Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 354 057
  • 66 884

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tomppa oli kyllä hyvä olemassa. Joskus 1988 tulin uuteen kouluun ja uudelle paikkakunnalle. Olin seiskalla, Tomppa oli ysillä. Parin viikon jälkeen Tomppa kysyi, että miten olin sopeutunut. Vastasin että muuten ok, mutta on yksi Sami joka vittuilee ja kurmuuttaa minua koko ajan. Tomi sitten veti sitä Samia nenästä pitkin lattiaa, luuttusi jätkällä pari kerrosta siitä koulusta. Sanoi, että minun serkkuuni ei koske enää kukaan. Sen jälkeen oli ihan leppoisaa.
Hyvä Tomppa! Tomppia pitäisi olla paljon ennemmän, mutta kun ne kusemisesta sakottavat tyypit etsii näitä "tomppia" työkseen ja sitten Timot heiluu vapaasti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
kuningasvesi oli sen nick.

Aiempi taisi olla kesätyttö69. Samaa sarjaa taisi olla myös doublepenetrator, jota edeltänyttä nimimerkkiä en kaikilta osin muista.

Aa, hakutoiminto auttaa. Rautakansleri ja Major Malfunction. Ja Fatal Error.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täällä metrossa joku kundi omistaa koko pk-seudun, ampunut intissä miljoonia taivaalle ja housuissa 25 senttinen. Jos joku muuta väittää niin haastaa oikeuteen.

näin tänään su iltana Espoossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällä metrossa joku kundi omistaa koko pk-seudun, ampunut intissä miljoonia taivaalle ja housuissa 25 senttinen. Jos joku muuta väittää niin haastaa oikeuteen.

näin tänään su iltana Espoossa.
Kerro Schollille terviisiä!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämä on näin manselaiselle tuntematon suuruus. Onko kovakin hanu kyseessä?
Kovempaa ei ole. Veikkaan et oli hän:
1. Tuli idästä (hyppäsin vasta steissiltä kyytiin, hän oli jo), Scholl ei sinne alennu
2. Scholl ei ikinä alentuisi juomaan jotain Pirkkaa suoraan tölkistä
3. Ei se daamikaan niin malli ollut
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kovempaa ei ole. Veikkaan et oli hän:
1. Tuli idästä (hyppäsin vasta steissiltä kyytiin, hän oli jo), Scholl ei sinne alennu
2. Scholl ei ikinä alentuisi juomaan jotain Pirkkaa suoraan tölkistä
3. Ei se daamikaan niin malli ollut
No tiätty. En taas aatellu loppuun. Sitä paitsi Scholl ei kulje metrolla. Schollin kuljettaja kuljettaa schollia Maybachin takapenkillä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olisi pitänyt olla siis siis metrossa samaan aikaan paikalla, koska kyllä minä nyt Pekon tunnen entisen työni puolesta. Ei niinkään miellyttävä tuttavuus, mutta ei voi mitään. Tunne/tiedän monta sataa stadin narkkia. Jee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onks teilläkin makuuhuoneessa isompi telkkari kun olohuoneessa?
Ei oo. Kiarto tapahtuu niin että kun ostetaan uus telkkari niin se menee aina olkkariin ja olkkarissa ollut siirtyy makkariin jossa ollut taas siirtyy kiertoon/annetaan pois.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meillä ei ole edes telkkaria makuuhuoneessa. Eli vastaus on ei...
Oho. Jopas jotain. Itse en pystyisi elämään ilman makuuhuoneen telkkaria. Muutenkin pakko olla useampi töllö jos joku haluaa katsoa samaan aikaan eri ohjelmia.

Vasta piti uus töllö ostaa tähän makkariin ku edellinen oli sen verran vanha, ettei kaikki sovellukset enää pelittäny kunnolla.

Ei oo. Kiarto tapahtuu niin että kun ostetaan uus telkkari niin se menee aina olkkariin ja olkkarissa ollut siirtyy makkariin jossa ollut taas siirtyy kiertoon/annetaan pois.
Täähän se yleinen tapa on. Itte oon enemmän sängyssä ku olkkarissa, nii tähän piti ny saaha kunnon mööpeli.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hemmetti kun tekis mieli alkaa vähän pelailemaan jollain konsolilla, mut ku kattelin netistä pelitarjontaa, nii eipä tuolla oikeen oo mitään mikä kiinnostas nii erityisesti. RDR 2 tuli pelattua läpi männä vuonna ja sit kyllästyin pelaamiseen ja annoin mööpelit pois niitä enemmän haluaville. Nyt alkaa taas vähän kutkuttamaan pelaaminen, mutta taidan odottaa kunnes tuo Playstation 5 tulee markkinoille. Ei nuo änhooällät, fifat tai vormulat oo kumminkaan muuttunu nii paljoa, et nyt kannattas alkaa pelaamaan ja ostamaan konsolia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Ei meilläkään ole telkkaria makkarissa. Olkkarissa on valkokangas ja tavallinen tv, takkahuoneessa myös omansa. Kyllä sillä pärjää, eikä mene riidaksi jos toinen haluaa katsoa jotain muuta.

Plus, mun mielestä makkarissa kuuluu tehdä jotain ihan muuta kuin katsoa telkkaria.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei meilläkään ole telkkaria makkarissa. Olkkarissa on valkokangas ja tavallinen tv, takkahuoneessa myös omansa. Kyllä sillä pärjää, eikä mene riidaksi jos toinen haluaa katsoa jotain muuta.

Plus, mun mielestä makkarissa kuuluu tehdä jotain ihan muuta kuin katsoa telkkaria.

Niin mut ei aina tuu uni.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Tykkään näistä Pirates of the Caribean leffoista eniten tästä uusimmasta eli Salazar Revengestä, mikä tulee neloselta nyt. Toki johtuu varmaan siitäkin, kun muut vähintään kuusi kertaa tullut nähtyä, mutta hyvin on saatu jatkettua alkuperäisten leffojen tyyli tähän, toisin kuin vaikka Star Warsissa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös