Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 350 999
  • 66 878

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iso hali, kaikki on taas kavereita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo ollaan vaan kavereita, mutta ei yhtään enempää
Ei kun te olette. Kommentoin yläviistosta. Mulla ei ole kavereita. Eikä tule. Siedän joitakin ihmisiä, osittain pakosta. Ystävyyssuhteiden solmimiseen mulla ei ole valmiuksia. Olen kuin se Big bang theory -sarjan Sheldon.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lähdin lätkii lätkämatsista. Kapakkaan.
Itse lähdin kapakasta katsomasta Ilveksen peliä, kun mieshuorat Liverpooleineen ja Norwicheineen valtas baarin. Kävin kaupassa ja nyt juon kotona.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kauheeta kun ihmiset kyselee kapakkaan. Just tulin oopperasta ja pitäisi ryypätä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ilmeisesti Venäjällä ei pidä olla trollikeskuksessa kovin merkittävässä humalassa vaikka muualla se olisikin luontevaa. Edes etänä duunia tekevät eivät ole kännissä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikeesti, miten tänne saa kuvan?
Painat tuota punaisella ympyröitä namiskaa (ks. liite) ja sitten vaan jostain tiedostoista etsit kuvan joka on alle gigan kokoinen ja valitset sen. Sitten vaan sormet ristiin että kuva tulee tänne koska se on välillä taistelua (toimintoa ei voitu suorittaa/ Muisti ei riitä toiminnon suorittamiseen). Tämän parempia tai tarkempia ohjeita en voi antaa kun koneet, laitteet, puhelimet (mitkä lie) on erilaisia ja tiedän vain omat valikkoni ja osaan niitä käyttää.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200215-225839~2.png
    Screenshot_20200215-225839~2.png
    83,1 KB · kertaa luettu: 157

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Painat tuota punaisella ympyröitä namiskaa (ks. liite) ja sitten vaan jostain tiedostoista etsit kuvan joka on alle gigan kokoinen ja valitset sen. Sitten vaan sormet ristiin että kuva tulee tänne koska se on välillä taistelua (toimintoa ei voitu suorittaa/ Muisti ei riitä toiminnon suorittamiseen). Tämän parempia tai tarkempia ohjeita en voi antaa kun koneet, laitteet, puhelimet (mitkä lie) on erilaisia ja tiedän vain omat valikkoni ja osaan niitä käyttää.
Voi että kun ihan pisti irvistämään viestisi lukeminen. Siis ihan sillä vaan että oisimpa ollu opettajasi aikanaan. Ottaisin opikseni nyttemmin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voi että kun ihan pisti irvistämään viestisi lukeminen. Siis ihan sillä vaan että oisimpa ollu opettajasi aikanaan. Ottaisin opikseni nyttemmin.
Mie kyllä antaisin Iisopille. En ole varma antaisinko ensimmäisenä iltana vai leikkisinkö vaikeasti tavoiteltavaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olipas eilen ja osin tämänkin päivän puolella hieno vuorokausi! Siinä päällimmäiset fiilikset edellisestä vuorokaudesta. Aivan mahtava lauantai ja pikkusen myös sunnuntai. Kyllä nyt jaksaa varmasti paahtaa arkeakin läpi kun vietti pitkästä aikaa näinkin upean vapaapäivän ja viikonlopun.

Olen kuullut epäilyjä siitä että jaksaako sitä saman vuorokauden aikana niin paljon erilaista toimintaa mutta näemmä jaksan ja tykkäänkin tällaisesta toiminnallisesta päivästä ihan hirmuisesti.Ja vaikka yksinkin olin liikkeellä niin sekään ei menoa lannistanut.

Melkein vuorokauden ympäri olin menossa ja pois kotoa. Joskus kahdeksalta lauantai-aamuna lähdin ja tein tunnin kävelylenkin ja menin syömään aamupalan sinne yhteen hämeenlinnalaishotelliin. Siellä oli kattava aamupala. Olin sen syötyäni melkein ähky pitkälle päivään asti.

Sieltä menin sitten tutustumaan ensimmäistä kertaa ikinä Hämeenlinnan taidemuseoon.Odotukset eivät olleet korkealla mutta ihmeellisesti tuokin jaksoi silti minua kiinnostaa ja siellä oli ihan hienoa taidetta esillä. Taidemuseon vierailun jälkeen marssin sitten HPK:n ysikymppisille torille. Siellä olisi väkeä voinut olla enempi ja enemmän ihmisillä päällä vaikka oranssia. Kelikin kyllä aika paljon latisti tunnelmaa.

Ja minä olin vielä tuossa vaiheessa niin ähky siitä aamupalasta että vaikka siellä oli ilmaista ruokaa tarjolla niin en jaksanut syödä lopulta siellä kuin yhden grillimakkaran. Torijuhlien ehkä ikimuistoisin anti oli kuitenkin se kun pääsin yhteiskuvaan viime kevään jatkoaikasankarin Markus Nenosen kanssa.

Torilta lähdin sitten uimahalliin. Tykkään aina käydä uimahallissa saunomassa ja uimassa. Ja nytkin viihdyin tuolla puolentoista tunnin ajan. Uimahallilta menin syömään burgeriaterian erääseen ravintolaan ja sen syötyäni menin katselemaan erään näytöksen Hämeenlinnan teatteriin.

Teatteriesityksen jälkeen piti mennä alunperin leffateatteriin mutta sen verran väsynyt olin etten jaksanut keskittyä leffaan ja sen sijaan menin erääseen ravintolaan kuuntelemaan vähäksi aikaa ilmaislivemusaa. Illan huipensi sitten aivan mieletön ja mahtava Irinan keikka. Kyllä on Irinallakin paljon hyvää musiikkia.

Siinä kuulumiseni. Äskettäin sitten vasta kotiuduin. Mutta tämä vuorokausi oli kyllä loistava. Kannattaa sitä lähteä välillä mukavusalueeltaan ja kodistaan pois muuallekin kuin kauppaan ja töihin. Jes! Nyt on niin hyvä ja ihme kyllä pirteäkin fiilis. Jalka lepattaa vieläkin korvissa soivan Irinan musan tahtiin siihen malliin että jää nähtäväksi mihin aikaan tässä nukkumaan malttaa mennä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän tästäkin päivästä oikein tulee... päähän koskee eikä huonekorttia mailla halmeilla. Kaveri ei herää. Nukkukoot sitten.

Sulla tuntuu noi huonekortit ja avaimet olevan vähän ongelma. Noh, laivalla voi nukkua oven ulkopuolellakin. Mä oon nukkunu laivan vessassakin, mutta se nyt ei ehkä ollut se paras paikka. Pääkipu lähtee pirtulla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikein hyvää huomenta tai päivää... Täällä sataa vettä rankasti. Ajattelin tänään siivoilla liinavaatekaappeja. Ruuaksi tulee paahtopaistia, tattikastiketta ja kermaperunoita (jäi eiliseltä). Jos tuo sade tuosta vähän laantuisi niin voisi käydä lenkillä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikein hyvää huomenta tai päivää... Täällä sataa vettä rankasti. Ajattelin tänään siivoilla liinavaatekaappeja. Ruuaksi tulee paahtopaistia, tattikastiketta ja kermaperunoita (jäi eiliseltä). Jos tuo sade tuosta vähän laantuisi niin voisi käydä lenkillä.

Täällä näyttäis paistavan aurinko. Tulee taas sellainen keväinen +15 astetta. Lunta ei ole ollut yhtään, eikä taida kyllä tullakaan. Kohta pääsee siis jo terassille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös