banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Poikain kanssa junaan, mä olen keskivaunu.
Human centipede? Otan osaa.Poikain kanssa junaan, mä olen keskivaunu.
Jos Iisopilla on hävyttömän isot häpärit, et se vähän niinku istuu niillä ekaks.Miten tuo on edes mahdollista? Perseellään kai suurin osa ihmisistä lattialla istuu, enkä ole kuullut puutuneesta anuksesta koskaan. En kyllä puutuneesta hävystäkään. Teetteköhän te siellä Lahessa asiat ihan oikein?
Abis just menossa paskalle, paperit mukanaan. Bansku on joko juuri polttanut ja tai suunnittelee parhaillaan kirkon polttamista ja eläinuhreja baphometille. Czeskulla on myös jotain vekkulia päässään. Ainakin Bostikkia, jolla on onnistunut mielensä lisäksi sekoittaan fledansa.
Peukutettu. Saisitteko vielä pettterin mukaan yhteiskuvaan.
En tiiä, eilen olisin tietty voinut ottaa yhteiskuvan @Ollakseni kanssa.Peukutettu. Saisitteko vielä pettterin mukaan yhteiskuvaan.
Jotenkin hienoja nää teidän tapaamiset ja yhteiskuvat. Peteä ei käsittääkseni ole näissä jatkoajan kuvissa koskaan nähty.En tiiä, eilen olisin tietty voinut ottaa yhteiskuvan @Ollakseni kanssa.
Kyllä minulla perse puutuu kun istun lattialla ilman tyynyä. Istun usein silleen että istun vähän enemmän toisella kankulla kun toiselle puolella on jalat taitettuna vierekkäin. Ja kyllä tuo kuulostaa hassulta mutta en osaa paremmin selostaa. Siinä puutuu välillä toinen kannikka kunnolla ja se säteilee myös häpyyn... kun veri alkaa kiertää niin pistelee sielläkin. En tunne anatomiaa enkä tiedä liittyykö kankun verenkierto ulompien häpyhuulien verenkiertoon. En tiedä mikä on totuus mutta näin sen koen. Välillä kun pylly puutuu kunnolla kovalla istumisesta niin pillukin saa osansa huonosta verenkierrosta.Miten tuo on edes mahdollista? Perseellään kai suurin osa ihmisistä lattialla istuu, enkä ole kuullut puutuneesta anuksesta koskaan.
Luulen ettei tehdä kun toi meidän jääkiekkojoukkuekin vaan taapertaa. No mutta kotiseuturakkaus kaiken voittaa... Vai häh?Teetteköhän te siellä Lahessa asiat ihan oikein?
Pojat löytäneet Topparin. Nostan virtuaalista hattua ja lausun muutaman rukouksen.Raamattupiiri siirtyi kahville minereettiin.
Kumpa nyt ei olis viimeinen ehtoollinen. Jeesus näyttää kyllä viä ihan pirteeltä.Raamattupiiri siirtyi kahville minereettiin.
Jeesus lähti Osloon.. On aika.Kumpa nyt ei olis viimeinen ehtoollinen. Jeesus näyttää kyllä viä ihan pirteeltä.
Mutta hän palaa vielä tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, sillä kuka häneen uskoo, pelastuu...?Jeesus lähti Osloon.. On aika.
Eli tuomittu on kaikkien uskovien elämä. Asiasta kukkaruukkuun. Paransin nimemerkin @abianosMutta hän palaa vielä tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, sillä kuka häneen uskoo, pelastuu...?
Tämä viesti muutti aikatauluani keskipäivän osalta.Aion kello 12 laittaa tähän viestiin tasan minuutiksi kuvani kun istun kotona enkä tee mitään. Vain odottakaa. Köyhät. Modeille tiedoksi: laitan paidan päälle.
Herää kysymys: Miksi?Aion kello 12 laittaa tähän viestiin tasan minuutiksi kuvani kun istun kotona enkä tee mitään. Vain odottakaa. Köyhät. Modeille tiedoksi: laitan paidan päälle.
Safkikselle meno lykkääntyi juuri.Tämä viesti muutti aikatauluani keskipäivän osalta.
Joo, näytöt on jo annettu. Nyt vain pelataan.No en mä mitään näytä. Menkää safkalle!
Joo, näytöt on jo annettu. Nyt vain pelataan.
No voi jehna sun kanssas.No en mä mitään näytä. Menkää safkalle!
Mille ihmeen paidalle?Ootte kaikki kateellisia mun paidalle!
No voi jehna sun kanssas.