Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Mää en oo ikinään oikeen saanu sitä konsolikapulaa sopiin käteen. Eka oli joystickki, sitten WSAD ja hiires. Ja siihen on jämähretty.
TAC-2 on kaikkien peliohjainten kunkku.Mää en oo ikinään oikeen saanu sitä konsolikapulaa sopiin käteen. Eka oli joystickki, sitten WSAD ja hiires. Ja siihen on jämähretty.
Eikö läksyt aina tehty tai kopsattu joltain nynnyltä aamulla koulussa. Tai sitten ne oli tekemättä. Mutta siis joo oli meidänkin luokalla yks Amiga-tyyppi. Mä oon niin samis jatkoaikalaisten kanssa.Tuli näistä retropeleistä mieleen, että ala-asteella aina huomasi kenellä luokan oppilaista oli Nintendo kotona. Ne ei jostain syystä oppineet lukemaan samaan tahtiin ja yhtä hyvin kuin Nintendottomat. Mistäköhän mahtoi johtua? Pelasko ne niin paljon, että jäi lukuläksyt tekemättä? En tiedä.
No ei kai siellä ringissä mitään läksyjä ehtinyt tekemäänkään, niin pakkohan ne oli nynnyiltä kopioida.Eikö läksyt aina tehty tai kopsattu joltain nynnyltä aamulla koulussa. Tai sitten ne oli tekemättä. Mutta siis joo oli meidänkin luokalla yks Amiga-tyyppi. Mä oon niin samis jatkoaikalaisten kanssa.
Siinä kuule lökäpöksyiltä lentäis lippahatut pöpelikköön ja ikuinen vappu loppuisi lyhyeen kun Ozzy kajauttaisi:Tiedote:
tämä on päivän ensimmäinen viestini.
Lisäksi heitän kiperän pähkinän ilmoille: jos Ozzy Ozbourne ja JVG tappelisi, kumpi voittaisi? No vittu JVG tietysti kun niitä on kaksi! Ahah.
Tiedote: tämä oli samalla päivän viimeinen viestini.
Siinä kuule lökäpöksyiltä lentäis lippahatut pöpelikköön ja ikuinen vappu loppuisi lyhyeen kun Ozzy kajauttaisi:
What is this that stands before me?
Figure in black which points at me
Turn around quick, and start to run
Find out I'm the chosen one
Oh no
Big black shape with eyes of fire
Telling people their desire
Satan's sitting there, he's smiling
Watches those flames get higher and higher
Oh no, no, please god help me!
Is it the end, my friend?
Satan's coming 'round the bend
People running 'cause they're scared
The people better go and beware
No, no, please, no
Se on varmaan sitä edessä siintävää seitsemän vuoden kriisiä mitä pukkaa. Kyllähän tässä on ollut juttuja mutta on selvitty. Ja kyllähän me selvitään jatkossakin. Minulla välillä puskee läpi synkkiä ajatuksia joita en täysin pysty käsittelemään ja välillä niitä pukkaa tännekin. Sitä se eilinenkin oli...Välillä miehesi epäilee sinua pettämisestä ja välillä sinä epäilet miehesi rakkautta. Kuulostaa enemmän teini-ikäisten parisuhteelta kuin kahden aikuisen ja pidempään yhdessä olleen avioliitolta.
Djmagin listausta selasin joskus. Siinä vaiheessa kun listan kärjessä oli suunnilleen joka vuosi joku Guetta/AVB jne niin totesin et tuolla listalla voi pyyhkiä hanuria.No ehkä tässä on sama miksi Resident Advisorin top100 lista on sata kertaa parempi kuin Dj Magin vastaava.
Itse tykkään mustasta kenialaisesta.Ilman tummaa ruotslaista ei ole kunnon aamua.
Se on aina. Oon asentanu sinne kiertovoitelun.@Johnny B. Goode onko perä öljytty? Oon taas viikonlopun teillä.
Itse tykkään mustasta kenialaisesta.
Mitä mieltä piirakkaspesialistina olet kun joku firma oli keksinyt tehdä karjalanpiirakan kaurakuoreen rukiisen sijaan? Näin mainoksen eilen. Eikö tämä ole pyhäinhäväistys ja suoraan saatanasta?Täällä sitä taas päivistetään puurokattilan äärellä. Tulossa on puuroa reilusta kilosta riisiä. Mutsi on tulossa tekemään vähän piirakoita. Aloittelin tässä jo puuronkeittoa vaikka porukoita ei vielä ole näkynyt. Yhdeksän maissa ne meinasi lähteä kotoa että ovat varmaan kohta täällä. Kyllähän se vapaapäivä menee näinkin. Saa kuunnella kun mutsi marmattaa miten raskasta piirakoiden tekeminen on ja miten vähän siitä saa rahaa työhön nähden. Voi hemmetti, et myisi sitten niin halvalla...
Oikeastaan minulle ihan sama. Karjalanpiirakoiksi ei niitä voi kutsua koska ko. tuotteella on nimisuoja (tai jotain, tännekin joskus kirjoitin asiasta). Piirakka taipuu kyllä moneksi ja sen voi täyttää vaikka perunalla tai ohralla ja kuoren voi tehdä pelkästä rukiista tai laittaa vehnää joukkoon. Että kyllä se varmaan kaurastakin luontuu. En aio kokeilla...Mitä mieltä piirakkaspesialistina olet kun joku firma oli keksinyt tehdä karjalanpiirakan kaurakuoreen rukiisen sijaan? Näin mainoksen eilen. Eikö tämä ole pyhäinhäväistys ja suoraan saatanasta?
Jos sulla on kissa, niin mieti kahdesti, veli! Ne on mukavia otuksia. Soitin Pelsepuupille ja keroin tilanteestasi. Se sano että se tyytyy kahteen torakkaan ja että otat kuukauden sisään vuohelta suihin. Don't fuck with cats!666 tykkäyksen kunniaksi taidan vetää verhot kiinni, laittaa Black Sabbathia soimaan (tai sitten Maidenin Number of the Beastin) sytytän kynttilöitä joiden valossa piirtelen pentagrammeja ja välillä luen Salman Rushdien Saatanallisia säkeitä. Ja tottakai pukeudun mustaan. Kajalia ei ole niin en voi meikata.
Ai tänään on joku ystävänpäivä. Ei sitten ihmekään että minulla oli suklassydämistä tehty sydän paikallani keittiön pöydän ääressä aamulla kun tulin ales. ❤
Oli muuten antoisaa toimia lähettinä. Se pyysi kertoon sulle kiitokset!Vaimo tahtoi ystävänpäivän kunniaksi kukkia. Annoin pussillisen siemeniä.
edit. Ja muista soittaa sitä Sabbathia takaperin!
Kiva kuulla että meni perille asti.Oli muuten antoisaa toimia lähettinä. Se pyysi kertoon sulle kiitokset!
Sabbathia kuuluu soittaa kopioidulta c-kasetilta joka vouvaa. Siinä on myös tussilla päin vittua piirretty pentagrammi. Ookko vähä tyhymä.Mistä Spotifyssa löytyy se soittosuunnan asetus? Oletuksena näyttäisi olevan etuperin soittaminen, mikä on kyllä ruotsalaismiljonääreiltä melko outo veto.