Minä oon kyllä tykännyt Dysonista, mutta mulla onkin 45 neliötä. Ei se tosin maksanut 600 euroa kun oli joku poistotaejous. Jostain syystä tuo imuri jäi mulle kahdeksan vuotta sitten kun erottiin. Ja ehtihän se olla meillä useamman vuoden ennen kuin erottiin. Veikkaisin äkkiseltään, että imurilla on ikää 12 vuotta. Hyvin toimii edelleenkin ja kestää viikottaista käyttöä. En voi valittaa.Suositelkaa hyvää ja kustannustehokasta varsipölynimuria. Siivottava luukku on reilu 40 neliöinen kaupunkikaksio, enkä saatana aio ostaa mitään 600 € Dysonia.
Niin. No en VÄLTTÄMÄTTÄ tarkoittanut, että kaupan puolesta tulisi olla koeponnistuspari. Onhan niitä valmiita pariskuntia. Taikka ensitreffit patjalla, voisi olla yksi myyntikikka. No kauppias hoitaa homman, lienee se kolmas vaihtoehto.. iskulausekin on jo keksitty. Olikohan k kaupan hokema?
No ideaa saa käyttää, ei oo pakko. -Samppa Turuust.
"Hmmy! Äi hyööönö.Voimakas aatos.
Voimakas aatos. Ensitreffit patjalla. Sisältää tuotesijoittelua, seksiä ja väkivaltaa - 18+.
Karhea Dressman-miesääni: "Änsi jaksossa vuodetta kokeilevat Pete ja Esa Suomussalmelta ja Sätkamosta. Elopainoa herroilla on ähteensä kunnioitettavat 268 kilogrammaa. Kästääkö vuode heidän karhumaisen syleilynsä ja miehuullisen lemmen painon? Se sälviää seuraavassa jaksossa."
Meillä oli nuoruudessa paikallinen saman ikäinen jannu joka oli hieman erilainen kun me muut (edesmennyt jo vuosia sitten). Hän oli sen verran notkea että pystyi imemään omaa munaansa ja harrasti sitä usein myös julkisissa paikoilla jos sattui sille tuulelle. Harmi etten koskaan kysynyt häneltä kumpi noista oli se päällimäinen tunne.Kyllä mä veikkaan, että jos pystyisi imemään omaa munaansa, niin se tuntuisi enemmän siltä, että sä imisit jonkun munaa, kuin siltä että sun munaa imettäis.
Tsemppiä kokeiluun. Millanen toi antabus muuten on? Olen kuullut joistain kapseleista ihon alla, vai syödäänlö noita kuten lääkkeitä?
Tsemppiä kokeiluun. Millanen toi antabus muuten on? Olen kuullut joistain kapseleista ihon alla, vai syödäänlö noita kuten lääkkeitä?
"En kyllä suosittele antabusta kellekkään. Niitten kanssa kun vetää viinaa niin tulee ihan helvetin paha olo."Eikö Nykäs Masa testannu näitä? Kuulemma helvetin paha olo tulee. Mattiin me luotetaan.
Niin. Idea kuulostaa käyttökelpoiselta. Liikkeemme on tänään laajentanut myyntivalikoimaa. Ehkäpä olisi hyvä olla myös tämänkinkaltaisesta pitäville, omat jutut.Voimakas aatos.
Voimakas aatos. Ensitreffit patjalla. Sisältää tuotesijoittelua, seksiä ja väkivaltaa - 18+.
Karhea Dressman-miesääni: "Änsi jaksossa vuodetta kokeilevat Pete ja Esa Suomussalmelta ja Sätkamosta. Elopainoa herroilla on ähteensä kunnioitettavat 268 kilogrammaa. Kästääkö vuode heidän karhumaisen syleilynsä ja miehuullisen lemmen painon? Se sälviää seuraavassa jaksossa."
