Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 241
  • 66 806
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Älä huoli. Nuorena miehenä otat uudet maton tamppaukset seuraavana weekendinä.
Ensi viikonlopulla nainen lupasi imuroida, minä nuolen maton puhtaaksi. Eikä se siihen tietenkään jää. No, nää on näitä. Katsotaan, tuleeko viime hetken peruutus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ensi viikonlopulla nainen lupasi imuroida, minä nuolen maton puhtaaksi. Eikä se siihen tietenkään jää. No, nää on näitä. Katsotaan, tuleeko viime hetken peruutus.

Veikkaan ettei imuri toimi teknisistä syistä johtuen, mutta maton saat puhdistaa. Kuten lopulta muutkin lattialle tarkoitetut matot.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Veikkaan ettei imuri toimi teknisistä syistä johtuen, mutta maton saat puhdistaa. Kuten lopulta muutkin lattialle tarkoitetut matot.
Se olisi kyllä aika pettymys, varsinkin kun kyseessä on ensitapaaminen tämän imurin kanssa ja tarkoituksena nimenomaan nuo siivousjutut ja tulpattoman mopon käynnistys.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oho. Jopas jotain. Itse en pystyisi elämään ilman makuuhuoneen telkkaria.
Hyvin olen pystynyt hengissä reilut 40 vuotta ilman telkkaria makuuhuoneessa. Sitä ei tietenkään lasketa että meillä on toinen telkkari vieras-/työhuoneessa (jossa välillä nukun). Lisäksi miehellä on telkkari alakerran autotallissa (man cave?).
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Ihme musahölinää joka ketju täynnä. Def Leppard, Metallica, Rammstein, Ramones, Lemmy Kilmister, Hurriganes, Remu Aaltonen, Carolina Hurricanes, Teuvo Teräväinen jne, sitä tätä ja tota.

Sitten kun itse haluaisi puhua Ed Sheeranista, kukaan ei tiedä sitä. Tai jos haluaisi puhua Haloo Helsingistä tai Ana Tudesta, pidetään neitinä. Tai vässykkänä.

Ihme touhua. Suvaitsemattomat moukat.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sitten kun itse haluaisi puhua Ed Sheeranista, kukaan ei tiedä sitä.

Eikös siellä keikalla ollut suunnilleen miljoona suomalaista? Eikö kukaan enää kehtaa tunnustaa käyneensä siellä? Onko Ed jo ihan last season?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko täällä kainuulaisia? Viäläkö Nokka-Matti kairaa menemään? Vuosikausia sitten Ex-mujjja oli samoilta huudeilta kotosin ja Matti oli kovan pojan maineessa jo silloin.

Linkki iltasanomien juttuun kunnon sarvijaakosta.
 
K

Kiekkokatsoja

Tipaton tammikuu, tai joku sellainen. No nyt 3viikkoa tipatta.

Kai mielummin ukolla tipaton, kuin akalla tapiton tammikuu. Tai jotenkii sillee. Niinkuu yleisesti.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä on P-kausi ja millä perusteella/perusteilla palvelusaika määräytyy? Jos vaan viitsisit, voisit kertoa, kiinnostaa suhteellisen ajankohtaisena aiheena.
Peruskoulutuskausi, mikä kestää 8 viikkoa ja on kaikille sama. Sen jälkeen alkaa erikoistumiset eri paikkoihin/ hommiin.

Meillä on ainakin sanottu noista, mihin pääsee/joutuu että eniten vaikuttaa Puolustusvoimien tarve, sitten oma halu/motivaatio, sitten valintapisteet. Noita pisteitä kerätään kaikista suorituksista, kuten ammunnoista ja lihaskuntotesteistä.

Ja noi hommat nyt kestää eri aikoja. Jos haluat päästä puolella vuodella niin kannattaa yrittää löytää joku mielenkiintoinen homma ja pyrkiä siihen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistan omalta sotavuodeltani että peruskoulutuskauden jälkeen meidän joukkueen 36 tyypistä varmaan joku 25 yritti päästä pois sotilaspoliisikomppaniasta ihan vaan jotta pääsisivät 6 kuukaudella, itsekin toki yritin. Oisko joku 3 sit päässy, näistä 2 oli murtanut jalkansa ja saivat b-miehinä jotain kirjurihommia tai vastaavaa. Loput sit joutu olee spollien 9 kuukautta, no jotkut onnettomat joutu olemaan sen 12 jopa, kun pakko oli sinne aukkiin jotain väkeä kanssa pistää. Itelläni ei sentään ihan niin huono tuuri käynyt.

Tuolloin ku ois jotain jostain tienny ni ois pitäny hakea lääkintämieheksi tai vip-kuskiksi eikö haihatella turhaan 6 kuukaudesta, lämeillä ja kuskeilla oli aika mukavat oltavat.

Yksi joka spollikomppaniasta muuten sai 6 kk linjalle siirron oli Elastinen. Saatanan heikko vätys, ei se pärjänny meidän terminaattorien kanssa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kanssasi on niin hyvä olla, syliisi helppo tulla...

Kuinka antaumuksella te hoilaatte suihkussa?
Tuollaisten iskelmien laulaminen ihan missä tahansa on niin nynnyä, etten harrasta. Ja tuollainen rakkauslaulu vieläpä tuossa, jota siteeraat, hyi. En ole nynny. Jossain maaseudun tanssilavoilla varmaan noita tuommoisia hoilataan.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ai hitto, tuollahan voisi vaikka haravoida. En taida kuitenkaan viitsiä. Märkäähän nurmikolla on että ihan kengän alla litsuu. Jaaha, Stockmannkin on antanut positiivisen tulosvaroituksen...
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä on P-kausi ja millä perusteella/perusteilla palvelusaika määräytyy? Jos vaan viitsisit, voisit kertoa, kiinnostaa suhteellisen ajankohtaisena aiheena.

P-kaudella tosiaan aika hyvin jo selviää kiinnostaako se paikka vai ei. Kannattaa ihan itseään kuunnella, eikä mennä sinne mihin upseerit "suosittelee". Onhan siellä niitä kevyempiä hommia jos ei kiinnosta metsässä rymytä. Tosin sitten jää kyllä väliin eeppisiä seikkailuja Suomen ryteiköissä. Varmaan aika levotonta läppää myös jossain vaiheessa.

Onhan tuo armeija sellainen kokemus, että kyllä mä voisin sen uudestaankin käydä. Ei nyt mikään hinku takaisin ole, mutta ainakin näin jälkeenpäin se oli ihan ok mesta.
 

Glove

Jäsen
Tein sen taas. Hukkasin käsineet johonkin kun kävin asioilla. Toki vasta toiset tälle talvea plus yksi pipo jääny johonkin. Viime talven saldo taisi olla 2+2. Miten minä onnistun tässä joka talvi?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tein sen taas. Hukkasin käsineet johonkin kun kävin asioilla. Toki vasta toiset tälle talvea plus yksi pipo jääny johonkin. Viime talven saldo taisi olla 2+2. Miten minä onnistun tässä joka talvi?
Oletko tässä noin kuukauden sisään ollut jossakin baarissa Kontulassa? Minulla nimittäin on yhdet ylimääräiset hanskat ja pipo.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Yritin youtubea kirjottaa googleen niin tuli tour de ski. Ihan mielenkiintoista tämäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös