkeltä mukanaan Suomen paras äänite. Siis mistä oli kysymys? Tätä asiaa selvittelivat suorassa lähetyksessä Juha Blomberg ja Asko Hauta-aho. Kuva: Juha Laaksonen / Yleareena.yle.fi
Samaa pohdin minäkin.Mitä helvettiä tällä palstalla nykyään tapahtuu? Ei tarvitse vastata, mutta oudoksi on touhu mennyt.
Koronan sivuvaikutuksia. Tuossa ennen vappua oli se "kahden viikon päästä" -päivä ja homma on levinnyt käsiin.Mitä helvettiä tällä palstalla nykyään tapahtuu? Ei tarvitse vastata, mutta oudoksi on touhu mennyt.
Ajattelin mennä kokeilemaan ennätystä pelkällä katseella avatuista rintsikoista. Harjoittelen vielä vähän aikaa. Apulaisia kaivataan. Anteeksi seksistisyyteni, mutta naiset saavat ilmoittautua.Ei vittu :D Ennätystehtaassa joku 40v jätkä availemassa rintsikoita mahdollisimman nopeasti yhdellä kädellä. Kuka palstalainen myöntää olleensa tuolla? Mulla on epäilyksiä, mutta ei viitsi ottaa pelikieltoa.
Onhan se kesä tullut joka vuosi. Joskus lämpimämpi ja joskus kylmempi. Kovasti tekisi mieli hakea lähikaupasta muutama kylmä lonkero, mutta taidan jättää väliin.Kävin abianoksen kanssa pussikaljalla (vaikkakin join siideriä ja hän holitonta energiajuomaa). Vähän meinasi jo vain viileä tulla tähän aikaan illasta. Jospa tuo kesä tuosta pikkuhiljaa kuitenkin tulisi.
Jotenkin tulee mieleen, kun skideinä käytiin läheisessä leikkipuistossa pelaamassa pihalätkää. Lätkämailoilla ja tennispallolla. Kaveri oli lämäämässä ja itse päätin yrittää peittää laukauksen. Vähän liian läheltä. Havahduin tilanteeseen kentän pinnasta, nousin ylös ja kysyin, että ”joko jatketaan?” Kaveri nosti vähän pipoa ja totesi, että ”sä et ainakaan jatka” ja lähti taluttamaan henkilökunnan tykö. Puoli senttiä oikeasta silmästä karsea vekki, josta valui verta norona. Itse en tuntenut šokkitilassa minkäänlaista kipua, vaan ihmettelin lähinnä, että mistä se tulee, kun se pallohan taisi mennä maaliin. No ei kai siitä pallosta mitään jälkeä olisikaan tullut, mutta mailan kärjestä kyllä tuli. Seuraavat viikot mentiin puoli naamaa turvoksissa ja kauniin värisenä, ja yhä edelleen muistona on hieno mustelma toisessa yläluomessa.Huhhuh...
Olin äsken kaverin trampoliinilla ja opin tuplavoltin. Innoissani sitten tein niitä n. kymmenkunta lisää ja fiilis oli mahtava.
Noh ennen lähtöäni päätin tehdä vielä yhden. Tässä vaiheessa olin jo vähän väsynyt, joten keskittyminen 95% sadasta. Ehkä arvaattekin jo, että miten tässä tulee käymään... Taisin pää edellä maahan tulla, vähän taisin saada käännettyä vasemmalle puolelle, päättelen tämän sillä, että vasenta korvaa kirveli tempun jälkeen. Niskat vähän taisivat venähtää. Tajuttuani tilanteen tuli sellainen olo kuin olisi yhtäkkiä herännyt tähän maailmaan. Vähän kuin olisin katsellut itseäni ulkopuolelta. Olin varmaan puoli sekuntia jotenki osittain tajuton, koska tämä tunne.
Vois melkeen sanoa, että nyt kävi lähellä! Tarinan opetus: Älä tee tuplavolttia väsyneenä
Joo itsellekin tuli pienimuotoinen šokki tuossa trampoliinilla ollessa. Heti kun silmät avasin kuulin ja näin kavereiden järkytyksen. Samantien pingoin ulos trampalta ja siinä terassilla ollessa en ollut aivan varma, että olenko tosiaan siinä. Tiesin kyllä todellisuudessa, että missä sitä ollaan, mutta se tunne on niin vahva. Oon nimittäin kokenu saman tunteen tasan kaksi kertaa aikaisemmin elämässäni. Hirveä tunne, mutta tällä kertaa kokosin itseni nopeasti ja heti väänsin jotain läppää: "heh vedin silti tuplavoltin" vaikka olin just tullu niskoilleen :D. Muutenkin aina jos jotain pahaa meinaa sattua väännään heti läppää asiasta. Nyt tuntuu että en saatana uskalla edes volttia pyörittää.Jotenkin tulee mieleen, kun skideinä käytiin läheisessä leikkipuistossa pelaamassa pihalätkää. Lätkämailoilla ja tennispallolla. Kaveri oli lämäämässä ja itse päätin yrittää peittää laukauksen. Vähän liian läheltä. Havahduin tilanteeseen kentän pinnasta, nousin ylös ja kysyin, että ”joko jatketaan?” Kaveri nosti vähän pipoa ja totesi, että ”sä et ainakaan jatka” ja lähti taluttamaan henkilökunnan tykö. Puoli senttiä oikeasta silmästä karsea vekki, josta valui verta norona. Itse en tuntenut šokkitilassa minkäänlaista kipua, vaan ihmettelin lähinnä, että mistä se tulee, kun se pallohan taisi mennä maaliin. No ei kai siitä pallosta mitään jälkeä olisikaan tullut, mutta mailan kärjestä kyllä tuli. Seuraavat viikot mentiin puoli naamaa turvoksissa ja kauniin värisenä, ja yhä edelleen muistona on hieno mustelma toisessa yläluomessa.
Mitä tästä opimme? No ei yhtään mitään. Pelaamaan piti päästä heti, kun haava oli ummessa.
Kyllä sinä kerkiät kuulla minun puutarhakuulumisia pitkin kesää (tiedän että kysymyksesi oli yleinen eikä kohdistunut minuun). Olen sen verran kova likka niistä kirjoittamaan. Ja tämä kaikella rakkaudella kettuilua itseäni kohtaan koska asiasta niin paljon kirjoitan. Mutta joo... Koulutetut samettiruusut ja asterit jäi henkiin... tai no pari samettiruusua kuoli mutta korvasin ne varataimilla. Nyt ne piristävät itseään kasvihuoneella. Peitin ne taas harsoilla yöksi. Eipä tässä vielä muuten ole tullut mitään laiteltua... Mitä nyt niitä puutarhaliikkeestä ostettuja pistokkaita vaalin ja kasvatan ruukussa basilikaa. Kaaleja meinasin kohta laittaa esikasvatukseen. Ja kasvihuoneen nurkassa on laatikossaan perunaa kasvamassa. Mitäs sitä nyt muuta... Joo.Kirjoitin myös kysymyksen, että miten hoidat puutarhaasi, ja kyselin minkälaista istutusta on pihalle laittanut. Mutta pihajuttuihin ei tullut vastausta tyhmien kysymysten ketjussa.