Vastaan vaikkei kysytty. Mikä vitun Ilmala? Pelaako siellä se joku joukkue, joka ei ollut tarpeeksi hyvä pelaamaan Suomessa ja karkasi johonkin ryssiin? Mikä on viisaus venäjäksi? Ei sellaista sanaa ole. Dostojevski kuoli joskus kymmeniä vuosia sitten, ja sen jälkeen asia unohdettiin. Kaikki mikä liittyy Venäjään on perseestä, ihan kaikki.Tulee olemaan tänään Helsingin illassa ja yössä aika paljon lätkäkannattajaa. HIFK:lla on loppuunmyyty matsi Kärppiä vastaan, ja Ilmalaan tulee näemmä joku jengi Siperiasta. Mites @Sämppäri , herättääkö kuumotusta?
Kaikki mikä liittyy Venäjään on perseestä, ihan kaikki.
Onnet juhlivalle perheenne jäsenelle. Täällä mennään myös noilla eväilla ja seuraavaks 10 nakkia luvassa. Tai ei nyt ihan kokonaisia viittiny laitella viimevuosina. Sanot vaimolle että saa yllättää sut ja tuoda sulle jotain mukavaa mattokaupoilla säästämillään rahoilla. Näin et joudu mukaan koska yllätys. Rennosti vaan ja valmistaudut peliin.No niin. Synttäripäivä. Täytyy käydä hakemassa kaupasta maksalaatikko ja nakkeja. Niistä saadaan sankarille maukas kakku. Tai vaimo käy hakee, itse en ole ajokunnossa. Tai eiköhän se mut mukaansa vaadi, kun pitäisi vissiin mennä katselemaan mattojakin, kun jossain on -30% kaikki matot. Kiire tässä tulee, kun klo 15.45 viimeistään haluan istua kausaripaikallani hallissa. Ja tämän päivän piti olla rentouttava!
Herättää. Olin viime yön mansen putkassa ja nyt pääsin stadiin. Lähetäänkö yhdessä kisikseen tänään?Tulee olemaan tänään Helsingin illassa ja yössä aika paljon lätkäkannattajaa. HIFK:lla on loppuunmyyty matsi Kärppiä vastaan, ja Ilmalaan tulee näemmä joku jengi Siperiasta. Mites @Sämppäri , herättääkö kuumotusta?
Herättää. Olin viime yön mansen putkassa ja nyt pääsin stadiin. Lähetäänkö yhdessä kisikseen tänään?
Oliko eka kerta Sorin hotellissa? Missä sviitissä yövyit? Milläs ansioilla pääsit ineen? Itsensäpaljastaminen...?Olin viime yön mansen putkassa ja nyt pääsin stadiin.
Palkan puolesta ei, mutta vähintään yhtä paljon kuulee vittuilua.Onks teidänkin duuni ministeritason hommia?
Hyvin tämä etenee. Nyt seurassa @nummenkallio ihan vitun hyvä tyyppi.
Ei helvetti. Tuli vasta tuosta viestistäsi mieleen että jokuhan videoi meidän karaokevedon. Taidan deletoida tuon kuuntelematta.
Hö. Eiks teitin hallilla oo juottolaa?Lähdin lätkii lätkämatsista. Kapakkaan.
Minä vaadin!Joko se on YouTubessa? Palan halusta nähdä!
Ei oo nyt promillemittaria, mutta semmonen peruskänni. Vaimolla on kaveri kylässä ja saan omissa oloissa kattoo kiakkoo. Veikkaisin jotain 1,5 tällä hetkellä. Eli ei paljo mitään.Kertokaa sitten monta promillea sen katsominen vaatii.
Ior Bock varmaan, lyhyt nimi, onnistuu helpommin.Kusin just takapihalla hankeen etunimeni ja sukunimestäkin puolet. Sitten loppui matsku. Ja vanhalla kunnon kaunokirjoituksella.
Scholl?Join äsken rommia, yläkroppa seksikkäästi paljaana ja lihakset sille pumpissa. Meinasin tulla, kun katselin toimitustani peilistä.