Näin vanhemman "valtiomiehen" neuvona sanon, että ehdottomasti suosittelen totuttaumista eloon ilman antabusta.Merkitsen tähän viestiin nyt nimimerkin @Johnny B. Goode koska hänen kanssaan oli tästä asiasta tuolla toisaalla pari viikkoa sitten puhetta.
Olin tänään A-klinikkaan yhteydessä ja sovimme nyt sitten niin että kokeilen elämää taas ilman antabusta. A-klinikalla kyllä sanottiin että antabusta voi ottaa vaikka kymmenen vuotta putkeen ettäkö sillä mitään haittavaikutusta olisi.
No, testataan taas sitten elämää ilman antabusta. Ja tietäähän ainakin millä juomisen saa taas kuriin jos tarve niin vaatii. Minulle kun tuo antabus tuntuu syystä ja toisesta auttavan.
Antabusta ehdin siis ottamaan nyt yli kolme vuotta yhteen kyytiin. Minullekin kuitenkin tuli hiljalleen sellainen ajatus että voisiko taas kokeilla olla ilman? Toisaalta, toivottavasti en nyt sitten vaaranna tässä työkuvioita samalla. Mutta tuo antabus on kyllä helpohko ratkaisu ja toimiva ratkaisu laittaa juominen kuriin minulla jos tarve uudelleen niin vaatii.
Kuulostaa vaaralliselta. No itse tiedät. Tsemiä!
Se motivaatio pitää löytyä ihan muista asioista.
Eilen kokeilin syödä iltapalaa parvekkeella. Niin kylmä oli, ettei onnistunut. Siis toukokuu eikä kykene parvekkeella syömään iltapalaa yhdeksän aikaan. Vuosi sitten olin jo sortseissa ja t-paidassa terassilla huhtikuun puolessa välissä. Eivät ole vuodet veljiä keskenään.
tuota juuri tarkoitin. Ei muuta kun tsemppiä. Kyllä sä pärjäät vallan mainiosti.Nyt olen työelämässä ja tulevaisuuskin taas näyttää hyvältä. Sanoin äsken mahdollisia syitä siihen miksi silloin kun kunnolla join niin join. Mutta nyt ei ole noita syitä olemassa vaan on pikemminkin syitä olla juomatta.
Elämä on nyt ihan erilaista ja sekin voi auttaa juomisen hallinnassa.
Oli muuten kylmä yöllä. Vettäkin tuli. Olin kyllä niin humalassa, että juuri ja juuri tiedostin tuon sään. Ehkä tuore mestaruuskin jonkun verran lämmitti. Köh.Tänään on kuitenkin nyt ainakin paljon lämpimämpää ja aurinkoisempaa kuin tasan vuosi sitten. Tällainen keli kun olisi ollut viime vuonnakin kun torilla täällä Hämeenlinnassa kokoonnuttiin.
Mutta ei, viime vuonna hytistiin kylmyydestä torilla. Mutta kyllä siellä silti viihtyi, koska Poika ja torijuhlat.
Iloisia pyykkihetkiä uuden koneen kanssa.Piti kaivaa vitutusketjusta oma viesti, josta selvisi, että pesukoneeni levisi 1.11. No hyvinhän tässä puoli vuotta pärjännyt pesemällä käsin pyykin, mutta nyt vihdoin ostin uuden. Perjantaina pitäisi tulla.
Miten ihmeessä? Minulla nousee tatti otsaan pelkästään pyykkien kuivumaanripustamisesta ja tuossa ne taas roikkuvat telineessä varmaan ainakin pari päivää ennenkuin jaksan laittaa kaappeihin. Parasta tässä koronassa on tosin se, että ei ole vähään aikaan tarvinnut yhtäkään kauluspaitaa silittää.Piti kaivaa vitutusketjusta oma viesti, josta selvisi, että pesukoneeni levisi 1.11. No hyvinhän tässä puoli vuotta pärjännyt pesemällä käsin pyykin, mutta nyt vihdoin ostin uuden. Perjantaina pitäisi tulla.