Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 641 019
  • 67 760

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Join äsken rommia, yläkroppa seksikkäästi paljaana ja lihakset sille pumpissa. Meinasin tulla, kun katselin toimitustani peilistä.

On ihana tietää, että tämä on normaalia. Minäkin olen katsellut itseäni monta kertaa ja ihastunut.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä vittua täällä tapahtuu.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mikähän vittu siinä on, että ihmiset ei tajua, etten halua ihmissuhdetta. En etsi ihmissuhdetta, en odota ihmissuhdetta.
Mä viihdyn ihan vitun hyvin yksin.
Mä elän nyt yli viiskymppisenä elämäni parasta aikaa, yksin.
Suurin osa ihmisistä haluaa löytää ja elää parisuhteessa, minä en enää.
Jos hyvä ihminen rinnalleni elämään löytyy, niin tervetuloa, mutta en minä sinua etsi enkä kaipaa pätkääkään.

Glove

Jäsen
Mikähän vittu siinä on, että ihmiset ei tajua, etten halua ihmissuhdetta. En etsi ihmissuhdetta, en odota ihmissuhdetta.
Mä viihdyn ihan vitun hyvin yksin.
Mä elän nyt yli viiskymppisenä elämäni parasta aikaa, yksin.
Suurin osa ihmisistä haluaa löytää ja elää parisuhteessa, minä en enää.
Jos hyvä ihminen rinnalleni elämään löytyy, niin tervetuloa, mutta en minä sinua etsi enkä kaipaa pätkääkään.
Sama täällä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ior Bock varmaan, lyhyt nimi, onnistuu helpommin.

Ankaran nimiarvuuttelusäännöstön takia mainitsen, että en siis oikeasti veikkaa, että olet Ior Bock, koska Ior on kuollut v. 2010 ja viestisi tapahtumahetki oli v. 2020.

Ior viriilinä ihmisenä varmaan runkkasi hankeen koko nimensä.
Ior oli muuten oikealta nimeltänsä Holger Svedlin, ja toimi Suomenlinnassa oppaana. Olen ollut Iorin vetämällä kierroksella Suomenlinnassa joskus 1979, eli kuusivuotiaana, ja muistan hänet erittäin hyvänä ja pätevänä hommassaan. Sääli että sai fudut, mutta kai se oli pakko kun alkoi nää Lemminkäisseikkailut.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iso hali, kaikki on taas kavereita.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo ollaan vaan kavereita, mutta ei yhtään enempää
Ei kun te olette. Kommentoin yläviistosta. Mulla ei ole kavereita. Eikä tule. Siedän joitakin ihmisiä, osittain pakosta. Ystävyyssuhteiden solmimiseen mulla ei ole valmiuksia. Olen kuin se Big bang theory -sarjan Sheldon.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lähdin lätkii lätkämatsista. Kapakkaan.
Itse lähdin kapakasta katsomasta Ilveksen peliä, kun mieshuorat Liverpooleineen ja Norwicheineen valtas baarin. Kävin kaupassa ja nyt juon kotona.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kauheeta kun ihmiset kyselee kapakkaan. Just tulin oopperasta ja pitäisi ryypätä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ilmeisesti Venäjällä ei pidä olla trollikeskuksessa kovin merkittävässä humalassa vaikka muualla se olisikin luontevaa. Edes etänä duunia tekevät eivät ole kännissä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikeesti, miten tänne saa kuvan?
Painat tuota punaisella ympyröitä namiskaa (ks. liite) ja sitten vaan jostain tiedostoista etsit kuvan joka on alle gigan kokoinen ja valitset sen. Sitten vaan sormet ristiin että kuva tulee tänne koska se on välillä taistelua (toimintoa ei voitu suorittaa/ Muisti ei riitä toiminnon suorittamiseen). Tämän parempia tai tarkempia ohjeita en voi antaa kun koneet, laitteet, puhelimet (mitkä lie) on erilaisia ja tiedän vain omat valikkoni ja osaan niitä käyttää.

Liitteet

• Screenshot_20200215-225839~2.png
    Screenshot_20200215-225839~2.png
    83,1 KB · kertaa luettu: 169

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Painat tuota punaisella ympyröitä namiskaa (ks. liite) ja sitten vaan jostain tiedostoista etsit kuvan joka on alle gigan kokoinen ja valitset sen. Sitten vaan sormet ristiin että kuva tulee tänne koska se on välillä taistelua (toimintoa ei voitu suorittaa/ Muisti ei riitä toiminnon suorittamiseen). Tämän parempia tai tarkempia ohjeita en voi antaa kun koneet, laitteet, puhelimet (mitkä lie) on erilaisia ja tiedän vain omat valikkoni ja osaan niitä käyttää.
Voi että kun ihan pisti irvistämään viestisi lukeminen. Siis ihan sillä vaan että oisimpa ollu opettajasi aikanaan. Ottaisin opikseni nyttemmin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy