Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 397 863
  • 67 063

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olemme erilaisia kaikki, mutta pääteasema on sama, Tuonela.
Ei välttämättä. Tuo on vain oletus. Mitä jos elämän jälkeen pääsee eri paikkoihin uuteen todellisuuteen? Ringissä dokaajat joutuvat Isis leirille taistelemaan. Leffan katsojat pääsevät rakastelemaan loputtomasti uuteen todellisuuteen siirtyneiden kanssa ja taidenäyttelijöissä käyvät pääsevät soittamaan nokkahuilua lavalla Isis alueella. Niimpä. Emme voi tietää. Kyllä se sitten kuoleman tullessa ketuttaa, jos olet elänyt kevytkenkäisesti.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei välttämättä. Tuo on vain oletus. Mitä jos elämän jälkeen pääsee eri paikkoihin uuteen todellisuuteen? Ringissä dokaajat joutuvat Isis leirille taistelemaan. Leffan katsojat pääsevät rakastelemaan loputtomasti uuteen todellisuuteen siirtyneiden kanssa ja taidenäyttelijöissä käyvät pääsevät soittamaan nokkahuilua lavalla Isis alueella. Niimpä. Emme voi tietää. Kyllä se sitten kuoleman tullessa ketuttaa, jos olet elänyt kevytkenkäisesti.
Tämä kirjoitus on hyvä esimerkki siitä, mitä liiallnen elokuvien katselu ja sipsien syöminen saa aikaan aivoissa. Todellisuus ja fiktio hämärtyy.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla nyt on kokemusta monenlaisistakin elämän vaiheista. Ja elämän tilanteista. Myös siitä melko kovasta ryyppäämisestä ja siitä kun elämä menee viinan juonnin ehdoilla. Mutta en kyllä sellaista elämää tosiaan kenellekään suosittelisi vaan päinvastoin sellaista hieman luonnollisesti varoittelisin.

Minulla oli kovat pahimmillaan ne alkoholin juontimäärät kun vuosina 2014-2015 kärsin alkoholismista. Ja kyllä sitä menikin surkeaan kuntoon, sekä fyysisesti että henkisesti. Ja talous meni lopulta ihan kuralle ja tuli tehtyä kymppitonnin velat ulosottoon kun pitihän se viinan juominen jollain kustantaa.

Ei tuollaista elämää kannata valita vaan kannattaa ennemmin valita vaikka se umpisurkea Putous-ilta ja sipsipussi. Minä en kyllä käsitä sitäkään mistä ihmiset repii aikaa niiden kaikkien sarjojen ja leffojen katseluunkaan.

Minulla itselläni nyt elämä toistaa aikalailla samaa kaavaa viikosta toiseen. Ennen kaikkea elämäni sisältää tällä hetkellä työtä, liikuntaa ja urheilun katselemista. Mutta kyllä myös minäkin tykkään käydä välillä myös teatterissa. Sellain harvakseltaan. Syksyllä olin katselemassa yhden näytelmän Hämeenlinnan kaupungin teatterissa, se ei kyllä ollut järin hyvä. Nyt lauantaina pitäisi mennä taas täällä Hämeenlinnassa teatteriin vaikkei odotukset olekaan tuon viime teatterikerran vuoksi kovin korkealla.

Minulla on haaveena ainakin viettää kerran kuukaudessa yksi sellainen päivä jolloin olisi kerralla vähän enemmän säpinää ja toimintaa. Kun en enää juo alkoholia niin siitä säästyvän rahan voi käyttää tällaiseen viihdykkeeseen ja toisaalta, se että viihtyisin nykyään paremmin ulkona ja pois kotoa vaatii vähän enemmän kuin ennen. Ennen siihen riitti se että meni baariin tai yökerhoon juomaan kaljaa ja välillä tanssimaan mutta nyt kun en alkoholia enää juo niin en noissakaan mestoissa enää niin viihdy. Ainakaan ilman ohjelmaa. Ensi viikon lauantaina menen teatterin lisäksi baariinkin Irinan keikalle.

Ja ensi lauantaina ovat myös HPK:n 90-vuotisjuhlat joihin saatan myös osallistua sekä voi olla että leffassa käyn. Sekä uimahallissa. Siinähän sitä olisi jo hyvää ohjelmaa yhdelle vapaapäivälle.

Se täytyy myös todeta että kaikkihan me tosiaan ollaan erilaisia ja se onkin aika kiehtovaa. Sekä mielenkiintoista. Miten me ihmiset voimmekin olla välillä niinkin erilaisia. Samaan muottiin ei ainakaan kaikkia kannata mennä sovittelemaan vaan täytyy ymmärtää tuo erilaisuus hyväksyttävissä rajoissa. Sehän on ihan nastaa että ihmiset ovat erilaisia, ajatelkaa maailmaa jos täällä olisi vain toinen toistaan samanlaisia ihmisiä?

