En oikeastaan kerää mitään. Paitsi elettyjä päiviä.Onks teillä millainen pizzalaatikkopino? Mulla normi. En mä näitä selvin päin ostele. Aamuisin välillä löytyy kainalosta.
Mutta mitä tuo kattila tuossa liedellä tekee? Et kai vaan tee sillä ruokaa, vaikka olet kaupunkilainen joka ei tarvitse keittiötä, puhumattakaan astioista tai ruoanlaittovälineistä?Onks teillä millainen pizzalaatikkopino? Mulla normi. En mä näitä selvin päin ostele. Aamuisin välillä löytyy kainalosta.
Onks teillä millainen pizzalaatikkopino? Mulla normi. En mä näitä selvin päin ostele. Aamuisin välillä löytyy kainalosta.
Teepaketista plussaa!Onks teillä millainen pizzalaatikkopino? Mulla normi. En mä näitä selvin päin ostele. Aamuisin välillä löytyy kainalosta.
Hitaanpuoleisesti se intti meni, vaikka kyllähän siellä ihan hauskaa oli. Kertaukset olikin sitten oma maailmansa. Päästiin vielä samojen inttikaverien kanssa melkeen kahdeksi viikoksi vanhoja muistelemaan. Hauskaa oli! Vaikkakin kertauskutsu tuli jo alle kolme vuotta kotiutumisesta, eli vähän turhan nopeasti. Nyt rupeaa edellisestäkin kertauksesta olemaan sen verran aikaa, että uusi kertauskutsu jos postiluukusta kolahtaisi, niin hyvin todennäköisesti lähtisin paikalle varsinkin jos samojen toverien kanssa pääsisi taas leireilemään.Intti toki jälkeenpäin ajateltuna meni ehkä nopeasti, mutta ei se oikeasti mennyt. Elämäni paskimmat 8 kuukautta vaikka oli siellä toki hyviäkin hetkiä ja joku kaveri siitäkin ajasta jäi. Ja kertauksessa 10v jälkeen oli sentään samat äijät suurimmaksi osaksi paikalla. Ja vapaaehtoinen kertaus pari vuotta myöhemmin olikin jo ihan kiva, kun siellä ei ollut muistaakseni kuin yksi oma inttituttu.
Onko esim. @Czescku tietoa mitä se Punamusta taas hommailee? Vähän taas ihme viestiä tullut ja miestä ei ole näkynyt.
Mihinkäs sitä onkaan maanantain kunniaksi eksynyt? No Malmille Tillikkaan herran @banaaninviljelijä kanssa. Tämä sattuu sopivasti asuinpaikkojemme puoliväliin. @pettter ei jaksanut lähteä tänään mukaan (hänet näen keskiviikkona), mutta antoi vinkkejä Malmin menomestoista.
Tunnustan. Guilty as charge.Onko tuo Jatkoajasta katsottuna vasemmanpuoleinen jannu se jannu, joka on aikoinaan perustanut tämän maailman parhaan ketjun? Jos on, niin suuri kiitos!
❤️@Iisoppi Lisää kisumiisuja. ❤
Itse olen saanut puolet pillusta puutumaan kun olen istunut pitkiä aikoja lattialla. Siis ulkoiset häpyhuulet on puutuneet toiselta puolelta ja se tuntuu ihan loogiselta kun kyllä se verenkierto jakautuu häpykummun jälkeen kahtia. Mutta tuntuu hassulta että joku voi puuduttaa vain puolet peniksestään... Vai oliko se niin että koko kalu puutui mutta tuntui vain että puolet puuttuu. No hyvä että kaveri toipui...Perhana jätkät. Kävin polkemassa kuntopyörää ja minulla puutui kikuli. Penis siis. Jännä tunne oli, kun tuntui, että puolet munasta puuttuu.
No enpä minäkään ymmärrä miten häpyhuulista vain toinen puutuu. Toisaalta eipä ole minulta ikinä toinen puoli peniksestä puutunut. Joskus tosin tuntunut siltä että tunto lähtenyt kokonaan kun on panemassa.Itse olen saanut puolet pillusta puutumaan kun olen istunut pitkiä aikoja lattialla. Siis ulkoiset häpyhuulet on puutuneet toiselta puolelta ja se tuntuu ihan loogiselta kun kyllä se verenkierto jakautuu häpykummun jälkeen kahtia. Mutta tuntuu hassulta että joku voi puuduttaa vain puolet peniksestään... Vai oliko se niin että koko kalu puutui mutta tuntui vain että puolet puuttuu. No hyvä että kaveri toipui...
Oslossa. Avaa paska silmiäs.Täh, missä on @banaaninviljelijä kun minä ole Oslossa?
No vittu. Mistä sä ilmiinnyit tänne?Oslossa. Avaa paska silmiäs.
Kuulun kalusteisiin.No vittu. Mistä sä ilmiinnyit tänne?
Miten tuo on edes mahdollista? Perseellään kai suurin osa ihmisistä lattialla istuu, enkä ole kuullut puutuneesta anuksesta koskaan. En kyllä puutuneesta hävystäkään. Teetteköhän te siellä Lahessa asiat ihan oikein?Itse olen saanut puolet pillusta puutumaan kun olen istunut pitkiä aikoja lattialla. Siis ulkoiset häpyhuulet on puutuneet toiselta puolelta ja se tuntuu ihan loogiselta kun kyllä se verenkierto jakautuu häpykummun jälkeen kahtia.
Käy piruuttas poikkeen tua @Czescku :n ja veljien iltamissa, niin jutellaan lisää huamenna...?enkä ole kuullut puutuneesta anuksesta koskaan.
En sosialisoi nuorison kanssa.Käy piruuttas poikkeen tua @Czescku :n ja veljien iltamissa, niin jutellaan lisää huamenna...?
No pärkele, oishan se pitäny jo nimimerkistä hokata.En sosialisoi nuorison kanssa.