Mä oon tässä kuvassa se parrakas tyyppi.
Mä oon tässä kuvassa se parrakas tyyppi.
Mitähän tästäkin päivästä oikein tulee... päähän koskee eikä huonekorttia mailla halmeilla. Kaveri ei herää. Nukkukoot sitten.
Oikein hyvää huomenta tai päivää... Täällä sataa vettä rankasti. Ajattelin tänään siivoilla liinavaatekaappeja. Ruuaksi tulee paahtopaistia, tattikastiketta ja kermaperunoita (jäi eiliseltä). Jos tuo sade tuosta vähän laantuisi niin voisi käydä lenkillä.
Luin juttua missä Maisa Torppa kertoo kuinka kohtasi hepun jonka kanssa ilmeisesti nyt meni naimisiin. Siis jossain rinteessä. No, oleellisin pointti on tämä Maisan lause:
"Samalla hän kertoi aina fanittaneensa minua pitkään."
Tuossa on muutakin huolestuttavaa myös miehen osalta, jos tuo oli syynä ihmissuhteeseen.
Tuokin on totta. Jäbähän on ymmärtääkseni melko varakas. Muuten repla "Olen muuten fanittanut sua pitkään", ei välttämättä olisi ajanut maaliin asti.
Maisahan on muiden ihanien ominaisuuksiensa lisäksi myös kiristäjä. Ja onko avioehtoa? No tuskin. Sitä saa mitä tilaa.
Ok, tämä oli itselle uutta. Siis ihan oikea kiristäjä, eikä perinteinen "kullinpuristaja"?
Nice.
Googlaa. En itse viitsi linkittää tänne juttuja tuosta ihmisestä.
Menin googlaamaan. Opin uusia asioita. Eiköhän tämä riitä.
Noh, tehdäänkös taas tipattomuussopimus? Mulla on jo siinä putki menossa.Vol.3 käynnissä ja kävin lootan karhua seurakseni jo valmiina olleiden tueksi. Huomenna vielä otetaan. Neljä päivää ihan syystä päätin juoda ja silleen ihan huolella. Kovasti tekis mieli syödäkkin ja siksi kaappista löytyykin vähän kaikenlaista. Vois tehä Kokkelia,pekonia,nakkeja ja papuja mutta tuoremehu unohtu ostaa eli ei sitä. Siipiäkin ostin jos niitä jostain aikaa. Bolognesea tein torstaina mutta pakkaseen meni niin sitäkin olis. Cockatail piirakoita ostin äsken myös ja uuni päällä, jos edes niitä tulis välistä närvittyä ja munavoin jos jaksas mutta tuskin jaksan. HotRod pussilla elin eilisen. Se on vaan jännä kun juo niin mieli tekee kaikenlaista ja usein varaudunkin että tarjontaa on, mutta neste voittaa. Dr.Otkerin juustopizza on muuten oikeesti hyvä ja kun tabascolla höystää. Sitäkin on. Panettaskin muttei oo just nyt tarjolla. Kädellekkään kykene kun Maisakaan enään innosta.
Joo sulla on komee putki ja oon sitä myöten kadehtien muistellu jonku vuoden takaista. Olin sillon ekaa kertaa sen tipattoman tammikuun ja se kesti 99 päivää. Oisin ollu sata mutkun guugletin ni ei ollu kamppanjaa sinä vuonna. Joskus on ollu. En nytten koe valmiutta tipattomuus lupauksiin.Noh, tehdäänkös taas tipattomuussopimus? Mulla on jo siinä putki menossa.
Tänne ja heti. Pistelen samontein takaapäin silmät kii Maisa mielessäin. No joo toki palkitsen sut ensin uroteostas jos toimit noin.
Okei.Joo sulla on komee putki ja oon sitä myöten kadehtien muistellu jonku vuoden takaista. Olin sillon ekaa kertaa sen tipattoman tammikuun ja se kesti 99 päivää. Oisin ollu sata mutkun guugletin ni ei ollu kamppanjaa sinä vuonna. Joskus on ollu. En nytten koe valmiutta tipattomuus lupauksiin.
Menee tässä nyt varmaan se pari-kolme vkoa helposti tipatonta eli eikös sillon jo melkeen olla sääleissä, jos ollaan. Tiistaina tosin aika isolla varmuudella semmoset 5 isoa appelsiinilonkeroa loiventamaan. Keskellä viikkoa onneks vasta töihin.Okei.
No kova tulos tuo 99 päivää on, varsinkin jos yleensä maistuu hyvin. En tule tuota tulosta ihan rikkomaan, luulen niin. Lomamatkaa tässä pukkaa hiljalleen, tosin aikaa siihen on jonkinmatkaa.
Noh, vetase tipaton, sääliplay offeihin asti ?
Jaa se huor...sydämellinen blondi on taas löytänyt kusetettavan. Aina sitä miettii, et pitää olla kyllä idiootti mieskin, ku alkaa ton kyläpyörän kanssa styylaamaan. Täysin aivoton bimbo, joka ei oo ees hyvä panemaan. Olisi Ihmiskunnan historian huonoin sijoitus. Jos osais ees panna, nii sit voisin ymmärtää näitä äijiä, ketkä sen kanssa pyörii.Luin juttua missä Maisa Torppa kertoo kuinka kohtasi hepun jonka kanssa ilmeisesti nyt meni naimisiin.
Kiva kun tuut kertoon ettei se osaa ees panna. Oisit ees opettanu kun kerran oot päässy pykälään. Mä haluisin pyöriä siltikin sen kaa. Jotain Niko ja Maisa-maalimalla ohjelmaa en tosin pysty katteleen. Katse karkailee vaan liikaa Nikoon.Jaa se huor...sydämellinen blondi on taas löytänyt kusetettavan. Aina sitä miettii, et pitää olla kyllä idiootti mieskin, ku alkaa ton kyläpyörän kanssa styylaamaan. Täysin aivoton bimbo, joka ei oo ees hyvä panemaan. Olisi Ihmiskunnan historian huonoin sijoitus. Jos osais ees panna, nii sit voisin ymmärtää näitä äijiä, ketkä sen kanssa pyörii.