Välillä ärsyttää ihmiset jotka eivät ymmärrä erilaisuutta.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kerrankin VR yllätti positiivisesti ja oli jopa 10 minuuttia etuajassa. Luulin, että joutuisin juoksemaan bussipysäkille, mutta eipä tarvinnukaaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
En kuollutkaan 27-vuotiaana niin kun monet muut starat.

28 tuli mittariin. Voi saatana minkälaisella kyydillä tuo 3-0 tuolta lähestyy.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Talent Suomi kyllä osoittaa, että tuo ohjelma ei vaan toimi Suomessa. Täällä ei ole piilossa lahjakkuuksia, niinkun jenkeissä. Äsken joku tanssiryhmä kävi zumbaamassa lavalla ja Uotila ejakuloi housuihinsa.

28 tuli mittariin. Voi saatana minkälaisella kyydillä tuo 3-0 tuolta lähestyy.
Nauti vielä kun voit. 3 kybäsenä alkaa se hillitön irtosuhteiden ja seksin aika.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katselin tossa puhelimesta vanhoja valokuvia ja videoita ja tajusin taas, että kyllä se aika menee vaan aika perkeleen nopeasti. Mun vanhojentansseista on jo kaksi vuotta ja kirjoitukset alkoi noin vuosi sitten.

Nyt jos ja kun tulen viettämään täällä intissä vuoden, niin meneeköhän aika yhtä nopeaa? Tuskin. Tai todennäköisesti sitten vuoden lopussa voi ajatella, että kylläpä se meni nopeasti. Tällä hetkellä vaan aika saatanan hitaasti kuluu aika :)

Aamuja vaan mulle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katselin tossa puhelimesta vanhoja valokuvia ja videoita ja tajusin taas, että kyllä se aika menee vaan aika perkeleen nopeasti. Mun vanhojentansseista on jo kaksi vuotta ja kirjoitukset alkoi noin vuosi sitten.

Nyt jos ja kun tulen viettämään täällä intissä vuoden, niin meneeköhän aika yhtä nopeaa? Tuskin. Tai todennäköisesti sitten vuoden lopussa voi ajatella, että kylläpä se meni nopeasti. Tällä hetkellä vaan aika saatanan hitaasti kuluu aika :)

Aamuja vaan mulle.
No mä opiskelen neljättä vuotta ja ihan justhan oli omat fuksiaiset. Eiku.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kun en loppuillaksi mitään muutakaan kuunneltavaa keksi, niin kuunnellaan sitte Iku Viitasen känniselostuksen parhaita paloja. "YEEEH BEIBEEH" (huuto heti alussa 0.11 eteenpäin)

 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teillä millainen pizzalaatikkopino? Mulla normi. En mä näitä selvin päin ostele. Aamuisin välillä löytyy kainalosta.
 

Liitteet

  • IMG_20200209_183107.jpg
    IMG_20200209_183107.jpg
    406,7 KB · kertaa luettu: 270

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onks teillä millainen pizzalaatikkopino? Mulla normi. En mä näitä selvin päin ostele. Aamuisin välillä löytyy kainalosta.
Mutta mitä tuo kattila tuossa liedellä tekee? Et kai vaan tee sillä ruokaa, vaikka olet kaupunkilainen joka ei tarvitse keittiötä, puhumattakaan astioista tai ruoanlaittovälineistä?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onks teillä millainen pizzalaatikkopino? Mulla normi. En mä näitä selvin päin ostele. Aamuisin välillä löytyy kainalosta.

Ihan hyvä kokoelma, mutta vaikuttaisi siltä että noista mikään ei ole avaamattomana alkuperäisessä muovikääreessä, ja osassa on myös havaittavissa pientä kulumaa suojakotelossa. Joten kokoelmalla lienee enempi tunnearvoa kuin jälleenmyyntiarvoa. Tarjoan kuitenkin 5 euroa koko kokoelmasta, mikäli kiekot laatikoiden sisällä ovat hyväkuntoisia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onks teillä millainen pizzalaatikkopino? Mulla normi. En mä näitä selvin päin ostele. Aamuisin välillä löytyy kainalosta.
Teepaketista plussaa!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perhana jätkät. Kävin polkemassa kuntopyörää ja minulla puutui kikuli. Penis siis. Jännä tunne oli, kun tuntui, että puolet munasta puuttuu. Pakko oli kokeilla siellä, et vieläkö vanha sotilas on tallella. Oli, mutta en tuntenut häntä. Elämä on ihmeellisyyksiä täynnä. Nyt kaikki hyvin! Penikseen on tullut tunto takaisin.
 

