Tämä lähtee seuraavaks katseluun. Nyt kesken Murder Mountain. Kunnon punaniskameininkiä vaikkei etelän rämeillä ollakkaan. Hippiparatiisista Hillbillyjen sotatantereeksi. Mailma muuttuu.Katsoin äsken Netflixistä tuon Aaron Hernandezin dokkarin.
Jari-Matti Latvala näkee nyt, kuinka aitoa Maisa Torpan rakkaus rahaa kohtaan olikaan. Miten miehet voivat langeta noihin onnenonkijoihin? Kirjoittakaa muuten Googleen onnenonkija. Sielllä on ensimmäisenä ehdotuksena Maisa Torppa :D
On tuo muuten jännä. Sulla on elämässä kaikki. Perhe, rahaa, taattu tulevaisuus, kaikki muutenkin mallillaan, mutta kun päässä viiraa (CTE), niin millään noilla ei oo väliä.Katsoin äsken Netflixistä tuon Aaron Hernandezin dokkarin.
HBO:n The Jinx -dokussa sama homma. Rahaa kun roskaa mutta porukkaa vaan kylmäks. Ja sit vielä ihan jumalaton säkä. En spoilaa enempää. Suosittelen jos ei oo jo nähty.On tuo muuten jännä. Sulla on elämässä kaikki. Perhe, rahaa, taattu tulevaisuus, kaikki muutenkin mallillaan, mutta kun päässä viiraa (CTE), niin millään noilla ei oo väliä.
Et kai ole ollu Banskun kinkkichicksien kanssa tekemisissä...? Jos oot niin lekuriin mars! Mitäs Abis?Vittumainen flunssa vaivannut koko viikon enkä ole läheskään terve vieläkään, mutta sentään töihin kykenin tänään ja jaksoin siellä olla koko päivän.
Sen jälkeen tulin baariin moikkaamaan veli abianosta ja testaamaan miten muutama kalja vaikuttaa tässä lentsussa lauantain sennumiittiä silmällä pitäen. Ainakaan parin tuopin jälkeen ei enää päätä pakota niin paljoa, mutta saa nähdä mikä olo on huomenna.
Kyllä mä sen verran Ultras Jokerit oon, että jaan sämpylän kaverin kanssa, jos tilaisuus tulee. Lähtee nälkä molemmilta.En sentään. Ei bansku laske kilpailijoita hänen saalistaan jakamaan...
Juu nou veö tu faind mii, rait? Meinaan että jaetaan Sämpylä keskenämme. Manly bonding ja sitä rataa.Kyllä mä sen verran Ultras Jokerit oon, että jaan sämpylän kaverin kanssa, jos tilaisuus tulee. Lähtee nälkä molemmilta.
En ole varma, mutta oletko sä toi tyyppi, joka on tikapuilla ikkunani takana runkkaamassa ja kuolaamassa jo valmiiksi?Juu nou veö tu faind mii, rait? Meinaan että jaetaan Sämpylä keskenämme. Manly bonding ja sitä rataa.
E. Mää oon se tyyppi joka kattelee livekuvaa omassa dungeonissaan sen otsalamppukamerasta. Se on mun kätyri, Holger.En ole varma, mutta oletko sä toi tyyppi, joka on tikapuilla ikkunani takana runkkaamassa ja kuolaamassa jo valmiiksi?
Holgerille tulee kylmä odotellessa, kun keskieuroopan nainen tulee vasta huomenna imuroimaan ja sytyttämään mun kynttilän palamaan, joten päästä kätyrisi vielä nukkumaan.E. Mää oon se tyyppi joka kattelee livekuvaa omassa dungeonissaan sen otsalamppukamerasta. Se on mun kätyri, Holger.
Se tarkkailee tilannetta siltä varalta että Banaanifarmin patruuna ei malta odottaa. Holger pysyy valmiudessa.Holgerille tulee kylmä odotellessa, kun keskieuroopan nainen tulee vasta huomenna imuroimaan ja sytyttämään mun kynttilän palamaan, joten päästä kätyrisi vielä nukkumaan.
Näin juuri. Itsekin tunnen muutamia tyyppejä jotka ovat kroonisesti myöhässä aina. Vitun ärsyttävää.Miten vaikeaa on olla ajoissa? On ymmärrettävää että joskus myöhästytään syystä X mutta silloinkin on kohteliasta ilmoittaa asiasta mahdollisuuksien mukaan.
Mutta. Sitten on nämä hlöt joilla ei ole mitään ajantajua eikä ajanhallintaa. Jos sovitaan tapaaminen klo 17 niin on aivan 110% varmaa että klo 17.20 on ihan aikaisin ajankohta kun saavutaan paikalle. Yleensä klo on vieläpä lähempänä 18.
Jos yrität soittaa että missä sitä taas kupataan niin puhelin on jäänyt aina muka äänettömällä tai unohtunut jonnekin eikä siihen voi vastata.
Joka. ikinen. kerta.
Miten vaikeaa on olla ajoissa? On ymmärrettävää että joskus myöhästytään syystä X mutta silloinkin on kohteliasta ilmoittaa asiasta mahdollisuuksien mukaan.
Mutta. Sitten on nämä hlöt joilla ei ole mitään ajantajua eikä ajanhallintaa. Jos sovitaan tapaaminen klo 17 niin on aivan 110% varmaa että klo 17.20 on ihan aikaisin ajankohta kun saavutaan paikalle. Yleensä klo on vieläpä lähempänä 18.
Jos yrität soittaa että missä sitä taas kupataan niin puhelin on jäänyt aina muka äänettömällä tai unohtunut jonnekin eikä siihen voi vastata.
Joka. ikinen. kerta.
Kyllä. Eikä mitään häpeää. Puolen tunnin myöhästyminen on sellainen normaalitila. Ja aina on selitys ja toisen vika jos selittämään joudutaan. Lopuksi pahoittuu mieli kun asiasta huomauttaa puoli desibeliä liian lujaan ääneen.
Tämä infernaalinen vitutus korostuu vielä silloin kun itse odotat tienposkessa kyytiä jossain -25 asteen pakkasessa puoli tuntia. Kun lopulta suvaitaan saapua niin lähinnä naureskellaan että oho, pikkusen myöhästyin.
Mua ei siinä vaiheessa ihan hirveästi naurata.
Tuollaisilla ihmisillä on usein liian läheinen suhde äitiinsä.
Mikä hyvien ihmisten kerho tästä palstasta on tullu. Itteään kehutaan estoitta. Onko Jatkoajasta tullut virtuaalimaailman Kallio (kaupunginosa Helsingissä)?
On täällä kyllä paljon sellaisiakin mielipiteitä, joita voisi yhdistää vaikkapa Eiraan, Töölöön, Kuusisaareen tai Westendiin. Ja sitten mielipiteitä, joita voisi yhdistää Kontulaan ja muihin Itä-Helsingin lähiöihin.
Mutta ne ei ärsytä niin paljon! Tänäänkin näin jonkun rastaletin Karhupuistossa. Sillä oli nenäkoru. Nainen. Sanoi kaverilleen: "Tahdon vegesafkaa." Voi vittu.