Nick Neim

Jäsen
Onhan tää nykyajan mainonnan kohdentaminen karua. Kaikkea ne seurailee.

Viikon sisällä olen puhunut yhden henkilön kanssa WhatsAppissa Texas Petestä, ja laitoin siitä toisen sovelluksen kautta muutamalle viestiä. En googlettanut kyseistä tuotemerkkiä mitenkään, enkä sen kummemmin siitä kenenkään kanssa jutellut. Nyt näemmä tulikin vastaan jo mainokset Facebookin ja Instan kautta. Aikamoinen sattuma.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Intti toki jälkeenpäin ajateltuna meni ehkä nopeasti, mutta ei se oikeasti mennyt. Elämäni paskimmat 8 kuukautta vaikka oli siellä toki hyviäkin hetkiä ja joku kaveri siitäkin ajasta jäi. Ja kertauksessa 10v jälkeen oli sentään samat äijät suurimmaksi osaksi paikalla. Ja vapaaehtoinen kertaus pari vuotta myöhemmin olikin jo ihan kiva, kun siellä ei ollut muistaakseni kuin yksi oma inttituttu.
Hitaanpuoleisesti se intti meni, vaikka kyllähän siellä ihan hauskaa oli. Kertaukset olikin sitten oma maailmansa. Päästiin vielä samojen inttikaverien kanssa melkeen kahdeksi viikoksi vanhoja muistelemaan. Hauskaa oli! Vaikkakin kertauskutsu tuli jo alle kolme vuotta kotiutumisesta, eli vähän turhan nopeasti. Nyt rupeaa edellisestäkin kertauksesta olemaan sen verran aikaa, että uusi kertauskutsu jos postiluukusta kolahtaisi, niin hyvin todennäköisesti lähtisin paikalle varsinkin jos samojen toverien kanssa pääsisi taas leireilemään.

Asiasta kukkaruukkuun. Katselin tässä televisiosta hengenvaarallisesti lihava ohjelmaa. Siinä oli nainen joka painoi 301 kiloa ja oli jotain 155 cm pitkä. Mietin vaan, että miten tuo on mahdollista. Eikö missään vaiheessa herää todellisuuteen että nyt tulee muuten syötyä vähän liikaa??? Tai eikö kukaan läheinen sano mitään kun ruokaa kannetaan suunnilleen ämpärikaupalla näiden lihavien nenän eteen, kun eivät juuri sängystä enää pysty liikkumaan. Ei voi käsittää.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun ei tartte mennä kertaamaan koskaan kun eivät lähetä kutsuja ulkomaille. Mutta nythän olisi armeijalla oiva tilaisuus kouluttaa musta vakooja! Tosin ketään tuskin kiinnostaa Romanian aseteollisuuden salat.

Onko esim. @Czescku tietoa mitä se Punamusta taas hommailee? Vähän taas ihme viestiä tullut ja miestä ei ole näkynyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mihinkäs sitä onkaan maanantain kunniaksi eksynyt? No Malmille Tillikkaan herran @banaaninviljelijä kanssa. Tämä sattuu sopivasti asuinpaikkojemme puoliväliin. @pettter ei jaksanut lähteä tänään mukaan (hänet näen keskiviikkona), mutta antoi vinkkejä Malmin menomestoista.

Onko tuo Jatkoajasta katsottuna vasemmanpuoleinen jannu se jannu, joka on aikoinaan perustanut tämän maailman parhaan ketjun? Jos on, niin suuri kiitos!
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Tänään tuli ekan kerran pitkästä aikaa fiilis,että olispa vierellä joku kun tuli käytyä kaupassa. Niinkin pienestä voi tulla sellanen fiilis. Muuten kyllä ollu yksin oloon aikalailla tyytyväinen. No ei muuta kuin eteenpäin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perhana jätkät. Kävin polkemassa kuntopyörää ja minulla puutui kikuli. Penis siis. Jännä tunne oli, kun tuntui, että puolet munasta puuttuu.
Itse olen saanut puolet pillusta puutumaan kun olen istunut pitkiä aikoja lattialla. Siis ulkoiset häpyhuulet on puutuneet toiselta puolelta ja se tuntuu ihan loogiselta kun kyllä se verenkierto jakautuu häpykummun jälkeen kahtia. Mutta tuntuu hassulta että joku voi puuduttaa vain puolet peniksestään... Vai oliko se niin että koko kalu puutui mutta tuntui vain että puolet puuttuu. No hyvä että kaveri toipui...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös